Pelaatko League Of Legendsiä.

Pelaatko

Gylläh
13
33%
No EN!
27
68%
 
Total votes: 40

User avatar
TheDuck
Devoted Member
Posts: 632
Joined: Sun Aug 26, 2007 3:51 pm
Location: C:\Program Files\Tuusula\

Re: Pelaatko League Of Legendsiä.

Post by TheDuck »

LoL Europe jaetaan kahtia. (EU West ja EU East&Nordic)

Jatkuvien kirjautumiesongelmien (busy, iiiiiiiiiiiiiiiiiiso queue) takia Riot on päättänyt jakaa Euroopan serverit kahteen mahdollisimman yhtäsuureen osaan. Molemmat Euroopan osat saavat omat ladderit ym. samaan tyyliin kuin NA ja Europe, mutta molemmat Europe-serverit tulevat saamaan tismalleen samat päivitykset samaan aikaan. Tarkoituksena on lyhentä jonoa sisään huomattavasti sekä pienentää lagia.

> Kartta Euroopan jakamisesta
^^
User avatar
Knoy
Active Member
Posts: 187
Joined: Fri Feb 12, 2010 10:50 pm

Re: Pelaatko League Of Legendsiä.

Post by Knoy »

Selvää vihjailua siihen suuntaan, että WesT olisi voimakkaampi kuin EAST. Katarina > Ryze. GG

Tottahan se kanssa on. Suurin osa Pro teameistä on WEST:in alueelta.
Olwi
Devoted Member
Posts: 557
Joined: Sun Dec 30, 2007 4:15 pm
Location: Muhos

Re: Pelaatko League Of Legendsiä.

Post by Olwi »

Ei helvetti ei nuo jenkit voi olla tosissaan :x Pohjoismaat Itä-Euroopan kanssa? Swedujen kanssa yritetään englantia puhua ja loput 90% pelaajista vääntää kyrillisillä aakkosilla :evil:

Muutenkin melko perseestä tuo jakaminen, useampi kaveri molemmilta puolilta karttaa joiden kanssa pelailen paljon. Foorumeille vinkumaan Pohjoismaita länteen, enkä näytä olevan ainoa.
Huuda mun ip:tä!
phons
Guru
Posts: 1056
Joined: Wed May 14, 2008 10:11 am

Re: Pelaatko League Of Legendsiä.

Post by phons »

Joo mulla sama, tosin onneksi multa tulee kokonaine tiimi ja yliki IRL kavereist. :DD Mutta oliskohan servujen jaon yhteydessä sit ladderien resettaus ja tulis seuraava season tjs.
Image
User avatar
TheDuck
Devoted Member
Posts: 632
Joined: Sun Aug 26, 2007 3:51 pm
Location: C:\Program Files\Tuusula\

Re: Pelaatko League Of Legendsiä.

Post by TheDuck »

phons wrote:Joo mulla sama, tosin onneksi multa tulee kokonaine tiimi ja yliki IRL kavereist. :DD Mutta oliskohan servujen jaon yhteydessä sit ladderien resettaus ja tulis seuraava season tjs.
Luultavasti. Ja eiks ens seasonilla oo tulos se uus karttakin jne.?
^^
User avatar
skinkken
Advanced Member
Posts: 453
Joined: Sat Sep 01, 2007 4:00 pm
Location: Helsinki

Re: Pelaatko League Of Legendsiä.

Post by skinkken »

Onko nyt porukat aikomassa westiin vai nordic and eastiin? Parin päivän jälkeen splitistä saa vaihtaa.
Valmiit pelit: House of Horrors , Battle Zone , Über Ball , Itdoti , Space Chaos , Bloxxplosives
Projekti jota teen ehkä joskus vielä: viewtopic.php?f=11&t=2636 <-- Tämä rivi päivitetty 14.1.2013
User avatar
TheDuck
Devoted Member
Posts: 632
Joined: Sun Aug 26, 2007 3:51 pm
Location: C:\Program Files\Tuusula\

Re: Pelaatko League Of Legendsiä.

Post by TheDuck »

Luultavasti pysyn siellä minne joudun. Eipä paljon mua kiinnosta :D
^^
phons
Guru
Posts: 1056
Joined: Wed May 14, 2008 10:11 am

Re: Pelaatko League Of Legendsiä.

Post by phons »

TheDuck wrote:Ja eiks ens seasonilla oo tulos se uus karttakin jne.?
Hmm joo, siis Magma Chamber taitaa olla nimi, ja löysin pari kuvaakin, tosin en tiedä niiden aitoudesta, kun oli jonkun tyypin blogiposti jonka löysin googlaamalla..

ylhäältä kuvattu kuva..
hienompi kuva..

Blogipostissa myös lukee että mapissa olisi periaattessa 2 Baronia ja 4 Dragonia
Linkataan se blogipostikin nyt sitte... Ja tuosta serverivalinnasta, että kaikki suomalaisethan menee sinne nordic-east:iin, enkä ole näillä näkymin vaihtamassa.
Image
Taatero
Advanced Member
Posts: 384
Joined: Tue May 27, 2008 6:06 pm

Re: Pelaatko League Of Legendsiä.

Post by Taatero »

Itse ainakin lopetin LoL:n pelaamiseen koska riotin servukikkailu on mennyt ihan naurettavaksi. Järjettömän pitkät queuet voi vielä kestää, mutta se alkaa suoranaisesti vittuttamaan kun peli kaatuu ja sisään ei pääse takaisin. Teoriassa queuen ohi pääsee jos peli on kesken, mutta servut ovat niin solmussa että jonottamaankaan asti ei pääse. Leavihan siitä seurasi, statseilla 10-2-5. Tiimini jopa voitti kyseisen pelin, sillä loli päätti kaatua loppupuskun aikana.
[color=#40BF00][u]koodaaja[/u][/color] wrote:Täyden turvan takaamiseksi avain olisi myös kuljetettava offlinenä suoraan tulevien viestien lähettäjältä niiden vastaanottajalle laitakaupungin hämärissä yöneljältä ja varmistettava, ettei kumpaakaan osapuolta seurata. Popliinitakkia suositellaan.
User avatar
skinkken
Advanced Member
Posts: 453
Joined: Sat Sep 01, 2007 4:00 pm
Location: Helsinki

Re: Pelaatko League Of Legendsiä.

Post by skinkken »

Vai aikoo kaikki siis mennä nordic eastiin missä kukaan ei osaa englantia ja jossa on ne pahimmat noobit... Ajattelin kyllä että olisi parempi pelata kunnon pelaajien kanssa siellä westissä. Tämä on oma mielipiteeni.
Valmiit pelit: House of Horrors , Battle Zone , Über Ball , Itdoti , Space Chaos , Bloxxplosives
Projekti jota teen ehkä joskus vielä: viewtopic.php?f=11&t=2636 <-- Tämä rivi päivitetty 14.1.2013
Olwi
Devoted Member
Posts: 557
Joined: Sun Dec 30, 2007 4:15 pm
Location: Muhos

Re: Pelaatko League Of Legendsiä.

Post by Olwi »

No Nordic&Eastissa on melko suuri osa pohjoismaalaisia, mutta loput onkin sitte vähän mitä on. Tälle puolelle jää nykyinen accountti, koska suurin osa ja juuri ne joiden kanssa pelailen eniten, on pohjoismaista tai kreikasta/puolasta. Toisen acon teen sit varmaan westille ja siellä vois pelata vähän enemmän tosissaan mitä tuolla nyt. Mun pelivauhdilla se lvl30 tulee täyteen vähän liiankin nopeesti :oops:
Huuda mun ip:tä!
Pettis
The Evil Admin
The Evil Admin
Posts: 1044
Joined: Sun Aug 26, 2007 5:08 pm
Location: Rovaniemi
Contact:

Re: Pelaatko League Of Legendsiä.

Post by Pettis »

Itsekin olen tähän peliin tutustunut viimeaikoina ja lähetin pikaisesti osalle porukkaa kutsuja. Tarvitsemme joskus aina täydennystä tiimiin.

Pelaamme kavereiden kanssa pääasiassa botteja vastaan ainakin toistaiseksi.
CB Repository .com - Sinne ne kaikki koodit menneet on!
MunVerkko - Ilmaisia foorumeita ja blogeja
User avatar
TheDuck
Devoted Member
Posts: 632
Joined: Sun Aug 26, 2007 3:51 pm
Location: C:\Program Files\Tuusula\

Re: Pelaatko League Of Legendsiä.

Post by TheDuck »

Tjoo, ite on tullu pelailtua tässä nyt varmaan sen päälle 1100 normal matsia, ja alkaa peli pikkuhiljaa tuntua jo kuluneelta :D Mutta tuleehan sitä vieläkin IRL-kaverien kanssa mätettyä, vaikka tässä nyt oon pitänyt pientä taukoa.
^^
User avatar
Frozen
Advanced Member
Posts: 282
Joined: Fri Jan 01, 2010 4:46 pm
Location: Suomi

Re: Pelaatko League Of Legendsiä.

Post by Frozen »

Itsekin olen yrittänyt palata pelin pariin pikkuhiljaa. Outoa että aloin kyllästyä peliin ennenkä ehdin edes 20 levelille... :|
Jokatapauksessa olisi hienoa joskus pelata LOL:a kokonaisella cbfoorumi tiimillä :D
Image
Työn alla:
Jotakin epäjulkaistua
Post Reply