Demokisa 2013 [ÄÄNESTYS]

Post Reply

Äänestä mielestäsi loistavinta demoa!

Poll ended at Sun Mar 17, 2013 11:09 pm

axu - Blue has no sense of rhythm
6
26%
Timblex - Space Travel
5
22%
Peisik - Linear Minds
8
35%
Viltzu - l33th4x0rz-optimointi
4
17%
 
Total votes: 23

Viltzu
Guru
Posts: 1132
Joined: Sun Aug 26, 2007 5:45 pm
Location: Alavieska
Contact:

Demokisa 2013 [ÄÄNESTYS]

Post by Viltzu »

Okei, vihdoinkin sain uppailtua niin itse demot (omaan sivutilaani kapsilla) ja niistä videot Youtubeen.

Äänestysvaihtoehtoja klikkaamalla pääset lataamaan kyseisen demon tai voit ladata kaikki demot yhdessä paketissa tästä (16,1MB). Äänestys päättyy 17.3.
Laiskat sekä ne joiden kone ei demoa pyöritä, voivat katsoa videon demosta Youtubesta:

axu - Blue has no sense of rhythm
Timblex - Space Travel
Peisik - Linear Minds
Viltzu - l33th4x0rz-optimointi (Kiitos Wingille nimestä [Nimi ei liity demoon mitenkään])

Suosittelen kuitenkin lataamaan demon ja suorittamaan sen itse, parhaan laadun takaamiseksi.

Palkinnot ovat seuraavat:
1. Sija: 35€
2. Sija: 25€
3. Sija: 10€

Rahojen siirto tapahtuu normaalilla tilisiirrolla, PayPalin kautta tai kädestä käteen (Olettaen, että jossakin näemme). Miten rahojen saaja itse haluaa.

Kiitokset kaikille lahjoittaneille!

Ensimmäiseksi tullut voi halutessaan myös pitää allekirjoituksessaan axun tekemää banneria. (Muut saa myös tehdä bannerin, jolloin voittaja voi valita haluamansa.)
Image

Linkki kisatopiikkiin
User avatar
axu
Devoted Member
Posts: 854
Joined: Tue Sep 18, 2007 6:50 pm

Re: Demokisa 2013 [ÄÄNESTYS]

Post by axu »

Jahass, sitten sananen kilpalutöistä:

Space Travelin valttikortti on ehdottomasti monipuolisuus. Erilaisten efektin määrästä huolimatta teema oli kutakuinkin yhtenäinen. Musiikistakin tykkäsin, mutta enemmän olisin jäänyt kaipaamaan musiikin ja kuvan keskinäistä vaikuttamista. Lempikohdat 0:50 ja 1:10 eteenpäin.

Peisikiltä taas taidonnäyte alkuperäisellä cb:llä. Jännä juttu mihin kaikkeen se taipuukin! Tässä nyt oli sitä audiovisuaalista suunnittelua, jossa yksi ei elä ilman toista. Musiikki tuki loistavasti kuvaa ja loi juuri oikeanlaista tunnelmaa. Mitä tulee tekomenetelmään, olen hieman sillä kannalla, että suuri osa demon hauskuudesta tulee käsin koodatuista hmm... jutuista? Noh, kukin käyttää omaa vasaraansa. Lempikohdat 1:10 ( :shock: ) ja 2:25. Extraboonusta tietenkin punaisesta väriteemasta ja tanssivista tikku-ukoista :D ...öö niin ja toki vaikkapa linssin vääristymästä ja mistäpä ei!

Viltzun demossa puolen minuutin jälkeen tuleva efekti oli mielenkiintoisen näköinen, ja musiikin tahtiin liikkuva savuzydeemi oli ihan mukava myös. Tuotos vaikutti kyllä keskeneräiseltä, kun lopputekstit kestivät neljänneksen koko demon pituudesta... Lempikohtani siirtymä 0:33 kohdalla.
EDIT:

Muuten, hidastuuko muillakin cbe-ohjelmat kokoruudulla? Viltzu tästä mainitsikin tuolla kisatopicissa ja itse jätin kokoruutuvaihtoehdon kokonaan pois omasta demostani (tosin minun demon lähdekoodista se on helppo muuttaa lisäämällä screen-komentoon lisää 0, 0 parametrit ja kirjoittamalla resoluution käsin).

Jos tämä viesti on kirjoitettu alle 5 min. sitten, päivitä sivu. Se on saattanut jo muuttua :roll:
Image
User avatar
axu
Devoted Member
Posts: 854
Joined: Tue Sep 18, 2007 6:50 pm

Re: Demokisa 2013 [ÄÄNESTYS]

Post by axu »

Onnittelut peisikille!
Jos tämä viesti on kirjoitettu alle 5 min. sitten, päivitä sivu. Se on saattanut jo muuttua :roll:
Image
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Demokisa 2013 [ÄÄNESTYS]

Post by Awaclus »

Ai minä en äänestänyt? No en näköjään.

Eihän sillä mitään merkitystä lopputulokseen olisi ollutkaan, riippumatta ketä olisin äänestänyt. Onnea peisikille voitosta.
koodaaja
Moderator
Moderator
Posts: 1583
Joined: Mon Aug 27, 2007 11:24 pm
Location: Otaniemi - Mikkeli -pendelöinti

Re: Demokisa 2013 [ÄÄNESTYS]

Post by koodaaja »

Kiitoksia molemmille! Myös suuret kiitokset muille osallistujille ja kaikille äänestäneille, on mukavaa että näin pienestä porukasta saadaan näin tasokas kompo aikaan.
Viltzu
Guru
Posts: 1132
Joined: Sun Aug 26, 2007 5:45 pm
Location: Alavieska
Contact:

Re: Demokisa 2013 [ÄÄNESTYS]

Post by Viltzu »

Äänestyshän tosiaan on loppunut pari päivää sitten ja voittajiin on otettu yhteyttä.
Kiitoksia kaikille osallistuneille ja äänestäneille sekä erityisesti kaikille lahjoittajille.
Post Reply