---

Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Kawai Box 2012 (Kilpailu)

Post by Awaclus »

MaGetzUb wrote:Ilmoittaudun kisaan mukaan. :) Laita ny viikko kilpailuaikaa mukaan niin saadaan kunnollisia pelejä. ;)
48 tuntia riittää varsin hyvin pelin tekemiseen. Tuskin olen edes Ultimate Stickfigure Gameen noin paljoa aikaa käyttänyt.
MaGetzUb
Guru
Posts: 1715
Joined: Sun Sep 09, 2007 12:35 pm
Location: Alavus

Re: Kawai Box 2012 (Kilpailu)

Post by MaGetzUb »

Chaosworm wrote:
MaGetzUb wrote:Ilmoittaudun kisaan mukaan. :) Laita ny viikko kilpailuaikaa mukaan niin saadaan kunnollisia pelejä. ;)
48 tuntia riittää varsin hyvin pelin tekemiseen. Tuskin olen edes Ultimate Stickfigure Gameen noin paljoa aikaa käyttänyt.
No olisi kerrankin kiva panostaa johonkin.. Mutta niin jos edes ääniefektit ei tarvitsisi olla omia, koska haulikkoa taikka muita aseita en omista saatika kunnon nauhoituslaitteita.
Solar Eclipse
Meneillä olevat Projektit:
We're in a simulation, and God is trying to debug us.
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Kawai Box 2012 (Kilpailu)

Post by Awaclus »

MaGetzUb wrote:
Chaosworm wrote:
MaGetzUb wrote:Ilmoittaudun kisaan mukaan. :) Laita ny viikko kilpailuaikaa mukaan niin saadaan kunnollisia pelejä. ;)
48 tuntia riittää varsin hyvin pelin tekemiseen. Tuskin olen edes Ultimate Stickfigure Gameen noin paljoa aikaa käyttänyt.
No olisi kerrankin kiva panostaa johonkin.. Mutta niin jos edes ääniefektit ei tarvitsisi olla omia, koska haulikkoa taikka muita aseita en omista saatika kunnon nauhoituslaitteita.
Panosta sitten ja hommaa tarpeeksi ES :D . Voithan lisäksi jatkaa pelin kehittämistä kilpailun jälkeen (ainakin minulla on suunnitelmissa tehdä näin).

Näitä ääniähän saa käyttää tämän viestiketjun alkuperäisen aloitusviestin mukaan. En tosin tiedä, löytyykö tuolta haulikkoa, mutta jotain aseita ainakin.
User avatar
esa94
Guru
Posts: 1855
Joined: Tue Sep 04, 2007 5:35 pm

Re: Kawai Box 2012 (Kilpailu)

Post by esa94 »

Parhaat käyttää ääniefektiä "pum", mielellään nauhoitettuna huonolla kuulokemikrofonilla.
User avatar
axu
Devoted Member
Posts: 854
Joined: Tue Sep 18, 2007 6:50 pm

Re: Kawai Box 2012 (Kilpailu)

Post by axu »

Minutkin voit laittaa osallistujalistaan, vaikka en ole varma, kerkeänkö paljoa aikaa kuluttamaan koodaamiseen. Palkinnoksi varmaan saadaan aikaan jonkinlainen perinteinen banneri, jota voittaja saa sitten pitää allekirjoituksessaan (tämän lisäksi viikko/pikakisassa voittaja on tyypillisesti saanut kunnian järjestää seuraava kisa, joskin tuon palkinnon menestyksekkyys on kyseenalainen).
Jos tämä viesti on kirjoitettu alle 5 min. sitten, päivitä sivu. Se on saattanut jo muuttua :roll:
Image
User avatar
skinkken
Advanced Member
Posts: 453
Joined: Sat Sep 01, 2007 4:00 pm
Location: Helsinki

Re: Kawai Box 2012 (Kilpailu)

Post by skinkken »

Ilmoittaudun mukaan kisaan kun on kerran näin kiinnostava aihe.

Ongelmana on vain se, että sunnuntaina en pääse koneelle. Olisiko mahdollista että pelin rajoitukset/pakolliset jutut lähettäisit minulle yv:llä torstaina eli 24h aikaisemmin ja laittaisin pelin sitten tänne lauantaina? En muutenkaan saa ola koneella kovin paljon ja näin voisin osallistua (melkein) kunnolla. En tietenkään kerro muille.
Valmiit pelit: House of Horrors , Battle Zone , Über Ball , Itdoti , Space Chaos , Bloxxplosives
Projekti jota teen ehkä joskus vielä: viewtopic.php?f=11&t=2636 <-- Tämä rivi päivitetty 14.1.2013
koodaaja
Moderator
Moderator
Posts: 1583
Joined: Mon Aug 27, 2007 11:24 pm
Location: Otaniemi - Mikkeli -pendelöinti

Re: Kawai Box 2012 (Kilpailu)

Post by koodaaja »

Tuota noin, ettei joku pilkunviilaaja takerru sääntöjen porsaanreikään, kai pelin tulee olla CoolBasicilla kirjoitettu? :>
User avatar
Frozen
Advanced Member
Posts: 282
Joined: Fri Jan 01, 2010 4:46 pm
Location: Suomi

Re: Kawai Box 2012 (Kilpailu)

Post by Frozen »

Niin ja...
seancarrion wrote: -Kaiken pitää olla 100% sinun tekemää.
-Voit käyttää .DLL tiedostoja tai muita laajennuksia (cbSDK, cbFun, cbChipmunk jne.).
Eli luultavasti myös muutkin kuin Latexi saa käyttää esim cbChipmunk:ia? :D
Image
Työn alla:
Jotakin epäjulkaistua
User avatar
seancarrion
Active Member
Posts: 128
Joined: Sun Jan 01, 2012 11:37 am
Location: ---

---

Post by seancarrion »

---
Last edited by seancarrion on Sun Jun 26, 2016 4:02 am, edited 1 time in total.
---
User avatar
skinkken
Advanced Member
Posts: 453
Joined: Sat Sep 01, 2007 4:00 pm
Location: Helsinki

Re: Kawai Box 2012 (Kilpailu)

Post by skinkken »

Haloo seancarrior, missä mahtaisi olla ne ohjeeni jotka aioit lähettää minulle 6h sitten?
Valmiit pelit: House of Horrors , Battle Zone , Über Ball , Itdoti , Space Chaos , Bloxxplosives
Projekti jota teen ehkä joskus vielä: viewtopic.php?f=11&t=2636 <-- Tämä rivi päivitetty 14.1.2013
User avatar
seancarrion
Active Member
Posts: 128
Joined: Sun Jan 01, 2012 11:37 am
Location: ---

---

Post by seancarrion »

---
Last edited by seancarrion on Sun Jun 26, 2016 4:03 am, edited 1 time in total.
---
User avatar
skinkken
Advanced Member
Posts: 453
Joined: Sat Sep 01, 2007 4:00 pm
Location: Helsinki

Re: Kawai Box 2012 (Kilpailu)

Post by skinkken »

Eli siis ei olekaan mitään rajoituksia tai muuta (joka kerrotaan kisan alussa) vaikka alunperin niin sanottiin?
Valmiit pelit: House of Horrors , Battle Zone , Über Ball , Itdoti , Space Chaos , Bloxxplosives
Projekti jota teen ehkä joskus vielä: viewtopic.php?f=11&t=2636 <-- Tämä rivi päivitetty 14.1.2013
User avatar
seancarrion
Active Member
Posts: 128
Joined: Sun Jan 01, 2012 11:37 am
Location: ---

---

Post by seancarrion »

---
Last edited by seancarrion on Sun Jun 26, 2016 4:03 am, edited 1 time in total.
---
Pate5
Artist
Artist
Posts: 551
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:53 pm
Location: Vantaa

Re: Kawai Box 2012 (Kilpailu)

Post by Pate5 »

Ahaa, kilpailu alkaa siis ensi viikon perjantaina. Eli reilusti aikaa siis.

Oikeasti, yksinkertainen päivämäärä olisi ihan kiva. Jos joku, joka ei ole käynyt foorumeilla muutamaan päivään tai lukenut tätä topikkia aiemmin haluaisi osallistua, kilpailu menisi varmaan täysin ohi.
CoolBasic henkilökuntaa
Graafikko
User avatar
axu
Devoted Member
Posts: 854
Joined: Tue Sep 18, 2007 6:50 pm

Re: Kawai Box 2012 (Kilpailu)

Post by axu »

Olenko nyt kartalla? Eli siis kilpailu alkaa huomenna, mutta mitään rajoituksia tai muuta ei ilmoiteta kilpailun alussa eli käytännössä luotat kilpailijoiden urheiluhenkeen ettei kukaan ota varaslähtöä?
Jos tämä viesti on kirjoitettu alle 5 min. sitten, päivitä sivu. Se on saattanut jo muuttua :roll:
Image
User avatar
seancarrion
Active Member
Posts: 128
Joined: Sun Jan 01, 2012 11:37 am
Location: ---

---

Post by seancarrion »

---
Last edited by seancarrion on Sun Jun 26, 2016 4:03 am, edited 1 time in total.
---
User avatar
axu
Devoted Member
Posts: 854
Joined: Tue Sep 18, 2007 6:50 pm

Re: Kawai Box 2012 (Kilpailu)

Post by axu »

seancarrion wrote:Mulla on ohjelma, jolla voi varmistaa huijauksen 100% + se kuka huijaa, huijaa itseään, ja joutuu diskatuksi.
Enpä usko. Tuollainen väitös lähinnä houkuttelee eräitä nimeltä mainitsemattomia huijaamaan. Ainoa tapa, joka tulee mieleen, on tiedoston luomispäivämäärän tutkiminen, mutta sen osaa varmasti enemmistö täällä väärentää - se kun ei tarvitse muuta kuin "tallenna nimellä" tai copypaste napin käyttöä.
Mutta suurimpaan osaan täällä voi kyllä luottaa, eikä minulla ole mitään sitä vastaan vaikka osa aloittaisikin tänään. Itseänsähän tosiaan huijaavat (mikä on kullakin sitten motiivi kilpailemiselle....).
Jos tämä viesti on kirjoitettu alle 5 min. sitten, päivitä sivu. Se on saattanut jo muuttua :roll:
Image
User avatar
esa94
Guru
Posts: 1855
Joined: Tue Sep 04, 2007 5:35 pm

Re: Kawai Box 2012 (Kilpailu)

Post by esa94 »

axu wrote:
seancarrion wrote:Mulla on ohjelma, jolla voi varmistaa huijauksen 100% + se kuka huijaa, huijaa itseään, ja joutuu diskatuksi.
Enpä usko. Tuollainen väitös lähinnä houkuttelee eräitä nimeltä mainitsemattomia huijaamaan. Ainoa tapa, joka tulee mieleen, on tiedoston luomispäivämäärän tutkiminen, mutta sen osaa varmasti enemmistö täällä väärentää - se kun ei tarvitse muuta kuin "tallenna nimellä" tai copypaste napin käyttöä.
Mutta suurimpaan osaan täällä voi kyllä luottaa, eikä minulla ole mitään sitä vastaan vaikka osa aloittaisikin tänään. Itseänsähän tosiaan huijaavat (mikä on kullakin sitten motiivi kilpailemiselle....).
Olin juuri sanomassa samaa aikaleimoista.

Itse ainakin aloittaisin ennen aikarajaa kiusatakseni muita kilpailijoita.
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Kawai Box 2012 (Kilpailu)

Post by Awaclus »

axu wrote:Tuollainen väitös lähinnä houkuttelee eräitä nimeltä mainitsemattomia huijaamaan.
Ketähän? Ei minun mielestäni ilmoittautuneissa ole ketään sellaista, joka haluaisi huijata jonkun tuollaisen takia (paitsi ehkä itseni voisi yleensä, mutta nyt kun on oikeasti mielenkiintoinen aihe, niin ei).
User avatar
skinkken
Advanced Member
Posts: 453
Joined: Sat Sep 01, 2007 4:00 pm
Location: Helsinki

Re: Kawai Box 2012 (Kilpailu)

Post by skinkken »

axu wrote:Olenko nyt kartalla? Eli siis kilpailu alkaa huomenna, mutta mitään rajoituksia tai muuta ei ilmoiteta kilpailun alussa eli käytännössä luotat kilpailijoiden urheiluhenkeen ettei kukaan ota varaslähtöä?
Näin se varmaan sitten on. Luulin että jokin kriteeri kerrotaan kisan alkaessa ja kun kysyin oman kilpailuajan siirtämisestä. Ehdotin kriteerin kertomisesta yv:llä aikaisemmin eikä hän mitään vastaan sanonut. Nyt sitten sain kuulla että sellaista sääntöä ole olemassakaan! :shock:

No, jos aloitin pelini tekemisen joskus klo 19, palautan sen sitten ennen sitä kellonaikaa lauantaina ja varmaan kelpaa.
Valmiit pelit: House of Horrors , Battle Zone , Über Ball , Itdoti , Space Chaos , Bloxxplosives
Projekti jota teen ehkä joskus vielä: viewtopic.php?f=11&t=2636 <-- Tämä rivi päivitetty 14.1.2013
Post Reply