Tekstipeli-Kisa

User avatar
=Joku=
Active Member
Posts: 184
Joined: Mon Aug 04, 2008 2:26 am

Re: Tekstipeli-Kisa

Post by =Joku= » Mon Nov 17, 2008 3:52 pm

Chaosworm wrote:Tässä on huono, mutta jännä pelini.

Tein sen QBasicilla.
Voikko tehdä äänettömän version? Kun kone alko pimputtaa!
Kone ei dikkaa...
*Poistunut foorumilta*

Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Tekstipeli-Kisa

Post by Awaclus » Mon Nov 17, 2008 4:25 pm

Kuvia saa käyttää ja ääniä.
Lue: en jaksa.

EDIT: No eipä teiltä paljoa jää puuttumaan, vaikkei pelini toimikaan, joskin korjaan kyllä, jos vielä useampia ihmisiä tulee kertomaan, ettei toimi.
Last edited by Awaclus on Mon Nov 17, 2008 6:14 pm, edited 1 time in total.

User avatar
Ozcar
Advanced Member
Posts: 439
Joined: Mon Aug 27, 2007 8:43 pm
Location: Helsinki

Re: Tekstipeli-Kisa

Post by Ozcar » Mon Nov 17, 2008 6:11 pm

Kone ei tykkää kokoruututilasta. Harmi, olisi ollut mielenkiintoista pelata huonoa, mutta jännää peliäsi. No, joku toinen kerta.
Ratkaisit juuri universaaliongelman! Hienoa, ota keksi.

Filosofia on ajattelun taidetta, mutta sen maalari elää juoden apurahojaan masennukseensa.

User avatar
rami123
Advanced Member
Posts: 354
Joined: Mon Jun 23, 2008 8:20 pm
Location: Kittilä

Re: Tekstipeli-Kisa

Post by rami123 » Mon Nov 17, 2008 8:49 pm

aika vit***aista meni tunti yhden virheen etsintään :evil: onneksi löysin sen ja jatkan taas peliänisiinä on jo vaikka mitä :D

User avatar
=Joku=
Active Member
Posts: 184
Joined: Mon Aug 04, 2008 2:26 am

Re: Tekstipeli-Kisa

Post by =Joku= » Tue Nov 18, 2008 7:21 pm

Ok tohon 19:00 Saa lähettää! Tai jos on kaaaauhean pien kohta kesken niin saa lisäaikaa!
Muuten tulee äänestys!
*Poistunut foorumilta*

User avatar
rami123
Advanced Member
Posts: 354
Joined: Mon Jun 23, 2008 8:20 pm
Location: Kittilä

Re: Tekstipeli-Kisa

Post by rami123 » Tue Nov 18, 2008 7:49 pm

eikö voitaisi 20:00 ? mulla olisi pian peli valmis
Last edited by rami123 on Tue Nov 18, 2008 8:03 pm, edited 2 times in total.

User avatar
=Joku=
Active Member
Posts: 184
Joined: Mon Aug 04, 2008 2:26 am

Re: Tekstipeli-Kisa

Post by =Joku= » Tue Nov 18, 2008 8:01 pm

No hyvä on 20:00 päättyy.
*Poistunut foorumilta*

User avatar
-Z-
Devoted Member
Posts: 682
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:33 pm
Location: In ur danmaku, grazin ur bullets

Re: Tekstipeli-Kisa

Post by -Z- » Tue Nov 18, 2008 8:12 pm

Mutta huomennahan tämä vasta päättyy...? Ei sillä että saisin siihenkään mennessä mitään valmiiksi : P
"Fallout 3 (#10) marked a shift in the industry, a move that saw the western RPG begin to surpass its Japanese counterparts." -IGN top 100 RPGs of all time

User avatar
rami123
Advanced Member
Posts: 354
Joined: Mon Jun 23, 2008 8:20 pm
Location: Kittilä

Re: Tekstipeli-Kisa

Post by rami123 » Tue Nov 18, 2008 8:57 pm

Kovan työn jälkeen pelini on nyt valmis :lol:
tässä Kova pelini voi kuolla monella eri tavalla :lol:

Code: Select all

//// RAMI T ////
SetWindow "TEKSTIPELI : KÄÄPIÖVUORI"
SCREEN 400,300


'ruokatarpeet , tavarat ja rahat alussa.
väsymys=25
nälkä=35
kunto=100
rahat=300
omenat=1
kalat=0
lihat=1
puukko=0
kirves=0
onki=0
vasara=0
ratsu=0
avain=0
energiajuoma=0'tämä esine parantaa kuntoa

käyty = 0'tämä ON tehtävään
nukuttu=0
kalastettu=0
tutkittu=0

Repeat

Color cbred
        Select huone
            Case 0'VALIKKO
                Text 0,0, "TEKSTIPELI"
                Text 10,20,"mene peliin (1)"
                Text 10,30,"poistu      (2)"
                Text 180,280,"Tehnyt Rami"
               
                If KeyHit(cbkey1) Then huone=1
                If KeyHit(cbkey2) Then End               
               
'---------------------------------------------------------------------             
               
 
               
            Case 1'OLOHUONE       
                Text 0,0, "olet talosi olohuoneessa"               
                Text 10,20, "mene ulos (1)"
                Text 10,30, "mene nukkumaan (2)"
                Text 10,40, "mene kellariin (3)"
                             
                If KeyHit(cbkey1) Then huone=2
                If KeyHit(cbkey2) Then huone=3
                If KeyHit(cbkey3) Then huone=4
             
'---------------------------------------------------------------------               
               
               
             Case 2'PIHA
                Text 0,0, "Olet pihalla"
                Text 10,20, "mene takaisin sisälle (1)"
                Text 10,30, "mene kaupungille (2)"
                           
                If KeyHit(cbkey1) Then huone=1'olohuone
                If KeyHit(cbkey2) Then väsymys-1 Then nälkä-1 Then  huone=5'kaypungi


'---------------------------------------------------------------------
               
               
                Case 3'SÄNKY             
                Text 0,10, "Täällä voit nukkua"
                Text 0,20, "se lisää väsymys"
                Text 0,30, "pisteitäsi"
                Text 10,50, "mene nukkumaan (1)"
                Text 10,60, "mene takaisin olohuoneeseen (2)"
             
                If KeyHit(cbkey1) Then väsymys+25 then huone=1'olohuone             
                If KeyHit(cbkey2) Then huone=1'olohuone
                           
'---------------------------------------------------------------------

            Case 4'KELLARI
                Text 0,10, "Tämä on pimeä kellari"
                Text 0,30, "tutki kellaria (1)"
                Text 0,40, "mene takaisin (2)"
               
                If KeyHit(cbkey1) Then onki+1 Then rahat+1 Then huone=4'kellari
                If KeyHit(cbkey2) Then huone=1'olohuone

                           If onki>1 Then onki-1' estää sinua saamasta monta onkea
'---------------------------------------------------------------------               
               
                  Case 5'KAUPUNKI
                Text 0,0,"Olet nyt kaupungissa"
                Text 10,10, "täältä löytyy kauppa"
                Text 10,20, "tori ja seppä"
               
                Text 10,40, "mene kauppaan (1)"
                Text 10,50, "mene torille  (2)"
                Text 10,60, "mene sepälle  (3)"
                Text 10,70, "mene metsään  (4)"
                Text 10,80, "takaisin pihallesi (5)"
               

   

                If KeyHit(cbkey1) Then väsymys-1 Then nälkä-1 Then huone=8'Kauppa
                If KeyHit(cbkey2) Then väsymys-1 Then nälkä-1 Then huone=6'tori
                If KeyHit(cbkey3) Then väsymys-1 Then nälkä-1 Then huone=7'seppä
                If KeyHit(cbkey4) Then väsymys-1 Then nälkä-1 Then huone=9'Metsä
                If KeyHit(cbkey5) Then väsymys-1 Then nälkä-1 Then huone=2'piha
               
'---------------------------------------------------------------------
'---------------------------------------------------------------------
             ////tästä alkaa ensimmäinen tehtävä////
 
              Case 6'TORI
                Select tori
                    Case 0
                        Text 0,10,"Olet torilla näet vanhan miehen "
                        Text 0,20, " jolla ON asiaa sinulle"
               
                        Text 0,40, "Menet pois koska hän "
                        Text 0,50, "on pelottavan näköinen (1)"
                        Text 0,60, "menet juttelemaan hänen kanssaan (2)"
                       
                If KeyHit(cbkey1) Then käyty+1 Then huone=2'kaupunki
                If KeyHit (cbkey2) Then tori=1   
           
                    Case 1'Vanhanmiehen tarina 1 alkaa
                        Text 0,10, "Vanha mies kertoo sinulle tarinan"
                        Text 0,20, "vuorilla asuvasta ilkeästä "
                        Text 0,30, "kääpiöstä , jolla on ase joka voi"
                        Text 0,40, "tuhota maailman..."
                        Text 0,60, "Sitten vanha mies kysyy "
                        Text 0,70, "sinua hakemaan sitä asetta"
                        Text 0,80, "suostu hänen pyyntöönsä (1)"
                        Text 0,100, "et tahdo lähteä pois "
                        Text 0,110,"ja jättää seikkailua väliin :)"                   
                If KeyHit (cbkey1) Then käyty+1 then tori=2
                     If  käyty=2 Then huone=5
               
                    Case 2'vanhanmiehen tarina 2 loppuu
                         If  käyty=2 Then huone=5
                   
                        Text 0,10, "Vanha mies sanoo : Tarvitset aseen , "
                        Text 0,20, " ruokaa ja ratsun .."
                        Text 0,40, "Mene ensin metsään tietä pitkin"
                        Text 0,50, "hae mökistä avain ja"
                        Text 0,60, "avaa ovi vuorille"
                        Text 0,80, "Mies lähtee pois"
                        Text 0,90, "paina (1) jatkaaksesi matkaa"
                                             
                If KeyHit (cbkey1) Then nälkä-3 then käyty+1 Then huone=5 
               
            EndSelect 
               ////ensimmäisen tehtävän ohjeet loppuu////
'---------------------------------------------------------------------               
'---------------------------------------------------------------------     
               ////seppä ja sepäntyö alkaa tästä////
               
                     Case 7'SEPPÄ
                Text 10,0, "Olet nyt Sepällä"
                Text 10,10, "täällä voit käydä töissä"
                Text 10,20, "tarvitset vasaran"
                Text 10,40, "osta vasara (1)50rahaa"
                Text 10,50, "mene töihin (2)"
                Text 10,60, "mene pois   (3)"

               
   If vasara>1 Then vasara-1 'tämä estää sinua ostamasta lisää vasaroita , Mitä järkeä?!

                   If KeyHit(cbkey1) And rahat>24 Then       
                      vasara+1
                       rahat-25
                    If Not rahat=25 Then
                       vasara-0
                        rahat-0
                       EndIf
                      EndIf
                If KeyHit (cbkey2) Then huone=99'työ
                If KeyHit (cbkey3) Then huone=6'kaupunki
               

              Case 99
                  Select sepäntyö
                   Case 0
                   
        If Not vasara=1 Then huone=7       
               Text 0,10, "hyvä voitkin aloittaa työt"
               Text 0,20, "työpäivän jälkeen saat 30rahaa"
               Text 0,40, "paina (1) jatkaaksesi"
               
           If KeyHit (cbkey1) Then rahat+30 Then väsymys-3 Then nälkä-2 Then huone=5

                  EndSelect

               ////sepäntyöt loppuu tähän////
'---------------------------------------------------------------------
'---------------------------------------------------------------------
              ////tästä alkaa kauppa////
             
            Case 8'KAUPPA
                Text 0,0,"Olet nyt kaupassa"
                Text 10,20, "osta puukko (1) 100rahaa"
                Text 10,30, "osta omena  (2) 10rahaa"
                Text 10,40, "osta kalaa  (3) 20rahaa"
                Text 10,50, "osta lihaa  (4) 50rahaa"
                Text 10,60, "osta kirves (5) 400rahaa"
                Text 10,70, "osta ratsu  (6) 650rahaa"
               
                Text 10,90, "Mene ulos kaupasta (p)"

                If KeyHit(cbkey1) And rahat>99  Then       
       puukko+1
      rahat-100
      if Not rahat=100 Then
        puukko-0
        rahat-0
      EndIf
    EndIf


                If KeyHit (cbkey2) And rahat>9  Then       
       omenat+1
      rahat-10
      If Not rahat=10 Then
        omenat-0
        rahat-0
      EndIf
    EndIf
                 If KeyHit(cbkey3) And rahat>19  Then       
       kalat+1
      rahat-20
      if Not rahat=20 Then
        kalat-0
        rahat-0
      EndIf
    EndIf
                     If KeyHit(cbkey4) And rahat>49  Then       
       lihat+1
      rahat-50
      if Not rahat=50 Then
        lihat-0
        rahat-0
      EndIf
    EndIf
                 If KeyHit(cbkey5) And rahat>399  Then       
       kirves+1
      rahat-400
      if Not rahat=400 Then
        kirves-0
        rahat-0
      EndIf
    EndIf
                 If KeyHit(cbkey6) And rahat>649 Then       
       ratsu+1
      rahat-650
      if Not rahat=650 Then
        ratsu-0
        rahat-0
      EndIf
    EndIf


                  If KeyHit (cbkeyP) Then huone=5
                 
               ////tässä kauppa loppuu////
'---------------------------------------------------------------------   
'---------------------------------------------------------------------   
               //// tehtävä2 ////
               
            Case 9'METSÄ
                Text 0,10, "Olet metsässä"
                Text 0,20, "näet mökin edessäsi ja"
                Text 0,30, "järven oikealla"
   
                Text 0,60, "mene mökkiin (1)"
                Text 0,70, "mene takaisin kaupungiin  (2)"
                Text 0,80, "mene nukkumaan tienviereen (3)"
                Text 0,90, "mene kalastamaan  järvelle (4)"
                Text 0,100,"Jatka Matkaa vuorille      (5)"
           
               If Not ratsu=1 Then huone=5
               
                If KeyHit (cbkey1) Then nälkä-1 then väsymys-1 then huone=98'keittiö
                If KeyHit (cbkey2) Then väsymys-1 Then nälkä-1 Then huone=5
                If KeyHit (cbkey3) Then nukuttu+1 then huone=97
                If KeyHit (cbkey4) Then kalastettu+1 Then väsymys-1 Then huone=96
                If KeyHit (cbkey5) Then väsymys-1 Then nälkä-1 Then huone=10
                         
/////////////////////////////////////////////////////////////////
'tämä ei ole kovin tärkeä juttu                 
               Case 97
              Select nukkuminen
               Case 0
               
               Text 0,10, "Nukut tienvierellä"
               Text 0,20, "saat väsymyspisteitä 25"           
               Text 0,30, "paina jatkaaksesi(1)"
               
               If nukuttu>1 Then huone=9       
               If KeyHit(cbkey1) Then väsymys+25 then huone=9
                   
              EndSelect
/////////////////////////////////////////////////////////////////   
/////////////////////////////////////////////////////////////////
'tämä ei ole kovin tärkeä juttu myöskään               
               Case 96
              Select kalastaminen
               Case 0
               
               Text 0,10, "Löysit sopivan järven kalastukseen"
               Text 0,20, "voit kalastaa täällä löytämälläsi" 
               Text 0,30, "ongella"
               Text 0,50, "paina jatkaaksesi(1)"
               
               If kalastettu>1 Then huone=9       
               If Not onki=1 Then huone=9
               If KeyHit(cbkey1) Then kalat+5 then huone=9
                   
              EndSelect
/////////////////////////////////////////////////////////////////     
                Case 98
               Select mökki
                 Case 0
                 
                Text 0,10, "olet pimeässä hylätyssä mökissä"
                Text 0,20, " jonka seinillä on hämähäkin verkkoja ja"
                Text 0,30, "pölyä kaikkialla"
               
                Text 0,50, "tutki mökki        (1)"
                Text 0,60, "mene mökistä ulos  (2)"
               


               If KeyHit (cbkey1) Then nälkä-1 Then avain+1 then mökki=1
               If KeyHit (cbkey2) Then huone=9
               
               Case 1
             
              Text 0,10, "Löysit avaimen josta vanha mies"
              Text 0,20, "kertoi sinulle"
              Text 0,30, "seuraavaksi vuorille"
              Text 0,60, "paina jatkaaksesi (1)"
             
               If tutkittu=1 Then huone=9
             If keyhit (cbkey1) then tutkittu+1 then huone=9
               
               EndSelect
              ////tehtävä 2 loppuu ja tehtävä 3 alkaa////
'----------------------------------------------------------------
'----------------------------------------------------------------
              ////TEHTÄVÄ 3////
           
            Case 10'VUORET
           
               Text 0,10, "Olet vuorelle johtavassa tiessä"
               Text 0,20, "vielä voi palata ,Jos et ole valmis."
               Text 0,30, "JOS jatkat et voi palata takaisin"
               Text 0,50, "mene vuorille (1)"
               Text 0,60, "palaa metsään (2)"



             If Not avain=1 Then huone=9
                If KeyHit (cbkey1) Then nälkä-1 Then väsymys-1 Then huone=11
                If KeyHit (cbkey2) Then nälkä-1 Then väsymys-1 Then huone=9
               
            Case 11'VUOREN LUOLA
              Text 0,10, "Olet vuoren juurella"
              Text 0,20, "sinua väsyttää , näet luolan"
              Text 0,30, "edessäsi Yövyt siellä"
              Text 0,50, "paina jatkaaksesi (1)"
             
                If KeyHit (cbkey1)Then väsymys+5 Then nälkä+2 Then huone=12
               
            Case 12'PEIKON HYÖKÄÄYS
                Text 0,10, "Luolaan astuu toinen isompi Otus"
                Text 0,20, "Se on Peikko! , menit sen luolaan"
                Text 0,30, "joudut nyt tappelemaan peikon kanssa"
                Text 0,50, "hyökkää peikon kimppuun (1)"
               
                If KeyHit (cbkey1) Then huone=13'PEIKKO
'----------------------------------------------------------------------------------
'----------------------------------------------------------------------------------
               
            Case 13'PEIKKO
                Text 0,10, "Voitit Peikon!"
               Text 0,20, "löydät luolasta"
               Text 0,30, "energia juoman ja 1lihan ja 2kalaa"
               Text 0,50, "paina jatkaaksesi (1)"
               
               
               If Not kirves=1 Then MakeError "Sinulla ei ollut asetta! peikko tappoi sinut."   
                If KeyHit (cbkey1) Then kunto-50 then energiajuoma+1 then kalat+2 then lihat+1 then väsymys-2 then nälkä-3 Then kirves-1 Then huone=14
               
            Case 14'VUORET
                Select VUORET
                    Case 0
                     Text 0,10, "Pääsit eroon peikosta"
                     Text 0,20, "matka jatkuu ja olet nyt"
                     Text 0,30, "puolivälissä"
                     Text 0,40, "edessäsi on ovi jota peittää lautoja"
                     Text 0,50, "päätät mennä ovesta, hajotat laudat"
                     Text 0,60, "puukolla koska kirves hajosi peikosta"
                     
                     Text 0,80," paina hajottaaksesi laudat (1)"

                       

                        If KeyHit (cbkey1) Then kunto-30 Then nälkä-4 Then väsymys-3 Then vuoret=1
                    Case 1
                        Text 0,10,"sait laudat rikki"
                        Text 0,20,"jatkat matkaa käytävää pitkin"
                        Text 0,30, "edessä näkyy valoa       "
                        Text 0,50, "jatka matkaa valoa kohti (1)"
                       
                       
                       If Not puukko=1 Then MakeError "Sinulla ei ollut puukkoa!"
                       
                        If KeyHit (cbkey1) Then väsymys-1 then nälkä-1 Then huone=15
                       
                EndSelect
'-------------------------------------------------------------------------------------------------
'-------------------------------------------------------------------------------------------------
               
            Case 15'TEMPPELI
                Text 0,10, "Valo jonka näit oli seinällä oleva"
                Text 0,20, "lyhty , tämä taitaa olla se kääpiön"
                Text 0,30, "Temppeli.."
                Text 0,40, "vielä yksi ovi on edessäsi , siinä on lukko"
                Text 0,60, "avaa ovi (1)"
                   
                If KeyHit (cbkey1) Then nälkä-1 Then väsymys-1 Then huone=16'LUKKO
               
            Case 16'LUKKO
                Text 0,10, "Sait oven auki! mökistä löytämällä avaimellasi"
                Text 0,20, "käytävän päässä näyttää olevan paljon valoja"
                Text 0,40, "jatka matkaa (1)"
               
               If Not avain=1 Then MakeError "Sinulla ei ole avainta lukkoon!"
                If KeyHit(cbkey1)Then väsymys-1 Then nälkä-1 Then huone=17'Kääpiösali
               
            Case 17'KÄÄPIÖSALI
                Text 0,10, "Olet Salissa , salin päässä istuu vanhan miehen"
                Text 0,20, "kertoma kääpiö kruunu päässä ja "
                Text 0,30, "kummallinen Kirves kädessään"
                Text 0,40, "kääpiö Huomaa sinut. ja osoittaa vartioita"
                Text 0,50, "ottamaan sinut kiinni.."
               
                Text 0,70, "paina jatkaaksesi (1)"
               
                If KeyHit (cbkey1)Then nälkä-1 Then kunto-1 Then huone=18
               
            Case 18'Loppu
              Color cbdarkyellow
                Text 0,10, "joudut tappelemaan vartijoita ja "
                Text 0,20, "vastaan puukon avulla"
               Text 0,40, "hyökkää heidän kimppuun (1)"
                 
                If KeyHit (cbkey1) Then kunto-45 Then huone=19
            Case 19
             Text 0,10, "voitit Kääpiön!"
             Text 0,50, "peli loppui nyt tähän.."
             Text 0,60, "paina lopettaaksesi (1)"
             
             If KeyHit (cbkey1) Then MakeError "Voitit pelin!"
             
        EndSelect     
'--------------------------------------------------------------
'--------------------------------------------------------------
////tästä alkaa pelin luettolot tavaroista ja muuta pientä ////       
       
       
          DrawGame
               
        Color cblightblue
        Text 0,150,"Tavaroitasi käytät"
        Text 0,160,"painamalla niiden kohdalla lukevaa "
        Text 0,170,"numeroa tai kirjainta."
        Text 0,200,"Rahat      :"+rahat
        Text 0,210,"Omenat (7) :"+omenat
        Text 0,220,"Kalat  (8) :"+kalat
        Text 0,230,"Lihat  (9  :"+lihat
        Text 0,240,"Puukko     :"+puukko
        Text 0,250,"Kirves     :"+kirves
        Text 0,267,"Väsymys    :"+väsymys
        Text 0,277,"Nälkä      :"+nälkä
        Text 0,287,"Kunto      :"+kunto
        Text 190,200,"      Onki     :"+onki
        Text 190,210,"      Vasara   :"+vasara
        Text 190,220,"      Ratsu    :"+ratsu
        Text 190,230,"      Avain    :"+avain
        Text 160,240,"    Energiajuoma(e):"+energiajuoma

            VerticalText 150,180,("|||||||||")
        Text 0,140," ----------------------------------- "
               
   If väsymys<0 Then MakeError "kuolit väsymykseen!"
   If nälkä<0 Then MakeError "kuolit nälkään!"
   If kunto<0 Then MakeError "sinut tapettiin!"
   
////repun sisälön käyttö
           If KeyHit(cbkey7) And omenat>0 Then       
       nälkä+2
      omenat-1
      kunto+2
      If Not omenat=1 Then
        nälkä-0
        omenat-0
        kunto-0
      EndIf
    EndIf
   
         If KeyHit(cbkey8) And kalat>0  Then       
       nälkä+10
      kalat-1
      kunto+4
      If Not kalat=1 Then
        nälkä-0
        kalat-0
        kunto-0
      EndIf
    EndIf
   
         If KeyHit(cbkey9) And lihat>0  Then       
       nälkä+25
      lihat-1
      kunto+8
      if Not lihat=1 Then
        nälkä-0
        lihat-0
        kunto-0
      EndIf
    EndIf
   
      If KeyHit(cbkeye) And energiajuoma>0  Then       
       kunto+40
      energiajuoma-1
      If Not energiajuoma=1 Then
        energiajuoma-0
        kunto-0
      EndIf
    EndIf
   

    DrawScreen
Forever
EDIT:

muokkasin hieman koodiani..

EDIT:

Jos Ihmettelet tekstinväläystä , kun yritätte mennä joihinkin paikkoihin NIIN se tarkoittaa että tietty tavara Puuttuu TAI olet jo käynyt siellä..



Laitoin myös zippinä

http://files.filefront.com/KpiVuorizip/ ... einfo.html
Last edited by rami123 on Thu Nov 20, 2008 4:30 pm, edited 13 times in total.

Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Tekstipeli-Kisa

Post by Awaclus » Tue Nov 18, 2008 9:37 pm

Nukkuminen lisää väsymyspisteitä :roll:

Post Reply