Offtopic (I/2012)

Muu yhteisön välinen keskustelu.
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Offtopic (I/2012)

Post by Awaclus »

naputtelija wrote:
Chaosworm wrote:
naputtelija wrote:Tuuri kävi.
Niin kävi monella muullakin Skyrimin pelaajalla, kun hän sattui valitsemaan uhrikseen sinut ja he pääsivät pälkähästä.
Kade
Miksi olisin? Jos ylipäänsä haluaisin maksaa itseni kipeäksi päästäkseni nörtteilemään porukalla, olisi minulla siellä muutakin tekemistä kuin keskustella jostakin täysin epänörtistä pelistä gamergurl-cosplay-3DPD:n kanssa.
naputtelija
Devoted Member
Posts: 718
Joined: Wed Nov 03, 2010 7:56 pm
Location: Joku piste pohjoisessa.

Re: Offtopic (I/2012)

Post by naputtelija »

Chaosworm wrote: Miksi olisin? Jos ylipäänsä haluaisin maksaa itseni kipeäksi päästäkseni nörtteilemään porukalla, olisi minulla siellä muutakin tekemistä kuin keskustella jostakin täysin epänörtistä pelistä gamergurl-cosplay-3DPD:n kanssa.
En kyllä todellakaan usko että viiden minuutin keskustelu varsin hyvännäköisen pelihahmoksi pukeutuneen tytön kanssa veisi kovin paljon aikaa muusta tekemisestäsi. Mitä pahaa siis tämän tytön ilmestymisessä oli?
<Ize> Pitäs tehä allekirjotus..
<Ize> Vois keksiä jonkin nasahtavan sanonnan..
<Ize> Siitä tulis upea legenda ja kaikki vaihtaisivat allekirjoituksensa siihen.
<Ize> Ehkä ei kuitenkaa...
User avatar
Combatti
Active Member
Posts: 101
Joined: Fri Jun 29, 2012 6:23 pm
Location: Kuhmo

Re: Offtopic (I/2012)

Post by Combatti »

naputtelija wrote:
Chaosworm wrote: Miksi olisin? Jos ylipäänsä haluaisin maksaa itseni kipeäksi päästäkseni nörtteilemään porukalla, olisi minulla siellä muutakin tekemistä kuin keskustella jostakin täysin epänörtistä pelistä gamergurl-cosplay-3DPD:n kanssa.
En kyllä todellakaan usko että viiden minuutin keskustelu varsin hyvännäköisen pelihahmoksi pukeutuneen tytön kanssa veisi kovin paljon aikaa muusta tekemisestäsi. Mitä pahaa siis tämän tytön ilmestymisessä oli?
Älä välitä, Chaosworm taitaa olla vain tosi vittuuntunut ja kateellinen. En tiedä paljoakaan tuollaisesta, joten enpä osaa sanoa mitään.
~Yhteiskuntaan kyllästynyt koodari.
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Offtopic (I/2012)

Post by Awaclus »

Combatti wrote:Älä välitä, Chaosworm taitaa olla vain tosi vittuuntunut ja kateellinen. En tiedä paljoakaan tuollaisesta, joten enpä osaa sanoa mitään.
Vittuuntunut ehkä, kateellinen en todellakaan. En edelleenkään ymmärrä, miksi minun pitäisi olla kateellinen sen vuoksi, että joku tulee häiritsemään naputtelijan pelaamista.
naputtelija wrote:En kyllä todellakaan usko että viiden minuutin keskustelu varsin hyvännäköisen pelihahmoksi pukeutuneen tytön kanssa veisi kovin paljon aikaa muusta tekemisestäsi. Mitä pahaa siis tämän tytön ilmestymisessä oli?
Skyrim on roolipeli (vaikkakaan ei kovin hyvä sellainen, kuten jo aikaisemmin tulin sanoneeksi), ja roolipelaamista häiritsee suunnattoman suuresti pienikin häiriö. Tämän jälkeen takaisin tunnelmaan pääsemisessä menee vähintäänkin 10 minuuttia, ja 15 minuuttia onkin jo suhteellisen pitkä aika. En pidä ulkonäköä tekijänä, joka vaikuttaa ihmisen arvoon tai oikeuttaa käytöstä, joka olisi muutoin epäsuotavaa. Tiedän kyllä, mitä on cosplay, ei tarvitse lihavoida. Mitä hyvää siis tämän tytön ilmestymisessä oli?
User avatar
Combatti
Active Member
Posts: 101
Joined: Fri Jun 29, 2012 6:23 pm
Location: Kuhmo

Re: Offtopic (I/2012)

Post by Combatti »

Chaosworm wrote:
Combatti wrote:Älä välitä, Chaosworm taitaa olla vain tosi vittuuntunut ja kateellinen. En tiedä paljoakaan tuollaisesta, joten enpä osaa sanoa mitään.
En edelleenkään ymmärrä, miksi minun pitäisi olla kateellinen sen vuoksi, että joku tulee häiritsemään naputtelijan pelaamista.
Ei sinun ole pakko olla kateellinen, mutta tekstisi ja kova kieltämisesi kyllä antaa sellaisen kuvan, että olisit Naputtelijalle kateellinen, koska tämä on saanut tyttöseuraa itselleen vain pelkällä Skyrimin pelaamisella. Oli Skyrim sitten kuinka paska ja huono peli, niin kyllä se melko kova teko on, että pelkällä pelaamisella saa tyttöseuraa itselleen. Siis oikeaa tyttöseuraa, ei virtuaalista tai ruudun toisella puolella olevaa tyttöseuraa. Kyllä minuakin ärsytyttäisi, jos joku tulisi häiritsemään minun peluutani, mutta poikkeuksena ovat hyvännäköiset tytöt.

Joten, kerropas. Oletko vain todella kateellinen, vai helvetin epäsosiaalinen, joka ei välitä tytöistä vai jotain muuta yhtä outoa?
~Yhteiskuntaan kyllästynyt koodari.
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Offtopic (I/2012)

Post by Awaclus »

Combatti wrote:
Chaosworm wrote:
Combatti wrote:Älä välitä, Chaosworm taitaa olla vain tosi vittuuntunut ja kateellinen. En tiedä paljoakaan tuollaisesta, joten enpä osaa sanoa mitään.
En edelleenkään ymmärrä, miksi minun pitäisi olla kateellinen sen vuoksi, että joku tulee häiritsemään naputtelijan pelaamista.
Ei sinun ole pakko olla kateellinen, mutta tekstisi ja kova kieltämisesi kyllä antaa sellaisen kuvan, että olisit Naputtelijalle kateellinen, koska tämä on saanut tyttöseuraa itselleen vain pelkällä Skyrimin pelaamisella. Oli Skyrim sitten kuinka paska ja huono peli, niin kyllä se melko kova teko on, että pelkällä pelaamisella saa tyttöseuraa itselleen. Siis oikeaa tyttöseuraa, ei virtuaalista tai ruudun toisella puolella olevaa tyttöseuraa. Kyllä minuakin ärsytyttäisi, jos joku tulisi häiritsemään minun peluutani, mutta poikkeuksena ovat hyvännäköiset tytöt.

Joten, kerropas. Oletko vain todella kateellinen, vai helvetin epäsosiaalinen, joka ei välitä tytöistä vai jotain muuta yhtä outoa?
Kuten sanoin, en ole kateellinen. Arvon kieltäminen on kenties lapsellisin ja tyhmin defenssi ikinä, en kai minä nyt kehtaisi postata foorumeille, jos olisin sen vaikutuksen alainen. En ole myöskään epäsosiaalinen, mutta kohtelen kaikkia ihmisiä samanarvoisina riippumatta heidän sukupuolestaan tai ulkonäöstään. Pidän tosin roolipelaamista kyllä tärkeämpänä kuin sosiaalisia aktiviteettejä (pöytäropeissahan nämä ovat yhdistettyinä, ja siksi ne ovatkin parhautta).
User avatar
Combatti
Active Member
Posts: 101
Joined: Fri Jun 29, 2012 6:23 pm
Location: Kuhmo

Re: Offtopic (I/2012)

Post by Combatti »

Chaosworm wrote: Kuten sanoin, en ole kateellinen. Arvon kieltäminen on kenties lapsellisin ja tyhmin defenssi ikinä, en kai minä nyt kehtaisi postata foorumeille, jos olisin sen vaikutuksen alainen. En ole myöskään epäsosiaalinen, mutta kohtelen kaikkia ihmisiä samanarvoisina riippumatta heidän sukupuolestaan tai ulkonäöstään. Pidän tosin roolipelaamista kyllä tärkeämpänä kuin sosiaalisia aktiviteettejä (pöytäropeissahan nämä ovat yhdistettyinä, ja siksi ne ovatkin parhautta).
Kiitos valaistuksesta. Nyt ymmärrämmekin toisiamme paljon paremmin. Jokainen on erilainen.
~Yhteiskuntaan kyllästynyt koodari.
legend
Advanced Member
Posts: 371
Joined: Wed Nov 18, 2009 8:06 pm

Re: Offtopic (I/2012)

Post by legend »

Chaosworm wrote:
Combatti wrote:Ei sinun ole pakko olla kateellinen, mutta tekstisi ja kova kieltämisesi kyllä antaa sellaisen kuvan, että olisit Naputtelijalle kateellinen, koska tämä on saanut tyttöseuraa itselleen vain pelkällä Skyrimin pelaamisella. Oli Skyrim sitten kuinka paska ja huono peli, niin kyllä se melko kova teko on, että pelkällä pelaamisella saa tyttöseuraa itselleen. Siis oikeaa tyttöseuraa, ei virtuaalista tai ruudun toisella puolella olevaa tyttöseuraa. Kyllä minuakin ärsytyttäisi, jos joku tulisi häiritsemään minun peluutani, mutta poikkeuksena ovat hyvännäköiset tytöt.

Joten, kerropas. Oletko vain todella kateellinen, vai helvetin epäsosiaalinen, joka ei välitä tytöistä vai jotain muuta yhtä outoa?
Kuten sanoin, en ole kateellinen. Arvon kieltäminen on kenties lapsellisin ja tyhmin defenssi ikinä, en kai minä nyt kehtaisi postata foorumeille, jos olisin sen vaikutuksen alainen. En ole myöskään epäsosiaalinen, mutta kohtelen kaikkia ihmisiä samanarvoisina riippumatta heidän sukupuolestaan tai ulkonäöstään. Pidän tosin roolipelaamista kyllä tärkeämpänä kuin sosiaalisia aktiviteettejä (pöytäropeissahan nämä ovat yhdistettyinä, ja siksi ne ovatkin parhautta).
Pakotta myöntää, että toi tuntuu pahastsi kat...
User avatar
Combatti
Active Member
Posts: 101
Joined: Fri Jun 29, 2012 6:23 pm
Location: Kuhmo

Re: Offtopic (I/2012)

Post by Combatti »

legend wrote:
Chaosworm wrote:
Combatti wrote:Ei sinun ole pakko olla kateellinen, mutta tekstisi ja kova kieltämisesi kyllä antaa sellaisen kuvan, että olisit Naputtelijalle kateellinen, koska tämä on saanut tyttöseuraa itselleen vain pelkällä Skyrimin pelaamisella. Oli Skyrim sitten kuinka paska ja huono peli, niin kyllä se melko kova teko on, että pelkällä pelaamisella saa tyttöseuraa itselleen. Siis oikeaa tyttöseuraa, ei virtuaalista tai ruudun toisella puolella olevaa tyttöseuraa. Kyllä minuakin ärsytyttäisi, jos joku tulisi häiritsemään minun peluutani, mutta poikkeuksena ovat hyvännäköiset tytöt.

Joten, kerropas. Oletko vain todella kateellinen, vai helvetin epäsosiaalinen, joka ei välitä tytöistä vai jotain muuta yhtä outoa?
Kuten sanoin, en ole kateellinen. Arvon kieltäminen on kenties lapsellisin ja tyhmin defenssi ikinä, en kai minä nyt kehtaisi postata foorumeille, jos olisin sen vaikutuksen alainen. En ole myöskään epäsosiaalinen, mutta kohtelen kaikkia ihmisiä samanarvoisina riippumatta heidän sukupuolestaan tai ulkonäöstään. Pidän tosin roolipelaamista kyllä tärkeämpänä kuin sosiaalisia aktiviteettejä (pöytäropeissahan nämä ovat yhdistettyinä, ja siksi ne ovatkin parhautta).
Pakotta myöntää, että toi tuntuu pahastsi kat...
Ei Chaosworm ole kateellinen. Hän on vain paljon erilaisempi, kuin sinä ja minä. Me ajattelemme eri lailla, kuin hän. Chaosworm ajattelee, että oli häiritsijä kuinka tyttömäinen ja kaunis tahansa, ei hänellä ole oikeutta häiritä tärkeää pelaamista. Me ajattelemme, että, jos häiritsijä on tyttö ja hyvännäköinen, niin ei häirinnässä ole mitään pahaa.
~Yhteiskuntaan kyllästynyt koodari.
naputtelija
Devoted Member
Posts: 718
Joined: Wed Nov 03, 2010 7:56 pm
Location: Joku piste pohjoisessa.

Re: Offtopic (I/2012)

Post by naputtelija »

Asiahan on sitten sillä selvä. Minusta kyllä roolipelaamisessa ei mitään erityistä tunnelmaa ole, varsinkin kun kaupassa voi laittaa ihmisten päähän sangot ja putsata koko kaupan :) Kokeilkaapa. Painakaa pohjassa E:tä nostaaksenne esineitä.
EDIT:

Ja jos ei halua, että tullaan häiritsemään juttuja, ei kannata tulla assyille ollenkaan.

assembly.org wrote:Älä ole ujo - jos joku tekee jotakin mielenkiintoista, puhu heille.
[/edit]
mato wrote:En ole myöskään epäsosiaalinen.
mato wrote:Pidän tosin roolipelaamista kyllä tärkeämpänä kuin sosiaalisia aktiviteettejä
Aistin tässä tietyn tasoisen ristiriidan.
<Ize> Pitäs tehä allekirjotus..
<Ize> Vois keksiä jonkin nasahtavan sanonnan..
<Ize> Siitä tulis upea legenda ja kaikki vaihtaisivat allekirjoituksensa siihen.
<Ize> Ehkä ei kuitenkaa...
temu92
Web Developer
Web Developer
Posts: 1226
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:56 pm
Location: Gamindustri
Contact:

Re: Offtopic (I/2012)

Post by temu92 »

Hurrr, flametuksen sijasta voitte kuunnella tätä biisiä.

Uppailin Assenplypelini musiikin nyt tuonne mikseriin :P
User avatar
Combatti
Active Member
Posts: 101
Joined: Fri Jun 29, 2012 6:23 pm
Location: Kuhmo

Re: Offtopic (I/2012)

Post by Combatti »

naputtelija wrote:
Chaosworm wrote:En ole myöskään epäsosiaalinen.
mato wrote:Pidän tosin roolipelaamista kyllä tärkeämpänä kuin sosiaalisia aktiviteettejä
Aistin tässä tietyn tasoisen ristiriidan.
Roolipelitapoja on monenlaisia: Pelit,pöytäroolipelit,foorumiroolipelit,graafiset roolipelit(Sama, kuin foorumiroolipeli, mutta graafisesti). Ja Chaoswormin tekstistä huomaa, että hän pöytäroolipelaa, eikä se ole mielessäni mitenkään epäsosiaalista.
EDIT:

<AvoidDoublePost>Ajoin tänään ensimmäistä kertaa autolla. Meni melko hyvin, sain auton ensimmäisellä yrityksellä liikkeelle, mutta jarruttaessa se sammuu, koska kytkin unohtuu melko usein.</AvoidDoublePost>

~Yhteiskuntaan kyllästynyt koodari.
User avatar
esa94
Guru
Posts: 1855
Joined: Tue Sep 04, 2007 5:35 pm

Re: Offtopic (I/2012)

Post by esa94 »

Te ootte kaikki tymiä paitti Chaosworm
EDIT:

ja temu

User avatar
Combatti
Active Member
Posts: 101
Joined: Fri Jun 29, 2012 6:23 pm
Location: Kuhmo

Re: Offtopic (I/2012)

Post by Combatti »

esa94 wrote:Te ootte kaikki tymiä paitti Chaosworm
EDIT:

ja temu

Mä en tajuu tota sun asennetta. Sano mitä meissä on niin tyhmää? Oikeasti. Annat tekstilläsi ymmärryksen ,että olet 6-vuotias kakara.
~Yhteiskuntaan kyllästynyt koodari.
User avatar
esa94
Guru
Posts: 1855
Joined: Tue Sep 04, 2007 5:35 pm

Re: Offtopic (I/2012)

Post by esa94 »

Combatti wrote:
esa94 wrote:Te ootte kaikki tymiä paitti Chaosworm
EDIT:

ja temu

Mä en tajuu tota sun asennetta. Sano mitä meissä on niin tyhmää? Oikeasti. Annat tekstilläsi ymmärryksen ,että olet 6-vuotias kakara.
Ja sinä sen, että olet 12-vuotias.

CW on ainoa ed. keskustelussa joka ei ulissut kateellisuudesta ja omat kommenttisi vaikuttavat lähinnä passiivis-aggressiivisilta.
User avatar
Combatti
Active Member
Posts: 101
Joined: Fri Jun 29, 2012 6:23 pm
Location: Kuhmo

Re: Offtopic (I/2012)

Post by Combatti »

esa94 wrote:
Combatti wrote:
esa94 wrote:Te ootte kaikki tymiä paitti Chaosworm
EDIT:

ja temu

Mä en tajuu tota sun asennetta. Sano mitä meissä on niin tyhmää? Oikeasti. Annat tekstilläsi ymmärryksen ,että olet 6-vuotias kakara.
Ja sinä sen, että olet 12-vuotias.

CW on ainoa ed. keskustelussa joka ei ulissut kateellisuudesta ja omat kommenttisi vaikuttavat lähinnä passiivis-aggressiivisilta.
Miksi Chaosworm ulisisi kateellisuudesta, jos hän itse on syytöksen kohde. Ja en minä ainakaan tällä hetkellä ulise siitä, että Chaosworm olisi kateellinen.
~Yhteiskuntaan kyllästynyt koodari.
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Offtopic (I/2012)

Post by Awaclus »

naputtelija wrote:
EDIT:

Ja jos ei halua, että tullaan häiritsemään juttuja, ei kannata tulla assyille ollenkaan.

assembly.org wrote:Älä ole ujo - jos joku tekee jotakin mielenkiintoista, puhu heille.
[/edit]
mato wrote:En ole myöskään epäsosiaalinen.
mato wrote:Pidän tosin roolipelaamista kyllä tärkeämpänä kuin sosiaalisia aktiviteettejä
Aistin tässä tietyn tasoisen ristiriidan.
En tullutkaan Assyille ollenkaan. Ropecon on enemmän minun makuuni, ja nämä tapahtumat ovat sen verran lähellä toisiaan, ettei jaksaminen ja rahat riitä molempiin.

Ei ole ristiriitaa. En ole erityisen sosiaalinen, mutten ole epäsosiaalinenkaan. Roolipelaamiseen sen sijaan suhtaudun melko lailla fanaattisesti.
Combatti wrote:Annat tekstilläsi ymmärryksen ,että olet 6-vuotias kakara.
Esan teksti on intellektuellia ja sitä ymmärtävät vain harvat ja valitut.
MrMonday
Advanced Member
Posts: 378
Joined: Fri Oct 10, 2008 2:35 pm

Re: Offtopic (I/2012)

Post by MrMonday »

Ei voi kun hämmästellä keskustelun korkeaa tasoa :P Tehtiin iltapalaksi muuan nuorisokodissa lettuja kossien kanssa, taikinaa tuli varmaan 10 litraa ja lettuja on ihan hävytön keko :D No onneksi on myös paljon syöjiä, ja loput sitten huomenna :) Muuten on ollut todella rauhallinen, hyvin levätty viikonloppu, jaksaa taas sitten viis päivää arkea :)
MaGetzUb
Guru
Posts: 1715
Joined: Sun Sep 09, 2007 12:35 pm
Location: Alavus

Re: Offtopic (I/2012)

Post by MaGetzUb »

Ilmeeni luettuani tätä ketjua melkein sivun verran:
Image
Jos minulle tulisi viehättävä nuori nainen cosplay asussa puhumaan assyillä, ja olisin juuri pelaamassa skyrimiä, niin skyrimi sammuisi vaikka prosessinhallinasta jos ei muuten! :D Minulle sosiaaliset kontaktit ovat paljon tärkeämpiä kuin pelkkä itsenä huvittaminen turhuudella. :P Harmi että jäi assyt välistä. Mutta ensi vuonna sitten. :)
Solar Eclipse
Meneillä olevat Projektit:
We're in a simulation, and God is trying to debug us.
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Offtopic (I/2012)

Post by Awaclus »

MaGetzUb wrote:Ilmeeni luettuani tätä ketjua melkein sivun verran:
Image
Jos minulle tulisi viehättävä nuori nainen cosplay asussa puhumaan assyillä, ja olisin juuri pelaamassa skyrimiä, niin skyrimi sammuisi vaikka prosessinhallinasta jos ei muuten! :D Minulle sosiaaliset kontaktit ovat paljon tärkeämpiä kuin pelkkä itsenä huvittaminen turhuudella.
Ilmeeni avattuani viestisi spoilerin:
Image
Miksi kaikki täällä korostavat tunnelmanhäiritsijän sukupuolta ja ulkonäköä? Mitä väliä niillä on? Lisäksi, sosiaaliset kontaktit ovat pelkkää itsensä huvittamista turhuudella. Minäkin kyllä sammuttaisin Skyrimin vaikka prosessienhallinnasta jos ei muuten, mutta noin niinkuin ihan missä tahansa ja milloin tahansa, jos joku olisi tietokoneellani mennyt Skyrimin avaamaan ihan riippumatta siitä, puhuisiko joku minulle silloin vai ei.
Post Reply