Minua ärsytti itseäni ainakin se, että monissa peleistä ei ollut FPS-riippumatonta liikettä tai edes Framelimittiä. Omalla koneellani kun Win7 jotenkin ylittää CB:n maagisen 60 FPS:n rajan, niin kun se FPS hyppää sinne yli 250:een niin pelit olivat todella mahdottomia pelata. (
Mickey ja
ukkeli ainakin,
TukeKoodin pelissä oli todella vaikea liikkua)
naputtelijan pelistä en ymmärtänyt yhtään, että mitä siinä edes pitäisi tapahtua. Painoin välilyöntiä niinkuin siinä alussa pyydettiin, mutta sain vain jotain outoja viivoja alkukuvan päälle, eikä mitään muuta tapahtunut..?
MaGetzUpin pelissä sain vain neljä liikkuvaa demonia ruudulle, viides jumitti paikalleen ruudun oikeaan reunaan ja sen jälkeen ei tullut yhtään demonia lisää? Kuitenkin kun ammuin tyhjyyteen niin sieltä vissiin kuoli niitä koska tuhottujen demoinien määrä nousi.
SlyJack0:n pelissä tuli aluksi vain joku seitsemän ruskeata lintua ja ne ammuttuani ei tullut mitään lisää..?
Wingmanin pelissä minua jäi todella paljon kaivertelemaan se, että shotgunin ääni olisi muka tehty kisan aikana. Muuten se oli kyllä hyvä peli - vähän aluksi vain ihmetytti että mikä pelin tarkoitus oli.
mistheman pelin korjattu versio oli kyllä ihan mieluinen. Aluksi en vain tajunnut että pitäisi painaa välilyöntä että se mehiläinen ampuisi piikkejä. Tässäkin tosin ärsytti FPS-riippuvainen liikehdintä, koska ne ihme keltaset jutut vaihtelivat nopeuttaan sen mukaan, kuinka paljon minulla oli piikkejä kerralla ammuttuna.
Jääköön oikea äänestyksen kohteeni salaiseksi