Pikapelikisa 19, tiedotusta

Post Reply
koodaaja
Moderator
Moderator
Posts: 1583
Joined: Mon Aug 27, 2007 11:24 pm
Location: Otaniemi - Mikkeli -pendelöinti

Pikapelikisa 19, tiedotusta

Post by koodaaja »

Eli nyt on vihdoin koittanut hetki jolloin minulla sekä oli aikaa että muistin tämän. Huomenna olisi siis pikapelikisaa luvassa muutaman tunnin edestä. Aihetta en vielä ole keksinyt, mutta enköhän minä jotain eeppistä ja toivon mukaan luovuutta ruokkivaa saa aikaan.

Kestosta sen verran, että kokeilisin mielelläni vähän pidempää, kolmen tai neljän tunnin aikaa, mikäli se ei ketään häiritse tai haittaa osallistumista. Tai voidaanhan tähän tehdä joku pisteitä per työtunti -tyyppinen skaalaus, jolla saadaan ihmiset samalle viivalle. Ideoikaa ja valittakaa. Jos useampikin on pidempää aikaa vastaan, pysytään perinteisessä kahdessa tunnissa.

Ilmoittautua ei tarvitse, mutta jos joku haluaa postcounttiansa kasvattaa niin siitä vaan.

Palkintona ei tällä hetkellä ole kuin katoavaa maista kunniaa, ellei joku vaivaudu jotain banneria tms. väsäämään (kyllä, graafikot, tämä oli haaste.) Ja saahan sitä aina nimensä voittajien listaan :3

Sen pidemmittä puheitta, huomenna ilmestyilee joskus 18:00 tienoolla kilpailutopiccia josta löytyy aihe. Älkää menettäkö yöunianne jännityksestä. Niin, ei tämä alkuaikakaan mikään ehdoton ole, jos vaikka halutaan aiemmaksi - etenkin jos annetaan pidempi kilpailuaika.
Pate5
Artist
Artist
Posts: 551
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:53 pm
Location: Vantaa

Re: Pikapelikisa 19, tiedotusta

Post by Pate5 »

Pidempi aika kuulostaa ihan hyvältä. Mieluiten 3 tuntia, mutta ei enempää. Eli kuudesta yhdeksään.

Banneri:
Image
CoolBasic henkilökuntaa
Graafikko
Tuxu
Member
Posts: 81
Joined: Tue Oct 14, 2008 5:54 pm
Location: Jyväskylä
Contact:

Re: Pikapelikisa 19, tiedotusta

Post by Tuxu »

Jep, 3h on hyvä aika. Vaikka ei sillä minulle nyt niin väliä ole. En saa parempaa peliä kuitenkaan aika, oli aika mikä tahansa :P

Kokeilinpa tehdä bannerinkin:
Image
aivot pohtii ja raksuttaa
TuxuGames | Projektiblogi
Post Reply