Pikakisa 22 [Kilpailuaika päättynyt]

Koodiapina
Forum Veteran
Posts: 2396
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:20 pm

Pikakisa 22 [Kilpailuaika päättynyt]

Post by Koodiapina »

Pikakisa 10110

Kilpailu on alkanut! Aihe: Halloween-öttiäiset.
Pelissä tulee olla keskeisessä roolissa halloween-olento/olentoja, kuten elävät kurpitsat, kummitukset, noidat jne.

Säännöt
  • Kilpailuaika on tänään klo 18:00-20:05. Työn tulee olla tässä avauksessa ennen kilpailuajan päättymistä.
  • Peliin tulee sisältyä kilpailuajan alkaessa paljastuva elementti. Se julkaistaan tässä avauksessa.
  • Ennen julkaistua koodia tai mediaa ei saa työssään käyttää, poikkeuksena CoolBasicin Media-kansion sisältö.
  • Toteuskielenä CoolBasic.
  • Voittaja valitaan äänestyksellä, jonka pystytän kilpailuajan päätyttyä.
Ilmoittautuneet
  • fella5s
  • Sami345
  • Ruuttu
  • Requiem for Anthrax
  • phons
  • MaGetzUb
  • Character
  • Chaosworm
  • LittleGreen
  • Sumppi
  • Nassi_Setä
  • koodaaja
  • vileska
  • skinkken
Tähän voi ilmoittaa mahdollisesta osallistumisestaan / kysyä nokkelia kysymyksiä.
Last edited by Koodiapina on Fri Oct 30, 2009 8:06 pm, edited 11 times in total.
User avatar
Ruuttu
Devoted Member
Posts: 688
Joined: Thu Aug 30, 2007 5:11 pm
Location: Finland, Sipoo

Re: Pikakisa 22

Post by Ruuttu »

- CBKK, cbSDK?
- 10110??

???
Koodiapina
Forum Veteran
Posts: 2396
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:20 pm

Re: Pikakisa 22

Post by Koodiapina »

Ruuttu wrote:- CBKK, cbSDK?
Ei sallittuja. Ei näihin niin monimutkaisia virityksiä tehdä, että tarvitsisi mitään valmisfunktioita ottaa mukaan.
Ruuttu wrote:- 10110??
Se on binäärinä luku 22. Anteeksi lapsellisuuteni ;)
User avatar
Ruuttu
Devoted Member
Posts: 688
Joined: Thu Aug 30, 2007 5:11 pm
Location: Finland, Sipoo

Re: Pikakisa 22

Post by Ruuttu »

Grandi wrote:
Ruuttu wrote:- CBKK, cbSDK?
Ei sallittuja. Ei näihin niin monimutkaisia virityksiä tehdä, että tarvitsisi mitään valmisfunktioita ottaa mukaan.
Tjaa, vakionopeusmoottoria olisin toki mielelläni käyttänyt, olen tot. kyllästynyt FrameLimitiin. Noh, eipä vastaavan systeemin koodaaminen paljoa vaivaa vaadi.
Last edited by Ruuttu on Thu Oct 29, 2009 7:03 pm, edited 1 time in total.
fella5s
Newcomer
Posts: 15
Joined: Tue Aug 18, 2009 6:08 pm

Re: Pikakisa 22

Post by fella5s »

im in

edit: oon muuten grandin kaveri mutta se ei suostunu paljastaa aihetta
Sami345
Advanced Member
Posts: 349
Joined: Fri Aug 31, 2007 4:52 pm
Contact:

Re: Pikakisa 22

Post by Sami345 »

Vois yrittää osallistua.
Projektit: Fiperus - Jäädytetty pidemmäksi aikaa.
Voitot: Viikkokisa XIII, Pikapelikisa 3, Pikapelikisa 13
http://www.sami345.tk/
User avatar
Ruuttu
Devoted Member
Posts: 688
Joined: Thu Aug 30, 2007 5:11 pm
Location: Finland, Sipoo

Re: Pikakisa 22

Post by Ruuttu »

Olen mukana.
Requiem for Anthrax
Active Member
Posts: 155
Joined: Wed Dec 03, 2008 8:17 pm
Location: Haukipudas

Re: Pikakisa 22

Post by Requiem for Anthrax »

mukana.
Turmankylä
huonoja pelejä, purkkaisia viritelmiä, tylsiä tarinoita.
phons
Guru
Posts: 1056
Joined: Wed May 14, 2008 10:11 am

Re: Pikakisa 22

Post by phons »

Jos vaikka olisi hyvä aihe tällä kertaa. Mukana.
Image
MaGetzUb
Guru
Posts: 1715
Joined: Sun Sep 09, 2007 12:35 pm
Location: Alavus

Re: Pikakisa 22

Post by MaGetzUb »

Jaa-a kai sitä voisi Pikapelikisa neitsyyden menettää. Jos vaan muistan huomenna. :D
Solar Eclipse
Meneillä olevat Projektit:
We're in a simulation, and God is trying to debug us.
Character
Active Member
Posts: 113
Joined: Thu Nov 27, 2008 2:16 pm

Re: Pikakisa 22

Post by Character »

Mukana.
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Pikakisa 22

Post by Awaclus »

Mukana, jos jaksan.
User avatar
Substance
Active Member
Posts: 234
Joined: Fri Mar 14, 2008 5:48 pm

Re: Pikakisa 22

Post by Substance »

MaGetzUb wrote:Jaa-a kai sitä voisi Pikapelikisa neitsyyden menettää. Jos vaan muistan huomenna. :D
Samat sanat.
Substance aka LittleGreen
Red Encounter - shoot'em uppia - lataus
Sumppi
Active Member
Posts: 163
Joined: Wed Dec 03, 2008 8:07 pm

Re: Pikakisa 22

Post by Sumppi »

Mukana
Grandi wrote:Sumpille piste. Jos nimimerkin m-kirjain muutetaan r:ksi, p-kirjain v:ksi ja 3 viimeistä kirjainta "vor":iksi, saadaan "survivor", eli suomeksi selviytyjä. Melkoinen yhteensattuma!
Nassi_Setä
Advanced Member
Posts: 281
Joined: Sat Jun 28, 2008 5:19 pm
Location: Hämeessä miä

Re: Pikakisa 22

Post by Nassi_Setä »

Kaipa jonkun se kisakin on hävittävä eli mukana.
\../(-_-)\../ <---klick MyBrute Image
Jotain evilii on tekeillä....
koodaaja
Moderator
Moderator
Posts: 1583
Joined: Mon Aug 27, 2007 11:24 pm
Location: Otaniemi - Mikkeli -pendelöinti

Re: Pikakisa 22

Post by koodaaja »

Mukana koitetaan olla, en kyllä lupaa että saan mitään aikaan. Riippuupi aiheesta.
vileska
Newcomer
Posts: 3
Joined: Fri Oct 30, 2009 5:19 pm
Contact:

Re: Pikakisa 22

Post by vileska »

koodaaja wrote:Mukana koitetaan olla, en kyllä lupaa että saan mitään aikaan. Riippuupi aiheesta.
Samoin.
MaGetzUb
Guru
Posts: 1715
Joined: Sun Sep 09, 2007 12:35 pm
Location: Alavus

Re: Pikakisa 22

Post by MaGetzUb »

EDIT:

Ei mitään enää

Last edited by MaGetzUb on Fri Oct 30, 2009 6:14 pm, edited 1 time in total.
Solar Eclipse
Meneillä olevat Projektit:
We're in a simulation, and God is trying to debug us.
User avatar
skinkken
Advanced Member
Posts: 453
Joined: Sat Sep 01, 2007 4:00 pm
Location: Helsinki

Re: Pikakisa 22

Post by skinkken »

Keksin yhden idean: pikakisoissa voisi olla niin, että kisan järjestäjä voisi laittaa valittaviksi useamman aiheen, niin että ainakin yksi pitäjän antamista elementeistä täytyy olla mukana pelissä. sitten ei tulisi semmposia "ääh tylsä aihe enjaksakkaan" ;)

mukaan olen tulossa tähän kisaan
Valmiit pelit: House of Horrors , Battle Zone , Über Ball , Itdoti , Space Chaos , Bloxxplosives
Projekti jota teen ehkä joskus vielä: viewtopic.php?f=11&t=2636 <-- Tämä rivi päivitetty 14.1.2013
Koodiapina
Forum Veteran
Posts: 2396
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:20 pm

Re: Pikakisa 22

Post by Koodiapina »

@MaGetzUb: Kisan järjestäjä päättää elementin. Näet sen ensimmäisestä viestistä :)
skinkken wrote:Keksin yhden idean: pikakisoissa voisi olla niin, että kisan järjestäjä voisi laittaa valittaviksi useamman aiheen, niin että ainakin yksi pitäjän antamista elementeistä täytyy olla mukana pelissä. sitten ei tulisi semmposia "ääh tylsä aihe enjaksakkaan" ;)
Sama tullut mieleen, mutta tällä tavalla äänestäjien on helpompi verrata miten eri kilpailijat ovat soveltaneet annettua elementtiä, kun se on kaikilla sama.
Post Reply