Pikapelikilpailu 26 - Kisatopic

User avatar
Nameless_One
Member
Posts: 63
Joined: Fri Mar 26, 2010 4:05 pm

Pikapelikilpailu 26 - Kisatopic

Post by Nameless_One »

Ja aiheena on: Siivekkäät olennot

Tee peli, jossa on siivekkäitä olentoja. Mikä tahansa, jolla on siivet, kelpaa. Oli se sitten varis, lohikäärme, enkeli tai sitten joku itse keksimäsi mutantti(esim. siivekäs panda), niin sillä ei ole väliä kunhan vaan sillä on siivet.

Kilpailu päättyy klo 20.10. Jos tuotostasi ei ole tuohon kellonaikaan mennessä, niin se jätetään äänestyksestä pois.

Peli kannattaa olla valmis klo 20.00, jolloin jää turvalliset 10 minuuttia aikaa uploadata peli.

Onnea!
Projektit:
Semmonen jännä tasoloikka

Youtube-kanavani
Uusin video: Pelataas LoZ Oracle of Seasons - Osa 14 - Tarm Rauniot
Sly_Jack0
Devoted Member
Posts: 612
Joined: Mon Dec 10, 2007 8:25 am

Re: Pikapelikilpailu 26 - Kisatopic

Post by Sly_Jack0 »

Lasketaanko kone olennoksi?
EDIT:

Selvä.

Last edited by Sly_Jack0 on Sat Mar 26, 2011 6:52 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Nameless_One
Member
Posts: 63
Joined: Fri Mar 26, 2010 4:05 pm

Re: Pikapelikilpailu 26 - Kisatopic

Post by Nameless_One »

Kone ei ole olento. Olento ainakin omasta mielestäni on jokin elävä orgaaninen biologinen eliö.
Projektit:
Semmonen jännä tasoloikka

Youtube-kanavani
Uusin video: Pelataas LoZ Oracle of Seasons - Osa 14 - Tarm Rauniot
User avatar
ukkeli
Active Member
Posts: 123
Joined: Thu Jan 28, 2010 9:01 pm

Re: Pikapelikilpailu 26 - Kisatopic

Post by ukkeli »

Teinpä omani jo:
Lento hiiri

Pelissä hiiren korvat on muuttunut siiviksi, ja häntä on kadonnut...
Attachments
Pikapeli 26.zip
Tässä se nyt on...
(589.69 KiB) Downloaded 384 times
...
User avatar
MetalRain
Active Member
Posts: 188
Joined: Sun Mar 21, 2010 11:17 am
Location: Espoo

Re: Pikapelikilpailu 26 - Kisatopic

Post by MetalRain »

Huh, eka kerta kun osallistuin ja kamala kiirehän tässä tulee. Tuotokseni on tässä.

Kyseessä on siis tarkkuuspommituspeli munilla jossa jokaista kohdetta tulisi pommittaa vain yhdellä munalla. Pisteitä saa enemmän mitä lähemmäksi kohdetta osuu. Enter pommittaa munia ja välilyönti lentää lintua.
Attachments
viikkokisa26.rar
(594.69 KiB) Downloaded 391 times
Last edited by MetalRain on Sat Mar 26, 2011 8:04 pm, edited 4 times in total.
User avatar
TukeKoodi
Active Member
Posts: 142
Joined: Thu Feb 03, 2011 7:40 pm
Location: C:\Työpöytä

Re: Pikapelikilpailu 26 - Kisatopic

Post by TukeKoodi »

Bugii, mavii jne. Olet pelkkä siipi. Z ampuu ja nuolet ohjaa. Space vaihtaa asetta. Tapa vihollisia. Lataa:
Attachments
only wings.rar
(590.58 KiB) Downloaded 388 times
Aloittelija, koodaaja, jotain...
CbFUN :D
naputtelija
Devoted Member
Posts: 718
Joined: Wed Nov 03, 2010 7:56 pm
Location: Joku piste pohjoisessa.

Re: Pikapelikilpailu 26 - Kisatopic

Post by naputtelija »

Valmis! kivahan tuo on, ehkä koukuttavakin+hauskat kuvat.
bird nailer.rar
(620.19 KiB) Downloaded 388 times
EDIT:

sry, unohtu sorsa. sain 20 sek myöhässä laitettuu. toivottavasti hyväksytte.

EDIT:

unohtu kans mom-obj peliin. on korjattu :(

Last edited by naputtelija on Sat Mar 26, 2011 8:26 pm, edited 4 times in total.
<Ize> Pitäs tehä allekirjotus..
<Ize> Vois keksiä jonkin nasahtavan sanonnan..
<Ize> Siitä tulis upea legenda ja kaikki vaihtaisivat allekirjoituksensa siihen.
<Ize> Ehkä ei kuitenkaa...
MaGetzUb
Guru
Posts: 1715
Joined: Sun Sep 09, 2007 12:35 pm
Location: Alavus

Re: Pikapelikilpailu 26 - Kisatopic

Post by MaGetzUb »

Tuli vähä köyhä, noh tällä mennään.. Toivottavasti ei mennyt yliajalle..
Tässä vielä toimiva lähdekoodi, jos sillä haluaa pelata. :D

Code: Select all


Const SW = 640
Const SH = 480
SCREEN SW, SH

Type Particle
    Field ParticleX As Float 
    Field ParticleY As Float 
    Field ParticleBorn As Integer
    Field ParticleDeath As Integer
    Field ParticleImg As Integer
    Field ParticleFrames As Float 
    Field ParticlePlusX As Float
    Field ParticlePlusY As Float 
EndType 

Type Bullets
    Field BulletX As Float
    Field BulletY As Float
    Field BulletAng As Float 
    Field BulletSpeed As Float
    Field BulletDamage As Float
EndType 


Type Demon
    Field DemonX As Integer
    Field DemonY As Integer
    Field DemonWF As Float
    Field DemonWFPlus As Float
    Field DemonHP As Float
EndType 


Dim Angel(2), Health As Float 

ChDir "Data\GFX"
Angel(0) = LoadImage("Angel_MachineGun.png")
Angel(1) = LoadImage("Angel_ShotGun.png")
Angel(2) = LoadImage("Angel_Bazooka.png")
Backg = LoadImage("BackGround.PNG")
For i = 0 To 2
    MaskImage angel(i), 255, 0, 255
Next i
Wings = LoadAnimImage("AngelWings.PNG", 40, 46, 0, 10)

MaskImage wings, 255, 0, 255

Demonpic = LoadImage("Demon.png")
MaskImage Demonpic, 255, 0, 255
DemonWings = LoadAnimImage("DemonWings.PNG", 40, 46, 0, 10)
MaskImage DemonWings, 255, 0, 255

anglx = SW/4
angly = SH/2

gun = 0
start = Timer()
Repeat 

    


    Color cbwhite
    ClearText 
    AddText "Ammu = Vasen Ctr."
    AddText "Älä päästä demoneja ruudun vasemmasta reunasta läpi!"
    AddText "Läpi päässeitä: "+fails+" / 5"
    AddText "Torjutut demonit: "+kills
    AddText "Aikaa mennyt: "+(aika / 1000)+"s"
    
    x = x - 1
    bgx = x*0.5
    While bgx < SW
        bgx = bgx + 256
        For bgy = 0 To SH Step 256
            DrawImage Backg, bgx, bgy
        Next bgy
    Wend 
    
    If f# < 1 Then fplus# = 0.5
    If f# > 8 Then fplus# = -0.5  
    f = f + fplus
    
    aika = Timer() - start

    If aika < 15000 Then 
        spawntimer = Rand(2500, 5000)
        vauhti = 1
    ElseIf  (aika > 15000) And (aika < 30000) Then 
        spawntimer = Rand(2000, 4500)
        vauhti = 2
    ElseIf aika > 15000 And aika < 30000 Then 
        spawntimer = Rand(1500, 4000)
        vauhti = 3
    ElseIf aika > 30000 And aika < 60000 Then 
        spawntimer = Rand(1000, 3500) 
        vauhti = 4
    ElseIf aika > 60000 Then 
        spawntimer = Rand(500, 2500)   
        vauhti = 5
    EndIf 
    
    DrawImage angel(gun), anglx, angly
    DrawImage wings, anglx-11, angly-4, Int(f)
    If anglx < 0 Then anglx = 0
    If angly < 0 Then angly = 0
    If anglx + ImageWidth(angel(gun)) > SW Then anglx = SW -ImageWidth(angel(gun))
    If angly + ImageHeight(angel(gun)) > SH Then angly = SH -ImageHeight(angel(gun))
    
    If Timer() > DemonSpawn + spawntimer Then
        Dimmu.Demon = New(Demon)
        Dimmu\DemonX = ScreenWidth()
        Dimmu\DemonY = Rand(ScreenHeight()-ImageHeight(Demonpic))
        Dimmu\DemonHP = 100
        DemonSpawn = Timer()
    EndIf 
    
   
    anglx = anglx + 3*(RightKey() - LeftKey())
    angly = angly + 3*(DownKey() - UpKey())

    //Ammutaan
    If KeyDown(cbkeylcontrol) And rel = 0 Then
        Bullet.Bullets = New(Bullets)
        Bullet\BulletX = anglx + 46
        Bullet\BulletY = angly + 22
        Bullet\BulletDamage = Rnd(5, 15)*(vauhti*1.05)
        Bullet\BulletAng = Rand(-2, 2)
        Bullet\BulletSpeed = 7+(vauhti*1.05)
        rel = 7 - vauhti
    EndIf 
    If rel Then rel = rel - 1
    
    For Bullet.Bullets = Each Bullets
        Color cbyellow
        Bullet\BulletX = Bullet\BulletX + Cos(Bullet\BulletAng) * Bullet\BulletSpeed
        Bullet\BulletY = Bullet\BulletY - Sin(Bullet\BulletAng) * Bullet\BulletSpeed
        Line Bullet\BulletX - Cos(Bullet\BulletAng) * Bullet\BulletSpeed, Bullet\BulletY - Sin(Bullet\BulletAng) * Bullet\BulletSpeed, Bullet\BulletX, Bullet\BulletY
    Next Bullet

    For Dimmu.Demon = Each Demon
        If Dimmu\DemonWF < 1 Then Dimmu\DemonWFPlus = 0.5
        If Dimmu\DemonWF> 8 Then Dimmu\DemonWFPlus = -0.5  
        Dimmu\DemonWF = Dimmu\DemonWF + Dimmu\DemonWFPlus
        
        Dimmu\DemonX = Dimmu\DemonX - (1+Float(vauhti/2))
        
        DrawImage DemonWings, Dimmu\DemonX+20, Dimmu\DemonY-8, Dimmu\DemonWF
        DrawImage Demonpic, Dimmu\DemonX, Dimmu\DemonY
        DrawImage DemonWings, Dimmu\DemonX+30, Dimmu\DemonY-8, Dimmu\DemonWF

        If Dimmu\DemonX < -ImageWidth(DemonPic) Then Fails = Fails + 1
        
        For Bullet.Bullets = Each Bullets
            If BoxOverlap(Bullet\BulletX, Bullet\BulletY, 1, 1, Dimmu\DemonX, Dimmu\DemonY, 54, 45) Then 
                Dimmu\DemonHP = Dimmu\DemonHP - Bullet\BulletDamage
                Delete Bullet
            EndIf 
        Next Bullet
        If Dimmu\DemonHP < 0 Or Dimmu\DemonX < 0 Then 
            If Dimmu\DemonHP < 0 Then kills = kills + 1
            Delete Dimmu
        EndIf 
    Next Dimmu 

    If fails => 5 Then MakeError "Peli päättyi! Tapoit: "+kills+" Selvisit: "+(aika / 1000)+"s"


DrawScreen
Forever 

Function AddParticle(parimg, x#, y#, ang#, speed#, frames, lifetime)
    par.Particle = New(Particle)
    par\ParticleImg = parimg
    par\ParticleX = x
    par\ParticleY = y
    par\ParticleBorn = Timer()
    par\ParticleDeath = lifetime
    par\ParticleFrames = frames
    par\ParticlePlusX = Cos(ang) * speed
    par\ParticlePlusY =-Sin(ang) * speed
EndFunction 
Attachments
Demon Killer Pikapelikisa 26.rar
Jäi vähä kaikki kesken.. D.
(79.98 KiB) Downloaded 371 times
Last edited by MaGetzUb on Sat Mar 26, 2011 11:04 pm, edited 5 times in total.
Solar Eclipse
Meneillä olevat Projektit:
We're in a simulation, and God is trying to debug us.
naputtelija
Devoted Member
Posts: 718
Joined: Wed Nov 03, 2010 7:56 pm
Location: Joku piste pohjoisessa.

Re: Pikapelikilpailu 26 - Kisatopic

Post by naputtelija »

MaGetzUb wrote:Tuli vähä köyhä, noh tällä mennään.. Toivottavasti ei mennyt yliajalle..
Laita äkkiä liite näkyyn!!
<Ize> Pitäs tehä allekirjotus..
<Ize> Vois keksiä jonkin nasahtavan sanonnan..
<Ize> Siitä tulis upea legenda ja kaikki vaihtaisivat allekirjoituksensa siihen.
<Ize> Ehkä ei kuitenkaa...
MaGetzUb
Guru
Posts: 1715
Joined: Sun Sep 09, 2007 12:35 pm
Location: Alavus

Re: Pikapelikilpailu 26 - Kisatopic

Post by MaGetzUb »

naputtelija wrote:
MaGetzUb wrote:Tuli vähä köyhä, noh tällä mennään.. Toivottavasti ei mennyt yliajalle..
Laita äkkiä liite näkyyn!!
Joo, ekankerran kun postasin, liitettä ei tullut. Kummallista :o
Solar Eclipse
Meneillä olevat Projektit:
We're in a simulation, and God is trying to debug us.
Sly_Jack0
Devoted Member
Posts: 612
Joined: Mon Dec 10, 2007 8:25 am

Re: Pikapelikilpailu 26 - Kisatopic

Post by Sly_Jack0 »

Minun tuotokseni, joka jäi kyllä tosi pahasti kesken, sillä pääsin aloittamaan vasta varttia vaille seitsemän. =S

Ammu ruskeita lintuja hiiren vasemmalla napilla ja väistele niiden ammuksia. Oikealla napilla lennät nopeammin.
Attachments
Lintupeli.rar
(597.39 KiB) Downloaded 385 times
Mickey
Newcomer
Posts: 33
Joined: Sat Feb 09, 2008 10:32 am
Location: Liminka

Re: Pikapelikilpailu 26 - Kisatopic

Post by Mickey »

Tässä oma Sääskentappopelini. Pelissä on siis tarkoitus tappaa vasemmalta tulevia sääskiä napsauttamalla. Kun yksikään sääski pääsee oikeaan reunaan, peli loppuu. Peli vaikeutuu eksponentiaalisesti, eli sääskien imestymistiheys kaksinkertaistuu viidessätoista sekunnissa.
Sääskentappopeli.zip
Tässä itse peli.
(604.48 KiB) Downloaded 465 times
4-Dimensional Games:
Kotisivu (Täältä löydät tietoja sekä peliemme latauslinkit.)
Facebook-sivu (Täältä löydät esimerkiksi uutisia peliemme ja sivumme päivityksistä.)
User avatar
Misthema
Advanced Member
Posts: 312
Joined: Mon Aug 27, 2007 8:32 pm
Location: Turku, Finland
Contact:

Re: Pikapelikilpailu 26 - Kisatopic

Post by Misthema »

Drunken Bee says: Bzzzz!

Ammu vastaan tulevia psykedeelisen juoman aiheuttamia hunajapalloja jotka syövät ampiaisia!
Pelin pääsee läpi kun aurinko on saavuttanut vasemman reunan.

Nuolista liikkuu, välilyönnistä ampuu.

Koodi spoilerissa, muuta ette tarvitse. Ja heitän tämän nyt tänne koska en vielä saanut vastausta, olenko kisassa mukana vai en... ;<

Code: Select all

SCREEN 320,240
SetWindow "Drunken Bee says: Bzzz!",0,"Bzzz?"

Type ENEMIES
    Field x#
    Field y#
    Field ang#
End Type

Type STINGS
    Field x#
    Field y#
    Field speed#
End Type

ply=MakeBee()
wings=MakeWings()
wingfap=Timer()
spawnTimer=Timer()
score = 0
x=20
y=20
sunx#=320

Repeat

    sunx=sunx-0.1

    If sunx<=0 Then MakeError "YOU WON! GRATZ! Score: "+score
    
    
    For i=0 To ScreenHeight() Step 24
        Color 0,255-(i),255-(i/2)
        Box 0,i,ScreenWidth(),24
    Next i
    
    For i=0 To 5
        Color 5*i,25*i,5*i
        Box 0,(260-(10*i))-(y/10),ScreenWidth(),10
    Next i

    Color cbYellow
    Circle sunx,-10,64

    SetWindow "Drunken Bee says: Bzzz! || Score: "+score,0,"Bzzz?"

    x=x+(KeyDown(cbkeyright)-KeyDown(cbkeyleft))*3
    y=y+(KeyDown(cbkeydown)-KeyDown(cbkeyup))*3
    If x<0 Then x=0
    If x>ScreenWidth()-32 Then x=ScreenWidth()-32
    If y<0 Then y=0
    If y>ScreenHeight()-32 Then y=ScreenHeight()-32
    DrawImage ply,x,y
    If Timer()>wingfap+Rand(20,200) Then startx = (startx+1) Mod 2:wingfap=Timer()
    
    DrawImageBox wings,x+12,y,startx*12,0,12,24
    
    If KeyHit(cbkeyspace) Then
        st.STINGS=New(STINGS)
        st\x=x
        st\y=y+24
        st\speed=Rnd(.01,.09)
    EndIf
    
    If Timer()>spawnTimer+1000 Then
        en.ENEMIES=New(ENEMIES)
        en\x=ScreenWidth()-16
        en\y=Rand(ScreenHeight()-32)
        en\ang=GetAngle(x,y,en\x,en\y)
        spawnTimer=Timer()
    EndIf
    
    For sti.STINGS = Each STINGS
        sti\x=sti\x+sti\speed
        sti\speed=sti\speed+sti\speed
        If sti\speed>5 Then sti\speed=5
        sti\y=sti\y+Rand(-1,1)
        Color 255,255,255
        Line sti\x,sti\y, sti\x+8, sti\y+Rand(-1,1)
        
        For enem.ENEMIES=Each ENEMIES
            If sti\x>enem\x And sti\y>enem\y And sti\y<enem\y+32 And sti\x<ScreenWidth()-16 Then
                Delete enem
                Delete sti
                score=score+Rand(1,100)
            EndIf
        Next enem

        If sti\x>ScreenWidth() Then Delete sti
        
    Next sti
    
    For ene.ENEMIES=Each ENEMIES
        ene\x=ene\x-Cos(ene\ang)*1
        ene\y=ene\y+Sin(ene\ang)*1
        
        Color cbOrange
        Ellipse ene\x-Cos(ene\x*4)*8,ene\y-Sin(ene\x*4)*8,16+Cos(ene\x*4)*8,16+Sin(ene\x*4)*8
        
        If ene\x<x And ene\y>y And ene\y<x+32 Then
            MakeError "YER DEAD BEE NAO!"
        EndIf
    Next ene
    
    
    DrawScreen

Forever






Function MakeBee()
    temp=MakeImage(32,32)
    
    DrawToImage temp
    
        For i=0 To 5
            t=i Mod 2
            If t Then
                Color 20,20,20
            Else
                Color cbOrange
            EndIf
            Ellipse i*4,16+Cos(i*75)*2,8,16-Cos(i*75)*2
        Next i

        Color 40,40,40
        Ellipse 26,16,6,12
        Color 70,70,70
        Ellipse 23,17,6,12
        
        
    DrawToScreen
    
    Return temp
EndFunction

Function MakeWings()
temp=MakeImage(32,32)
    
    DrawToImage temp
    
        Color 255,255,255
        Ellipse 0,0,12,24
        Ellipse 12,12,12,12
        
    DrawToScreen
    
    Return temp
EndFunction
Last edited by Misthema on Sat Mar 26, 2011 8:12 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Nameless_One
Member
Posts: 63
Joined: Fri Mar 26, 2010 4:05 pm

Re: Pikapelikilpailu 26 - Kisatopic

Post by Nameless_One »

Misthema wrote:Drunken Bee says: Bzzzz!

Ammu vastaan tulevia psykedeelisen juoman aiheuttamia hunajapalloja jotka syövät ampiaisia!

Koodi spoilerissa, muuta ette tarvitse. Ja heitän tämän nyt tänne koska en vielä saanut vastausta, olenko kisassa mukana vai en... ;<

Code: Select all

SCREEN 320,240
SetWindow "Drunken Bee says: Bzzz!",0,"Bzzz?"

Type ENEMIES
    Field x#
    Field y#
    Field ang#
End Type

Type STINGS
    Field x#
    Field y#
    Field speed#
End Type

ply=MakeBee()
wings=MakeWings()
wingfap=Timer()
spawnTimer=Timer()
score = 0
x=20
y=20
sunx#=320

Repeat

    sunx=sunx-0.1

    If sunx<=0 Then MakeError "YOU WON! GRATZ! Score: "+score
    
    
    For i=0 To ScreenHeight() Step 24
        Color 0,255-(i),255-(i/2)
        Box 0,i,ScreenWidth(),24
    Next i
    
    For i=0 To 5
        Color 5*i,25*i,5*i
        Box 0,(260-(10*i))-(y/10),ScreenWidth(),10
    Next i

    Color cbYellow
    Circle sunx,-10,64

    SetWindow "Drunken Bee says: Bzzz! || Score: "+score,0,"Bzzz?"

    x=x+(KeyDown(cbkeyright)-KeyDown(cbkeyleft))*3
    y=y+(KeyDown(cbkeydown)-KeyDown(cbkeyup))*3
    If x<0 Then x=0
    If x>ScreenWidth()-32 Then x=ScreenWidth()-32
    If y<0 Then y=0
    If y>ScreenHeight()-32 Then y=ScreenHeight()-32
    DrawImage ply,x,y
    If Timer()>wingfap+Rand(20,200) Then startx = (startx+1) Mod 2:wingfap=Timer()
    
    DrawImageBox wings,x+12,y,startx*12,0,12,24
    
    If KeyHit(cbkeyspace) Then
        st.STINGS=New(STINGS)
        st\x=x
        st\y=y+24
        st\speed=Rnd(.01,.09)
    EndIf
    
    If Timer()>spawnTimer+1000 Then
        en.ENEMIES=New(ENEMIES)
        en\x=ScreenWidth()-16
        en\y=Rand(ScreenHeight()-32)
        en\ang=GetAngle(x,y,en\x,en\y)
        spawnTimer=Timer()
    EndIf
    
    For sti.STINGS = Each STINGS
        sti\x=sti\x+sti\speed
        sti\speed=sti\speed+sti\speed
        If sti\speed>5 Then sti\speed=5
        sti\y=sti\y+Rand(-1,1)
        Color 255,255,255
        Line sti\x,sti\y, sti\x+8, sti\y+Rand(-1,1)
        
        For enem.ENEMIES=Each ENEMIES
            If sti\x>enem\x And sti\y>enem\y And sti\y<enem\y+32 And sti\x<ScreenWidth()-16 Then
                Delete enem
                Delete sti
                score=score+Rand(1,100)
            EndIf
        Next enem

        If sti\x>ScreenWidth() Then Delete sti
        
    Next sti
    
    For ene.ENEMIES=Each ENEMIES
        ene\x=ene\x-Cos(ene\ang)*1
        ene\y=ene\y+Sin(ene\ang)*1
        
        Color cbOrange
        Ellipse ene\x-Cos(ene\x*4)*8,ene\y-Sin(ene\x*4)*8,16+Cos(ene\x*4)*8,16+Sin(ene\x*4)*8
        
        If ene\x<x And ene\y>y And ene\y<x+32 Then
            MakeError "YER DEAD BEE NAO!"
        EndIf
    Next ene
    
    
    DrawScreen

Forever






Function MakeBee()
    temp=MakeImage(32,32)
    
    DrawToImage temp
    
        For i=0 To 5
            t=i Mod 2
            If t Then
                Color 20,20,20
            Else
                Color cbOrange
            EndIf
            Ellipse i*4,16+Cos(i*75)*2,8,16-Cos(i*75)*2
        Next i

        Color 40,40,40
        Ellipse 26,16,6,12
        Color 70,70,70
        Ellipse 23,17,6,12
        
        
    DrawToScreen
    
    Return temp
EndFunction

Function MakeWings()
temp=MakeImage(32,32)
    
    DrawToImage temp
    
        Color 255,255,255
        Ellipse 0,0,12,24
        Ellipse 12,12,12,12
        
    DrawToScreen
    
    Return temp
EndFunction
Totta kai olet kisassa mukana :D

Edit. Ja kisakin on päättynyt! Tulipas aika paljon tuotoksia! Pistän äänestyksen pystyyn kun kerkeän. Kiitos kaikille, jotka osallistuitte tähän kilpailuun :D
Last edited by Nameless_One on Sat Mar 26, 2011 8:14 pm, edited 1 time in total.
Projektit:
Semmonen jännä tasoloikka

Youtube-kanavani
Uusin video: Pelataas LoZ Oracle of Seasons - Osa 14 - Tarm Rauniot
User avatar
valscion
Moderator
Moderator
Posts: 1599
Joined: Thu Dec 06, 2007 7:46 pm
Location: Espoo
Contact:

Re: Pikapelikilpailu 26 - Kisatopic

Post by valscion »

Pelini 2min myöhässä!

Eihän haittaa? :(
Aloitin muutenkin vasta 18:30 koodaamaan niin tuli kiirus :(
Attachments
PPK26.rar
pelini
(17.48 KiB) Downloaded 317 times
Last edited by valscion on Sat Mar 26, 2011 8:13 pm, edited 1 time in total.
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com
naputtelija
Devoted Member
Posts: 718
Joined: Wed Nov 03, 2010 7:56 pm
Location: Joku piste pohjoisessa.

Re: Pikapelikilpailu 26 - Kisatopic

Post by naputtelija »

Aika tais loppuu... pikaisen vilkaisun nojalla sanoisin, että tulen toiseksi/kolmanneksi.
<Ize> Pitäs tehä allekirjotus..
<Ize> Vois keksiä jonkin nasahtavan sanonnan..
<Ize> Siitä tulis upea legenda ja kaikki vaihtaisivat allekirjoituksensa siihen.
<Ize> Ehkä ei kuitenkaa...
User avatar
TukeKoodi
Active Member
Posts: 142
Joined: Thu Feb 03, 2011 7:40 pm
Location: C:\Työpöytä

Re: Pikapelikilpailu 26 - Kisatopic

Post by TukeKoodi »

Voittajalle banneri:
Attachments
banaanibanneri.png
banaanibanneri.png (2.31 KiB) Viewed 13381 times
Aloittelija, koodaaja, jotain...
CbFUN :D
User avatar
valscion
Moderator
Moderator
Posts: 1599
Joined: Thu Dec 06, 2007 7:46 pm
Location: Espoo
Contact:

Re: Pikapelikilpailu 26 - Kisatopic

Post by valscion »

Unohdin vaikeusasteen pelistäni :( Tässä ois korjattuna.
Nähtävästi unohdin myös osan sorsista! En käytä sitä että editori tallentais automaattisesti nii siitä johtui :(
Attachments
PPK26_2.rar
(17.97 KiB) Downloaded 288 times
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com
Wingman
Devoted Member
Posts: 594
Joined: Tue Sep 30, 2008 4:30 pm
Location: Ruudun toisella puolella

Re: Pikapelikilpailu 26 - Kisatopic

Post by Wingman »

en ehdi ajoissa, mutta tämän kännykän netin kanssa kun yrittää niin menee 8min uppimiseen, ja valmiiksi sain 20.04. Lähetän sen tänne kunhan ehdin
- - - -
User avatar
Nameless_One
Member
Posts: 63
Joined: Fri Mar 26, 2010 4:05 pm

Re: Pikapelikilpailu 26 - Kisatopic

Post by Nameless_One »

VesQ wrote:Pelini 2min myöhässä!

Eihän haittaa? :(
Aloitin muutenkin vasta 18:30 koodaamaan niin tuli kiirus :(
VesQ wrote:Unohdin vaikeusasteen pelistäni :( Tässä ois korjattuna.
Nähtävästi unohdin myös osan sorsista! En käytä sitä että editori tallentais automaattisesti nii siitä johtui :(
No joo, eihän tuossa ole kuin 6 minuuttia, joten kyllä kai sutkin saa laskea mukaan :)

Tehdään sitten niin, että voittaja saa valita kumman bannerin ottaa: TukeKoodin vai ukkelin.
Projektit:
Semmonen jännä tasoloikka

Youtube-kanavani
Uusin video: Pelataas LoZ Oracle of Seasons - Osa 14 - Tarm Rauniot
Post Reply