Äänestys - Viikkokisa MMX+I

Äänestä parempaa ideaa, toteutusta ja yleistä pelattavuutta. Kumpi on parempi?

Poll ended at Sat Aug 28, 2010 12:07 am

Gravity Race
2
14%
AstroGolf
12
86%
 
Total votes: 14

User avatar
axu
Devoted Member
Posts: 854
Joined: Tue Sep 18, 2007 6:50 pm

Re: Äänestys - Viikkokisa MMX+I

Post by axu »

temu92 wrote:Ainakin Dafont.comissa lähes joka fontin vieressä lukee onko se Free, Shareware vai mikä. Itse käytän lähinnä vain Free-fontteja jolloin kukaan ei voi syyttää minua :P

Lisäksi toinen mahdollisuus eri fonttien käyttöön on tekemäni wanha rasterifonttisysteemi joka saattaa olla hieman kökkö koodin ulkoasultaan (vois ehkä parannella sitä). Toimii silti ja olen käyttänyt sitä omissa peleissäni :P
Pikaisella googletuksella löytyi heti :P "free for commercial use" lienee tarkoittaa, että saa käyttää myös ilmaisissa ohjelmissa :D
Ihan mielenkiintoinen tuo rasterifonttisysteemi, mutta minulla kyllä on jo oma, juuri tätä peliä varten tehty vastaava systeemi, jolla fontin saa hienosti sävytettyäkin(ks. ne isot ruututekstit) :P
Jos tämä viesti on kirjoitettu alle 5 min. sitten, päivitä sivu. Se on saattanut jo muuttua :roll:
Image
User avatar
axu
Devoted Member
Posts: 854
Joined: Tue Sep 18, 2007 6:50 pm

Re: Äänestys - Viikkokisa MMX+I

Post by axu »

Jaha, kilpailu päätyi siis minun voitoksi :) Kiitän kaikkia minua äänestäneitä, ja niitä kahta, jotka äänestivät VesQ:a jännityksen ylläpitämiseksi(?). Kiitos myös temu92:lle kilpailun järjestämisestä ja hyvästä aiheesta. Palkinnoksi otan tuon SPunten bannerin, liittyy aiheeseen läheisemmin ja on muutenkin hieno(jee, fysiikan kaavahan se siellä :P )
Jos tämä viesti on kirjoitettu alle 5 min. sitten, päivitä sivu. Se on saattanut jo muuttua :roll:
Image
Post Reply