Nimittäin, pelihän on, kuten kaikki tiedämme, mainio. Mutta pidemmän päälle sen kirkkain loiste himmenee, ja pelin hauskuus ja yllättävyys ei enää iske niin kuin vanhoina hyvinä aikoina. Niinpä, hyvät veljet (ja siskot), olen saanut päähäni mahdollisuuden valoisammasta huomisesta, joka tuoksuu paitsi vereltä, myös voitolta. Olen nimittäin huomannut, että kavereiden kanssa kaikki on hauskempaa. Ikävä kyllä kaveripiiriini kuuluu harmillisen suppeasti Tiimilinnoittajia, joten käännyn nyt Teidän puoleenne, hyvät CeeBeeläiset. Jos täältä löytyisi innokkaita pelaajia ainakin ryhmän, ellei jopa jonkin sortin killan perustamiseen, voisi pelaaminen saada ihan oman syvyytensä. Heti alkuun tosin täytyy sanoa, ettei itsellä riitä resurssit kuin hyvin pienimuotoiseen organisointiin, eli jos joku haluaa järjestäytynyttä toimintaa, voi itse johtaa, minä olen mukana sitten taustajoukoissa.
Eli tälläistä. Kaksi asiaa siis, joille ketju on omistettu:
1) Yleinen TF2-juttelu ja saavutuksilla brassailu (muista! Ilman kuvaa sitä ei tapahtunut

2) Mahdollinen tiimin muodostus jos innokkaita löytyy. Jos saisi edes pari-kolme pelaajaa, voisi tähän alkaa keräämään vaikkapa nimilistaa tai jotain. No, aika näyttää mitä porukka haluaa.
Eipä tässä kai muuta, jatkakaa.
-Ozcar