Pettis wrote:Mielestäni kannattaa kuitenkin keskittyä näissä oppaissa ohjelmointiin (CB), logiikkaan, fysiikkaan ja matikkaan sekä muihin vastaaviin ohjelmointiaiheisiin. Toki grafiikkaoppaat ovat yhtä tärkeitä, mutta ajattelin organisoida lähinnä ohjelmointiin liittyvää hommaa, kun grafiikan suhteen olen aivan onneton puusilmä.
Tässä pitäisi nyt kehitellä jokin fiksu tapa aloittaa & viedä tämä projekti lävitse. Lisäksi olisi hyvä, jos saisin jostain jonkun tyypin avustamaan tässä.
Tämä olisi kyllä hyvä saada pikimmeten aluilleen. Täytyisi olla joki paikka, missä tutoriaalien kirjoittajat voisivat ilmoittautua, missä vetäjät voisivat jakaa aiheita tms. Tähän ketjuun tulee väkisin ylimääräisiä "PLZ, tehkää k00daus_tutoriaali!!11"-viestejä, joita ei kyseiseen hommaan kaivata. Täytyisi siis olla jokin puoliavoin/-suljettu paikka, jossa tutoriaalien kirjoittamiseen sitoutuneet voisivat neuvotella.
Mitenkäs olisi projektille oma munpalsta.com-foorumi ja sinne jokin DEV-alue, jonne Pettis voisi lisäillä porukkaa jonkinnäköisen hakemuksen tms. perusteella?
EDIT:Kannattanee ottaa huomioon, etteivät kaikki - minä mukaanlukien - jaksa roikkua IRCissä ja yleensä koneella 24/7, jos ei siellä ole mitään tekemistä - mahdollisesti tämän lisäksi. Elikkä IRC ei ole ainoa oikea kanava tämän hoitamiseen, ainakaan minun mielestäni. Toki sitä kannattaa käyttää siiden kesken, jotka katsovat sen hyödylliseksi.