Urban dead

Muu yhteisön välinen keskustelu.
User avatar
esa94
Guru
Posts: 1855
Joined: Tue Sep 04, 2007 5:35 pm

Re: Urban dead

Post by esa94 »

Aktivoitaisiinko taas se google grouppi? Kaikkihan siellä ovat ylläpitäjiä ;)

Uusi toipikki vois myös olla kiwi, tai edes viesti, jossa ilmoitetaan että kaikki aikaisempi tieto on WANHAA.
EDIT:

O fawk, se grouppi on poistettu. Luonko uuden?

EDIT:

Ai nii, nimi on iEsa (Lol, iEsa) ja classi on Firefighter. Kamaa on palokirves ja raadio.

EDIT:

Jejjee, löytyi kännykkä ja toolboksi kun seikkailin ostarilla :)

phons
Guru
Posts: 1056
Joined: Wed May 14, 2008 10:11 am

Re: Urban dead

Post by phons »

****************************!!!!!!!!!!!!!!! Voiko koko jutun ottaa jotenkin alusta ilman, että tekee uutta käyttäjää??????? Hitto joku zombi oli tullu nirhimään mut jostain tuhotusta motellista! Eik zombina voi tehdä mitään!! Tai no liikkua ja tappa... STNA!!

Edit: Ok, lähetin tollasen rev...joku ... requestin, vai mikä se oli...
Image
User avatar
esa94
Guru
Posts: 1855
Joined: Tue Sep 04, 2007 5:35 pm

Re: Urban dead

Post by esa94 »

phons wrote:****************************!!!!!!!!!!!!!!! Voiko koko jutun ottaa jotenkin alusta ilman, että tekee uutta käyttäjää??????? Hitto joku zombi oli tullu nirhimään mut jostain tuhotusta motellista! Eik zombina voi tehdä mitään!! Tai no liikkua ja tappa... STNA!!

Edit: Ok, lähetin tollasen rev...joku ... requestin, vai mikä se oli...
Älä spämmi nyt. Etsi vain lähin RP, sano pari kertaa "Mrh?" ja lähetä Rev requesti nii kyllä sut pelastetaan.

Also http://www.urbandead.com/profile.cgi?id=1601569 olis mun profiilisvu, lisätkää kontakteihin niin voi lähettää seksiviestejä jos on puhelin ja radiomasto on päällä :)
Olwi
Devoted Member
Posts: 557
Joined: Sun Dec 30, 2007 4:15 pm
Location: Muhos

Re: Urban dead

Post by Olwi »

Vois testailla taas,viimeks jäi siihen ku unohtu käydä ja sit olin zombi :D
Huuda mun ip:tä!
User avatar
esa94
Guru
Posts: 1855
Joined: Tue Sep 04, 2007 5:35 pm

Re: Urban dead

Post by esa94 »

Olwi wrote:Vois testailla taas,viimeks jäi siihen ku unohtu käydä ja sit olin zombi :D
:) Jos kiinnostaa, olen Tollytonissa, yhdessä entry pointissa killumassa. Wimbridge Boulevard Fire Station.
Sumppi
Active Member
Posts: 163
Joined: Wed Dec 03, 2008 8:07 pm

Re: Urban dead

Post by Sumppi »

Minäkin olen nyt pari päivää pelaillut. Tällä hetkellä olen Huntley Heights:ssä jollain paloasemalla. Nimi on Joku123
Grandi wrote:Sumpille piste. Jos nimimerkin m-kirjain muutetaan r:ksi, p-kirjain v:ksi ja 3 viimeistä kirjainta "vor":iksi, saadaan "survivor", eli suomeksi selviytyjä. Melkoinen yhteensattuma!
Koodiapina
Forum Veteran
Posts: 2396
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:20 pm

Re: Urban dead

Post by Koodiapina »

Itse olen nyt The Bowles Museumissa (77; 33), Heytownissa. Suunnittelimme Esa94n, Olwin, Sami345:n ja MikkoK:n kanssa kokoontua täällä (Matka kestää joiltakin, koska AP:t ovat vähissä), joten tänne päin kannattaa matkustaa jos tiimi kiinnostaa. Bensaton generaattori ja very strong barricaadit löytyvät ja alue on luokiteltu melko turvalliseksi.

Nimimerkkini on mielikuvituksellinen ja pelaan Military privatella. Tein hahmon noin tunti sitten, joten kokemuspisteitä tai tavaraa ei ole vielä kertynyt.

Olemme nyt ottaneet (ainakin väliaikaiseksi) kanavaksemme tuon allekirjoituksessa mainostamani #aha.:n. Sinne voi tulla jutustelemaan, jos CB:läisten organisoima UD-tiimi kiinnostaa.
Last edited by Koodiapina on Wed Apr 19, 2023 11:28 am, edited 1 time in total.
MikkoK
Devoted Member
Posts: 813
Joined: Thu Jun 05, 2008 2:13 pm
Location: City 17

Re: Urban dead

Post by MikkoK »

Selvisin Bowles Museumiin. Ammuksia saa poliisiasemalta joka on yksi ruutu ylävasemmalle eli sinne yhteen elokuvateatteriin (En muista nimeä.) ja kaksi ruutua vasemmalle.

Code: Select all

#aha. @ IRCNet
<Grandi> Voit laittaa jo valmiiks hailaittiin "Amis-Mikko", koska alan kutsua sua sillä nimellä.
Ozcar
Advanced Member
Posts: 439
Joined: Mon Aug 27, 2007 8:43 pm
Location: Helsinki

Re: Urban dead

Post by Ozcar »

Tsk, mitäs tämä tälläinen on. Mihin on jäänyt UD-CB:n pitkäaikainen kotikontu, Galbraith Hills? Heti tänne sieltä, väki hyvä, Galbraith kärsii hidasta kuolemaa muuttoliikkeen kourissa. Tällä nimenomaisella hetkellä tosin Galbraith on visusti selviytyjien hanskassa, kerrallaan ehkä noin 4-6 rakennusta koko lähiössä on rikottuina, ja tavaraa korjataan sitä mukaa kuin sitä menee rikki. Kuitenkin muutaman zombahin ryhmät jotka katuja täplittävät ovat loistavaa metsästysmaata. Täydellistä tasokasvatukseen.
Ratkaisit juuri universaaliongelman! Hienoa, ota keksi.

Filosofia on ajattelun taidetta, mutta sen maalari elää juoden apurahojaan masennukseensa.
Koodiapina
Forum Veteran
Posts: 2396
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:20 pm

Re: Urban dead

Post by Koodiapina »

Mutta kun täällä uudessa mestassa ollaan jo Olwin, Esa94n, Sumpin, MikkoKn ja Sami345n kanssa. Meillä on very strong barricadet, käynnissä oleva generaattori ja muutenkin lähiössä hyvät olosuhteet. Eikö olisi helpompaa, että sinä vain matkustaisit tänne?
MikkoK
Devoted Member
Posts: 813
Joined: Thu Jun 05, 2008 2:13 pm
Location: City 17

Re: Urban dead

Post by MikkoK »

Viimeksi kun katsoin eilen niin poliisiasema oli EHB. Eli sisään ei pääse ilman Free Runnia.

Code: Select all

#aha. @ IRCNet
<Grandi> Voit laittaa jo valmiiks hailaittiin "Amis-Mikko", koska alan kutsua sua sillä nimellä.
phons
Guru
Posts: 1056
Joined: Wed May 14, 2008 10:11 am

Re: Urban dead

Post by phons »

en ollut kärsivällinen ja tein uuden ukkelin, koska reviä ei ole tullut, enkä saa mielenrauhaa pelistä kun ei ole tullut pelattua paljoakaan. Uuden ukon nimi on The Phons, ja taas Necro Tecci(tämä classi kuulostaa jotenki hyvältä). Tuo Grandin sanoma paikka näyttää olevan aika kaukana minusta... Hyvä, että pistitte pystyyn irc-kanavan.

Edit: No, ei siinä nyt hirmu kauaa mennyt olen jo RidleyBank:ssa. Toivon ettei kukaan tuu nirhii mua jostain motellista.

Edit: Tuo revification Request:n kun pistät ni joku voi tulla revificoimaan sut ylös.
Last edited by phons on Sun Aug 23, 2009 6:48 pm, edited 1 time in total.
Image
User avatar
kaneli2000
Guru
Posts: 1059
Joined: Mon Mar 17, 2008 2:40 pm
Location: Lempäälä

Re: Urban dead

Post by kaneli2000 »

Jahas, pakkohan tähän oli rekata ja hyvältä vaikuttaa tähän asti. Hahmonani on Kaneli2000 ja olen tällä hetkellä jossain varastossa (warehouse) Willia Alleysta länteen. Vaikuttaisi turvalliselta paikalta.

EDIT: Olin pöhkö ja jäin ilman AP:itä samaan rakennukseen yhden zombin kanssa :/. Pitänee odottaa että pääsen muualle, mutta osaako kukaan sanoa, saako zombista muuntaudutta takaisin normi-ihmiseksi jotenkin (jos jtn käy)?
I see the rainbow rising
Koodiapina
Forum Veteran
Posts: 2396
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:20 pm

Re: Urban dead

Post by Koodiapina »

kaneli2000 wrote:osaako kukaan sanoa, saako zombista muuntaudutta takaisin normi-ihmiseksi jotenkin (jos jtn käy)?
Esa94 wrote:Etsi vain lähin RP, sano pari kertaa "Mrh?" ja lähetä Rev requesti nii kyllä sut pelastetaan.
Ozcar
Advanced Member
Posts: 439
Joined: Mon Aug 27, 2007 8:43 pm
Location: Helsinki

Re: Urban dead

Post by Ozcar »

Grandi wrote:Mutta kun täällä uudessa mestassa ollaan jo Olwin, Esa94n, Sumpin, MikkoKn ja Sami345n kanssa. Meillä on very strong barricadet, käynnissä oleva generaattori ja muutenkin lähiössä hyvät olosuhteet. Eikö olisi helpompaa, että sinä vain matkustaisit tänne?
Heh, en minä Galbraithista luovu kenenkään takia. Paikka on kuitenkin nykyisellään loistokunnossa - alle VSB ei rakennuksia lähiöstä löydä, ja tällä hetkellä menossa on projekti paikkojen pitämisestä valoisena tehtaista polttoainetta etsimällä. Väitän, että kyllä täällä olo on oikeinkin lokoisaa verrattuna teidän tiloihinne. Mutta tehkääpä miten haluatte, opetelkaa rauhassa pelaamaan ja tehkää vasta sitten työtä, jolla on tarkoitus.
Ratkaisit juuri universaaliongelman! Hienoa, ota keksi.

Filosofia on ajattelun taidetta, mutta sen maalari elää juoden apurahojaan masennukseensa.
User avatar
-Z-
Devoted Member
Posts: 682
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:33 pm
Location: In ur danmaku, grazin ur bullets

Re: Urban dead

Post by -Z- »

Ozcar wrote: Heh, en minä Galbraithista luovu kenenkään takia. Paikka on kuitenkin nykyisellään loistokunnossa - alle VSB ei rakennuksia lähiöstä löydä, ja tällä hetkellä menossa on projekti paikkojen pitämisestä valoisena tehtaista polttoainetta etsimällä. Väitän, että kyllä täällä olo on oikeinkin lokoisaa verrattuna teidän tiloihinne. Mutta tehkääpä miten haluatte, opetelkaa rauhassa pelaamaan ja tehkää vasta sitten työtä, jolla on tarkoitus.
Plöp.

Itse saavuin juuri bowles museumiin, hahmoni samuli A. Olen tässä viimeaikoina pelaillutkin, joskin aktiivista zombienmetsästystä en ole harjoittanut. Lähinnä vaan kököttänyt, parantanut muita, tankannut generaattoreita ja kuunnellut radiota. Nyt kuitenkin voisimme näin porukalla aloittaa seuraavanlaisen projektin:

Valitaan Suburb, joka on danger leveliltään dangerous, ja perustetaan sinne päämaja. Jaetaan suburb sektoreihin niin että jokaisella jäsenellä on samankokoinen alue. Kyseinen henkilö huolehtii alueen puhtaanapidosta: tappaa zombit, barrikoi tönöt ja asentaa generaattorit resurssirakennuksiin. Rinse and repeat. Ja jos/kun kaikki saadaan kuntoon niin jatketaan elämää päivystämällä tätä suburbia ja ehkä hieman laajentamalla naapureihin.

Itse ehdottaisin scarletwoodia. Gulsonside olisi muuten looginen valinta mutta siellä on mall.
"Fallout 3 (#10) marked a shift in the industry, a move that saw the western RPG begin to surpass its Japanese counterparts." -IGN top 100 RPGs of all time
phons
Guru
Posts: 1056
Joined: Wed May 14, 2008 10:11 am

Re: Urban dead

Post by phons »

Entä jos on ryhmässä nerco tecci... Sillä menee vuosi tappaa joku... Eikö olisi hyvä, että vaihdetaan välillä aluetta, jolla kukin pyörisi. Ei tarvitsisi minun koko ajan samojen zombien DNA:ta tutkia... Ja mikä nyt on viimeinen päätös majalle? Eikös tuossa ekassa viestissä sanota, että mall:t on vaaraallisia.. Jaa no nukkumapaikoiksi.. Mutta jo siellä on vaikka joku 100-heebon claani ja tulee nirhii meiät...

Edit: Esan idea on kieltämättä hyvä. Kannatan!
Edit: Noniin pääsin vihdoin sinne! Muuten tuo talo on heavily barricaded ja pääsen sisään niin miksen pääse muihin taloihin jotka ovat heavily barricaded??
Last edited by phons on Mon Aug 24, 2009 4:14 pm, edited 2 times in total.
Image
User avatar
esa94
Guru
Posts: 1855
Joined: Tue Sep 04, 2007 5:35 pm

Re: Urban dead

Post by esa94 »

-Z- wrote:
Ozcar wrote: Heh, en minä Galbraithista luovu kenenkään takia. Paikka on kuitenkin nykyisellään loistokunnossa - alle VSB ei rakennuksia lähiöstä löydä, ja tällä hetkellä menossa on projekti paikkojen pitämisestä valoisena tehtaista polttoainetta etsimällä. Väitän, että kyllä täällä olo on oikeinkin lokoisaa verrattuna teidän tiloihinne. Mutta tehkääpä miten haluatte, opetelkaa rauhassa pelaamaan ja tehkää vasta sitten työtä, jolla on tarkoitus.
Plöp.

Itse saavuin juuri bowles museumiin, hahmoni samuli A. Olen tässä viimeaikoina pelaillutkin, joskin aktiivista zombienmetsästystä en ole harjoittanut. Lähinnä vaan kököttänyt, parantanut muita, tankannut generaattoreita ja kuunnellut radiota. Nyt kuitenkin voisimme näin porukalla aloittaa seuraavanlaisen projektin:

Valitaan Suburb, joka on danger leveliltään dangerous, ja perustetaan sinne päämaja. Jaetaan suburb sektoreihin niin että jokaisella jäsenellä on samankokoinen alue. Kyseinen henkilö huolehtii alueen puhtaanapidosta: tappaa zombit, barrikoi tönöt ja asentaa generaattorit resurssirakennuksiin. Rinse and repeat. Ja jos/kun kaikki saadaan kuntoon niin jatketaan elämää päivystämällä tätä suburbia ja ehkä hieman laajentamalla naapureihin.

Itse ehdottaisin scarletwoodia. Gulsonside olisi muuten looginen valinta mutta siellä on mall.
Tämä olisi hyvä idea, mutta vasta sitten kun kaikilla on free running ja construction. :P
EDIT:

Ozcar wrote:
Grandi wrote:Mutta kun täällä uudessa mestassa ollaan jo Olwin, Esa94n, Sumpin, MikkoKn ja Sami345n kanssa. Meillä on very strong barricadet, käynnissä oleva generaattori ja muutenkin lähiössä hyvät olosuhteet. Eikö olisi helpompaa, että sinä vain matkustaisit tänne?
Heh, en minä Galbraithista luovu kenenkään takia. Paikka on kuitenkin nykyisellään loistokunnossa - alle VSB ei rakennuksia lähiöstä löydä, ja tällä hetkellä menossa on projekti paikkojen pitämisestä valoisena tehtaista polttoainetta etsimällä. Väitän, että kyllä täällä olo on oikeinkin lokoisaa verrattuna teidän tiloihinne. Mutta tehkääpä miten haluatte, opetelkaa rauhassa pelaamaan ja tehkää vasta sitten työtä, jolla on tarkoitus.
Mmhm, niin. Jos kerran en osaa pelata, niin mikäs siinä. Minulla oli parempi vanha hahmo, mutta salasana hukkui -> pitää aloittaa alusta. Eikä missään oikeen pärjää, jos ei oo ainakin paria skilliä.[/edit]
EDIT:

Kalifi myy mustaa valoa :3

alker
Newcomer
Posts: 49
Joined: Thu Dec 18, 2008 3:32 pm

Joku hom0!!

Post by alker »

Joku hom0 on pölliny mun nickin tuol. n00b!!
User avatar
esa94
Guru
Posts: 1855
Joined: Tue Sep 04, 2007 5:35 pm

Re: Joku hom0!!

Post by esa94 »

alker wrote:Joku hom0 on pölliny mun nickin tuol. n00b!!
Laitanko reporttia vai rauhoitutko? :)
Post Reply