Kuka presidentiksi - toinen kierros

Muu yhteisön välinen keskustelu.

Kenet haluaisit Suomen Tasavallan presidentiksi 2012

Poll ended at Mon Jan 23, 2012 11:47 pm

2. Pekka Haavisto (Vihreä liitto)
11
55%
6. Sauli niinistö (Kansallinen kokoomus)
9
45%
 
Total votes: 20

User avatar
Jare
Devoted Member
Posts: 877
Joined: Mon Aug 27, 2007 10:18 pm
Location: Pori
Contact:

Re: Kuka presidentiksi - toinen kierros

Post by Jare »

naputtelija wrote:Niinistö. Hän keskittyy asioihin jotka ovat ratkaistavissa politiikan keinoin. Sitä paitsi teidän on aika helppo kannattaa tuota vähemmistöjen ylipaapomista kun ette itse kuulu sellaiseen.
Minua kiinnostaisi tietää, mitä tuo ylipaapominen tarkoittaa? Ja kuten jo mainittiinkin, vähemmistöjä on monenlaisia. Mistä tiedät, kuuluuko joku täällä johonkin vähemmistöön vai ei?
User avatar
Ruuttu
Devoted Member
Posts: 688
Joined: Thu Aug 30, 2007 5:11 pm
Location: Finland, Sipoo

Re: Kuka presidentiksi - toinen kierros

Post by Ruuttu »

Jare wrote:Minua kiinnostaisi tietää, mitä tuo ylipaapominen tarkoittaa?
Sama täällä. Varsinkin kun saan ihan kohtuullisia määriä paskaa niskaan enkä tosiaankaan koe olevani valtion silmissä saman arvoinen kuin ne normaalit ihmiset jotka eivät elä niin sairasta, ällöttävää ja syntistä elämää kuin minä.
User avatar
Jare
Devoted Member
Posts: 877
Joined: Mon Aug 27, 2007 10:18 pm
Location: Pori
Contact:

Re: Kuka presidentiksi - toinen kierros

Post by Jare »

Ruuttu wrote:
Jare wrote:Minua kiinnostaisi tietää, mitä tuo ylipaapominen tarkoittaa?
Sama täällä. Varsinkin kun saan ihan kohtuullisia määriä paskaa niskaan enkä tosiaankaan koe olevani valtion silmissä saman arvoinen kuin ne normaalit ihmiset jotka eivät elä niin sairasta, ällöttävää ja syntistä elämää kuin minä.
Ite ainakin pyrin hyväksymään kaikki, jotka eivät loukkaa toisten vapautta yms. Olkoon miten erilaisia ihmisiä tahansa. Ja mm. siksi mun mielestä Haavisto olis hyvä valinta presidentiks. Musta on hienoa nähä erilaisia ihmisiä jotka ei oo samasta puusta veistettyjä. Enkä itekkään määritä itteeni "normaaliks". En edes tiedä, mitä "normaali ihminen" tarkoittaa tarkalleen, vaikka siitä niin monesti puhutaan. Elämässä voi asiat tehä niin monella eri tavalla että ei se oma tapa aina oo ainoa oikea ratkaisu jokaisen ihmisen kohdalla. Veikkaan että toisen elämän tuomitseminen "sairaaks", "ällöttäväks" tai "syntiseks" johtuu monesti siitä että tuomitsijalla ei ole asiasta tarpeeksi tietoa, mikä voi saada hänet "pelkäämään" itselleen vierasta asiaa. Se ei tietenkään oikeuta tuomitsemaan.

Ja mitä tulee ylipaapomiseen, niin en tietenkään kannata yhden ihmisryhmän nostamista muiden yläpuolelle. Mutta jos joku yksilö tai ryhmä on heikommassa asemassa, se pitää nostaa tasavertaiseksi muihin nähden. Lisäksi kaikilla ei ole elämässään samoja vaihtoehtoja käytettävissä kuin muilla. He saattavat tarvita yhteiskunnalta sellaista tukea, mitä muut eivät tarvitse, voidakseen elää mahdollisimman täysipainoista elämää.
Latexi95
Guru
Posts: 1166
Joined: Sat Sep 20, 2008 5:10 pm
Location: Lempäälä

Re: Kuka presidentiksi - toinen kierros

Post by Latexi95 »

Eipä tullut tämän foorumin käyttäjäkunnan presidenttisuosikista presidenttiä.
User avatar
valscion
Moderator
Moderator
Posts: 1599
Joined: Thu Dec 06, 2007 7:46 pm
Location: Espoo
Contact:

Re: Kuka presidentiksi - toinen kierros

Post by valscion »

Latexi95 wrote:Eipä tullut tämän foorumin käyttäjäkunnan presidenttisuosikista presidenttiä.
Eipä nähtävästi. Katsotaan kuuden vuoden päästä uudestaan — toivottavasti Haavisto osallistuu silloin myös.
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Kuka presidentiksi - toinen kierros

Post by Awaclus »

Latexi95 wrote:Eipä tullut tämän foorumin käyttäjäkunnan presidenttisuosikista presidenttiä.
Eihän tuo sinänsä mikään suuri ihme ole, on itsestään selvää, että ohjelmointiaiheisella foorumilla liikkuu keskimäärin älykkäämpää porukkaa kuin koko Suomessa.
naputtelija
Devoted Member
Posts: 718
Joined: Wed Nov 03, 2010 7:56 pm
Location: Joku piste pohjoisessa.

Re: Kuka presidentiksi - toinen kierros

Post by naputtelija »

Chaosworm wrote:
Latexi95 wrote:Eipä tullut tämän foorumin käyttäjäkunnan presidenttisuosikista presidenttiä.
Eihän tuo sinänsä mikään suuri ihme ole, on itsestään selvää, että ohjelmointiaiheisella foorumilla liikkuu keskimäärin älykkäämpää porukkaa kuin koko Suomessa.
Minun päähäni ei mahdu, miten ohjelmointia harrastavat voivat äänestää haavistoa, joka kuuluu puolueeseen, joka pitkällä tähtäimellä jarruttaa ihmiskunnan kehitystä.
<Ize> Pitäs tehä allekirjotus..
<Ize> Vois keksiä jonkin nasahtavan sanonnan..
<Ize> Siitä tulis upea legenda ja kaikki vaihtaisivat allekirjoituksensa siihen.
<Ize> Ehkä ei kuitenkaa...
User avatar
valscion
Moderator
Moderator
Posts: 1599
Joined: Thu Dec 06, 2007 7:46 pm
Location: Espoo
Contact:

Re: Kuka presidentiksi - toinen kierros

Post by valscion »

naputtelija wrote:
Chaosworm wrote:
Latexi95 wrote:Eipä tullut tämän foorumin käyttäjäkunnan presidenttisuosikista presidenttiä.
Eihän tuo sinänsä mikään suuri ihme ole, on itsestään selvää, että ohjelmointiaiheisella foorumilla liikkuu keskimäärin älykkäämpää porukkaa kuin koko Suomessa.
Minun päähäni ei mahdu, miten ohjelmointia harrastavat voivat äänestää haavistoa, joka kuuluu puolueeseen, joka pitkällä tähtäimellä jarruttaa ihmiskunnan kehitystä.
Minun päähäni ei mahdu sinun ahtaat mielipiteesi, joita esität ainoina totuuksina argumentoimatta yhtään niiden puolesta. Miksi Haavisto tai hänen puolueensa sinun mielestäsi jarruttaa ihmiskunnan kehitystä? Mikä Vihreästä liitosta tekee niin vastenmielisen?
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com
naputtelija
Devoted Member
Posts: 718
Joined: Wed Nov 03, 2010 7:56 pm
Location: Joku piste pohjoisessa.

Re: Kuka presidentiksi - toinen kierros

Post by naputtelija »

VesQ wrote:
naputtelija wrote: Minun päähäni ei mahdu, miten ohjelmointia harrastavat voivat äänestää haavistoa, joka kuuluu puolueeseen, joka pitkällä tähtäimellä jarruttaa ihmiskunnan kehitystä.
Minun päähäni ei mahdu sinun ahtaat mielipiteesi, joita esität ainoina totuuksina argumentoimatta yhtään niiden puolesta. Miksi Haavisto tai hänen puolueensa sinun mielestäsi jarruttaa ihmiskunnan kehitystä? Mikä Vihreästä liitosta tekee niin vastenmielisen?
No ensinnäkin vihreät jarruttavat kehitystä siinä määrin, että haluavat poistaa ydinvoiman sekä hiili- ja öljyvoiman (syynä saasteet), sekä tuulivoiman ja vesivoiman (syynä maisemien pilaantuminen). Vihreät esittävät siis pelkästään vaatimuksia eivätkä esitä mitään tilalle. Ei kai kukaan teistä todellisuudessa halua lähes kaikkien energialähteiden poistuvan? Kaikki aika joka kuluu vihreiden kanssa riitelemiseen energiasta, olisi voitu käyttää energian tuottamiseen. Sitä paitsi jos kuuntelemme koko ajan vihreitä emme ikinä pääse tältä planeetalta pois.

Toiseksi sekin ajatus, että mielisairas otetaan presidentiksi kuvottaa minua.
EDIT:

Toisten mielipiteiden haukkuminen ahtaiksi ei edistä asemaasi väittelyssä.

<Ize> Pitäs tehä allekirjotus..
<Ize> Vois keksiä jonkin nasahtavan sanonnan..
<Ize> Siitä tulis upea legenda ja kaikki vaihtaisivat allekirjoituksensa siihen.
<Ize> Ehkä ei kuitenkaa...
TheFish
Developer
Developer
Posts: 477
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:28 pm
Location: Joensuu

Re: Kuka presidentiksi - toinen kierros

Post by TheFish »

naputtelija wrote:Toiseksi sekin ajatus, että mielisairas otetaan presidentiksi kuvottaa minua.
Häh? Ainakin näin politiikkaa seuraamattomalle tuo vaatii kyllä hieman lisävalaisua.
CoolBasic henkilökuntaa
Kehittäjä
Latexi95
Guru
Posts: 1166
Joined: Sat Sep 20, 2008 5:10 pm
Location: Lempäälä

Re: Kuka presidentiksi - toinen kierros

Post by Latexi95 »

TheFish wrote:
naputtelija wrote:Toiseksi sekin ajatus, että mielisairas otetaan presidentiksi kuvottaa minua.
Häh? Ainakin näin politiikkaa seuraamattomalle tuo vaatii kyllä hieman lisävalaisua.
En ole kyllä varma, mutta viittakohan hän homouteen?
naputtelija
Devoted Member
Posts: 718
Joined: Wed Nov 03, 2010 7:56 pm
Location: Joku piste pohjoisessa.

Re: Kuka presidentiksi - toinen kierros

Post by naputtelija »

Latexi95 wrote:
TheFish wrote:
naputtelija wrote:Toiseksi sekin ajatus, että mielisairas otetaan presidentiksi kuvottaa minua.
Häh? Ainakin näin politiikkaa seuraamattomalle tuo vaatii kyllä hieman lisävalaisua.
En ole kyllä varma, mutta viittakohan hän homouteen?
Kyllä. Oma mielipiteeni on, että homous on jokin mieleen liittyvä sairaus. Termiä en suoranaisesti tiedä.
<Ize> Pitäs tehä allekirjotus..
<Ize> Vois keksiä jonkin nasahtavan sanonnan..
<Ize> Siitä tulis upea legenda ja kaikki vaihtaisivat allekirjoituksensa siihen.
<Ize> Ehkä ei kuitenkaa...
Taatero
Advanced Member
Posts: 384
Joined: Tue May 27, 2008 6:06 pm

Re: Kuka presidentiksi - toinen kierros

Post by Taatero »

naputtelija wrote: Kyllä. Oma mielipiteeni on, että homous on jokin mieleen liittyvä sairaus. Termiä en suoranaisesti tiedä.
Jos nyt hypoteettisesti ajatellaan että homoseksuaalisuus olisi sairaus, miksi mielisairasta henkilöä ei voisi valita presidentiksi? Pikaisesti ajateltuna homoseksuaalisuus ei mielestäni vaikuttaisi mitenkään henkilön kykyyn toimia presidenttinä. Tottakai haaviston seksuaalinen arvomaailma on varmaan erilainen kuin valtaväestöllä, mutta kaikilla ihmisillä on mielipiteitä asioista, kuten vaikka lempiväri tai kanta ydinvoimasta. Presidenttiehdokkuus voitaisiin samantien kieltää muiltakin "sairailta" ihmisiltä, kuten likinäköisiltä, tummahiuksisilta, punaisia sukkia käyttäviltä (vakava mielentilahäiriö) tai yleä katsovilta.
[color=#40BF00][u]koodaaja[/u][/color] wrote:Täyden turvan takaamiseksi avain olisi myös kuljetettava offlinenä suoraan tulevien viestien lähettäjältä niiden vastaanottajalle laitakaupungin hämärissä yöneljältä ja varmistettava, ettei kumpaakaan osapuolta seurata. Popliinitakkia suositellaan.
User avatar
Ruuttu
Devoted Member
Posts: 688
Joined: Thu Aug 30, 2007 5:11 pm
Location: Finland, Sipoo

Re: Kuka presidentiksi - toinen kierros

Post by Ruuttu »

Taatero wrote:Jos nyt hypoteettisesti ajatellaan että homoseksuaalisuus olisi sairaus, miksi mielisairasta henkilöä ei voisi valita presidentiksi?
En kyllä usko että haluaisin mielisairasta presidentiksi, mutta sillä ei ole mitään väliä koska homoseksuaalisuus ei ole sairaus. Tämän pitäisi olla melko selvää kenelle tahansa joka ajattelee asiaa pidemmällekin kuin "hyi buttsecks eih". Ennen kuin rupeat tuomitsemaan terveellä tavalla erilaisia ja jo valmiiksi syrjittyjä ihmisiä päästään pimeiksi kannattaa lukaista vaikkapa englanninkielisen wikipedian kattava homosexuality and psychology -artikkeli niin tulee vähän useampia näkökulmia esille. Tämä alkaa kylläkin mennä jo filosofiatopicin puolelle.
Latexi95
Guru
Posts: 1166
Joined: Sat Sep 20, 2008 5:10 pm
Location: Lempäälä

Re: Kuka presidentiksi - toinen kierros

Post by Latexi95 »

Ruuttu wrote:
Taatero wrote:Jos nyt hypoteettisesti ajatellaan että homoseksuaalisuus olisi sairaus, miksi mielisairasta henkilöä ei voisi valita presidentiksi?
En kyllä usko että haluaisin mielisairasta presidentiksi, mutta sillä ei ole mitään väliä koska homoseksuaalisuus ei ole sairaus. Tämän pitäisi olla melko selvää kenelle tahansa joka ajattelee asiaa pidemmällekin kuin "hyi buttsecks eih". Ennen kuin rupeat tuomitsemaan terveellä tavalla erilaisia ja jo valmiiksi syrjittyjä ihmisiä päästään pimeiksi kannattaa lukaista vaikkapa englanninkielisen wikipedian kattava homosexuality and psychology -artikkeli niin tulee vähän useampia näkökulmia esille. Tämä alkaa kylläkin mennä jo filosofiatopicin puolelle.
Ei minulla ole liiemmin mitään homoja vastaan, mutta ainakaan niin kauan kuin "homoa" käytettään haukkumasanana, ei Suomi ole valmis homoon presidenttiin. Sen verran olen kuullut "Minä ainakin muutan pois Suomesta, jos Haavistosta tulee presidentti" -tyylisiä kommentteja... No Haavisto ehkä yrittää uudelleen 6 vuoden päästä, ehkä sitten Suomi on vähän vähemmän homovastainen.
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Kuka presidentiksi - toinen kierros

Post by Awaclus »

naputtelija wrote:
VesQ wrote:
naputtelija wrote: Minun päähäni ei mahdu, miten ohjelmointia harrastavat voivat äänestää haavistoa, joka kuuluu puolueeseen, joka pitkällä tähtäimellä jarruttaa ihmiskunnan kehitystä.
Minun päähäni ei mahdu sinun ahtaat mielipiteesi, joita esität ainoina totuuksina argumentoimatta yhtään niiden puolesta. Miksi Haavisto tai hänen puolueensa sinun mielestäsi jarruttaa ihmiskunnan kehitystä? Mikä Vihreästä liitosta tekee niin vastenmielisen?
No ensinnäkin vihreät jarruttavat kehitystä siinä määrin, että haluavat poistaa ydinvoiman sekä hiili- ja öljyvoiman (syynä saasteet), sekä tuulivoiman ja vesivoiman (syynä maisemien pilaantuminen). Vihreät esittävät siis pelkästään vaatimuksia eivätkä esitä mitään tilalle. Ei kai kukaan teistä todellisuudessa halua lähes kaikkien energialähteiden poistuvan? Kaikki aika joka kuluu vihreiden kanssa riitelemiseen energiasta, olisi voitu käyttää energian tuottamiseen. Sitä paitsi jos kuuntelemme koko ajan vihreitä emme ikinä pääse tältä planeetalta pois.
Eihän tuo ole kehityksen jarruttamista, se on kehityksen edistämistä, koska se antaa pitkäjuoksussa paljon enemmän lisäaikaa kehittymiselle kuin mitä se väliaikaisesti ottaa pois hidastamalla sitä.
naputtelija wrote: Kyllä. Oma mielipiteeni on, että homous on jokin mieleen liittyvä sairaus. Termiä en suoranaisesti tiedä.
Nyt vittu hessu. Homous, eli inhimillisyys, on jotain, mihin kaikki presidenttiehdokkaat ja muut ihmiset, jopa sinäkin, syyllistyvät. Homoseksuaalisuus taas on ihan normaali mutaatio, kuten esimerkiksi vaaleahiuksisuus tai sinisilmäisyys ja joka ei millään tavalla vaikuta aivojen toimintaan muuten kuin seksuaalisen käyttäytymisen osalta. Ja tämä ei ole oma mielipiteeni vaan tieteen hyväksymää faktaa.
naputtelija
Devoted Member
Posts: 718
Joined: Wed Nov 03, 2010 7:56 pm
Location: Joku piste pohjoisessa.

Re: Kuka presidentiksi - toinen kierros

Post by naputtelija »

Täällä ei kyllä välttämättä kovin fiksua porukkaa kun nimimerkin suojissa toisiaan haukkuvat ihmiset heittelevät rasismipommeja suuntaan tai toiseen. Ja mitä cw siellä höpöttää miten kehitys voi jatkua ilman energiantuotantolaitoksia? Se on sama, kun että pulpetit kiellettäisiin koko maasta siksi, että lapsi on loukannut varpaansa siihen. (Ydinvoima)
EDIT:

Jos tämä olisi virallinen keskustelu työpaikalla syyttäisin chaoswormia rasismista...

<Ize> Pitäs tehä allekirjotus..
<Ize> Vois keksiä jonkin nasahtavan sanonnan..
<Ize> Siitä tulis upea legenda ja kaikki vaihtaisivat allekirjoituksensa siihen.
<Ize> Ehkä ei kuitenkaa...
User avatar
valscion
Moderator
Moderator
Posts: 1599
Joined: Thu Dec 06, 2007 7:46 pm
Location: Espoo
Contact:

Re: Kuka presidentiksi - toinen kierros

Post by valscion »

naputtelija wrote:Täällä ei kyllä välttämättä kovin fiksua porukkaa kun nimimerkin suojissa toisiaan haukkuvat ihmiset heittelevät rasismipommeja suuntaan tai toiseen.
Hei, olen Vesa Laakso, asun Espoossa ja olen 19-vuotias ylioppilas.
naputtelija wrote:Ja mitä cw siellä höpöttää miten kehitys voi jatkua ilman energiantuotantolaitoksia?
Chaosworm varmastikin viittasi siihen, että jos kivihiililaitoksia ynnä muita saastuttavia energiantuotantotapoja ei koitettaisi vähentää ja poistaa, ei meillä pian olisi maapalloa missä asua. Ilmastonmuutos on tieteellinen fakta, jonka seurauksia voimme jo nyt huomata (mm. voimistuneet kausittaiset myrskyt).
naputtelija wrote:Se on sama, kun että pulpetit kiellettäisiin koko maasta siksi, että lapsi on loukannut varpaansa siihen. (Ydinvoima)
Olen osittain samaa mieltä kanssasi siitä, että taistelu ydinvoimaa vastaan on hyvin mustavalkoista ja liian tunneperäistä. Mutta jos kukaan ei olisi koskaan vaatimassa ydinvoiman turvallisuutta paremmaksi, niin tuskinpa siihen kukaan jaksaisi rahaakaan upottaa. Jos osa kansasta vaatii koko tuotannon pysäyttämistä, on päättäjille tärkeätä tulla asiassa edes vähän vastaan ja korjata puutteita, joita kyseinen osa kansasta pistää merkille.
naputtelija wrote:
EDIT:

Jos tämä olisi virallinen keskustelu työpaikalla syyttäisin chaoswormia rasismista...

Huh, toivottavasti et. En usko että saisit rasismikortin esiinvetämisellä yhtään mitään hyötyä itsellesi. Minun silmiini ei ole ainaaan sattunut yhtään suoranaista rasistista kommenttia CW:ltä.
naputtelija wrote:
EDIT:

Toisten mielipiteiden haukkuminen ahtaiksi ei edistä asemaasi väittelyssä.

En hauku mielipiteitäsi ahtaiksi, vaan totean niiden olevan sellaisia. Sanoin mielipiteitäsi ahtaiksi, koska ne ovat hyvin mustavalkoisia ja ehdottomia. Et suostu avaamaan mieltäsi, vaikka kuinka sinulle annettaisiin nenäsi eteen täyttä faktatietoa. Hyvänä esimerkkinä ahtaista mielipiteistäsi pidän arviotasi siitä, että homous olisi sairaus — onneksi ihmiset ovat järkiintyneet vuosien saatossa eikä homous ole enää luokiteltu mielisairaudeksi.
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com
Pettis
The Evil Admin
The Evil Admin
Posts: 1044
Joined: Sun Aug 26, 2007 5:08 pm
Location: Rovaniemi
Contact:

Re: Kuka presidentiksi - toinen kierros

Post by Pettis »

naputtelija wrote:Täällä ei kyllä välttämättä kovin fiksua porukkaa kun nimimerkin suojissa toisiaan haukkuvat ihmiset heittelevät rasismipommeja suuntaan tai toiseen. Ja mitä cw siellä höpöttää miten kehitys voi jatkua ilman energiantuotantolaitoksia? Se on sama, kun että pulpetit kiellettäisiin koko maasta siksi, että lapsi on loukannut varpaansa siihen. (Ydinvoima)
EDIT:

Jos tämä olisi virallinen keskustelu työpaikalla syyttäisin chaoswormia rasismista...

Perustelepa tämä rasismisyytös ja samalla määrittele minulle, että mitä on rasismi. Vihaan yli kaiken perustelematonta syyttelyä.
CB Repository .com - Sinne ne kaikki koodit menneet on!
MunVerkko - Ilmaisia foorumeita ja blogeja
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Kuka presidentiksi - toinen kierros

Post by Awaclus »

naputtelija wrote:
EDIT:

Jos tämä olisi virallinen keskustelu työpaikalla syyttäisin chaoswormia rasismista...

Rasismi = rotusorto. En ole missään vaiheessa sortanut mitään "rotua" (IMO on jopa varsin tyhmää väittää, että esimerkiksi tummaihoiset tai aasialaiset olisivat muka jotenkin eri rotua kuin länsimaiset ihmiset). Joissain tapauksissa myös sukupuolen, iän, uskonnon, seksuaalisen suuntautumisen tms. perusteella syrjimistä kutsutaan rasismiksi, ja en ole tätäkään harrastanut. Jos koet toisin, ole hyvä, ja quotaa sitä kohtaa viestissäni, jossa olen näin toiminut. En usko sinun tähän kuitenkaan pystyvän, koska olen äärimmäisen rasisminvastainen henkilö (vaikka joissain tapauksissa tietyn ihmisryhmän kustannuksella vitsaileminen onkin hauskaa, itseni ei sitäkään yleensä harrasta).

Lisäksi näköjään epäsuoraan syytit minua rasismista, vaikka tämä ei olekaan virallinen keskustelu työpaikalla.

Kehitystä tapahtuu ilman energiantuotantolaitoksia. Kehitystä on tapahtunut jo ennen ihmisen ilmestymistä kuvioihin, ja tietääkseni tänne ei aikojen alussa rakentunut yksikään ydinvoimala itsekseen.
Post Reply