Urban dead

Muu yhteisön välinen keskustelu.
phons
Guru
Posts: 1056
Joined: Wed May 14, 2008 10:11 am

Re: Urban dead

Post by phons »

Hahaha kuolin, mutta löysin bugin!! Täl hetkel -5 AP, ku nousin ylös... :mrgreen:
Jaa... aika kummalsita että pointit menee miinukselle vaikka niitä ei voi käyttää kun ne on nollassa... No ihan sama..
Last edited by phons on Tue Sep 08, 2009 8:24 pm, edited 1 time in total.
Image
User avatar
TheDuck
Devoted Member
Posts: 632
Joined: Sun Aug 26, 2007 3:51 pm
Location: C:\Program Files\Tuusula\

Re: Urban dead

Post by TheDuck »

ei ole bugi, se voi mennä miinukselle...
^^
Nassi_Setä
Advanced Member
Posts: 281
Joined: Sat Jun 28, 2008 5:19 pm
Location: Hämeessä miä

Re: Urban dead

Post by Nassi_Setä »

Jee olen taas ihminen
\../(-_-)\../ <---klick MyBrute Image
Jotain evilii on tekeillä....
Olwi
Devoted Member
Posts: 557
Joined: Sun Dec 30, 2007 4:15 pm
Location: Muhos

Re: Urban dead

Post by Olwi »

Ou jeah,tapoin eka zombini,haulikol :)
Huuda mun ip:tä!
phons
Guru
Posts: 1056
Joined: Wed May 14, 2008 10:11 am

Re: Urban dead

Post by phons »

Öu jeah tapoin ekan zombini zombina, tosin sil oli vaan 16 hp eli 4 hittii teehteil ja se on siin... Tosin siihenki meni noin 35 AP:tä...
Image
JATothrim
Tech Developer
Tech Developer
Posts: 606
Joined: Tue Aug 28, 2007 6:46 pm
Location: Kuopio

Re: Urban dead

Post by JATothrim »

plääh. peli läsähti heti tylsäksi kun linnottauduin Yagontoniin NT rakennukseen. Hilpeyttä tosin nostattaa paikallinen sekoboltsi to talk. tuhonnu rakennuksen generaatorin jo 4 kertaa minun nähden, joka kerralla floodannu monta aivan mielettöntä puhetta. melkein onnistuin jo tappamaan tyypin. (jos onnistun, niin.. ah. nautinto. ) Koetetaanko päättää mihin kaupunkiin cb:läisten kannattaisi ahtautua?
-On selkeästi impulsiivinen koodaaja joka...
ohjelmoi C++:lla rekursiivisesti instantioidun templaten, jonka jokainen instantiaatio instantioi sekundäärisen singleton-template-luokan, jonka jokainen instanssi käynistää säikeen tulostakseen 'jea'.
Olwi
Devoted Member
Posts: 557
Joined: Sun Dec 30, 2007 4:15 pm
Location: Muhos

Re: Urban dead

Post by Olwi »

Whii,neljäs zompi tapettu ja pistol trainingin ostin free runningin kaveriks. Millen Hilssissä täl hetkel. Vaikuttaako tuo encumpered tjsp. siihen,kuin nopeesti noita ap:tä tulee? Ja tekeekö esim. fire axel ja puukol mitää muuta ku tappelee?
Huuda mun ip:tä!
User avatar
TheDuck
Devoted Member
Posts: 632
Joined: Sun Aug 26, 2007 3:51 pm
Location: C:\Program Files\Tuusula\

Re: Urban dead

Post by TheDuck »

hoho, tässä näin poliisiasema turvapaikkana hunttailen lähistön zombilaumoja... nyt kun oon ostanut paljon taisteluskillejä, zombeja voi mennä jopa kolme päivässä...

linkki profiiliini
^^
User avatar
esa94
Guru
Posts: 1855
Joined: Tue Sep 04, 2007 5:35 pm

Re: Urban dead

Post by esa94 »

TheDuck wrote:hoho, tässä näin poliisiasema turvapaikkana hunttailen lähistön zombilaumoja... nyt kun oon ostanut paljon taisteluskillejä, zombeja voi mennä jopa kolme päivässä...
Jos siellä kauheita zombilaumoja on, ei sulle oo tullu mieleen tarkistaa, tapatko sä zombeja revive pointeilta -.-Trenchcoater.
User avatar
TheDuck
Devoted Member
Posts: 632
Joined: Sun Aug 26, 2007 3:51 pm
Location: C:\Program Files\Tuusula\

Re: Urban dead

Post by TheDuck »

esa94 wrote:
TheDuck wrote:hoho, tässä näin poliisiasema turvapaikkana hunttailen lähistön zombilaumoja... nyt kun oon ostanut paljon taisteluskillejä, zombeja voi mennä jopa kolme päivässä...
Jos siellä kauheita zombilaumoja on, ei sulle oo tullu mieleen tarkistaa, tapatko sä zombeja revive pointeilta -.-Trenchcoater.
onks zombien hyökkäämä paloasema revive point?
^^
User avatar
esa94
Guru
Posts: 1855
Joined: Tue Sep 04, 2007 5:35 pm

Re: Urban dead

Post by esa94 »

TheDuck wrote:
esa94 wrote:
TheDuck wrote:hoho, tässä näin poliisiasema turvapaikkana hunttailen lähistön zombilaumoja... nyt kun oon ostanut paljon taisteluskillejä, zombeja voi mennä jopa kolme päivässä...
Jos siellä kauheita zombilaumoja on, ei sulle oo tullu mieleen tarkistaa, tapatko sä zombeja revive pointeilta -.-Trenchcoater.
onks zombien hyökkäämä paloasema revive point?
Ei, mutta osa siellä saattaa odottaa reviveä :) Edelleen.
martti
Newcomer
Posts: 27
Joined: Mon Aug 31, 2009 6:21 pm

Re: Urban dead

Post by martti »

Pysykää poissa lockettsidestä!
Paikka on aika täynnä zombeja.
Tappoivat minut ja kaikki ihmiset lähistöltä.
Necrotechi on suljettu
ja talot ilman barrigadeja.
Joten kaikki lockketsiden lähellä - menkää kauas pois!
OpenTTD

Projektit:
  • Land of guy's 10.0%
ylimääräistä:
---------------------------- ...kyläkaupunkiin.
MikkoK
Devoted Member
Posts: 813
Joined: Thu Jun 05, 2008 2:13 pm
Location: City 17

Re: Urban dead

Post by MikkoK »

martti wrote:Pysykää poissa lockettsidestä!
Paikka on aika täynnä zombeja.
Tappoivat minut ja kaikki ihmiset lähistöltä.
Necrotechi on suljettu
ja talot ilman barrigadeja.
Joten kaikki lockketsiden lähellä - menkää kauas pois!
Öö... Foorumi rivittää viestit automaattisesti eli ei kannata hakata sitä enteriä. :/ Ärsyttäviä lukea tuommoiset. :D

Code: Select all

#aha. @ IRCNet
<Grandi> Voit laittaa jo valmiiks hailaittiin "Amis-Mikko", koska alan kutsua sua sillä nimellä.
User avatar
TheDuck
Devoted Member
Posts: 632
Joined: Sun Aug 26, 2007 3:51 pm
Location: C:\Program Files\Tuusula\

Re: Urban dead

Post by TheDuck »

Onkos porukka taas lakannut pelaamasta? Itse olen pelannut aktiivisesti siitä lähtien kun rekisteröidyin ja nyt omistan 21-levelisen zombin brain rotilla ja tähtäimessä on nostaa 28-levelinen ihmishahmoni 41-leveliseksi. Ois kiva laittaa joku haamukaupunki pystyyn CB-porukalla.
^^
Sumppi
Active Member
Posts: 163
Joined: Wed Dec 03, 2008 8:07 pm

Re: Urban dead

Post by Sumppi »

TheDuck wrote:Onkos porukka taas lakannut pelaamasta? Itse olen pelannut aktiivisesti siitä lähtien kun rekisteröidyin ja nyt omistan 21-levelisen zombin brain rotilla ja tähtäimessä on nostaa 28-levelinen ihmishahmoni 41-leveliseksi. Ois kiva laittaa joku haamukaupunki pystyyn CB-porukalla.
Minäminäminä!!!11 Täältä löytyy 22-levelinen ihminen, sekä 18-levelinen zombi. Viime aikoina on pelaaminen ollut lähinnä satunnaista pyörimistä ympäri kaupunkia, joten joku pysyvämpi paikka voisi ollakin ihan hyvä idea.
Grandi wrote:Sumpille piste. Jos nimimerkin m-kirjain muutetaan r:ksi, p-kirjain v:ksi ja 3 viimeistä kirjainta "vor":iksi, saadaan "survivor", eli suomeksi selviytyjä. Melkoinen yhteensattuma!
User avatar
TheDuck
Devoted Member
Posts: 632
Joined: Sun Aug 26, 2007 3:51 pm
Location: C:\Program Files\Tuusula\

Re: Urban dead

Post by TheDuck »

Itse oon tällä hetkellä huntley heightsissä, paikassa jossa olen viettänyt lähes koko aikani, ja josta lähdin zombeja karkuun, ja johon palasin nyt nostamaan kyseistä haamukaupunkia uudelleen pystyyn.
^^
Viltzu
Guru
Posts: 1132
Joined: Sun Aug 26, 2007 5:45 pm
Location: Alavieska
Contact:

Re: Urban dead

Post by Viltzu »

Aloitinpas minäkin pelaamaan ja olen nyt Williamsvillessä, Condon Boulevard Fire Stationsissa.
Sattui käymään näin:
A zombie said "Graaaagh!" (13 minutes ago)
A zombie clawed at you for 2 damage. (13 minutes ago) ...and again. ...and again. ...and again. ...and again. ...and again. (12 minutes ago) ...and again. (12 minutes ago) ...and again. (12 minutes ago) ...and again. (12 minutes ago) ...and again. (12 minutes ago) ...and again. (12 minutes ago) ...and again. (12 minutes ago)
Minulla oli 1 action piste ja yritin sillä karkuun lähtä. :3
EDIT:

Kyllä pääsin pois.

EDIT:

"A zombie bit into you for 4 damage. (7 hours and 37 minutes ago)
The zombie's bite was infected! (You'll now take 1HP damage for every action you take, except speaking. Infection can be cured with a first aid kit.)" Jaahas.. Hmm

Last edited by Viltzu on Sat Dec 05, 2009 4:51 pm, edited 1 time in total.
User avatar
esa94
Guru
Posts: 1855
Joined: Tue Sep 04, 2007 5:35 pm

Re: Urban dead

Post by esa94 »

Viltzu wrote:Aloitinpas minäkin pelaamaan ja olen nyt Williamsvillessä, Condon Boulevard Fire Stationsissa.
Sattui käymään näin:
A zombie said "Graaaagh!" (13 minutes ago)
A zombie clawed at you for 2 damage. (13 minutes ago) ...and again. ...and again. ...and again. ...and again. ...and again. (12 minutes ago) ...and again. (12 minutes ago) ...and again. (12 minutes ago) ...and again. (12 minutes ago) ...and again. (12 minutes ago) ...and again. (12 minutes ago) ...and again. (12 minutes ago)
Minulla oli 1 action piste ja yritin sillä karkuun lähtä. :3
EDIT:

Kyllä pääsin pois.

Oon pakenemassa Osmondvillestä, Hide in plain sight-metodi tuntuis toimivan kun AP loppuu
Post Reply