Blogic - Testaajia Tarvitaan!

Muu yhteisön välinen keskustelu.
User avatar
temu92
Web Developer
Web Developer
Posts: 1226
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:56 pm
Location: Gamindustri
Contact:

Blogic - Testaajia Tarvitaan!

Post by temu92 » Wed May 16, 2012 8:25 pm

Edits:

Peli alkaa olemaan valmis, mutta vielä olis hyvä jos viimehetken testaamiseen löytyis porukkaa. Kaikki bugit, typot ja tyhmyydet mitä pelistä saattaa löytyä. Kentistä palautetta jne.

Lataa Blogic v1.0 - Katso trailer/preview video

Desuraan submittasin eilen. Tässä näin odotellessa, että hyväksyy pelin :)

-----------------

Terveppä vaan! Tässä eka isompi C++ peliprojekti ja kouluprojekti Windowssille (ehkä myöhemmin vielä Linux käännös) ja sitä tullut työstettyä jo tammikuun lopulta saakka. Julkaisun deadline tämän kuun lopussa ja nyt tarvittaisiin vielä testaajia testaamaan peliä. Peli on vielä GUI:n ja menun osalta ihan kesken, joten paikoittain kontrollit saattaa olla vähän kankeita. Optionssit ei vielä ole toiminnassa, mutta manuaalisesti config-tiedostosta voi muokkailla jos osaa/jaksaa.

Tämä on myös samalla eka projekti, jossa olen käyttänyt säikeitä. Googlailuideni perusteella vaikka koneessa olis vaan yks core/thread/tms. prosessorissa pitäis silti pystyä käyttämään useampia threadeja. Lähinnä se mitä itse nyt ensimmäisenä haluaisin tietää on toimiiko säikeillä toteutettu latausikkuna myös vai siten kuten testeissäni VMWarella emuloiduilla XP:llä ja Win7:lla.

VMWarella latausikkunan jälkeen pelin ruutu välkkyi oudosti, mutta ongelma voi olla pelkästään VMWaressakin. Threadittomassa versiossa välkkymistä ei esiinny. VMWarella testasin myös useammalla eri määrällä coreja (1, 2 ja 4), mutta välkkyminen jatkui. Joten eritoten niitä joilla olis mahdollista testata peliä vanhemallakin single core koneella (ja viel jos ois vanhempi käyttis, XP tai jopa aikasempi) ois aika jees. Paketissa on mukana versio joka käyttää threadeja (Pyxenos.exe) ja threaditon versio (Pyxenos_NoThread.exe).

Kun testaatte niin ilmoittakaa mikä käyttisversio, prossu, paljonko fps oli yleisesti ottaen (näkyy ikkunan titlenä). Lisäksi bugeista voi huudella ja parannusehdotuksia voi ehdottaa. Uusia ominaisuuksia peliin ei kyllä enää ehditä tekemään tai enää muutenkaan lisäillä joten vaikka niitä voi ehdottaa, niitä ei enää peliin tule tähän hätään.

Pelille ei tietääkseni ole vieläkään keksitty finaalinimeä (vaikka olen ehdottanut ties kuinka montaa, Pyxenos viimeisimpänä) joten jos mielessä on myös hyvä nimiehdotus niin senkin voi sanoa.

Idea

Kyseessä on puzzlepeli, jossa räjäytellään palikoita arcade ja puzzle pelimoodeissa. Arcadessa tavoite on räjäyttää tarpeeksi monta palikkaa tietyssä ajassa. Puzzlessa ei taas ole aikarajaa, mutta palikoiden tipauttelumäärää on rajoitettu. Palikat räjähtävät kun niitä on vierekkäin vähintään neljä (4) kappaletta. Yläpalkissa palikoiden paikkaa voi vaihtaa keskenään. Pommipalikat räjähtävät kun ne muodostavat neljän saman värisen ryhmän keskenään tai muiden saman väristen normaalipalikoiden kanssa. Rivin räjäytyspalikat räjähtävät heti kun ne osuvat mihin tahansa.

Tiedettyjä ongelmia ja sun muuta
  • Menut vielä kesken.
  • Levelisuunnittelu ja levelit on ihan kauheita. Meidän suunnittelija on ihan turha.
Nappulat

Koska peli on vielä kesken ja testiversio, nappulat ovat sen mukaiset:

Vasen ja oikea nuoli: Liikuttaa valitsinta.
Alaspäin: Tipauttaa palikan.
Välilyönti: Vaihtaa valittujen palikoiden paikat keskenään.

M: Vaihtaa Arcade ja Puzzle moodin välillä.
N: Seuraava kenttä
B: Edellinen kenttä
R: Aloittaa kentän uudestaan.

Lisäksi pelissä on tuki Xbox 360 ohjaimelle:

Vasen tatti ja DPad: Valitsimen liikuttaminen.
A: Tipauttaa palikan.
Oikea triggeri: Vaihtaa paikat.

Oikea shoulder: Vaihtaa moodia.
Y: Seuraava kenttä.
X: Edellinen kenttä.
Vasen shoulder: Resetoi kentän.

Latauslinkki

Lataa peli täältä

Testaus omalla vastuulla. Paketti on skannattu viruksilta, mutta Norton voi kuulemma heittää false positivea.

Screenshots

Image
ImageImageImage
ImageImageImage

Video

Video 1 - Preview

Troubleshooting

Peli kaatuu ja valittaa puuttuvaa DLL:ää! Mitä teen?
Jos DLL on MS-alkuinen kyseessä on MSVC Redistributablen puute. Lataa MSVC Redist täältä: http://www.microsoft.com/en-us/download ... px?id=5555
Jos DLL on XInput-alkuinen, päivitä DirectX täältä: http://www.microsoft.com/en-us/download ... aspx?id=35

Ruutu välkkyy ja peliä ei voi pelata!
Lue ylempää threadeista. Jos peli bugaa tällä tavalla, kerro tietokoneesi kokoonpano (osat ja käyttis).
Last edited by temu92 on Sat Jun 16, 2012 11:11 pm, edited 5 times in total.

User avatar
valscion
Moderator
Moderator
Posts: 1587
Joined: Thu Dec 06, 2007 8:46 pm
Location: Espoo
Contact:

Re: Työnimi Puzzler/Pyxenos - Testaajia Tarvitaan!

Post by valscion » Wed May 16, 2012 9:17 pm

Hyvin toimii, FPS pyöri siinä 40 - 80 välillä. Käyttiksenä Win7 64-bittinen, neliytimisellä prossulla. En huomannut mitään bugeja tai muita omituisuuksia, mutta en totta puhuen jaksanut kauhean pitkään yrittää. Viimeistellyn tuntuinen peli :)

EDIT: Voin jossain vaiheessa koittaa käynnistellä tuon antiikkisen Win XP yksiytimisen pöytikseni ja testata peliä sillä. Tänään tuskinpa, mutta joku toinen päivä ehkä.
EDIT2: Noniin nyt kun luin että tässä on tuo puzzle-moodikin niin jaksan vähän pelaillakin.

Noniin siis onpas ihan mukava peli tuolla puzzle-moodilla. Kentät ovat kieltämättä vähän tylsähköjä :|. Alkoi melkein voida pahoin tuo ruudun järkyttävän suuri heiluminen, se heiluminen on ihan hienoa pieninä annoksina mutta kun useampi palikka pamahtaa samaan aikaan niin huhhuh.
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com

User avatar
Peltsi
Active Member
Posts: 121
Joined: Thu Sep 30, 2010 12:16 pm

Re: Työnimi Puzzler/Pyxenos - Testaajia Tarvitaan!

Post by Peltsi » Thu May 17, 2012 4:11 am

Itse olisin voinut kokeilla tuota nyt samantien tällä vanhalla XP rakkineella. Mutta tuon DirectX:n päivitys failasi :roll: ...
Käski siirtää jotain lokitiedostoja Windowsin kansioon, mutta mistä mä nekin lokitiedostot kaivan...

User avatar
Sly_Jack0
Devoted Member
Posts: 612
Joined: Mon Dec 10, 2007 9:25 am

Re: Työnimi Puzzler/Pyxenos - Testaajia Tarvitaan!

Post by Sly_Jack0 » Thu May 17, 2012 11:29 am

Viimeistelty ja ammattimainen peli todellakin. FPS pysyi siinä 50-60 kokoajan, ei mitään vilkkumista latauksessa tai muutenkaan. Alla Intel Core2Duo E8400 ja Windows 7 Ultimate 32bit. Yhden kummalisuuden kuitenkin huomasin: kun lopetin pelin ihan normaalisti valikosta exitillä, niin konsoli-ikkuna kaatui.

User avatar
temu92
Web Developer
Web Developer
Posts: 1226
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:56 pm
Location: Gamindustri
Contact:

Re: Työnimi Puzzler/Pyxenos - Testaajia Tarvitaan!

Post by temu92 » Sat May 19, 2012 1:01 am

Latasin pelistä videon Youtubeen:

Katsomaan videota

Lisäksi kiitos palautteesta. Vielä lisääkin palautetta olis hyvä saada.

User avatar
Ruuttu
Devoted Member
Posts: 687
Joined: Thu Aug 30, 2007 5:11 pm
Location: Finland, Sipoo

Re: Työnimi Puzzler/Pyxenos - Testaajia Tarvitaan!

Post by Ruuttu » Sat May 19, 2012 2:07 am

olen laiskalla tuulella ja kirjoittelen tähän vaan mitä tulee mieleen.
  • ulkoasu on makee
  • äänet on makeet
  • animaatiot on makeet, mutta vois tuunata vähän pienemmälle
  • menu, vaikka ehkä kesken, on todella kaunis ja yksinkertainen. sitten pelissä tömähtää eteen tommonen ihme vekotin, varmaan ikeasta löytyi tuo epävakaa rakennelma tekstejä kannattelemaan. ei kiva.
  • en tykkää siitä että pelilauta on ahdettuna ruudun oikeaan reunaan. keskelle vaan, varma ja tylsä valinta, ja joo tekstien asettelut joutuu tietty miettimään uusiksi. ainakin nykyisellään menisi aika näppärästi yksi numero yhteen nurkkaan.
  • kun peli on niin kevyt ja lataustauko lyhyt, ei kannattaisi laittaa siihen erillistä "loading" -screeniä. mieluummin vaan feidaat mustaan vähän rauhallisemmin ja sitten suoraan peliin. tai jos siihen haluaa näpäkkyyttä niin menu voi ruveta elämään jollain tapaa latauksen aikana.
  • Tuo punainen crosshair ruudun yläreunassa ei ehkä näytä riittävän päheeltä ollakseen merkittävin elementti koko pelissä. Ja ohjaus vasemmalta oikealle tuntuu ihan pikkasen tahmealta, animaatio voisi olla nopeampi, mikäli se on mahdollista. Voi olla että joutuu kikkailemaan jo motion-blurrin kanssa että liike näyttää hyvältä. Voisi kokeilla sellaistakin että se vain naksahtaa paikalleen, ja vähän jotenkin venähtää tultuaan uuteen sijaintiin
mut joo hieno on. harmi että, kuten aika usein, työsi määrä on varmasti melko kohtuuton pelin uudelleenpeluuarvoon suhteutettuna.

User avatar
temu92
Web Developer
Web Developer
Posts: 1226
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:56 pm
Location: Gamindustri
Contact:

Re: Työnimi Puzzler/Pyxenos - Testaajia Tarvitaan!

Post by temu92 » Sat May 19, 2012 3:06 am

Vähän vastapalautetta:

Äänet on makeet
On vielä kesken äänien osalta kyllä :P

Animaatiot on makeet, mutta vois tuunata vähän pienemmälle
Mitä animaatioita meinaat? Se flashing/glow animaatio mitä palikoilla on saattaa tapahtua liian usein kyllä. Sitä olen yrittänyt säätää jo aiemminkin.

Menu, vaikka ehkä kesken, on todella kaunis ja yksinkertainen. sitten pelissä tömähtää eteen tommonen ihme vekotin, varmaan ikeasta löytyi tuo epävakaa rakennelma tekstejä kannattelemaan. ei kiva.
Pelin sisäisestä GUI/HUD-härvelistä voi kiittää graaffikkoa. Menu on vielä kesken mutta tietääkseni siihen ei kyllä ole tarkoitus tulla kovin paljon monimutkasempaa ulkoasua.

En tykkää siitä että pelilauta on ahdettuna ruudun oikeaan reunaan. keskelle vaan, varma ja tylsä valinta.
Peli on vielä kesken, siihen vasempaan tyhjään reunaan tulee vielä ihmeen "maskotti/hahmo". Kun alunperin koko hahmo-ideaa tarjottiin niin en kyllä siitä tykännyt. Mitä hyötyä on niistä hahmoista? Ei ole mitään tarinaakaan pelissä.

Tekstien asettelut joutuu tietty miettimään uusiksi. Ainakin nykyisellään menisi aika näppärästi yksi numero yhteen nurkkaan.
Edelleen GUI on graaffikon väsäämä, itsekin sitä mieltä vähän että ruudut ovat ehkä hieman liian isoja :P Toisaalta se kyllä omasta mielestäni näyttää silti ihan hyvältä.

Kun peli on niin kevyt ja lataustauko lyhyt, ei kannattaisi laittaa siihen erillistä "loading" -screeniä.
Njoo halusin siinä pelleillä vähän hienommalla systeemillä ja threadeilla leikkiä kanssa :P

Tuo punainen crosshair ruudun yläreunassa ei ehkä näytä riittävän päheeltä ollakseen merkittävin elementti koko pelissä.
Se on kyl kans "semi-kesken". Tämän hetkisen version itse tein placeholderiks, mutta ku graaffikko ei ole toistaseks parempaakaan saanut aikaiseksi :P

Harmi että, kuten aika usein, työsi määrä on varmasti melko kohtuuton pelin uudelleenpeluuarvoon suhteutettuna.
Joo puzzle genre tapaa olla semmonen, että ku kerran pelattu läpi niin se on siinä. Tosin jos vaan aikaa olis niin vois tehdä pelin sisäisen kenttäeditorin nettijakotoiminnalla joka tois sitä uudelleenpeluuarvoa.

P.S. Vaikka rivimäärät ei sinällään kerro kuinka hyvin projekti on tehty niin tämän hetkiset statsit ovat:

Code: Select all

Total lines: 14824
Actual code lines: 8278
Comment lines: 3468
Empty lines: 3078
Onhan tää koodirivimäärältään suhteellisen pieni. Joku kehittyneempi 2D engine voi jo pelkästään viedä tuon rivimäärän ja ylikin. Tosin on tässä omatekemä engine mukaan laskien.
Last edited by temu92 on Sat May 19, 2012 3:38 am, edited 7 times in total.

User avatar
Ruuttu
Devoted Member
Posts: 687
Joined: Thu Aug 30, 2007 5:11 pm
Location: Finland, Sipoo

Re: Työnimi Puzzler/Pyxenos - Testaajia Tarvitaan!

Post by Ruuttu » Sat May 19, 2012 3:13 am

Tarkoitin animaatioilla kuminauhaefektiä joka tulee aina kun palikat kolahtavat pelilaudan pohjaan. Se tekee pelistä paljon elävämmän, mutta lauta heiluu ehkä hieman liikaakin.

nääh, itseasiassa kun katsoin uudestaan niin tuskin normaalissa pelitilanteessa häiritsee ketään. Jos rupeaa rämppäämään ja hölmöilemään niin se heiluminen käy aika villiksi.

User avatar
Untitled.bmp
Member
Posts: 52
Joined: Sat May 12, 2012 7:11 pm
Location: C:/WINDOWS/system32

Re: Työnimi Puzzler/Pyxenos - Testaajia Tarvitaan!

Post by Untitled.bmp » Sat May 19, 2012 9:21 am

Minulla sattuu varastossa olemaan konevanhus, jolla tätä voisi testata :P Jos tosissaan haluat retrolaitteistolla testaajaa niin täällä o/ Kai tää pyörii tarpeeks hyvin 1.8ghz Athlon XP:llä ja 64 megan Radeon 9000:lla :lol:
EDIT:

Eipä pyörinyt Radeonnilla. Entä edes saa sivupeltiä auki, murrr. Olisikos saatavilla jotain kevyempää versiota? Vaikka pienempi reso ja vähemmän pikseleitä?

Intel core i7 3960X 3,9ghz 15mb
Sapphire Radeon HD7970
160gb ssd
2tb hdd
8gb Ram
Windows 7 Ultimate 64-bit & Linux Ubuntu 12.04LTS

Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Työnimi Puzzler/Pyxenos - Testaajia Tarvitaan!

Post by Awaclus » Sat May 19, 2012 12:02 pm

Ajan vähyydestä johtuva kellon tikitys voisi mielestäni loppua silloin, jos ehtii kuitenkin päästä kentän läpi ennen ajan loppumista.

User avatar
temu92
Web Developer
Web Developer
Posts: 1226
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:56 pm
Location: Gamindustri
Contact:

Re: Työnimi Puzzler/Pyxenos - Testaajia Tarvitaan!

Post by temu92 » Sun May 20, 2012 12:31 am

Untitled.bmp wrote:Minulla sattuu varastossa olemaan konevanhus, jolla tätä voisi testata :P Jos tosissaan haluat retrolaitteistolla testaajaa niin täällä o/ Kai tää pyörii tarpeeks hyvin 1.8ghz Athlon XP:llä ja 64 megan Radeon 9000:lla :lol:
EDIT:

Eipä pyörinyt Radeonnilla. Entä edes saa sivupeltiä auki, murrr. Olisikos saatavilla jotain kevyempää versiota? Vaikka pienempi reso ja vähemmän pikseleitä?

Tavoite ei oo kyl saada sitä toimimaan kaikista vanhimmilla masiinoilla, lähinnä olen vaan kiinnostunut että millä pyörii. Sanotaan et virallisesti ehkä tuetaan XP:hen saakka. Resoluutiota pystyy vaihtamaan config-tiedostosta, mutta varsinaisesti tuettuja resoja on vaan 1024x768, 1280x720 ja 1280x800 (kattaa yleisimmät kolme aspect ratiota).
Chaosworm wrote:Ajan vähyydestä johtuva kellon tikitys voisi mielestäni loppua silloin, jos ehtii kuitenkin päästä kentän läpi ennen ajan loppumista.
Kyseessä bugi, korjattu. Ääni vielä kans vaiheessa :P

User avatar
Untitled.bmp
Member
Posts: 52
Joined: Sat May 12, 2012 7:11 pm
Location: C:/WINDOWS/system32

Re: Työnimi Puzzler/Pyxenos - Testaajia Tarvitaan!

Post by Untitled.bmp » Sun May 20, 2012 7:45 am

The attachment error.PNG is no longer available
Untitled.bmp wrote:
temu92 wrote:
Untitled.bmp wrote:Minulla sattuu varastossa olemaan konevanhus, jolla tätä voisi testata :P Jos tosissaan haluat retrolaitteistolla testaajaa niin täällä o/ Kai tää pyörii tarpeeks hyvin 1.8ghz Athlon XP:llä ja 64 megan Radeon 9000:lla :lol:
EDIT:

Eipä pyörinyt Radeonnilla. Entä edes saa sivupeltiä auki, murrr. Olisikos saatavilla jotain kevyempää versiota? Vaikka pienempi reso ja vähemmän pikseleitä?

Tavoite ei oo kyl saada sitä toimimaan kaikista vanhimmilla masiinoilla, lähinnä olen vaan kiinnostunut että millä pyörii. Sanotaan et virallisesti ehkä tuetaan XP:hen saakka. Resoluutiota pystyy vaihtamaan config-tiedostosta, mutta varsinaisesti tuettuja resoja on vaan 1024x768, 1280x720 ja 1280x800 (kattaa yleisimmät kolme aspect ratiota).
No siis ajattelin vain, kun tässä varastokoneessa olisi Athlon XP 2200*, jossa vain yksi threadi ja yksi core, niin tämähän olisi mahtava testivehje. Ja, jos tuki olisi useammille näyttötiloille automaattisesti, niin toisihan se myös enemmän sellaista pelillistä arvoa. Ja ei johdu resoluutiosta, vaan:
Attachments
error.PNG
Tälläistä heittää.
error.PNG (7.2 KiB) Viewed 5814 times
Intel core i7 3960X 3,9ghz 15mb
Sapphire Radeon HD7970
160gb ssd
2tb hdd
8gb Ram
Windows 7 Ultimate 64-bit & Linux Ubuntu 12.04LTS

User avatar
temu92
Web Developer
Web Developer
Posts: 1226
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:56 pm
Location: Gamindustri
Contact:

Re: Työnimi Puzzler/Pyxenos - Testaajia Tarvitaan!

Post by temu92 » Sun May 20, 2012 12:51 pm

Joo toi on itse pistämäni virheilmoitus jos näyttis ei tue tarpeeksi suuria tekstuureita. Tässä tapauksessa ei auta vaikka ilmoituksen poistaisinkin kun näyttis ei tue yli 1024 pikseliä leveitä/korkeita tekstuureita.

User avatar
Sami345
Advanced Member
Posts: 349
Joined: Fri Aug 31, 2007 4:52 pm
Contact:

Re: Työnimi Puzzler/Pyxenos - Testaajia Tarvitaan!

Post by Sami345 » Tue May 22, 2012 9:00 pm

Tästä tulee voimakkaasti mieleen eräs peli, jota tuli nuorempana paljonkin pelattua. Ei nyt nimi vain muistu mieleen. Siinä oli muistaakseni pelatessa edessä jokin käsikonsoli, joita oli eri värisiä. Niitä sai sitten käyttöön ratkaisemalla tasoja tai jotain muuta tekemällä. En muista tarkemmin. :D Joka tapauksessa itse pelimekaniikka oli muistaakseni hyvin samanlainen.

P.S. Hyvin pyörii omalla koneella AMD HD 5770 + AMD Phenom II X2 555 Black Edition 3,2 GHz.
EDIT:

Jos suljen pelin kesken kentän suorituksen, säikeistetty versio kaatuu. Käyttöjärjestelmä on Win7 Home Premium 32bit OEM.

Projektit: Fiperus - Jäädytetty pidemmäksi aikaa.
Voitot: Viikkokisa XIII, Pikapelikisa 3, Pikapelikisa 13
http://www.sami345.tk/

User avatar
temu92
Web Developer
Web Developer
Posts: 1226
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:56 pm
Location: Gamindustri
Contact:

Re: Työnimi Puzzler/Pyxenos - Testaajia Tarvitaan!

Post by temu92 » Wed May 23, 2012 2:30 am

Joo peli on idealtaan kloonattu Puzzle Stationista, mutta ollaan höystetty sitä kyllä parilla omallakin idealla. Itsekin sitä joskus kauan sitten pelailin. Totesimpa vain, että sen julkaisusta on jo 12 vuotta, sitä myytiin lähinnä jäätelöautoilta ja tietääkseni sitä ei enää voi mistään ostaa/ladata (en ole kyllä tästä 100% varma) niin päätettiin tehdä siitä oma remake-klooni.

User avatar
atomimalli
Moderator
Moderator
Posts: 227
Joined: Wed Aug 29, 2007 3:55 pm

Re: Työnimi Puzzler/Pyxenos - Testaajia Tarvitaan!

Post by atomimalli » Wed May 23, 2012 10:53 am

Pelimekaniikkaahan ei voi patentoida tai suojata muuten. Angry birdskin on pelimekaniikaltaan klooni :)

En ole joutanut testaamaan tätä kun windowsille on nykyisin pitkä matka.

muumi

Re: Työnimi Puzzler/Pyxenos - Testaajia Tarvitaan!

Post by muumi » Wed May 23, 2012 3:36 pm

Ei toiminu, tuli vaan se cmd boxi mutta en voinut avat peliä. Siinä luki noactive kun katsioi windows palkista ja kun paino niin ei tapahtunut mitään.

User avatar
Latexi95
Guru
Posts: 1164
Joined: Sat Sep 20, 2008 5:10 pm
Location: Lempäälä

Re: Työnimi Puzzler/Pyxenos - Testaajia Tarvitaan!

Post by Latexi95 » Wed May 23, 2012 4:00 pm

muumi wrote:Ei toiminu, tuli vaan se cmd boxi mutta en voinut avat peliä. Siinä luki noactive kun katsioi windows palkista ja kun paino niin ei tapahtunut mitään.
Mulla tuli kanssa jotain vastaavaa. Vaikutti siltä, että oletus resuluutio oli liian suuri ja pieni asetustiedostojen sörkkiminen korjasi asian.

User avatar
Sami345
Advanced Member
Posts: 349
Joined: Fri Aug 31, 2007 4:52 pm
Contact:

Re: Työnimi Puzzler/Pyxenos - Testaajia Tarvitaan!

Post by Sami345 » Tue May 29, 2012 4:33 pm

Nämä palikat ovat ainakin minulle lähes mahdottomia erottaa toisistaan. Punavihervärisokeudella saattaa olla osuutensa asiaan, mutta olisi kiva, jos ne voisi vaihtaa joksikin vähän helpommin toisistaan erotettaviksi väreiksi.
Attachments
palikat.png
palikat.png (14.32 KiB) Viewed 5632 times
Projektit: Fiperus - Jäädytetty pidemmäksi aikaa.
Voitot: Viikkokisa XIII, Pikapelikisa 3, Pikapelikisa 13
http://www.sami345.tk/

User avatar
valscion
Moderator
Moderator
Posts: 1587
Joined: Thu Dec 06, 2007 8:46 pm
Location: Espoo
Contact:

Re: Työnimi Puzzler/Pyxenos - Testaajia Tarvitaan!

Post by valscion » Tue May 29, 2012 4:35 pm

Sami345 wrote:Nämä palikat ovat ainakin minulle lähes mahdottomia erottaa toisistaan. Punavihervärisokeudella saattaa olla osuutensa asiaan, mutta olisi kiva, jos ne voisi vaihtaa joksikin vähän helpommin toisistaan erotettaviksi väreiksi.
+1. Kyllä näin on.
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com

Post Reply