Pelaatko League Of Legendsiä.

Pelaatko

Gylläh
13
33%
No EN!
27
68%
 
Total votes: 40

User avatar
Knoy
Active Member
Posts: 187
Joined: Fri Feb 12, 2010 10:50 pm

Pelaatko League Of Legendsiä.

Post by Knoy »

Kysymys pelaatko LOL:ia.
Jos et kannattaa kokeilla.

Kerro myös summoner nickisi ;) Mahdollisesti myös muuta keskustelua LOL:ista.

Itse olen Overlord Knoy, level 30 korkein rank (Edit: hups oli tuossa kaverini korkein :D) 1366, 412 voitettua 411 hävittyä.
Omistan: Ezreal, Galio, Karthus, Kog'Mav, Renekton, Swain, Vladimir, Karma, Kassadin, Lux, Shaco, Teemo, Udyr, Alistar Mundo, Fiddlesticks, Morgana, Nasus, Poppy, Singed, Sion, Tristana, Twisted Fate, Veigar, Zilean, Kayle, Ryze, Sivir.
EDIT:

Sepäse Pettis. Otsikko muutettu ettei trollit voi trollata.

Last edited by Knoy on Mon May 02, 2011 12:08 pm, edited 3 times in total.
Pettis
The Evil Admin
The Evil Admin
Posts: 1044
Joined: Sun Aug 26, 2007 5:08 pm
Location: Rovaniemi
Contact:

Re: Pelaatko LOL:ia?

Post by Pettis »

CB Repository .com - Sinne ne kaikki koodit menneet on!
MunVerkko - Ilmaisia foorumeita ja blogeja
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Pelaatko League Of Legendsiä.

Post by Awaclus »

Summoner Nick: Chaosworm
Level: 21
Pääasiassa Fiddlellä pelailen, 55% spell vamp build on vain niin OP ettei se oikeastaan häviä millekään muulle kuin Cho'Gathille ja oman tiimin noobiuteen.
Last edited by Awaclus on Sun Mar 11, 2012 9:55 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Frozen
Advanced Member
Posts: 282
Joined: Fri Jan 01, 2010 4:46 pm
Location: Suomi

Re: Pelaatko League Of Legendsiä.

Post by Frozen »

Pelaan. Summoner name FistfullOfBlades. Level 16.
Omistan: Shen, Mordekaiser, Master yi, Ashe, Nunu, Zilean, Sivir, Kayle ja Ryze
41 voittoa ja 36 häviötä.
Image
Työn alla:
Jotakin epäjulkaistua
temu92
Web Developer
Web Developer
Posts: 1226
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:56 pm
Location: Gamindustri
Contact:

Re: Pelaatko League Of Legendsiä.

Post by temu92 »

Joskus betaan kai pääsin ja kyllästyin saman tien. En välttämättä pelin takia vaan pelaajien. Miten ne voi odottaa että minä osaisin pelata ko. peliä kun siinä ei ollut edes mitään tutorial moodia (ainakaan silloin, en tiedä onko nykyään).
User avatar
Knoy
Active Member
Posts: 187
Joined: Fri Feb 12, 2010 10:50 pm

Re: Pelaatko League Of Legendsiä.

Post by Knoy »

temu92 wrote:...En välttämättä pelin takia vaan pelaajien. Miten ne voi odottaa että minä osaisin pelata ko. peliä ...
Koska suurin osa lolin pelaajista ovat retardeja.
User avatar
skinkken
Advanced Member
Posts: 453
Joined: Sat Sep 01, 2007 4:00 pm
Location: Helsinki

Re: Pelaatko League Of Legendsiä.

Post by skinkken »

Pelaan. Summoner level 30 (max). Ranked peleista voittoja 20 ja häviöitä 16.
Omistamat hahmot: Akali, Ashe, Blitzcrank, Cho'gath, Dr. Mundo, Fiddlesticks, Garen, Karthus, Kassadin, Kayle, Master yi, Rammus, Ryze, Teemo, Tryndamere, Vladimir, Xin Zhao (17, Niitä riittää). Koko pelissä on 75.
Summoner name on tietenkin Skinkken
temu92 wrote:Joskus betaan kai pääsin ja kyllästyin saman tien. En välttämättä pelin takia vaan pelaajien. Miten ne voi odottaa että minä osaisin pelata ko. peliä kun siinä ei ollut edes mitään tutorial moodia (ainakaan silloin, en tiedä onko nykyään).
Nyt on ainakin tutoriaali, ja kunhan pelaat johonkin 20 leveliin asti, kaikki ei oo enää niin tyhmiä.
EDIT:

Ainiin, kun saa level 30 ja alkaa pelata ranked gameja, sinne tulee jotain hirveitä noobeja koska ranked -rating on eri kuin normal game -rating. Eli peleihisi tulee kaikkia mahdollisia pelaajia jotka ovat pelanneet 30 leveliin asti

Valmiit pelit: House of Horrors , Battle Zone , Über Ball , Itdoti , Space Chaos , Bloxxplosives
Projekti jota teen ehkä joskus vielä: viewtopic.php?f=11&t=2636 <-- Tämä rivi päivitetty 14.1.2013
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Pelaatko League Of Legendsiä.

Post by Awaclus »

temu92 wrote:Joskus betaan kai pääsin ja kyllästyin saman tien. En välttämättä pelin takia vaan pelaajien. Miten ne voi odottaa että minä osaisin pelata ko. peliä kun siinä ei ollut edes mitään tutorial moodia (ainakaan silloin, en tiedä onko nykyään).
On tutoriaali, sen lisäksi nykyään pelin aluksi kysytään, miten paljon kokemusta on DotA:sta, LOLista ja RTS-peleistä yleensä. Jos siihen vastaa että ei mitään, pääsee pelaamaan ainakin aluksi toisia sellaisia vastaan, joilla ei ole kokemusta.

Itse pääsin peliin sisään 4-5 pelikerran jälkeen aika hyvin, ja aikaisemmin olen pelannut DotAa 1v1:nä aika vähäsen. Kannattaa pelata aluksi recommended-heroilla, ne ovat helppoja pelata.
User avatar
ItzRaines
Active Member
Posts: 211
Joined: Sat Feb 05, 2011 6:59 pm

Re: Pelaatko League Of Legendsiä.

Post by ItzRaines »

En pelaa. Jos olisi vaikka pikkasen enemmän infoa, että minkälaisesta pelistä on kyse niin voisin jopa kiinnostua.. Kenties rallipeli? Räiskintää? Ilmalaivoilla lentoa? Scrnshtt olis myös kivoja. :!:
Viltzu
Guru
Posts: 1132
Joined: Sun Aug 26, 2007 5:45 pm
Location: Alavieska
Contact:

Re: Pelaatko League Of Legendsiä.

Post by Viltzu »

ItzRaines wrote:En pelaa. Jos olisi vaikka pikkasen enemmän infoa, että minkälaisesta pelistä on kyse niin voisin jopa kiinnostua.. Kenties rallipeli? Räiskintää? Ilmalaivoilla lentoa? Scrnshtt olis myös kivoja. :!:
Tästä löytyy tietoa

Itse en pelaile, ja oikeastaan nyt ekan kerran googletin pelin ja katsoin pari kuvaa millaisesta pelistä on kyse. En ole niin tälläisten pelien perään.
phons
Guru
Posts: 1056
Joined: Wed May 14, 2008 10:11 am

Re: Pelaatko League Of Legendsiä.

Post by phons »

Pelaan..
Summoner name: the phons
Level: 30(ofc :D)
Omistetut champpionit: Evelynn, Galio, Karma, LeBlanc, Malphite, Maokai, Morgana, Nocturne, Pantheon, Sion, Sona, Teemo, Tristana, Twisted Fate ..14 yhteensä..
Normal wins: 283

Minusta todella hyvä peli, monet RL kaveritki pelaa ni saadaan usein koko 5 jätkän tiimi heistä(ja musta).
Image
Sami345
Advanced Member
Posts: 349
Joined: Fri Aug 31, 2007 4:52 pm
Contact:

Re: Pelaatko League Of Legendsiä.

Post by Sami345 »

Nimi: Sami345
Lvl: 6

En omista yhtäkään championia.
Projektit: Fiperus - Jäädytetty pidemmäksi aikaa.
Voitot: Viikkokisa XIII, Pikapelikisa 3, Pikapelikisa 13
http://www.sami345.tk/
User avatar
Knoy
Active Member
Posts: 187
Joined: Fri Feb 12, 2010 10:50 pm

Re: Pelaatko League Of Legendsiä.

Post by Knoy »

Näistä pelaavistä RL kavereista. Minullahan niitä on jotain 17...? Että silleen tunnen lisäksi jtn 7 muuta suomalaista hyvää pelaajaa.

Mukava kuulla, että täältäkin löytyy paljon pelaavaa porukkaa laitataan joku ilta pystyyn joku custom matchi :D
User avatar
vilQuri
Active Member
Posts: 239
Joined: Wed Aug 29, 2007 6:25 pm
Location: Turku

Re: Pelaatko League Of Legendsiä.

Post by vilQuri »

Pelaan..
Summoner name: viLQuri (Typotin sinne ison L:n, eikä sitä sitten voinut enää vaihtaa)
Level: 15
Omistan championeja: Mordekaiser, Tristana, Kayle, Ryze, Teemo (Voi olla muitakin en muista enkä jaksa nyt sitä tarkistaa)

Normal W: ~50

RL kavereita pelaa jonkin verran, mm. phons
Tuxi
Active Member
Posts: 190
Joined: Wed Jan 21, 2009 10:25 pm
Contact:

Re: Pelaatko League Of Legendsiä.

Post by Tuxi »

Pelaan kyllä. Summoner level 30 saavutettu hiljattain. Summonerin nimi on Tuxi4321. Voittoja taitaa olla jotain 175. Ostettuja championeja noin 10. En nyt jaksa niitä tarkemmin luetella.
Projektit:
Jotain pientä (Ehkä vähän suurempaakin)

-Tuxi- (myös Tuxi4321)
DJ-Filbe
Devoted Member
Posts: 854
Joined: Sat Feb 20, 2010 2:18 pm

Re: Pelaatko League Of Legendsiä.

Post by DJ-Filbe »

En pelaa mitään =)
N_S

Re: Pelaatko League Of Legendsiä.

Post by N_S »

Minäkin aloitin pari päivää sitten pelaamaan. leveli on 6 ja nimi 7tyfour
Olwi
Devoted Member
Posts: 557
Joined: Sun Dec 30, 2007 4:15 pm
Location: Muhos

Re: Pelaatko League Of Legendsiä.

Post by Olwi »

Reilut 800 matsia pelattu, champeista omistuksessa kaikki 450ip, suurin osa 1350 ja 3150 ip(supportit ja tankkeja jätetty hankkimatta) ja 6300ip hintasia vain Ezreal(imo turha, en osaa minä ja tosi harvoin näkee muidenkaan saavan tuolla mitään aikaan) ja Anivia. Luxin ja Anivian hallitsen parhaiten, mutta niillä on suht. tylsä pelailla, katsoo kun tiimikaverit kuolee, tappaa porukkaa nukettamalla ja juoksee karkuun. Toki Anivia varsinkin hyödyllinen tiimille AoE:n ja stunnin takia. Nykyään melko kyllästynyt ja vaihtanut peliä, lisäilkää kuitenkin Ogww jos välillä satun Shacoilemaan tuolla :)
Huuda mun ip:tä!
User avatar
Knoy
Active Member
Posts: 187
Joined: Fri Feb 12, 2010 10:50 pm

Re: Pelaatko League Of Legendsiä.

Post by Knoy »

Olen League Of Legendsin jumala.
Pelasin alusta alkaen 4vs5 ja teami voitti itse revin hienot statit muistaakseni 8/2/X>8
Ladatkaa ensin http://www.leaguereplays.com/. LeagueReplay ohjelma jotta voitte katsoa matsin.
http://www.megaupload.com/?d=0G15ZXQJ <- replay.
User avatar
TheDuck
Devoted Member
Posts: 632
Joined: Sun Aug 26, 2007 3:51 pm
Location: C:\Program Files\Tuusula\

Re: Pelaatko League Of Legendsiä.

Post by TheDuck »

Ite pelaan summonerilla TheDuckFIN, 26 levunen atm, kohta 27. Alotin n. 1kk sitten (accountti tosin on jo paljon aikasemmin luotu), ja pelaan lähinnä IRL-kavereiden kanssa.
^^
Post Reply