Juh, Valvehan on ilmoitellut jossain, että kun näyttäisi siltä, että puolet pelaajista saavat vanhoja kamojansa uudestaan ja toiset puolet eivät saa mitään, pitää asia korjataMAVmaggot wrote:Joo täytyy sanoa että aika buginen päivitys. Ensinnäkin noita vanhoja tavaroita kerääntyy mukavasti, sniper kävelee jouskari kädessä puolet nopeampaa kun jalat näyttää, ja homman kruunaa järkyttävät kuolemisanimaatiot. Olihan mukana myös huonosti toteutettu pipeline ja erittäin tylsä hoodoo. Mutta pari arenamappia oli ihan kivoja, kuin myös uudet itemit jotka tulivat tosin ikävästi randomilla eli achit jäivät täysin turhaksi. Toivotaan että valve korjaa tämän.
Team Fortress 2
Re: Team Fortress 2
- -Z-
- Devoted Member
- Posts: 682
- Joined: Tue Aug 28, 2007 3:33 pm
- Location: In ur danmaku, grazin ur bullets
Re: Team Fortress 2
Tämän ongelman tulee ratkaisemaan trade-systeemi. Puukotusanimaatioissa ei ole mitään valittamista meikäläisellä, paremmannäköisiä kuin sinkoilevat ragdollit tässä tapauksessa. Pipeline on parasta sitten goldrushin, hoodoo puolestaan melko geneerinen ja heikko. Uudet arenamapit ovat kyllä mahtavia, joskin sawmill on melko iso - molemmat myös erittäin näyttäviä visuaalisesti.esa94 wrote:Juh, Valvehan on ilmoitellut jossain, että kun näyttäisi siltä, että puolet pelaajista saavat vanhoja kamojansa uudestaan ja toiset puolet eivät saa mitään, pitää asia korjataMAVmaggot wrote:Joo täytyy sanoa että aika buginen päivitys. Ensinnäkin noita vanhoja tavaroita kerääntyy mukavasti, sniper kävelee jouskari kädessä puolet nopeampaa kun jalat näyttää, ja homman kruunaa järkyttävät kuolemisanimaatiot. Olihan mukana myös huonosti toteutettu pipeline ja erittäin tylsä hoodoo. Mutta pari arenamappia oli ihan kivoja, kuin myös uudet itemit jotka tulivat tosin ikävästi randomilla eli achit jäivät täysin turhaksi. Toivotaan että valve korjaa tämän.
Tuolle random drop-systeemille valvella on suuria suunnitelmia, sanokaa minun sanoneen.
"Fallout 3 (#10) marked a shift in the industry, a move that saw the western RPG begin to surpass its Japanese counterparts." -IGN top 100 RPGs of all time
- kaneli2000
- Guru
- Posts: 1059
- Joined: Mon Mar 17, 2008 2:40 pm
- Location: Lempäälä
Re: Team Fortress 2
Hoodoo oli kyllä ihan hauska, mutta ei se sovi snipu-updateen, kun seinät hyppii koko ajan silmille. Muita kenttiä en ole päässyt testaamaan kun on kiireitä pukannut.-Z- wrote:Tämän ongelman tulee ratkaisemaan trade-systeemi. Puukotusanimaatioissa ei ole mitään valittamista meikäläisellä, paremmannäköisiä kuin sinkoilevat ragdollit tässä tapauksessa. Pipeline on parasta sitten goldrushin, hoodoo puolestaan melko geneerinen ja heikko. Uudet arenamapit ovat kyllä mahtavia, joskin sawmill on melko iso - molemmat myös erittäin näyttäviä visuaalisesti.esa94 wrote: Juh, Valvehan on ilmoitellut jossain, että kun näyttäisi siltä, että puolet pelaajista saavat vanhoja kamojansa uudestaan ja toiset puolet eivät saa mitään, pitää asia korjata
Tuolle random drop-systeemille valvella on suuria suunnitelmia, sanokaa minun sanoneen.
Suoja näytti ihan toimivalta, itse kun en smg:tä juuri käytä. Jaratea en vielä päässyt käyttämään, mutta kuulin eräältä taholta sen olevan jännä.
Updaten suurin heikkous onkin näin ollen achujen helppo saaminen. Puolen tunnin pelaamisella tuli jo viisi achelia, ja kilpi ilmestyi juuri kun olin poistumassa pelistä pelisession jälkeen. Huhhuh, ennen sai oikeasti metsätää niitä saavutuksia, nyt ne vaan tippuu tilille.
I see the rainbow rising
Re: Team Fortress 2
Joo aika helpot nuo achit on, saisivat olla vaikeampiakin kuin ennen koska näin ollen ne ovat vähän turhia.
Odottelen kovasti tuota trade-systeemiä kyllä, se olis kyllä ihan kiva kun näitä esineitä pukkaa. Lisäksi kaikki vaihdettavat vaatteetkin olis cool
Odottelen kovasti tuota trade-systeemiä kyllä, se olis kyllä ihan kiva kun näitä esineitä pukkaa. Lisäksi kaikki vaihdettavat vaatteetkin olis cool
Re: Team Fortress 2
Saatoit huomata, että valve lisää lähes jokaiseen isoon päivitykseen yhteisön tekemän kentän? No, hoodoo on tämänkertainen, joten siitä ei voi valvea syyttää. Kentät valitaan kai sen perusteella, miten suosittuja ne ovat. Ainakin sen käsityksen sain.-Z- wrote:Pipeline on parasta sitten goldrushin, hoodoo puolestaan melko geneerinen ja heikko.
No, valven porukan mukaa nalkuperäinen tarkoitus oli tehdä hauskoja, kohtuullisen haastavia achievementejä, jotka suunnilleen kaikki hyvähköt pelaajat voisivat saada.kaneli2000 wrote:Huhhuh, ennen sai oikeasti metsätää niitä saavutuksia, nyt ne vaan tippuu tilille.
Re: Team Fortress 2
Enää ei minua kyrsi tuo snipu-spy päivitys, koska sain jo haluamani uudet aseet, eli Cloak and Daggerin ja Jarate-purkin, joista CaD on erittäin kätevä snipuja kiusatessa, koska kukaan ei oikein osaa vielä varoa loputtomasti näkymättömiä spy:tä. Ennen noita kahta tuli tosin saatua 3 Blutsaugeria, 1 Sandwich ja 1 Sandman... Uudet achievementitkin on ihan jees, tosin niiltä katosi minun silmissäni merkitys kun uudet aseet saa randomisti.
Re: Team Fortress 2
Jos Lontoon murre taipuu, niin Team Fortressiin virallisessa blogissa on vähän selvennystä ja tulevaisuudensuunnitelmia liittyen tähän tavarasysteemin uudistukseen. http://www.teamfortress.com/post.php?id=2535
Itse tulin eilen illalla sieltä miitistä ja laitoin yöksi päivittämään. Pitää testailla tässä päivemmällä.
Itse tulin eilen illalla sieltä miitistä ja laitoin yöksi päivittämään. Pitää testailla tässä päivemmällä.
- -Z-
- Devoted Member
- Posts: 682
- Joined: Tue Aug 28, 2007 3:33 pm
- Location: In ur danmaku, grazin ur bullets
Re: Team Fortress 2
No toki toki, netistä vaan löytyy paljon parempiakin käyttäjien tekemiä payload-mappeja, esimerkkeinä pl_frontier ja pl_cranetop.esa94 wrote:Saatoit huomata, että valve lisää lähes jokaiseen isoon päivitykseen yhteisön tekemän kentän? No, hoodoo on tämänkertainen, joten siitä ei voi valvea syyttää. Kentät valitaan kai sen perusteella, miten suosittuja ne ovat. Ainakin sen käsityksen sain.-Z- wrote:Pipeline on parasta sitten goldrushin, hoodoo puolestaan melko geneerinen ja heikko.
Vähän voisin kertoa näistä uusista varusteista, sillä kaikki löytyy paitsi ambassador ja jarate.
Cloak and dagger: käytännöllinen jos tykkää asustella yhdessä ja samassa paikassa, liikkuessa lataus katoaa nopeasti ja palautuu hitaasti. Pidän tästä silti, koska "pakeneminen" on melko helppoa murhatyön jälkeen, ja väijyttäminenkin helpottuu.
Dead ringer: Todella hyvä oikeissa käsissä. Periaatteessa sen käyttö on melko yksinkertaista: naamioidu oman joukkueesi pyroksi,ja ryntää vihollistulitukseen, mieluiten aukealla paikalla. Kun terveyttä on puolet jäljellä (tai lärviäsi lähestyy critrocketti), napsauta dead ringer esiin, ja kas - kuollut pyro kaatuu maahan, samalla kun jatkat vihollisjoukkueen taakse, naamioidut viholliseksi, nappaat healthkitin ja kyttäilet kunnes taskunauriisi on lähestulkoon täysin latautunut. Suoritat veriteon, kääntyen samalla tulittamaan jäljellejääneitä vihollisia revolverilla. Kun terveyttä on neljännes (tai puolet, jos paransit itsesi) jäljellä, lavastat oman kuolemasi ja pakenet. TAI jos tunnet olosi onnekkaaksi, siirryt vielä vihollisten taakse, ja valmistaudut uuteen iskuun. : )
The Huntsman: Tämä on niitä unlockeja, jotka saavat sinut pelaamaan classia josta et aiemmin pitänyt. Todella hieno toteutus, tekee oikeasti sen minkä lupaa - parantaa sniperiä keskimatkan taistelussa. On todella mahtavaa kun nuoli naulaa vihollisen päästään seinään : D Tähtääminen vaatii kyllä harjoittelua, sillä nuoli ei osu välittömästi vaan liitelee ilmojen halki raketin lailla - tosin runsaasti nopeammin. Ennakon otto on silti tärkeää, ja sik-sakkaavaan viholliseen osuminen mahdotonta.
Hauskana detaljina pyro voi sytyttää sniper-kaverinsa nuolet tuleen. Arvannette mitä seuraa osumasta viholliseen.
Razorback: Vältä.
Also, Dispenser erection.
"Fallout 3 (#10) marked a shift in the industry, a move that saw the western RPG begin to surpass its Japanese counterparts." -IGN top 100 RPGs of all time
- kaneli2000
- Guru
- Posts: 1059
- Joined: Mon Mar 17, 2008 2:40 pm
- Location: Lempäälä
Re: Team Fortress 2
Kaikki on razorbackia vastaan, mutta itse ainakin käytän sitä, koska keskimatkan tulitus ei ole snipun juttuja.
I see the rainbow rising
Re: Team Fortress 2
Jeh. Kokemusta tämän päiväisestä lagisessionistani on, että yksinäinen insinörtti ei kuole SMG:n sarjasa päähän metrin päästä (Vaan tappaa minut jakoavaimella o.O)kaneli2000 wrote:Kaikki on razorbackia vastaan, mutta itse ainakin käytän sitä, koska keskimatkan tulitus ei ole snipun juttuja.
Re: Team Fortress 2
Se ei tietäääkseni vaikuta, että osuuko päähän vai ei.esa94 wrote: Jeh. Kokemusta tämän päiväisestä lagisessionistani on, että yksinäinen insinörtti ei kuole SMG:n sarjasa päähän metrin päästä (Vaan tappaa minut jakoavaimella o.O)
- -Z-
- Devoted Member
- Posts: 682
- Joined: Tue Aug 28, 2007 3:33 pm
- Location: In ur danmaku, grazin ur bullets
Re: Team Fortress 2
SMG on järjettömän kehno, alle 10 damagea per luoti. Kyllä 125-healhin classeihinkin saa koko lippaan tyhjentää. Razorback sukkaa siksi, että sniper kuolee kolmesta revolverin kudista.esa94 wrote:Jeh. Kokemusta tämän päiväisestä lagisessionistani on, että yksinäinen insinörtti ei kuole SMG:n sarjasa päähän metrin päästä (Vaan tappaa minut jakoavaimella o.O)kaneli2000 wrote:Kaikki on razorbackia vastaan, mutta itse ainakin käytän sitä, koska keskimatkan tulitus ei ole snipun juttuja.
Edit: Ja crit-wrench on pelin pelätyin voima >:3
"Fallout 3 (#10) marked a shift in the industry, a move that saw the western RPG begin to surpass its Japanese counterparts." -IGN top 100 RPGs of all time
Re: Team Fortress 2
Omat arvioinnit uusista esineistä,
The Huntsman - Ei sovi itselleni yhtään. Tykkään hakea huomaamattomia paikkoja snippailuun, tämä ase vaatii väijymistä lähietäisyydeltä, tosin silloin tehokkaampi kun normaali kivääri. Plussana Heduttamisen fiilis + 100%
The Jar-Based Karate - Sniperin paras ystävä. Löydä spyt, heikennä ne ja tapa. Kuitenkin itsensä sammuttamis-ominaisuus on kaikkein paras. Inhottavat valopistoolin kudit, jotka aiheuttavat pitkän ja kivuliaan palamisen, vievät sekä paljon healthia, myös keskeyttävät tähtäyksen. Antaa SMG:lle todella hyvän korvikkeen.
The Razorback Tämä kömpelö ase on melkein täysin turha. Puukottamisen sijasta spyt voivat ampua Ambassadorilla 2 kertaa päähän, jolloin henkiinjäämismahdollisuudet ovat olemattomat. Ja koska tämä vielä hidastaa, ei ole mitään syytä sitä käyttää.
The Ambassador - Vähän liiankin hyvä ase. Suoraan päin juoksevat pyrot ovat helppoa riistaa käsissäsi. Pari laukausta päähän riittää tappamaan todella monta hahmoluokkaa. Tämän lisäksi ase on myös todella tarkka, eikä vartaloon ammuttaessa edes huomaa pientä eroa normaaliin revolveriin. Suosittelen.
Cloack & Dagger - Joissakin tilanteissa hyvä, joissakin tilanteissa taas huono. Törkeän nopeasti kuluva aika hankaloittaa liikkumista vihollislinjan taakse harmillisesti, tosin, kun sinne pääsee alkaa se valoisa puoli. Aina löytyy uusi nurkka.
Dead Ringer - Ihanaa että tämä TFC:stä tuttu herkku on saatavilla myös TF2:ssa. Tule hakatuksi, piiloudu, naamioidu, sulaudu joukkoon. Unohda spycheckit. Sammuta itsesi. Tästä riittää hyviä puolia. Myös parhaat naurut irtoaa, kun joku hetken iloinen vihollinen luulee tappaneesi sinut, juhlii sitä hauskoilla liikkeillään, ja pian tunteekin puukon niskassaan.
=käytössä
Vilkaiskaa muuten nämä. Jos ette vielä ole vilkaisseet.
The Huntsman - Ei sovi itselleni yhtään. Tykkään hakea huomaamattomia paikkoja snippailuun, tämä ase vaatii väijymistä lähietäisyydeltä, tosin silloin tehokkaampi kun normaali kivääri. Plussana Heduttamisen fiilis + 100%
The Jar-Based Karate - Sniperin paras ystävä. Löydä spyt, heikennä ne ja tapa. Kuitenkin itsensä sammuttamis-ominaisuus on kaikkein paras. Inhottavat valopistoolin kudit, jotka aiheuttavat pitkän ja kivuliaan palamisen, vievät sekä paljon healthia, myös keskeyttävät tähtäyksen. Antaa SMG:lle todella hyvän korvikkeen.
The Razorback Tämä kömpelö ase on melkein täysin turha. Puukottamisen sijasta spyt voivat ampua Ambassadorilla 2 kertaa päähän, jolloin henkiinjäämismahdollisuudet ovat olemattomat. Ja koska tämä vielä hidastaa, ei ole mitään syytä sitä käyttää.
The Ambassador - Vähän liiankin hyvä ase. Suoraan päin juoksevat pyrot ovat helppoa riistaa käsissäsi. Pari laukausta päähän riittää tappamaan todella monta hahmoluokkaa. Tämän lisäksi ase on myös todella tarkka, eikä vartaloon ammuttaessa edes huomaa pientä eroa normaaliin revolveriin. Suosittelen.
Cloack & Dagger - Joissakin tilanteissa hyvä, joissakin tilanteissa taas huono. Törkeän nopeasti kuluva aika hankaloittaa liikkumista vihollislinjan taakse harmillisesti, tosin, kun sinne pääsee alkaa se valoisa puoli. Aina löytyy uusi nurkka.
Dead Ringer - Ihanaa että tämä TFC:stä tuttu herkku on saatavilla myös TF2:ssa. Tule hakatuksi, piiloudu, naamioidu, sulaudu joukkoon. Unohda spycheckit. Sammuta itsesi. Tästä riittää hyviä puolia. Myös parhaat naurut irtoaa, kun joku hetken iloinen vihollinen luulee tappaneesi sinut, juhlii sitä hauskoilla liikkeillään, ja pian tunteekin puukon niskassaan.
=käytössä
Vilkaiskaa muuten nämä. Jos ette vielä ole vilkaisseet.
Re: Team Fortress 2
Cloack & Daggerissa on pieni bugi. Juostessahan paristo kuluu hirvittävällä vahdilla, mutta jos kulkee kyykyssä niin samamatka vie noin puolet väheämmän paristoja. Tosin vahtia voi verrata etanaan ja aina on vaarassa jäädä jalkoihin, mutta vihollis linjojen takana ja satunnaisesti liikennöidyillä alueilla hyöty on huomattava.
- -Z-
- Devoted Member
- Posts: 682
- Joined: Tue Aug 28, 2007 3:33 pm
- Location: In ur danmaku, grazin ur bullets
Re: Team Fortress 2
Sen on tarkoitus kulua liikkumisnopeuden mukaan, kuten voi todeta siitäkin että pudotessa patteritasokin putoaa julmetulla vauhdilla.Luuster wrote:Cloack & Daggerissa on pieni bugi. Juostessahan paristo kuluu hirvittävällä vahdilla, mutta jos kulkee kyykyssä niin samamatka vie noin puolet väheämmän paristoja. Tosin vahtia voi verrata etanaan ja aina on vaarassa jäädä jalkoihin, mutta vihollis linjojen takana ja satunnaisesti liikennöidyillä alueilla hyöty on huomattava.
"Fallout 3 (#10) marked a shift in the industry, a move that saw the western RPG begin to surpass its Japanese counterparts." -IGN top 100 RPGs of all time
Re: Team Fortress 2
Eikös idea perustu juuri siihen, että mitä nopeammin liikkuu, sitä enemmän energiaa kuluu, ja se latautuu, kun on paikallaan?Luuster wrote:Cloack & Daggerissa on pieni bugi. Juostessahan paristo kuluu hirvittävällä vahdilla, mutta jos kulkee kyykyssä niin samamatka vie noin puolet väheämmän paristoja. Tosin vahtia voi verrata etanaan ja aina on vaarassa jäädä jalkoihin, mutta vihollis linjojen takana ja satunnaisesti liikennöidyillä alueilla hyöty on huomattava.
Re: Team Fortress 2
Kyykyssä liikkuminen on ihan yhtä hidas tapa kun juoku, pysähdys, juoksu jne. Sama aika kuluu tietynmittaisella pätkällä ihan kummalla tavalla vaan, joten hyötyä ei oikeastaan ole.
Re: Team Fortress 2
Jos ette ole nähneet tätä TF2 videota niin tämän linkin klikkauksen jälkeen olette.
http://www.youtube.com/watch?v=-z5VGfR-c4Q&NR
http://www.youtube.com/watch?v=-z5VGfR-c4Q&NR
Re: Team Fortress 2
Ostin orankipoksin ku halvalla sain(20e,vieressä oli pelkkä tf2 samaan hintaan:D) Nyt oon yritelly asentaa ja lopulta onnistuin,ja nyt viel oottelen pari tuntii et tuo saa päivitettyä ton Rupee jo melkeen vituttaa mut toivottavasti pääsen pelailee tf2:sta koht:P
Huuda mun ip:tä!