Pikapelikisa 17

Post Reply
phons
Guru
Posts: 1056
Joined: Wed May 14, 2008 10:11 am

Pikapelikisa 17

Post by phons »

Sori jos tulee myöhäs, mut kuiteski. Perussäännöt:

Kieli: CB
Ei ennen luotua mediaa.
kisa-aika 18:00 - 20:00
kuka tahansa voi osallistua.

Aihe: Mahdollisimman hauska peli, ohjelma tai joku muu.
Last edited by phons on Fri Jan 09, 2009 6:10 pm, edited 1 time in total.
Image
YTY
Newcomer
Posts: 2
Joined: Wed Dec 12, 2007 7:14 pm

Re: Viikkokisa 17

Post by YTY »

Tarkoitat varmaankin pikakisaa?
phons
Guru
Posts: 1056
Joined: Wed May 14, 2008 10:11 am

Re: Viikkokisa 17

Post by phons »

Oi hitto juu. Jos joku ihmettelee nimestä nin se on Pikapelikisa 17 ei Viikkokisa 17. Tuli pieni erehdys. Voiko sen muuten muuttaa? :roll:
Image
Jani
Devoted Member
Posts: 741
Joined: Fri Oct 31, 2008 4:53 pm

Re: Viikkokisa 17

Post by Jani »

voi.

muutat ekan viestin otsikkoa.
Dead men tell no tales. Also, Python rocks!
Codegolf: 99 bottles of beer (oneliner) - Water map partition
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Pikapelikisa 17

Post by Awaclus »

Heh :)

Code: Select all

Print "Kaksi mummoa meni mustikkaan, mutta toinen ei mahtunut o.O"
WaitKey
temu92
Web Developer
Web Developer
Posts: 1226
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:56 pm
Location: Gamindustri
Contact:

Re: Pikapelikisa 17

Post by temu92 »

Nyt kyllä, hauskin peli maailmassa!

Code: Select all

    SCREEN 1024, 768

    SetFont LoadFont("Tahoma", 30, 1)

    Dim rows(10) As String
    Gosub lines
	
	While Not pressed
		If Keyhit(28) Then pressed = true
		
		Text 20, 20, "Paina entteriä pelataksesi!"
		
		Drawscreen
	Wend
	
    Repeat
		pressed = false
		
       For i=0 To 10
          CenterText 512, 384, rows(i), 2
          DrawScreen
          Wait 3000
       Next i
       DrawScreen
       
       While Not pressed
			If Keyhit(28) Then pressed = true
			
			Text 20, 20, "Paina entteriä pelataksesi uudelleen!"
			
			Drawscreen
		Wend
    Forever

    lines:
       rows(0)      = "HÄHHÄHÄÄ!"
       rows(1)      = "HÖHHÖÖHÖÖ!"
       rows(2)      = "LOL"
       rows(3)      = "HAHAHA"
       rows(4)      = "ROFL"
       rows(5)      = "ROFLMAO!!"
       rows(6)      = "ROFLCOPTERRRR!!!!!!"
       rows(7)      = "HAHHAHAA, ONPA HAUSKAA"
       rows(8)      = "LMAOLMAO"
       rows(9)      = "EIKÖ OLEKIN HAUSKA PELI!?"
       rows(10)   = "MHAHAHAMWAHAHAHAAAA"
    Return
User avatar
kaneli2000
Guru
Posts: 1059
Joined: Mon Mar 17, 2008 2:40 pm
Location: Lempäälä

Re: Pikapelikisa 17

Post by kaneli2000 »

Teh hauskin peli ever: Älä paina punaista nappia.

Code: Select all

//Teh hauskin-peli-ever
//Tää osaa sit olla kökkö, tein about 45 minuutissa ja siihen sisältyy se että kävin välissä pizalla.

kohta=1
oldkohta=kohta

Repeat

UpdateGame
DrawGame

Color 90,0,0
Circle 24,24,112

Color cbRed
Circle 30,30,100

Color color_nappi,color_nappi,color_nappi
Circle 40,40,80

If MouseX()<136 And MouseY()<136 And MouseX()>24 And MouseY()>24 And MouseDown(1) Then
    color_nappi=180
Else
    color_nappi=255
EndIf

Color cbWhite
Locate 24,230

If kohta <> oldkohta Then
    ClearText
    oldkohta=kohta
    Locate 24,230
EndIf

If kohta=1 Then AddText "Älä paina punaista nappia."
If kohta=2 Then AddText "Älä paina punaista nappia piste."
If kohta=3 Then AddText "Jumankauta jätkä, älä paina punaista nappia!"
If kohta=4 Then AddText "En edes huomaa että painat punaista nappia."
If kohta=8 Then AddText "HERRA ISÄ ÄLÄ PAINA SITÄ NAPPIA *@#¤¤#@£€€"
If kohta=9 Then AddText "*Voi prkl...*"
If kohta=10 Then AddText "..."

If MouseX()<136 And MouseY()<136 And MouseX()>24 And MouseY()>24 And MouseUp(1) Then kohta +1
If kohta=11 Then kohta=1


DrawScreen
Forever
Jäi vaan vähän lyhyeksi kun aika loppu...
Last edited by kaneli2000 on Fri Jan 09, 2009 8:03 pm, edited 1 time in total.
I see the rainbow rising
User avatar
skinkken
Advanced Member
Posts: 453
Joined: Sat Sep 01, 2007 4:00 pm
Location: Helsinki

Re: Pikapelikisa 17

Post by skinkken »

tässä on hauska peli:
hauska peli
Last edited by skinkken on Fri Jan 09, 2009 8:00 pm, edited 1 time in total.
Valmiit pelit: House of Horrors , Battle Zone , Über Ball , Itdoti , Space Chaos , Bloxxplosives
Projekti jota teen ehkä joskus vielä: viewtopic.php?f=11&t=2636 <-- Tämä rivi päivitetty 14.1.2013
KankiKalle
Active Member
Posts: 170
Joined: Mon Jun 23, 2008 9:04 pm

Re: Pikapelikisa 17

Post by KankiKalle »

Oma pelini.
edit: Huh ehdinpäs! Huomasin tämän kilpailun vasta klo 19:50, joten pitihän sitä suurena huumorin ystävänä osallistua:D

Code: Select all

Repeat 
   
   Select kohta 
 
 Case 0
  
  Color cbblue 
    Text 20,10,"Tämä on hauska peli. "
    Text 20,20,"Oletko valmis? "
    Text 20,30,"Olen valmis  (1)"
    Text 20,40,"En ole valmis  (2)"
    
    If KeyHit (cbkey1) Then kohta=1
    If KeyHit (cbkey2) Then kohta=2
    
    Case 1
    Color cbyellow 
    Text 20,60,"Hieno olet valmis! Harmi vaan "
    Text 20,70,"että minä en saanut tätä peliä"
    Text 20,80,"valmiiksi:)"
    
    
    
   Case 2
   Color cbred 
    Text 20,60,"No sepäs on hauskaa!"
    Text 20,70,"Mutta minulla on vielä hauskempaa"
    Text 20,80,"koska et päässyt peliä läpi:D"
    
    EndSelect 
    DrawScreen 
Forever 
Last edited by KankiKalle on Fri Jan 09, 2009 8:04 pm, edited 1 time in total.
Väsyttää niin ettei jaksa edes mennä lepäämään.
Tuxu
Member
Posts: 81
Joined: Tue Oct 14, 2008 5:54 pm
Location: Jyväskylä
Contact:

Re: Pikapelikisa 17

Post by Tuxu »

Code: Select all

//Sherlock?
//By: tuxu
//
//

FrameLimit 40

arial=LoadFont ("Arial",20) 
coolb=LoadFont("coolb")


AddText "Kumita hiirellä harmaata. "
AddText "Takaa paljastuu kirjoitus."
AddText "Kun saat siitä selvää kirjoita vastaus"
AddText "tähän ja paina Enter:"

//
päällys=MakeImage(400,300)
teksti=MakeImage(400,150)
DrawToImage päällys
Color cbsilver
Box 0,0,400,300,1
DrawToScreen
DrawToImage teksti
SetFont arial
Color cbyellow
Text 10,0,"Pikapelikisa"
DrawToScreen
pisteet=100

SetFont coolb
Repeat

    DrawImage teksti,20,180
    DrawImage päällys,0,0

    jaa$=Input(">>")
    If KeyHit(28) Then Goto tarkistus
    
    If MouseHit(1) Then 
        Pisteet-1
        DrawToImage päällys
        Color cbblack
        Circle MouseX(),MouseY(),20
        DrawToScreen
    EndIf

    DrawScreen
    
Forever

tarkistus:
asd$="Pikapelikisa"
CloseInput 
If jaa$=asd$ Then 
ClearText 
AddText "OIKEIN!!! Olet sherlock."
AddText "Pisteesi:"+pisteet
Else
ClearText
AddText "Ei sinne päinkään..."
EndIf
DrawScreen                     
WaitKey        
Huh. Kiireessä tein kun huomasin tämän vasta n. kl0 19.30. Tämmösen kurasen väänsin, kun idea piti temmata nopeesti jostain. Koodi on suuri purkkakasa. Eikä peli edes ole hauska. :P Antakaa anteeksi. Saahan sitä yrittää...
aivot pohtii ja raksuttaa
TuxuGames | Projektiblogi
phons
Guru
Posts: 1056
Joined: Wed May 14, 2008 10:11 am

Re: Pikapelikisa 17

Post by phons »

Okei, pistän kohta äänestyksen. Ja kisa-aika on NYT LOPPU. Tässä vielä banneri voittajalle(en osaa laittaa img tageihin sry :oops: ): http://img179.imageshack.us/img179/3867/ppk17pq5.png
Image
KankiKalle
Active Member
Posts: 170
Joined: Mon Jun 23, 2008 9:04 pm

Re: Pikapelikisa 17

Post by KankiKalle »

Öh, eikö kisa-aika lopukkaan tasan klo 20:00 vaan siihen jää päälle muutama minsa "armon aikaa"?
(onko tuo armon aika muuten yhdyssana?)
Väsyttää niin ettei jaksa edes mennä lepäämään.
phons
Guru
Posts: 1056
Joined: Wed May 14, 2008 10:11 am

Re: Pikapelikisa 17

Post by phons »

Yleensä siihen on annetu se armon aika(ei tietääkseni ole yhdyssana) niille mattimyöhäisille jotka haluavat mukkan.
Image
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Pikapelikisa 17

Post by Awaclus »

Se armon aika on ollut 10 minuuttia ja se on nettiin uploadaamista varten. Pelin pitää olla valmis tasan 20:00.
Pettis
The Evil Admin
The Evil Admin
Posts: 1044
Joined: Sun Aug 26, 2007 5:08 pm
Location: Rovaniemi
Contact:

Re: Pikapelikisa 17

Post by Pettis »

hohhoijjaa... Jos pitäisitte vaan ne sovitut ajat eikä aleta lisäajan lisäajan lisäaikoja jakamaan.
CB Repository .com - Sinne ne kaikki koodit menneet on!
MunVerkko - Ilmaisia foorumeita ja blogeja
Post Reply