Urban dead

Muu yhteisön välinen keskustelu.
Koodiapina
Forum Veteran
Posts: 2396
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:20 pm

Re: Urban dead

Post by Koodiapina »

Mitä järkeä tässä pelissä oikein on? Viikonlopun aikana mut oli kaks kertaa tapettu, mutta pelatessa ei tapahdu mitään. Hakkasin yhtä Zombieta 40 kertaa, mutta en saanu iskettyä kuin 3 kertaa. Mitään tavaraa en ole löytänyt, ja chattaillessa voi valita jonkun muutamasta örinästä tyyliin "Örgj rögh?", "grööh nörg!"...

Pelailen Grandiz Zombiella, taso on varmaan 1, kun ei se ainakaan kehittynyt ole. Sijaintia en tiedä.
User avatar
esa94
Guru
Posts: 1855
Joined: Tue Sep 04, 2007 5:35 pm

Re: Urban dead

Post by esa94 »

Mulla on täällä kivaa kun on 9 ap:ta ja ylös pitäis päästä... Lol. Tarttis Ankle Grabin että se maksais vaan yhden AP:n mutta kun onnistuin toisena pelipäivänä sammumaan kadulel ja kuolemaan niin ei tuota levvupuolta oikein ole. -.-
regalis
Advanced Member
Posts: 268
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:44 pm

Re: Urban dead

Post by regalis »

Jaha, olin jättänyt eilen illalla tohtori Regaliksen very heavily barricaded -sairaalaan... Tänään barrikadit oli tuhottu ja sisällä oli 6 zombia. Pari sisällä olijaa kuoli, mutta muuta tuhoa ne eivät ehtineet saada aikaiseksi.
Grandi wrote:Viikonlopun aikana mut oli kaks kertaa tapettu, mutta pelatessa ei tapahdu mitään.
Ei niin, ei tämä oikeastaan ole reaaliaikainen peli. Pelatessa ei yleensä tapahdukkaan mitään, mutta kun kirjautuu takaisin sisään, näkee mitä ympärillä on tapahtunut sillä aikaa kun oli poissa.
Grandi wrote:Mitään tavaraa en ole löytänyt, ja chattaillessa voi valita jonkun muutamasta örinästä tyyliin "Örgj rögh?", "grööh nörg!"...
Noille örinöillekkin on merkitykset, ne näkee wikistä... :D Ihmiset pystyvät puhumaan normaalisti.
esa94 wrote:
EDIT:

Niin joo, tulkaapi tohtorilla jos tuutte, ottakaa revivetysneula ja pari FAKia mukaan, kiits.

Itse olen Raines Hillsissä, eli en kyllä rupea sinne asti tulemaan... :/ Ei ole edes sitä free running -skilliä, eli aika riskialtista lähteä niin kauas, kun ei ole varmuutta löydänkö turvapaikkoja matkan varrelta. Jos tulet Raines Hillsiin tai Shearbankiin niin voin antaa FAK:in. :D
Last edited by regalis on Wed Jul 02, 2008 9:55 pm, edited 1 time in total.
User avatar
esa94
Guru
Posts: 1855
Joined: Tue Sep 04, 2007 5:35 pm

Re: Urban dead

Post by esa94 »

Arg, tulkaa nyt auttamaan, makoilen yhä täällä stnan Butlerilla ku ei jaksa viä nousta pystyyn. (jossen nouse, näytän ruumiilta) Pitäis siis päästä Tompson Malliin sisälle, ellei se satu olemaan zombeja täynnä.
EDIT:

Niin joo, tulkaapi tohtorilla jos tuutte, ottakaa revivetysneula ja pari FAKia mukaan, kiits.

EDIT:

Ei revivee sittenkään, FAKit riittää! Uusi sijainti Brooks Row Railway Stationin vasemmalla puolella oleva tehdas (sinne sammuin) Koordinaatit [19, 85], lähiö taas kerran Ruddlebank.

User avatar
-Z-
Devoted Member
Posts: 682
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:33 pm
Location: In ur danmaku, grazin ur bullets

Re: Urban dead

Post by -Z- »

esa94 wrote:Arg, tulkaa nyt auttamaan, makoilen yhä täällä stnan Butlerilla ku ei jaksa viä nousta pystyyn. (jossen nouse, näytän ruumiilta) Pitäis siis päästä Tompson Malliin sisälle, ellei se satu olemaan zombeja täynnä.
EDIT:

Niin joo, tulkaapi tohtorilla jos tuutte, ottakaa revivetysneula ja pari FAKia mukaan, kiits.

EDIT:

Ei revivee sittenkään, FAKit riittää! Uusi sijainti Brooks Row Railway Stationin vasemmalla puolella oleva tehdas (sinne sammuin) Koordinaatit [19, 85], lähiö taas kerran Ruddlebank.

oon matkalla, tällä hetkellä kinch heigtsissä. Kyydissä 5 FAKia.

EDIT: Ai saatana! Lähenki mökille tänään! No, kattoo jos pääsis kännykällä pelaan >:3
"Fallout 3 (#10) marked a shift in the industry, a move that saw the western RPG begin to surpass its Japanese counterparts." -IGN top 100 RPGs of all time
User avatar
esa94
Guru
Posts: 1855
Joined: Tue Sep 04, 2007 5:35 pm

Re: Urban dead

Post by esa94 »

-Z-, eksypä äkkiä Locketsideen St. John's hospitalin lähelle. Joku PK tappo mut ja oottelen revivee (pistin jo pyynnön meneen yhteen sydeemiin)
User avatar
CCE
Artist
Artist
Posts: 650
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:53 pm

Re: Urban dead

Post by CCE »

Hienolta peliltähän tämä vaikuttaa.

Kannattaa muuten ladata UdToolbar
Parantaa pelinautintoa kummasti, varsinkin kun itse työkalupalkin kytkee pois päältä :D
Näyttää siis tältä.

Edit: Ooh, zombi raateli minut pahasti. Nyt sitten vaan metsästämään >:D
Olwi
Devoted Member
Posts: 557
Joined: Sun Dec 30, 2007 4:15 pm
Location: Muhos

Re: Urban dead

Post by Olwi »

AARGH
Olen zombi.
No,jatketaan näin;)
Satuinkin sammumaan turvataloni eteen...
Huuda mun ip:tä!
Ozcar
Advanced Member
Posts: 439
Joined: Mon Aug 27, 2007 8:43 pm
Location: Helsinki

Re: Urban dead

Post by Ozcar »

--> Ozcar <--

Mites, onko Grouppi jo pystyssä? Heytownissa häärin, mutta antakaa koordinaatteja niin alan luovia tietäni eteenpäin. Ja palomiehen koulutuksen valitsin, kun TF2:ssakin olen synnynnäinen pyromaani ;). Eihän tässä vielä mitään mestaria leikitä, mutta vakaasti ollaan nousemassa ylöspäin suosta!
Ratkaisit juuri universaaliongelman! Hienoa, ota keksi.

Filosofia on ajattelun taidetta, mutta sen maalari elää juoden apurahojaan masennukseensa.
regalis
Advanced Member
Posts: 268
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:44 pm

Re: Urban dead

Post by regalis »

Ozcar wrote:Mites, onko Grouppi jo pystyssä? Heytownissa häärin, mutta antakaa koordinaatteja niin alan luovia tietäni eteenpäin.
P Regalis on myös Heytownissa, Sixtus General Hospitalin edessä (prkl, barrikadit oli EHB, vaikka pitäisi olla VSB). HP:ta jäljellä enää vähän päälle 10 ja infektio vähentää niitä aina kun teen jotain... Elikkä FAK:ia tarvitsisin kipeästi.

Poe Regalis roikkuu tällä hetkellä Shearbankin Josaphat General Hospitalissa. Löysin muuten poliisiasemalta haulikon, pistoolin, 5 pistoolin lipasta ja 4 haulikon patruunaa. Pitäisi vielä saada ostettua se aseenkäyttö-skill, niin voisin lähteä metsästämään zombeja...
Ozcar
Advanced Member
Posts: 439
Joined: Mon Aug 27, 2007 8:43 pm
Location: Helsinki

Re: Urban dead

Post by Ozcar »

A-haa! Täältähän löytyy selvä salaliitto taustalta. Lueskelen par'aikaa Stephen Kingin kirjaa "Cell", joka kovasti muistuttaa Urbaania kuolemaa. Ettei vain tässä olisi otettu mallia puolin tai toisin..

Todistuskappale NO:1 = Kirjassa puhelimien välityksellä leviävä "virus" muuttaa sen kuulevat ihmiset alkukantaisiksi villieläimiksi, jotka hyökkäävät muiden kimppuun pienimmästäkin yllykkeestä. Kirja itsekin kutsuu näitä henkilöitä "phoney-zombeiksi". Kovasti vaikuttaa zombitoiminnalta vain eri nimikkeellä.

Todistuskappale NO:2 = Kirjan alun tapahtumat sijoittuvat Maldoniin, Bostoniin. Kovasti kuulostaa Maltonilta. Epäilyttävää.

Todistuskappale NO:3 = Kirjassa puhutaan sivulla 145 elokuvasta "Dawn of the Dead". Ja eikös Urban Deadin etusivulla ole "Diary of the Dead":n mainos! Surkea yritys peitellä kopionti vaihtamalla osa nimestä!

Todistuskappale NO:4 = Kirja on tehty vuosi Urban Deadin ilmestymisen jälkeen, vuonna 2006! Coinsidence? I don't think so!

Tässä on nyt ilmiselvää plagiointia Kingin osalta. Häpeäisi! Nämä tiedot lähtevät tältä istumalta FBI:n, CIA:n, MI6:n ja KGB:n sekä SUPOn tutkiskeltaviksi! Ottakoon kiinni tuollaisen nilkin.

Ja taas kerran jäi kirjailija kiinni aktiivisen lukijakuntansa ansiosta. Hurraa meille!


And now for something completely different.

Meillä on nyt ikioma yhteisökin, nimittäin grouppi nimeltä "CoolBasic". Sieltä vain klikkaatte omaa nimeänne peliruudussa, aukeavan sivun alareunasta pyydätte muokata tietojanne ja kirjoitatte Group-kohtaan tämän nimen. Tadaa, olette sitten virallisesti voittamattoman ryhmämme jäseniä! Onko mitään ideoita organisoituneemmasta toiminnasta, esimerkiksi resurssien suuntaamisesta tietylle alalle tai edes samalla alueella häärimisestä? Leikkimieliset puolustustaistelutkin porukan sisällä olisivat varmasti ihan hauskoja kokemuksia "sitten joskus tulevaisuudessa".
Ratkaisit juuri universaaliongelman! Hienoa, ota keksi.

Filosofia on ajattelun taidetta, mutta sen maalari elää juoden apurahojaan masennukseensa.
Sami345
Advanced Member
Posts: 349
Joined: Fri Aug 31, 2007 4:52 pm
Contact:

Re: Urban dead

Post by Sami345 »

Olisko hyvä idea valloittaa joku talo ryhmälle?
Projektit: Fiperus - Jäädytetty pidemmäksi aikaa.
Voitot: Viikkokisa XIII, Pikapelikisa 3, Pikapelikisa 13
http://www.sami345.tk/
regalis
Advanced Member
Posts: 268
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:44 pm

Re: Urban dead

Post by regalis »

Liityin tuohon CoolBasic -ryhmään.

Talon valloittaminen kuulostaa hyvältä. Onko mitään ehdotuksia mikä olisi hyvä rakennus? Minusta sen kannattaisi olla alueella, joka ei ole ihan aktiivisin mahdollinen, mutta ei myöskään täysin autio, koska muuten pelaaminen käy tylsäksi. Sairaala voisi olla hyvä, koska ainakin FAK:ien saaminen olisi helppoa. Ainakin parin sisälläolijan pitäisi kyllä pystyä rakentamaan barrikadeja, koska muuten zombit vyöryvät sisään parin ensimmäisen päivän aikana...
User avatar
-Z-
Devoted Member
Posts: 682
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:33 pm
Location: In ur danmaku, grazin ur bullets

Re: Urban dead

Post by -Z- »

Ozcar wrote:...tekstiä...
Stephen King voiton puolesta! Itse luen parhaillaan herran englanninkielistä novellikokoelmaa "Skeleton Crew". Kirjat tuppaavat olemaan parempia alkuperäiskielellä ;) CoolBasic-ryhmään olenkin jo liittynyt. Joku asian osaava laittakoot meille "UD-CB"-Irkkikannun pystyyn! ^-^
sami345 wrote:Olisko hyvä idea valloittaa joku talo ryhmälle?
No olis! Mielestäni Galbraith Hills Olisi mainio paikka tehdä turvatalo. Sen tila kun on dangerous, niin voisi olla mukavaa liittyä puolustusjoukkoihin tällä muutaman miehen nyyppäarmeijalla ; D Lisäksi naapurisuburbissa (Havercroft) on ostoskeskus. Voisin vielä mäiskiä pari zombia, hommata barricadingin, ja lähteä sitten tuonne suunnistamaan, jos muille käy.
regalis wrote:...Sairaala voisi olla hyvä, koska ainakin FAK:ien saaminen olisi helppoa...
Resource Buildingeissa (Poliisiasemat, sairaalat, ostoskeskukset yms...) Ei kannata yöpyä kuin turvallisissa suburbeissa, ellei halua joutua mörön suuhun. Ja mistä löydät tyhjän sairaalan CB:läisten turvataloksi? aivan, et mistään. Sairaalan läheisyyteen voidaan kyllä turvatalo tehdä.
"Fallout 3 (#10) marked a shift in the industry, a move that saw the western RPG begin to surpass its Japanese counterparts." -IGN top 100 RPGs of all time
Ozcar
Advanced Member
Posts: 439
Joined: Mon Aug 27, 2007 8:43 pm
Location: Helsinki

Re: Urban dead

Post by Ozcar »

Minulle käy. Matkaan siis, jahka AP:t palautuvat.

Mutta hei, nyyppiähän tässä nyt ollaan. Joten VSB on se maksimibarrikaaditaso, jota me voimme käyttää, kun free running ei varmaan vielä ole jokamiehen temppurepertuaasissa. Mieluusti myös hankittaisiin ihka oma turvatalo, jota ei sitten muiden kanssa jaeta. Näin alkuun huomaamaton tehdas/varasto varmaankin ajaisi asiansa. Koordinaatteja peliin, kiitos?

Niin, ja tämähän ei toimi jos osa porukasta alkaa leikkiä epäkuollutta. Tai leikkikööt jos haluavat, mutta turvataloon tuskin kannattaa päästää sisälle ;). Onkos kellään yhteyttä medpäkkeihin tai elvytysneuloihin, eli onko kukaan valinnut tohtorin tietä?
Ratkaisit juuri universaaliongelman! Hienoa, ota keksi.

Filosofia on ajattelun taidetta, mutta sen maalari elää juoden apurahojaan masennukseensa.
User avatar
-Z-
Devoted Member
Posts: 682
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:33 pm
Location: In ur danmaku, grazin ur bullets

Re: Urban dead

Post by -Z- »

Ozcar wrote:Minulle käy. Matkaan siis, jahka AP:t palautuvat.

Mutta hei, nyyppiähän tässä nyt ollaan. Joten VSB on se maksimibarrikaaditaso, jota me voimme käyttää, kun free running ei varmaan vielä ole jokamiehen temppurepertuaasissa. Mieluusti myös hankittaisiin ihka oma turvatalo, jota ei sitten muiden kanssa jaeta. Näin alkuun huomaamaton tehdas/varasto varmaankin ajaisi asiansa. Koordinaatteja peliin, kiitos?

Niin, ja tämähän ei toimi jos osa porukasta alkaa leikkiä epäkuollutta. Tai leikkikööt jos haluavat, mutta turvataloon tuskin kannattaa päästää sisälle ;). Onkos kellään yhteyttä medpäkkeihin tai elvytysneuloihin, eli onko kukaan valinnut tohtorin tietä?
Kelpaisiko alustavasti Club Record(45, 59)? Ja hommatkaa free running tosiaan mahdollisimman nopeasti. Yritän huomenna käydä vähän tiedustelemassa, että missä on zombeja ja missä selviytyjiä. Wikin mukaan Galbraith hillsin koillisosa (north-west, osa joka on Ridleybankiin päin) on melko tukevasti zombien hallussa.

Allekirjoittaneen repusta löytyy 5 FAKia ja 3 elvytysneulaa. Osaamista kummankaan käyttöön ei tosin löydy :lol:
"Fallout 3 (#10) marked a shift in the industry, a move that saw the western RPG begin to surpass its Japanese counterparts." -IGN top 100 RPGs of all time
regalis
Advanced Member
Posts: 268
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:44 pm

Re: Urban dead

Post by regalis »

-Z- wrote:Kelpaisiko alustavasti Club Record(45, 59)?
Minulle ainakin sopii. Olen tällä hetkellä Shearbankissa ja AP:t on vähissä, joten menee ainakin huomiseen että pääsen sinne asti.
Ozcar wrote: Onkos kellään yhteyttä medpäkkeihin tai elvytysneuloihin, eli onko kukaan valinnut tohtorin tietä?
Minä olen lääkäri, FAKeja löytyy 3 kpl. First Aid -skilliä ei vielä löydy, joten saan parannettua vain 5 hp yhdellä FAKilla.
Ozcar wrote:Katsoinkos oikein vai onko siinä poliisiasema ihan vieressä?
On, suoraan eteläpuolella. :) Sieltä sitten hakemaan aseita ja ammuksia...
Last edited by regalis on Mon Jul 07, 2008 2:16 pm, edited 1 time in total.
Ozcar
Advanced Member
Posts: 439
Joined: Mon Aug 27, 2007 8:43 pm
Location: Helsinki

Re: Urban dead

Post by Ozcar »

Okei, tasan 30 ruudun päässä. Tulen jahka kerkeän. Katsoinkos oikein vai onko siinä poliisiasema ihan vieressä?
Ratkaisit juuri universaaliongelman! Hienoa, ota keksi.

Filosofia on ajattelun taidetta, mutta sen maalari elää juoden apurahojaan masennukseensa.
Olwi
Devoted Member
Posts: 557
Joined: Sun Dec 30, 2007 4:15 pm
Location: Muhos

Re: Urban dead

Post by Olwi »

Voisin minäkin liittyä mutta ensin pitäisi muuttaa itseni takaisin ihmiseksi.
No yritetään;D
Huuda mun ip:tä!
Koodiapina
Forum Veteran
Posts: 2396
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:20 pm

Re: Urban dead

Post by Koodiapina »

Mä haluun mukaan. Nimenä coolbasic, ammattina lääkäri. Eli multakin voi tarvittaessa pyytää ensiapua (Mulla on 2 FAKia) :) Yritän tulla tonne talolle, älkää tappako mua.

EDIT: En taida osata tulla.

EDIT: Huh huh! Oisko mahdollista saada tota kokoontumispaikkaa vähän keskemmältä? Ootte juuri toisessa päässä karttaa, en pääse tonne ikinä! Oon blaise general hospitallilla... "Club Record is 53 blocks west and 51 blocks south of Blaise General Hospital"

EDIT: No joo, 3:lla täysillä AP:lla pääsen tonne.

EDIT: Nukahdin johonkin Zombi mestaan...

EDIT: Just huomasin, että on tyhmää mennä eka 50 alas ja 50 vasemmalle kun ois voinu mennä 50 vinosti alas :O
Post Reply