Pikapelikilpailu 28

User avatar
Ilmuri
Developer
Developer
Posts: 277
Joined: Sun Aug 26, 2007 2:46 pm
Location: \o

Re: Pikapelikilpailu 28

Post by Ilmuri »

axu wrote:Vaikka tässä nyt ei vallitse demokratia, kannatan naputtelijan pelin mukaan ottamista. Ei siitä muutaman minuutin myöhästymisestä varsinaista etua ole hälle + tämä on leikkimielinen kilpailu.
Miksi olla sääntöjä ollenkaan jos niitä ei tarvitse noudattaa? Tällä kertaa aikaa oli huomattavasti enemmän kuin normaalisti, ottaen myös huomioon ajan jota on aiemmin jätetty pelkälle palauttamiselle. Pikakisa mittaa ennen kaikkea taitoa allokoida hyvin rajoitettua aikaa.
CoolBasic henkilökuntaa
Kehittäjä
CoolBasic Classic
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Pikapelikilpailu 28

Post by Awaclus »

axu wrote:tämä on leikkimielinen kilpailu.
Olkoonkin leikkimielinen, niin se on silti kilpailu. Se lakkaisi olemasta kilpailu, jos eri ihmisten tekemät pelit olisi tehty eri sääntöjen puitteissa. Tässä ei mielestäni ole mitään epäselvää sen suhteen, onko myöhästyminen sallittua vai ei:
mikäli foorumi ilmoittaa postauksen tapahtuneen myöhemmin kuin 21:00 peli ei pääse äänestykseen.
naputtelija
Devoted Member
Posts: 718
Joined: Wed Nov 03, 2010 7:56 pm
Location: Joku piste pohjoisessa.

Re: Pikapelikilpailu 28

Post by naputtelija »

Jos se nyt on välttämätön pakko todistaa aikuisuutensa sillä lailla, että tekee leikkimieliseen kilpailuun säännöt joita sitten vaaditaan noudattamaan äärimmäisen pilkuntarkasti, niin siitä vaan. Minusta tuo on kyllä äärimmäisen lapsellista touhua.
<Ize> Pitäs tehä allekirjotus..
<Ize> Vois keksiä jonkin nasahtavan sanonnan..
<Ize> Siitä tulis upea legenda ja kaikki vaihtaisivat allekirjoituksensa siihen.
<Ize> Ehkä ei kuitenkaa...
Viltzu
Guru
Posts: 1132
Joined: Sun Aug 26, 2007 5:45 pm
Location: Alavieska
Contact:

Re: Pikapelikilpailu 28

Post by Viltzu »

naputtelija wrote:Jos se nyt on välttämätön pakko todistaa aikuisuutensa sillä lailla, että tekee leikkimieliseen kilpailuun säännöt joita sitten vaaditaan noudattamaan äärimmäisen pilkuntarkasti, niin siitä vaan. Minusta tuo on kyllä äärimmäisen lapsellista touhua.
No äänestys on jo alkanut ja siinä on äänestettykkin joten myöhästä tehdä enää mitään. Nyt hiljaa.
Olin itse meinaillut osallistua mutta unohtui kokonaan.
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Pikapelikilpailu 28

Post by Awaclus »

naputtelija wrote:Jos se nyt on välttämätön pakko todistaa aikuisuutensa sillä lailla, että tekee leikkimieliseen kilpailuun säännöt joita sitten vaaditaan noudattamaan äärimmäisen pilkuntarkasti, niin siitä vaan. Minusta tuo on kyllä äärimmäisen lapsellista touhua.
Ilmuri wrote:Miksi olla sääntöjä ollenkaan jos niitä ei tarvitse noudattaa?
Lapsellista touhua on valittaa siitä, että myöhästyy kilpailusta, johon ei ole ennakkoilmoittautunut, ja sitten ei enää pääsekään mukaan.

Minä olisin muuten osallistunut, mutten osannut tulkita, pitikö pelin teeman liittyä alkukantaisuuteen vai pitikö pelimoottorin olla alkukantainen.
User avatar
axu
Devoted Member
Posts: 854
Joined: Tue Sep 18, 2007 6:50 pm

Re: Pikapelikilpailu 28

Post by axu »

Chaosworm wrote:Minä olisin muuten osallistunut, mutten osannut tulkita, pitikö pelin teeman liittyä alkukantaisuuteen vai pitikö pelimoottorin olla alkukantainen.
Minulla oli aivan sama ongelma :D Mutta ajattelin, että molempi tulkinta on oikein.
Jos tämä viesti on kirjoitettu alle 5 min. sitten, päivitä sivu. Se on saattanut jo muuttua :roll:
Image
User avatar
Jonez
Devoted Member
Posts: 575
Joined: Mon Aug 27, 2007 8:37 pm

Re: Pikapelikilpailu 28

Post by Jonez »

Unohdin kisan :(

Jos aiheena on "alkukantaisuus", luulen että mikä tahansa toteutustapa on hyväksyttävä, kunhan osaa perustella hyvin oman kantansa. Yleensä kyllä tarkoitetaan teemaa ellei sitä erikseen mainita.
naputtelija wrote:Jos se nyt on välttämätön pakko todistaa aikuisuutensa...
Nyt järki käteen... Jos kilpailussa on säännöt, niitä noudatetaan. Itse olen pitänyt aina vähän outona että myöhästyneitä julkaisuja ylipäätänsä otetaan mukaan. Ymmärrän että jotkin yksittäistapaukset voivat toimia poikkeuksena, mutta näillä foorumeilla myöhästyneen toteutuksen mukaanottaminen on nykyään enemmänkin sääntö kuin poikkeus.
-Vuoden 2008 aloittelijan ystävä -palkinnon voittaja-
Image <- protestipelikilpailun voittaja.
Space War
Post Reply