Page 2 of 2

Re: KawaiBox 2013-kilpailu

Posted: Wed Jan 23, 2013 3:15 pm
by axu
Cooler wrote:Mukana ollaan. Mitä jos siirrettäisiin vain 6 päivällä?
Epäilisin, että useimmille viikonloppu on parempi...

Re: KawaiBox 2013-kilpailu

Posted: Wed Jan 23, 2013 3:35 pm
by Latexi95
axu wrote: Epäilisin, että useimmille viikonloppu on parempi...
Joo. Viikonloppu on varmasti parempi vaihtoehto.
No ilmoittaudun itsekkin alustavasti vaikka todennäköisesti en saakkaan mitään aikaan.

Re: KawaiBox 2013-kilpailu

Posted: Wed Jan 23, 2013 4:00 pm
by Awaclus
Cooler wrote:Mukana ollaan. Mitä jos siirrettäisiin vain 6 päivällä?
Ilmaisen minäkin mielipiteeni: Ples no.

Re: KawaiBox 2013-kilpailu

Posted: Wed Jan 23, 2013 8:32 pm
by Timblex
Kuuden päivän siirrolla en minäkään ehtisi osallistumaan, tietystikään minun ei ole pakko osallistua.

---

Posted: Wed Jan 23, 2013 8:50 pm
by seancarrion
---

Re: KawaiBox 2013-kilpailu

Posted: Wed Jan 23, 2013 8:57 pm
by Cooler
seancarrion wrote: -Peli on tehtävä CoolBasicilla
seancarrion wrote: -Voit käyttää .DLL tiedostoja tai muita laajennuksia (cbSDK, cbFun, cbChipmunk jne.).
Jos dll:iä voi käyttää niin pelinhän voi tehdä melkein kokonaan vaikka c:llä.

Re: KawaiBox 2013-kilpailu

Posted: Wed Jan 23, 2013 10:14 pm
by naputtelija
Cooler wrote:
seancarrion wrote: -Peli on tehtävä CoolBasicilla
seancarrion wrote: -Voit käyttää .DLL tiedostoja tai muita laajennuksia (cbSDK, cbFun, cbChipmunk jne.).
Jos dll:iä voi käyttää niin pelinhän voi tehdä melkein kokonaan vaikka c:llä.
Joo, koodaapa kahdessa päivässä kiintoisa peli c:llä. No can do bro. Dll-sääntö on nimenomaan siksi, että halutessaan voi pistää peliin pikku ominaisuuksia joihin normi CB ei pysty. Mutta meinaan vain että käytännössä on mahdotonta koodata peli kahdessa päivässä oliopohjaisella.

---

Posted: Wed Jan 23, 2013 11:35 pm
by seancarrion
---

Re: KawaiBox 2013-kilpailu

Posted: Thu Jan 24, 2013 12:07 am
by Awaclus
seancarrion wrote:Viimevuoden KawaiCubessa yhden koodaajan projektista tuli hieno 2 ulotteinen penumbra klooni omalla tarinalla, ja aika mukavilla grafiikoilla. Jos hän sai tehtyä moista, niin voitte tekin. Ryhmät ovat sallittuja syystä.
Tosin en tehnyt sitä C:llä, ja lisäksi hävisin. :D

---

Posted: Thu Jan 24, 2013 12:22 am
by seancarrion
---

Re: KawaiBox 2013-kilpailu

Posted: Thu Jan 24, 2013 8:41 pm
by skinkken
Osallistun (melko varmasti).

Re: KawaiBox 2013-kilpailu

Posted: Fri Feb 01, 2013 10:14 pm
by axu
Siirtyykö kilpailun loppumisajankohta myöhemmäksi kun aiheen ilmoituskin oli myöhässä?
EDIT:

Tarkemmin ajatellen säännöissä ei edes viimeistä palautusajankohtaa mainita muutenkuin että peli pitää tehdä 48 tunnissa (joka käytännössä kullakin alkaa siitä hetkestä kun lukee aiheen). Tarkennusta siis tarvitaan.


Re: KawaiBox 2013-kilpailu

Posted: Fri Feb 01, 2013 11:48 pm
by naputtelija
Havaitsin ilmoituksen todella myöhään. En osaa myöskään koodata enää cb:llä, kun se on vain erittäin sekava kieli. Tämän lisäksi pitää lukea kokeisiin ja pelailla Washingtonilaisen kaverin kanssa Mortal onlinea. Sitten pitäisi vielä "käydä liikkumassa" isän mukaan. Sry, en nyt pääse mukaan.

---

Posted: Sat Feb 02, 2013 12:46 am
by seancarrion
---

Re: KawaiBox 2013-kilpailu

Posted: Sat Feb 02, 2013 10:20 pm
by skinkken
Dark Castle on huiman jännittävä button-masher -toimintapeli. Sinun täytyy paeta hämärästä linnasta, joka ihan kuhisee keihäillä varustettuja sotilaita. Onneksi olet maailman nopein miekkailija, kun painelet Z ja X -nappuloita pelottavaa vauhtia. kymmenet sotilaat ovat juuri piirittämässä sinua, mutta teet heistä selvää mahtavilla pyörähdysisku-comboilla spacea painamalla. Mutta varo, sillä vaara voi vaania jo seuraavan nurkan takana, etkä kestä keihäiden iskuja loputtomiin. ( :D )
EDIT:

Muistakaa äänet

ss.png
ss.png (4.73 KiB) Viewed 24834 times
darkcastle.zip
(1.1 MiB) Downloaded 565 times

Re: KawaiBox 2013-kilpailu

Posted: Sun Feb 03, 2013 11:37 am
by Awaclus
Nyt jäi osallistuminen väliin, minulle tarjoutui tilaisuus päästä playtestaamaan The Darkness Entersiä erittäin suurissa määrin ja se meni edelle. Enää en viitsi aloittaa, ei sitä kuitenkaan ehtisi kunnolla tekemään.

Re: KawaiBox 2013-kilpailu

Posted: Sun Feb 03, 2013 1:19 pm
by axu
Enpä saanut minäkään mitään aikaiseksi, perjantaina olin varannut koko illan aikaa, mutta aihe tuli vasta siinä vaiheessa kun aivot siirtyivät jo lepotilaan... Eilen kehittelin kyllä jonkinlaista pelimoottoria, mutta ei jaksanut ruveta mitään sisältöä laatimaan :/

Re: KawaiBox 2013-kilpailu

Posted: Mon Feb 04, 2013 11:08 pm
by naputtelija
Tämän takia KawaiBoxin tulisi kestää suunnilleen viikon. Ehtisi edes jotain tehdä ja kenellekään ei ainkaan tulisi (kokonaan) esteitä väliin.