[ASM] C64 vai makuukamppeet

Post Reply

kuusnepa vai makuupussi?

Poll ended at Thu Aug 02, 2012 2:00 am

C=64
9
47%
makuupussi ja -alusta
10
53%
 
Total votes: 19

naputtelija
Devoted Member
Posts: 718
Joined: Wed Nov 03, 2010 7:56 pm
Location: Joku piste pohjoisessa.

[ASM] C64 vai makuukamppeet

Post by naputtelija »

Assembly lähestyy ja olen vaikean päätöksen edessä. Kas, kun lennän hapalennolla assyille, eikä jostain kumman syystä isä anna ottaa lisämatkatavaroita, joten Commodore 64:n ja makuupussin ottaminen yhtäaikaisesti on mahdotonta. Joten, kumpi siis kannattaa ottaa, Commodore vai makuupussi?

Lisäksi tätä topicia voidaan käyttää assykyydeistä sopimiseen (muokkaan otsikon ja sisällön aamulla järkevämmäksi)

Edit by pettis: Jätetään ne kyydit tämän arpomisen ulkopuolelle.
Last edited by Pettis on Tue Jul 24, 2012 2:52 am, edited 2 times in total.
Reason: Facepalm-edit
<Ize> Pitäs tehä allekirjotus..
<Ize> Vois keksiä jonkin nasahtavan sanonnan..
<Ize> Siitä tulis upea legenda ja kaikki vaihtaisivat allekirjoituksensa siihen.
<Ize> Ehkä ei kuitenkaa...
atomimalli
Moderator
Moderator
Posts: 227
Joined: Wed Aug 29, 2007 3:55 pm

Re: [ASM] C64 vai makuukamppeet+kyytitopic

Post by atomimalli »

C64 houkuttelisi, mutta kyllä ne nukkumavälineet voittaa. Hyvät unet tekee hyvät assyt ainakin minulle. Hyvät välineet ja tulpat korvissa ja herätys.

En näillä näkymin ehtisi hirveästi näpertelemään lankulla kun näyttäisi olevan aamusta iltaan liian jänniä seminaareja :S Kyllä sieltä muiltakin löytyy niitä näprättäviksi jos tarvetta tulee.
Tämmöset sain kasaan ja koitan tästä karsia... http://xob.kapsi.fi/~atomim/vi2if93/kalenteri.html

En äänestänyt.
EDIT:

Äänestimpä sittenkin c64:ää, ettei päätös olisi liian helppo.

Last edited by atomimalli on Tue Jul 24, 2012 8:01 pm, edited 1 time in total.
naputtelija
Devoted Member
Posts: 718
Joined: Wed Nov 03, 2010 7:56 pm
Location: Joku piste pohjoisessa.

Re: [ASM] C64 vai makuukamppeet

Post by naputtelija »

Makuupussin puute ei tarkoita sitä, että en nukkuisi. Nukun vain muualla, en vain pääse yöllisiin juttuihin (elefanttimarssi ym.) välttämättä mukaan.
<Ize> Pitäs tehä allekirjotus..
<Ize> Vois keksiä jonkin nasahtavan sanonnan..
<Ize> Siitä tulis upea legenda ja kaikki vaihtaisivat allekirjoituksensa siihen.
<Ize> Ehkä ei kuitenkaa...
Wingman
Devoted Member
Posts: 594
Joined: Tue Sep 30, 2008 4:30 pm
Location: Ruudun toisella puolella

Re: [ASM] C64 vai makuukamppeet

Post by Wingman »

Makuupussi vie voiton. areenalla nukkuminen voittaa päivät c64n kanssa.
- - - -
Latexi95
Guru
Posts: 1166
Joined: Sat Sep 20, 2008 5:10 pm
Location: Lempäälä

Re: [ASM] C64 vai makuukamppeet

Post by Latexi95 »

Entäs jos joku muu tuo sinulle makuupussin, niin voit ottaa sitten C64:n mukaan. :D
atomimalli
Moderator
Moderator
Posts: 227
Joined: Wed Aug 29, 2007 3:55 pm

Re: [ASM] C64 vai makuukamppeet

Post by atomimalli »

Minusta Latexi95:n idea on hyvä.

Mitäs sulla on sen c64:n kaveriksi? Onko mitään näyttöä tai sovittimia nykynäytöille tai jotain? onko mitä lisälaitteita tai softaa mukaan? jos ei ole manuaalia tallessa niin joku voisi vaikka printata mukaan.
naputtelija
Devoted Member
Posts: 718
Joined: Wed Nov 03, 2010 7:56 pm
Location: Joku piste pohjoisessa.

Re: [ASM] C64 vai makuukamppeet

Post by naputtelija »

atomimalli wrote:Minusta Latexi95:n idea on hyvä.

Mitäs sulla on sen c64:n kaveriksi? Onko mitään näyttöä tai sovittimia nykynäytöille tai jotain? onko mitä lisälaitteita tai softaa mukaan? jos ei ole manuaalia tallessa niin joku voisi vaikka printata mukaan.
Kiva juttu. Minulle sopisi vallan mainiosti tuo latexi95:n idea. Onko vapaaehtoisia? Sovittimia tai näyttöjä ei ole, eikä mahdu, tekee tiukkaa näinkin. Mutta jos joku voisi lainata monitoriaan tai tuoda ylimääräisen monitorin (jossa RF-liitin) mukaan? Itsellä on todellakin tarvikkeita mukana erittäin minimaalisesti. Manuaalia en tarvitse, osaan kaiken ulkoa mutta jos joku joka haluaa kokeilla tarvitsee, niin se on saatavilla netistä ja sen lisäksi se on läppärin työpöydällä :)

Lisälaitteina tuon lerppulukijan (jossa muutama itse tekemäni musa ja Ascii-xmasintro), puhesyntetisaattori-cartridgen (kyllä, -82 tech riitti siihen) ja tarpeelliset johdot. Datasette-lukijaa ei valitettavasti ole, mutta jos jollain sattuu olemaan sellainen tai liuta retropelejä, onnellinen omistaja voisi sellaisia tuoda. Remember to blow in it.

Toivottavasti kukaan ei pahastu hurjasta lainatavaralistasta, näin se vain on kun asuu ~900km helsingistä :cry:
EDIT:

Sry pettis, kirjoitin al. viestin kolmelta yöllä kännykällä. True facepalm.

<Ize> Pitäs tehä allekirjotus..
<Ize> Vois keksiä jonkin nasahtavan sanonnan..
<Ize> Siitä tulis upea legenda ja kaikki vaihtaisivat allekirjoituksensa siihen.
<Ize> Ehkä ei kuitenkaa...
naputtelija
Devoted Member
Posts: 718
Joined: Wed Nov 03, 2010 7:56 pm
Location: Joku piste pohjoisessa.

Re: [ASM] C64 vai makuukamppeet

Post by naputtelija »

Bump.

Tulin juuri 40 kilometrin vaellukselta ja nyt assyjen lähestyessä alkaakin olla kiire tämän jutun kanssa. Jos siis kenelläkään liikenee ylimääräisiä makuukamppeita (alustaa ja makuupussia) siitä tulisi ilmoittaa ja sopia viimeistään tiistaina 31.7.2012. Jos keneltäkään ei löydy ylimääräisiä niin commodorea en valitettavasti tuo mukaan. Minulla on jo kiikun kaakun sovittu makuupussi mutta makuualusta vielä puuttuu. Pussikin on epävarma, joten saa vielä niistäkin ilmoitella.

Toivotan kaikille hyviä assyfiiliksiä!
<Ize> Pitäs tehä allekirjotus..
<Ize> Vois keksiä jonkin nasahtavan sanonnan..
<Ize> Siitä tulis upea legenda ja kaikki vaihtaisivat allekirjoituksensa siihen.
<Ize> Ehkä ei kuitenkaa...
Wingman
Devoted Member
Posts: 594
Joined: Tue Sep 30, 2008 4:30 pm
Location: Ruudun toisella puolella

Re: [ASM] C64 vai makuukamppeet

Post by Wingman »

Makuualustaani voinee lainata jos nukkuu eri aikaan kuin minä, pitänee katsoa vähän miten nukutaan siellä. Eli alusta, luultavasti minulla :)
- - - -
naputtelija
Devoted Member
Posts: 718
Joined: Wed Nov 03, 2010 7:56 pm
Location: Joku piste pohjoisessa.

Re: [ASM] C64 vai makuukamppeet

Post by naputtelija »

Wingman wrote:Makuualustaani voinee lainata jos nukkuu eri aikaan kuin minä, pitänee katsoa vähän miten nukutaan siellä. Eli alusta, luultavasti minulla :)
Kiitokset. Tulikin jo selville, että voinkin ottaa makuupussin mukaan, mutta en alustaa. commodorellekin tarvitsisin jonkin näyttöratkaisun. Onko kenelläkään näyttöä lainaksi, mieluiten sellaista johon voi liittää rf-liittimen?
<Ize> Pitäs tehä allekirjotus..
<Ize> Vois keksiä jonkin nasahtavan sanonnan..
<Ize> Siitä tulis upea legenda ja kaikki vaihtaisivat allekirjoituksensa siihen.
<Ize> Ehkä ei kuitenkaa...
Post Reply