Team Fortress 2

Muu yhteisön välinen keskustelu.
User avatar
esa94
Guru
Posts: 1855
Joined: Tue Sep 04, 2007 5:35 pm

Re: Team Fortress 2

Post by esa94 »

Tuosta 'Good times!'-lausahduksesta tulikin mieleeni...

http://www.youtube.com/watch?v=Bsjd7fVJQy0

Katsokaapas 8:39:stä eteenpäin. Paljon hyviä TF2-juttuja. :D
EDIT:

Ai niin, se 'Good Times': Katsokaa 7:18. PWND.

EDIT:

Niin, ja vielä #3:49. Mortal Kombat!

Ozcar
Advanced Member
Posts: 439
Joined: Mon Aug 27, 2007 8:43 pm
Location: Helsinki

Re: Team Fortress 2

Post by Ozcar »

Jotain selittämätöntä tulossa. Varokaa silmiänne, älkääkä turhaan oikosulkeko aivojanne tätä kuvaa tulkitessanne. Olen jo itse yrittänyt miettiä mitä tuo ratasaivo tuolla taustalla tanssii, miksi Demosta on puraistu pää ja rinta pois ja miksi Spyn ilme on jokseenkin häiritsevä, mutta turhaan. Kill-camista siis kyse.

Image
Ratkaisit juuri universaaliongelman! Hienoa, ota keksi.

Filosofia on ajattelun taidetta, mutta sen maalari elää juoden apurahojaan masennukseensa.
User avatar
-Z-
Devoted Member
Posts: 682
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:33 pm
Location: In ur danmaku, grazin ur bullets

Re: Team Fortress 2

Post by -Z- »

Bümp.

Eli nyt jos ette sitä vielä tienneet, niin heavy saa seuraavana avattavia varusteita itselleen.

Ja tässä vielä surullinen TF2-machinima-pätkä

tsekatkaa myös sigin video
"Fallout 3 (#10) marked a shift in the industry, a move that saw the western RPG begin to surpass its Japanese counterparts." -IGN top 100 RPGs of all time
Ozcar
Advanced Member
Posts: 439
Joined: Mon Aug 27, 2007 8:43 pm
Location: Helsinki

Re: Team Fortress 2

Post by Ozcar »

Terveeks! Pari linkkiä teille, hyvät ihmiset ;). Kiitätte minua vielä.

Heavy-päivitys

Itse sivu
Ratkaisit juuri universaaliongelman! Hienoa, ota keksi.

Filosofia on ajattelun taidetta, mutta sen maalari elää juoden apurahojaan masennukseensa.
User avatar
esa94
Guru
Posts: 1855
Joined: Tue Sep 04, 2007 5:35 pm

Re: Team Fortress 2

Post by esa94 »

Killing gloves of boxing... Ja Neuvostoliitto-/Venäjä-teemaisia achievementejä.

Mä tuun kyllä rakastamaan Heavy Packia!
mikeful
Moderator
Moderator
Posts: 523
Joined: Mon Aug 27, 2007 8:36 pm
Location: Vaasa, Finalnd
Contact:

Re: Team Fortress 2

Post by mikeful »

Ozcar wrote:Terveeks! Pari linkkiä teille, hyvät ihmiset ;). Kiitätte minua vielä.

Heavy-päivitys

Itse sivu
Mainittakoon vielä laiskoille, että tuonne alemmalle sivulle tulee tänään, huomenna, ensi maanantaina ja ensi tiistaina vielä jotain tietoa tulevasta päivityksestä.
Pelejä: Pelasta puhe, Grinder
Muuta: Blogi, Twitter
temu92
Web Developer
Web Developer
Posts: 1226
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:56 pm
Location: Gamindustri
Contact:

Re: Team Fortress 2

Post by temu92 »

Tulipahan vähän pelailtua tätäkin nyt ekaa kertaa, kerta kun tuo Oranssi Laatikko on jo ollut pitkäänkin olemassa. Aikas nopeetemponen ja hauska peli :P
mikeful
Moderator
Moderator
Posts: 523
Joined: Mon Aug 27, 2007 8:36 pm
Location: Vaasa, Finalnd
Contact:

Re: Team Fortress 2

Post by mikeful »

Eilen tuli juttua uudesta Arena-pelimuodosta. Vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta viritykseltä.

Tänään: http://steamgames.com/tf2/heavy/sandvich.htm omnomnomnom :3
Pelejä: Pelasta puhe, Grinder
Muuta: Blogi, Twitter
Ozcar
Advanced Member
Posts: 439
Joined: Mon Aug 27, 2007 8:43 pm
Location: Helsinki

Re: Team Fortress 2

Post by Ozcar »

Eeeeei, nyt ne Valven pojat ovat popsineet sieniä vähän liikaa. Mutta toisaalta, ei kai tässä pelissä mikään enää voi yllättää. Kurkatkaas Meet the Sandvich.

Booyah! 20 Heavya tiimistä syömässä sämpylöitä spawnihuoneessa. Niin sitä pitää =D! Ei, vaan oikeasti, minusta tämä kuulostaa paperilla aivan mahtavalta!
Ratkaisit juuri universaaliongelman! Hienoa, ota keksi.

Filosofia on ajattelun taidetta, mutta sen maalari elää juoden apurahojaan masennukseensa.
User avatar
esa94
Guru
Posts: 1855
Joined: Tue Sep 04, 2007 5:35 pm

Re: Team Fortress 2

Post by esa94 »

Ahaa, mä vähän mietinkin sitä Konspicuous Konsumption-achievementtia :D
Konspicuous Konsumption: Eat 100 sandviches.
User avatar
-Z-
Devoted Member
Posts: 682
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:33 pm
Location: In ur danmaku, grazin ur bullets

Re: Team Fortress 2

Post by -Z- »

Suuri bumppaus sivulta kolme!

Ketkä pelaa vielä? Milloin pelataan taas yhdessä? Onko mitä aseita unlockattu?

Seuraavaksi saadankin sitten scoutille updatea. Ja meikäläinen on avannut kaikki aseet KGB:tä lukuunottamatta.
"Fallout 3 (#10) marked a shift in the industry, a move that saw the western RPG begin to surpass its Japanese counterparts." -IGN top 100 RPGs of all time
Ozcar
Advanced Member
Posts: 439
Joined: Mon Aug 27, 2007 8:43 pm
Location: Helsinki

Re: Team Fortress 2

Post by Ozcar »

Oi joi ja voi kun minä raukka olen nyt kolmatta kuukautta kituutellut ilman kunnollista näytönohjainta. Mutta pelko pois, ystäväiset hyvät, jos Iso Ukko yläkerrassa yhtään perääni katsoo, voinee koneeni rouskutella TF2-bittejä jo viikon parin sisään. Ja oi sitä jälleennäkemisen riemua! Kaikkinaiset Engy/Spy-päivitykset ovat siistissä nipussa odottamassa paluutani.
Ratkaisit juuri universaaliongelman! Hienoa, ota keksi.

Filosofia on ajattelun taidetta, mutta sen maalari elää juoden apurahojaan masennukseensa.
Igr0
Active Member
Posts: 110
Joined: Thu Oct 02, 2008 8:04 pm
Location: Helsinki, Finland

Re: Team Fortress 2

Post by Igr0 »

-Z- wrote:Suuri bumppaus sivulta kolme!

Ketkä pelaa vielä? Milloin pelataan taas yhdessä? Onko mitä aseita unlockattu?

Seuraavaksi saadankin sitten scoutille updatea. Ja meikäläinen on avannut kaikki aseet KGB:tä lukuunottamatta.
No minä pelaan, ja vielä lähes päivittäin. :D Ja aseita on minullakin kaikki muut paitsi KGB, mutta eiköhän sekin kohta tule, jaksais vaan pelata heavyllä... Ja onkos tuo totista totta että scout saa seuraavaksi updatea? :o
User avatar
Jonez
Devoted Member
Posts: 575
Joined: Mon Aug 27, 2007 8:37 pm

Re: Team Fortress 2

Post by Jonez »

Itsekin sain kyseisen pelin joululahjaksi, ja onhan sitä tullut hakattua noilla lomilla miten kerkesi. Tiimipeli kyllä kiinnostaa, jos suostutte mukaan ottamaan tällaisen noobin jonka kaikki aika kaiken lisäksi tuhrautuu armeijassa. Eli kaksi kolmesta viikonlopusta on itselläni peliaikaa (ensi vkl tosin kinkussa :/).

Sen lisäks vois perustaa irk-kannun tiimille, ellei sellaista jo ole. Ilmeisesti ainakaan IRCNetissä ei #Zekaa tai #ZKA:ta ole olemassa.
-Vuoden 2008 aloittelijan ystävä -palkinnon voittaja-
Image <- protestipelikilpailun voittaja.
Space War
User avatar
-Z-
Devoted Member
Posts: 682
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:33 pm
Location: In ur danmaku, grazin ur bullets

Re: Team Fortress 2

Post by -Z- »

Jonez wrote:Itsekin sain kyseisen pelin joululahjaksi, ja onhan sitä tullut hakattua noilla lomilla miten kerkesi. Tiimipeli kyllä kiinnostaa, jos suostutte mukaan ottamaan tällaisen noobin jonka kaikki aika kaiken lisäksi tuhrautuu armeijassa. Eli kaksi kolmesta viikonlopusta on itselläni peliaikaa (ensi vkl tosin kinkussa :/).

Sen lisäks vois perustaa irk-kannun tiimille, ellei sellaista jo ole. Ilmeisesti ainakaan IRCNetissä ei #Zekaa tai #ZKA:ta ole olemassa.
Kyllähän kaikki mukaan kelpuutetaan, liity vaan steam-groupiin: http://steamcommunity.com/groups/zeka

Ja oishan tuo irkkikannu ihan kiva.
"Fallout 3 (#10) marked a shift in the industry, a move that saw the western RPG begin to surpass its Japanese counterparts." -IGN top 100 RPGs of all time
User avatar
kaneli2000
Guru
Posts: 1059
Joined: Mon Mar 17, 2008 2:40 pm
Location: Lempäälä

Re: Team Fortress 2

Post by kaneli2000 »

Hihhei, sain ostettua itsekin ko oli kympillä Steamissa.
I see the rainbow rising
mikeful
Moderator
Moderator
Posts: 523
Joined: Mon Aug 27, 2007 8:36 pm
Location: Vaasa, Finalnd
Contact:

Re: Team Fortress 2

Post by mikeful »

Wowi-aika loppui maanantaina ja aloin pelailemaan taas TF2:ta. Löytyi myös varsin hauska serverirypäs nimeltä PwnShop, joka kaipaisi vähän lisää pelaajia. Custom-mappien lisäksi serveriltä löytyy kamikaze- ja excessive-moodit sekä muita hupaisia erikoisvirityksiä.

Serverien kotisivut: http://www.pwnshopgaming.com/news.php

Sivuilla on tällä hetkellä aika ylhäällä kasa videoita serveri erikoisuuksista.
Pelejä: Pelasta puhe, Grinder
Muuta: Blogi, Twitter
User avatar
-Z-
Devoted Member
Posts: 682
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:33 pm
Location: In ur danmaku, grazin ur bullets

Re: Team Fortress 2

Post by -Z- »

Noh, scouttipäivitys tuli, achievementit oli helpot, ja nyypät grindaa niitä edelleen publalla. Unlockeista muutama sana:
  • Sandman on ihan kiva pelleilyvehje tässä vaiheessa, mutta uskokaa minua, ei mene kuin viikko että kaksi kolmesta pelaajasta oppii ennakoimaan ja väistämään sen pallon.
  • Energiajuoma on kökkö. Voihan sillä tietysti sentryjä hämätä, mutta jos luulee pääsevänsä turvallisesti ison vihollisjoukon ohi niin on kyllä väärässä. Se hidastus on todella ikävä :< siihen kun vielä lisätään viimeisenkin kaukotaistelukyvyn poisto, niin ei tule diiliä. Toisaalta jos opettelisin sen käytön, voisin pelata scouttia kuin spytä B-]
  • Mutta Force-a-Nature räjäytti potin. Kolmoishypyllä pystyy kiipeilemään ja väijyttämään viholliset helposti, ja sen jälkeen - samassa ajassa kuin perusscatterilla ehtii ampua yhden laukauksen - kahdella pikalaukauksella iskemään viholliset maahan. Suosittelen lämpimästi. Ainoa haittapuoli on kyllä se että solttujen ja hevien tappo muuttuu erittäin vaikeaksi.
Mennäänkö yhdessä pelaamaan taas joskus? (TÄNÄÄN?!?!?1)
"Fallout 3 (#10) marked a shift in the industry, a move that saw the western RPG begin to surpass its Japanese counterparts." -IGN top 100 RPGs of all time
MikkoK
Devoted Member
Posts: 813
Joined: Thu Jun 05, 2008 2:13 pm
Location: City 17

Re: Team Fortress 2

Post by MikkoK »

Oi oi oi... Haluaisin hankkia tämän lähiaikoina mutta ensin haluaisin myös testata... Haluisiko joku siis antaa tämän Guest koodinsa minulle?

Code: Select all

#aha. @ IRCNet
<Grandi> Voit laittaa jo valmiiks hailaittiin "Amis-Mikko", koska alan kutsua sua sillä nimellä.
Olwi
Devoted Member
Posts: 557
Joined: Sun Dec 30, 2007 4:15 pm
Location: Muhos

Re: Team Fortress 2

Post by Olwi »

Tuli hirvee himo ostaa tämä,mutta tilillä on just tollaset 25 euroo,ja rahaa tarvii muuhunkin :?
Pitää miettiä.
Huuda mun ip:tä!
Post Reply