Tie 3D-peliohjelmointiin (mistä liikkeelle?)

Muu yhteisön välinen keskustelu.
User avatar
esa94
Guru
Posts: 1855
Joined: Tue Sep 04, 2007 5:35 pm

Re: Tie 3D-peliohjelmointiin (mistä liikkeelle?)

Post by esa94 » Wed Aug 29, 2012 10:47 pm

Code: Select all

Binääri (tietoja): aika sekuntien tarkkuudella (satojen millisekuntien tarkkuudella) | Prosenttia CB:n ajasta

cbEnchanted (9f95979, Release, CXXFLAGS=-O2 -s -mtune=native -march=native): 40s (≈40200ms) | 100%
python2 (Python 2.7.3, Arch64 binääripaketti):                               44s (≈44300ms) | 110%
pypy (Python 2.7.2, PyPy 1.9.0, Arch64 binääripaketti):                       3s (≈ 3000ms) | 0,07%
python (Python 3.2.3, Arch64 binääripaketti):                                57s (≈57300ms) | 142%
Eipä se juuri näytä hitaampi olevan.
EDIT:

Ja nyt puhutaan kuitenkin nimenomaan tällaisesta turhasta benchmarkista jolla ei ole mitään reaalimerkitystä. Se todistaa vain että Python on hieman CB:tä hitaampi kahden sisäkkäisen for-silmukan sisällä olevan neljän laskutoimituksen yhdistelmän suorittamisessa.


Post Reply