Milloin olet syntynyt?

Milloin olet syntynyt?

Poll ended at Thu Jan 15, 2009 3:00 pm

1984 tai ennemmin
2
2%
1985-86
4
4%
1987-88
7
7%
1989-90
7
7%
1991-92
15
15%
1993-94
26
27%
1995-96
28
29%
1997-98
7
7%
1999 eteenpäin
1
1%
 
Total votes: 97

DaCee
Newcomer
Posts: 1
Joined: Mon Aug 31, 2009 10:12 pm

Re: Milloin olet syntynyt?

Post by DaCee »

-92. 23.4 olenkin 18wee.
User avatar
eNerGi
Member
Posts: 61
Joined: Wed Aug 05, 2009 10:48 am
Location: Lahti

Re: Milloin olet syntynyt?

Post by eNerGi »

96 olen, eli 13v ja 3kk
Väsymys on harhaa, vain Coca Cola totta.
Eur0-5isu
Active Member
Posts: 106
Joined: Mon Sep 01, 2008 5:12 pm

Re: Milloin olet syntynyt?

Post by Eur0-5isu »

DaCee wrote:-92. 23.4 olenkin 18wee.
-92 Täälläkin joskin täytän 18 vuotta 4 päivää aikaisemmin. :P
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Milloin olet syntynyt?

Post by Awaclus »

Eur0-5isu wrote:
DaCee wrote:-92. 23.4 olenkin 18wee.
-92 Täälläkin joskin täytän 18 vuotta 4 päivää aikaisemmin. :P
Oho, jostain syystä olen luullut sinua kolmisen vuotta nuoremmaksi :shock:
User avatar
85 spider
Newcomer
Posts: 35
Joined: Thu Dec 10, 2009 7:01 pm
Location: Vihanti, Alpua

Re: Milloin olet syntynyt?

Post by 85 spider »

12.4.1998, 11v.
User avatar
esa94
Guru
Posts: 1855
Joined: Tue Sep 04, 2007 5:35 pm

Re: Milloin olet syntynyt?

Post by esa94 »

85 spider wrote:12.4.1998, 11v.
GET OUT.

Ei, ihan oikeasti, yksitoista vuotta? :< Ei sinunikäistesi pitäisi vielä olla internetissä!
Pikkuveljeni on samanikäinen, kauhea CS:S-nörtti. Nykyään pelaa Diabloa. :D
koodaaja
Moderator
Moderator
Posts: 1583
Joined: Mon Aug 27, 2007 11:24 pm
Location: Otaniemi - Mikkeli -pendelöinti

Re: Milloin olet syntynyt?

Post by koodaaja »

Itsehän ilmaannuin tämän foorumin senaikaiselle versiolle spämmimään juurikin 11-vuotiaana. Herranjestas että aika rientää.
Viltzu
Guru
Posts: 1132
Joined: Sun Aug 26, 2007 5:45 pm
Location: Alavieska
Contact:

Re: Milloin olet syntynyt?

Post by Viltzu »

Myös itse tänne ilmestyin joskus 11-vuoden ikäisenä.
@esa94: Minä, msqrt, Sami345, TheDuck, olivat kaikki about 11 kun foorumeillakin alkoivat hyppimään. Että silleen.
EDIT:

legend wrote:Itse olen juuri täyttänyt 11v, usko tai älä.
Älä odota, että olet nuorin. Jani tuli tänne 9 vuotiaana. Ja onkai nyt 10.[/edit]
Last edited by Viltzu on Sat Jan 23, 2010 9:52 pm, edited 1 time in total.
legend
Advanced Member
Posts: 371
Joined: Wed Nov 18, 2009 8:06 pm

Re: Milloin olet syntynyt?

Post by legend »

Ikä ei merkitsee mitään!!! Kunhan osaa matematiikkaa jonkun verran.
Itse olen juuri täyttänyt 11v, usko tai älä.
phons
Guru
Posts: 1056
Joined: Wed May 14, 2008 10:11 am

Re: Milloin olet syntynyt?

Post by phons »

En halua dissata ketään mutta keksin juuri hyvän biisin:

Pysy aina pikku-koodarina, ja n00bina, älä koskaan valaistu. En meidän yhteisöön lisää über H4x0r:eita halua...

:D Ja ettei mene ihan offiksi niin luulin sinua ensin noin 25 vuotiaaksi koska nimessäsi oli numero 85 joka olisi voinut viitata vuoteen 1985, ja joillakin on syntymävuosi nimessään. Itsekkin taisin tulla joskus tuon ikäisenä(siis 11) tänne, enpä muista.
Image
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Milloin olet syntynyt?

Post by Awaclus »

Nyt kiinnostuin omasta ilmestymisestäni foorumeille.

Liittynyt: 28 Elo 2007 13:50
Tämänhetkinen aika: 23 Tammi 2010 22:00

Eli olen ollut suunnilleen 2 vuotta ja 5 kuukautta tällä foorumilla. Rekisteröidyin myös edelliselle foorumille ennen kuin se sulkeutui, ja minulla oli muistaakseni noin 50 viestiä. Jos postaan tämän foorumin keskiarvoani, 50 viestin kirjoittamiseen olisi minulta kulunut noin kuukausi, eli olisin ollut foorumilla tasan 2½ vuotta. Koska synnyin heinäkuussa, olin 6 kk sitten 13, 18 kk sitten 12, ja siitä seuraava aste eli 11 on jo kuukaudella takanapäin siitä kuvitellusta foorumille rekisteröitymisestäni. Koska "viestejä päivässä" -numero on kuitenkin ollut jatkuvassa kasvussa, (esimerkiksi syksyllä muistan sen olleen 1.37 ja ihan n00bina olen varmaan postannut pari kertaa viikossa, koska kaikenlaiset foorumit oli siihen aikaan ihan uusia juttuja ja en oikein uskaltanutkaan) voidaan olettaa, että olen ollut 11-vuotias, kun olen rekisteröitynyt foorumille, koska en usko 50 viestin kirjoittamiseen silti menneen 13:a kuukautta.

Ohhoh. Luulin olleeni foorumilla jo paljon pidempään, mutta ehkä se sitten vain johtuu tuosta posticountteristani.

@ phons: Jos minä olin 11 tullessani foorumille, ja sinä olet minua vuoden nuorempi ja ilmestynyt kuvioihin n. vuotta myöhemmin, niin 11 olet ollut sinäkin.

@ esa94: Muistaakseni - ja painotan sanaa muistaakseni, voin sekoittaa sinut johonkin toiseenkin - olit jo wanhoilla foorumeilla, joten etpä itsekään ole ollut kahtaatoista vanhempi.

EDIT: no lål, minä olen ohjelmoinut QBASICilla 5-vuotiaana! Ähähähähä!
Last edited by Awaclus on Sun Jan 24, 2010 11:32 am, edited 1 time in total.
User avatar
esa94
Guru
Posts: 1855
Joined: Tue Sep 04, 2007 5:35 pm

Re: Milloin olet syntynyt?

Post by esa94 »

Chaosworm wrote: @ esa94: Muistaakseni - ja painotan sanaa muistaakseni, voin sekoittaa sinut johonkin toiseenkin - olit jo wanhoilla foorumeilla, joten etpä itsekään ole ollut kahtaatoista vanhempi.
Siellähän minäkin kivasti yksitoista - kaksitoistavuotiaana kelluin. Kyse onkin siitä, olisiko minun pitänyt Haamu Missionin sijaan tehdä jotain järkevämpää :D

TheDuck on muuten puolisentoista vuotta minua nuorempi, eli hän lienee ollut 9 tai 10 kun tuli wanhoille foorumeille?
EDIT:

Täytin 13 vähän aikaa uusien voorumien avaamisen jälkeen, eli olin jo yläasteella uusien foorumien avauduttua. Kyse on enää siitä, kuinka pitkään olin wanhoilla foorumeilla.

User avatar
Jare
Devoted Member
Posts: 877
Joined: Mon Aug 27, 2007 10:18 pm
Location: Pori
Contact:

Re: Milloin olet syntynyt?

Post by Jare »

En muista oliko cb-yhteisössä näin, mutta ainakin muualla on ollut 8-vuotiaana pelien tekemisen aloittaneita. Eli hyvinkin nuorena porukka tuppaa aloittamaan. Ite taisin aloittaa pelien teon vasta 12 - 13 -vuotiaana.

Jos muistan oiken, liityin CB-foorumille alkuvuodesta 2005, eli 16-vuotiaana ja postcounttia tais kertyä reilu 200 ennen foorumien vaihdosta. Siitä sit postausvauhti kasvanu selkeesti.

Aika menee liiankin nopeesti. :D
User avatar
TheDuck
Devoted Member
Posts: 632
Joined: Sun Aug 26, 2007 3:51 pm
Location: C:\Program Files\Tuusula\

Re: Milloin olet syntynyt?

Post by TheDuck »

esa94 wrote: TheDuck on muuten puolisentoista vuotta minua nuorempi, eli hän lienee ollut 9 tai 10 kun tuli wanhoille foorumeille?
Muistaakseni 9 juu... Kyllä se aika menee nopeasti. Muistan vielä kun tehtiin eräitä hassuja sivuja esan kanssa (joskus 7-8 vuotiaana :D) ja mainitsin jotain runescape automineristä ja coolbasicista esalle mesessä... Ja sit tuli ne haamu missionit.
^^
User avatar
buke44
Active Member
Posts: 169
Joined: Sat May 23, 2009 8:10 pm
Location: Tampere

Re: Milloin olet syntynyt?

Post by buke44 »

1996, rekkasin tänne foorumeille viime kesänä. täällä näyttää olevan aika paljonkin mun ikäisiä hyviäkin koodareita. Kiinnostais matikan vaikutus osaamiseen, eli matikan numero ois kiva tietää. Ja mulla itellä matikka on tietenkin 10, kaikista kokeista tulla 10 tai 10+. Ja CoolBasic taidoista osaan kaiken olennaisen pelien tekoon eli typet ja functiot ja objectien liikuttelujutut.
temu92
Web Developer
Web Developer
Posts: 1226
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:56 pm
Location: Gamindustri
Contact:

Re: Milloin olet syntynyt?

Post by temu92 »

buke44 wrote:1996, rekkasin tänne foorumeille viime kesänä. täällä näyttää olevan aika paljonkin mun ikäisiä hyviäkin koodareita. Kiinnostais matikan vaikutus osaamiseen, eli matikan numero ois kiva tietää. Ja mulla itellä matikka on tietenkin 10, kaikista kokeista tulla 10 tai 10+. Ja CoolBasic taidoista osaan kaiken olennaisen pelien tekoon eli typet ja functiot ja objectien liikuttelujutut.
Tervetuloa leuhkimaan sitten lukioarvosanoilla. Ei ole epänormaalia että yläasteelta lukioon hypätessä numerot tipathtaa ainakin 1-2 pykälää. Oma matikka yläasteella keksiarvoltaan ~9. Lukiossa ~8 :R

Ja johan on outo. Vielä muutama hetki sitten tän kyselyn ykkössijaa piti vuosimalli -92 >_>
User avatar
valscion
Moderator
Moderator
Posts: 1599
Joined: Thu Dec 06, 2007 7:46 pm
Location: Espoo
Contact:

Re: Milloin olet syntynyt?

Post by valscion »

temu92 wrote:
buke44 wrote:1996, rekkasin tänne foorumeille viime kesänä. täällä näyttää olevan aika paljonkin mun ikäisiä hyviäkin koodareita. Kiinnostais matikan vaikutus osaamiseen, eli matikan numero ois kiva tietää. Ja mulla itellä matikka on tietenkin 10, kaikista kokeista tulla 10 tai 10+. Ja CoolBasic taidoista osaan kaiken olennaisen pelien tekoon eli typet ja functiot ja objectien liikuttelujutut.
Tervetuloa leuhkimaan sitten lukioarvosanoilla. Ei ole epänormaalia että yläasteelta lukioon hypätessä numerot tipathtaa ainakin 1-2 pykälää. Oma matikka yläasteella keksiarvoltaan ~9. Lukiossa ~8 :R
Niinpä, sama käyny vähän mulla. Ala- ja yläasteella matikka ollut AINA 10, ei koskaan ees ysiä :P Nytte lukiossa pitkän matikan keskiarvo siin 9.2 ja 1-8 kurssit käyty.
temu92 wrote:Ja johan on outo. Vielä muutama hetki sitten tän kyselyn ykkössijaa piti vuosimalli -92 >_>
Niinpä, mitähän meillekin on oikein nyt tapahtunu? Tän foorumin näköjään valtaa aina se saman ikänen porukka, ja me ollaan vaan kasvettu siitä ohitte.
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com
koodaaja
Moderator
Moderator
Posts: 1583
Joined: Mon Aug 27, 2007 11:24 pm
Location: Otaniemi - Mikkeli -pendelöinti

Re: Milloin olet syntynyt?

Post by koodaaja »

Itselläni kävi vallan päinvastaisesti; ala-asteella matikka oli kasia ja ysiä, yläasteella ysiä koko ajan kunnes päättötodistuksessa nousi kymppiin ja lukiossa tähän asti pelkkiä kymppejä, nyt siis kurssit 1-7 ja 11 käyty.

Ja matikasta on välillä suurta hyötyä ohjelmoidessa.
Pettis
The Evil Admin
The Evil Admin
Posts: 1044
Joined: Sun Aug 26, 2007 5:08 pm
Location: Rovaniemi
Contact:

Re: Milloin olet syntynyt?

Post by Pettis »

Miten kouluarvosanat liittyy syntymävuosiin?
CB Repository .com - Sinne ne kaikki koodit menneet on!
MunVerkko - Ilmaisia foorumeita ja blogeja
Latexi95
Guru
Posts: 1166
Joined: Sat Sep 20, 2008 5:10 pm
Location: Lempäälä

Re: Milloin olet syntynyt?

Post by Latexi95 »

Synnyin tammikuussa -95, joten olen nyt 15.
Aloitin Coolbasicin käytön vuoden 2008 lopulla, kun saatiin kotiin netti. :lol:
Post Reply