CoolBasic introkisa 2011 [ÄÄNESTYS]

Näyttävin intro oli...

Poll ended at Mon Mar 14, 2011 9:13 pm

Ascii-intro by Wingman
5
14%
intro11 by Sami345
2
6%
White Noyce by Gamgi
19
54%
Access error by Peisik
9
26%
 
Total votes: 35

User avatar
Frozen
Advanced Member
Posts: 282
Joined: Fri Jan 01, 2010 4:46 pm
Location: Suomi

Re: CoolBasic introkisa 2011 [ÄÄNESTYS]

Post by Frozen »

Itse äänestin Peisikkiä ihan vain siksi, että Gamgin tekemä intro toisti välillä vähän liikaa itseään. Ainakin siinä musteläikkätestin näköisessä kohdassa. :D Mutta hyviä Introja tänävuonna kyllä tuli, vaikka kyllä viimme vuotista kisaa vähemmän.
Execute wrote:Gambin tuotos oli kyllä hieno. Annoin ääneni silloin kun äänestysaikaa vielä oli ja Gambillehan se ääni sitten meni.
Offtopic: Ai kuka se Gambi on? :mrgreen:
Image
Työn alla:
Jotakin epäjulkaistua
User avatar
Execute
Active Member
Posts: 110
Joined: Fri Feb 11, 2011 6:41 pm

CoolBasic introkisa 2011 [ÄÄNESTYS]

Post by Execute »

Frozen wrote:Itse äänestin Peisikkiä ihan vain siksi, että Gamgin tekemä intro toisti välillä vähän liikaa itseään. Ainakin siinä musteläikkätestin näköisessä kohdassa. :D
Kyllä Gambin teos jossakin vaiheessa toisti itseään mutta parashan se silti oli.

off-topic: Gambi taisi olla Atomimalli...
SpaceCraft on kokopitkä peli! Nyt ladattavissa! Tsekkaa!
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: CoolBasic introkisa 2011 [ÄÄNESTYS]

Post by Awaclus »

Execute wrote:off-topic: Gambi taisi olla Atomimalli...
Frozen viittasi siihen, että nimi ei ollut Gambi vaan Gamgi. Sen lisäksi Gamgi on kylläkin ihan Gamgi itse eikä kukaan muu, ja Atomimalli kuului Peisik-tiimiin.
atomimalli
Moderator
Moderator
Posts: 227
Joined: Wed Aug 29, 2007 3:55 pm

Re: CoolBasic introkisa 2011 [ÄÄNESTYS]

Post by atomimalli »

Jep. Peisikistä osallistui koodaaja, minä ja cce. Cce teki mainion musiikin, sekä järjesti myös midiversion synkkausta varten ja oli mukana suunnittelussa. Henkisesti myös joxu oli mukana tiimissä, vaikkei ehtinyt koodipuoleen osallistumaan.

Kiitos kaikille äänestäneille!

Ps. Tein myös moisen jännän huomion, että äänestystulokset noudattelevat suunnilleen 2.1 potensseja.
Post Reply