Tässäpä jotain omia töitäni:
Riggattu marine:

Aseen ja sälän kanssa+pose:

Muita:

Näitä on muokattu Photoshopilla:

(Jos kuva leikkautuu, paina tästä).
Sana on vapaa, ja laittakaahan omiakin töitänne.
-Pate5
Blenderillä on tehty.programmer of DSG wrote:Aika nättejä.Millä ohjelmalla teet nuita?
Nyt workkaa. Ööh ulko asu täyttä utopiaa eikö kellää ois suomen kielistä blender opasta?
Eli taitaa vika olla sun koneessa. Mitäs se valitti?programmer of DSG wrote:Mä yritin ladata tuota blenderii, yritin eka ladata installerin, siin oli joku bugi, sitten kun taas yritin ladata tuon pakkauksen siinäkin tuli bugi.
Kurkkaappas tuonne: http://www.opendimension.org/blender/programmer of DSG wrote:Mä yritin ladata tuota blenderii, yritin eka ladata installerin, siin oli joku bugi, sitten kun taas yritin ladata tuon pakkauksen siinäkin tuli bugi.
EDIT:Nyt workkaa. Ööh ulko asu täyttä utopiaa eikö kellää ois suomen kielistä blender opasta?
Offtopik: Harrastatko FaBaa tai 40k:ta?koodaaja wrote:Juu, marine oli aika tönkkö. Sen asento ei näytä luonnolliselta, ja silmät ovat omituiset. Mutta boltguni ja kotka näyttävät jo aika hyviltä, ja purity sealit peräti erinomaisilta. Itse pidin tavasta, jolla alimman kuvan alus oli pastettu, joskin reunaviiva olisi voinut muistuttaa vielä hieman enemmän heijastuvaa valoa tms.
No sehän alkaa jo näyttää joltain ;D hianot valaistukset yms. Mutta taustan seinämän tekstuuri voisi olla tarkempi. ( itsekin laittaisin, jos osaisin mallinnella mitään ;D )Pate5 wrote:Tässä olis uusi kuva.
Offtopik: Harrastatko FaBaa tai 40k:ta?
Kiitos kommenteista, pistäkäähän lisää!
Onhan siellä, mutta se on rajattu pois kuvasta - veikkaisin. Ja kun on tietokonegrafiikasta kyse, valonlähteellä ei fyysistä ulkomuotoa todennäköisesti olekaan..iTKEVAnAKKI wrote:Voi olla, että olen nyt vähän liian tarkka, tai sitten vain en ymmärrä, mutta miten varjot voivat tulla eteen jos takana ei ole valoa?![]()
Mutta hienoja ovat kuitenkin
tekojärjestyksessäprogrammer of DSG wrote:Offtopick: Wtf means kronologisessa järjestyksessä?!?
Aikajärjestyksessä.TheFish wrote:tekojärjestyksessäprogrammer of DSG wrote:Offtopick: Wtf means kronologisessa järjestyksessä?!?