Mestari ja oppipoika -kampanja

Muu yhteisön välinen keskustelu.
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Mestari ja oppipoika -kampanja

Post by Awaclus »

Combatti wrote:Itse en menisi tuomitsemaan Mikki0000:aa vain kirjoitusasun perusteella. Jos on suuri halu osata ohjelmoija, niin ei minusta pitäisi tätä halua torjua vain sen perusteella, ettei osaa, tehdä kuin kahden rivin koodin ja kirjoitusasu on muutenkin huono. Itse voisin mielelläni opettaa Mikki0000:lle alkeita. Mielestäni, kun ymmärtää koodin rakenteen ja toiminnan(funktiot,loopit,jne), niin silloin voi aloittaa jo jotain vaativampaa.
Ei tässä pelkästään siitä kirjoitusasusta ole ollut kyse, vaan sisällön puutteesta. Postcountin kasvattelulta tuo Mikin toiminta on lähinnä vaikuttanut.
User avatar
valscion
Moderator
Moderator
Posts: 1599
Joined: Thu Dec 06, 2007 7:46 pm
Location: Espoo
Contact:

Re: Mestari ja oppipoika -kampanja

Post by valscion »

Palataanpas aiheeseen nyt. Combatti näytti tosiaan tuolla tarjoutuneen mestariksi Mikki0000:lle että sinne päin YV:tä menemään, mikäli kiinnostaa :)
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com
klopari
Newcomer
Posts: 8
Joined: Thu Jun 06, 2013 3:23 pm

Re: Mestari ja oppipoika -kampanja

Post by klopari »

Ilmottaudun oppipojaksi

Osaan kohtuu hyvin CoolBasic:ia ja html, hieman jopa php.

Mutta nyt olisi tarkoitus opetella Javaa tai C, ja tän hetkisessä projektissa olis muuttaa toi mun sanghai pisteen laskija jompaa kumpaan.
Elikkä Javaa olen opetellu hieman mutta en paljoakaan, C en ole opetellut ollenkaan viellä.

Kiitoksia ja anteeksi kaikesta mitä tulen aihettuamaan jo näin etukäteen sille joka suostuu opettamaan jompaa kumpaa.

Mahdollisesti löytynyt
Pettis
The Evil Admin
The Evil Admin
Posts: 1044
Joined: Sun Aug 26, 2007 5:08 pm
Location: Rovaniemi
Contact:

Re: Mestari ja oppipoika -kampanja

Post by Pettis »

Ehkä tämän viestiketjun voi tipauttaa alas melko kuolleena.
CB Repository .com - Sinne ne kaikki koodit menneet on!
MunVerkko - Ilmaisia foorumeita ja blogeja
Post Reply