Kritiikkiketju

Muu yhteisön välinen keskustelu.
User avatar
Nameless_One
Member
Posts: 63
Joined: Fri Mar 26, 2010 4:05 pm

Re: Kritiikkiketju

Post by Nameless_One »

Anteeksi, jos tämän topikin nosto häiritsee jotakuta syvästi.

Olen noin puolentoista kuukauden ajan työstänyt ensimmäistä kappalettani, jonka olen saanut viimein joksenkin valmiiksi. Haluaisin kuitenkin tietää, josko teillä olisi joitakin parannusehdotuksia, jotta saisin tehtyä biisistäni paremman. Kappaleeni lajityylinä olisi tarkoitus olla orkesteri. Kappaleen nimi voi olla aika erikoinen, mutta kritiikkiä antaessanne älkää kiinnittäkö siihen huomiota.

Pitemmittä puheitta, Pinna Cervisia.
Projektit:
Semmonen jännä tasoloikka

Youtube-kanavani
Uusin video: Pelataas LoZ Oracle of Seasons - Osa 14 - Tarm Rauniot
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Kritiikkiketju

Post by Awaclus »

Nameless_One wrote:Anteeksi, jos tämän topikin nosto häiritsee jotakuta syvästi.

Olen noin puolentoista kuukauden ajan työstänyt ensimmäistä kappalettani, jonka olen saanut viimein joksenkin valmiiksi. Haluaisin kuitenkin tietää, josko teillä olisi joitakin parannusehdotuksia, jotta saisin tehtyä biisistäni paremman. Kappaleeni lajityylinä olisi tarkoitus olla orkesteri. Kappaleen nimi voi olla aika erikoinen, mutta kritiikkiä antaessanne älkää kiinnittäkö siihen huomiota.

Pitemmittä puheitta, Pinna Cervisia.
Kappale on liian raskas rytmisesti noin kevyelle soinnutukselle. Kannattaa joko keventää rytmiikkaa tai jättää niitä seiskasointuja pois.
Post Reply