Offtopic (II/2010)

Muu yhteisön välinen keskustelu.
Locked
temu92
Web Developer
Web Developer
Posts: 1226
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:56 pm
Location: Gamindustri
Contact:

Re: Offtopic (II/2010)

Post by temu92 »

Kuulemma Mikkisofta on itse estänyt linkkien toiminnan koska piireissä pyörii niitä ns. meseviruksia eikä yksikään täysääliö koskaan osaa olla klikkaamatta niitä.
User avatar
MetalRain
Active Member
Posts: 188
Joined: Sun Mar 21, 2010 11:17 am
Location: Espoo

Re: Offtopic (II/2010)

Post by MetalRain »

Itse noin viikko sitten asensin uuden version mikä oli muistaakseni nimellä windows live messenger 2011 ja vastaava asetusviidakko näytti tältä.
naputtelija
Devoted Member
Posts: 718
Joined: Wed Nov 03, 2010 7:56 pm
Location: Joku piste pohjoisessa.

Re: Offtopic (II/2010)

Post by naputtelija »

Ei uskoisi että cb-foorumeilta löytyy tällaistakin. Kyllä saisi postaaja vähän miettiä mitä foorumeille tunkee.
<Ize> Pitäs tehä allekirjotus..
<Ize> Vois keksiä jonkin nasahtavan sanonnan..
<Ize> Siitä tulis upea legenda ja kaikki vaihtaisivat allekirjoituksensa siihen.
<Ize> Ehkä ei kuitenkaa...
Dimple
Active Member
Posts: 103
Joined: Wed Nov 17, 2010 5:43 pm

Re: Offtopic (II/2010)

Post by Dimple »

naputtelija wrote:Ei uskoisi että cb-foorumeilta löytyy tällaistakin. Kyllä saisi postaaja vähän miettiä mitä foorumeille tunkee.
Tuossahan oli oikeasti hyvä peli-idea, kunhan toteutetaan hyvin ja huumorilla. Tosin tämä foorumi on kyllä vähän väärä paikka tuollaisille. :D
MrMonday
Advanced Member
Posts: 378
Joined: Fri Oct 10, 2008 2:35 pm

Re: Offtopic (II/2010)

Post by MrMonday »

naputtelija wrote:Ei uskoisi että cb-foorumeilta löytyy tällaistakin. Kyllä saisi postaaja vähän miettiä mitä foorumeille tunkee.
Mielestäni koko jutun saisi jo unohtaa ja antaa kadota foorumin syövereihin, sillä oli niin huono juttu ettei siitä viitsisi enää nähdä täällä keskustelua..
naputtelija
Devoted Member
Posts: 718
Joined: Wed Nov 03, 2010 7:56 pm
Location: Joku piste pohjoisessa.

Re: Offtopic (II/2010)

Post by naputtelija »

Dimple wrote:
naputtelija wrote:Ei uskoisi että cb-foorumeilta löytyy tällaistakin. Kyllä saisi postaaja vähän miettiä mitä foorumeille tunkee.
Tuossahan oli oikeasti hyvä peli-idea, kunhan toteutetaan hyvin ja huumorilla. Tosin tämä foorumi on kyllä vähän väärä paikka tuollaisille. :D
Olen samaa mieltä.
MrMonday wrote:
naputtelija wrote:Ei uskoisi että cb-foorumeilta löytyy tällaistakin. Kyllä saisi postaaja vähän miettiä mitä foorumeille tunkee.
Mielestäni koko jutun saisi jo unohtaa ja antaa kadota foorumin syövereihin, sillä oli niin huono juttu ettei siitä viitsisi enää nähdä täällä keskustelua..
Juuri niin. Vetoketju suun eteen ja modet poistamaan koko topikki.
<Ize> Pitäs tehä allekirjotus..
<Ize> Vois keksiä jonkin nasahtavan sanonnan..
<Ize> Siitä tulis upea legenda ja kaikki vaihtaisivat allekirjoituksensa siihen.
<Ize> Ehkä ei kuitenkaa...
jesperx96
Active Member
Posts: 190
Joined: Sun Nov 23, 2008 9:35 am
Location: Lappajärvi

Re: Offtopic (II/2010)

Post by jesperx96 »

Eihän siitä pakko ole välittää... Tuo nyt menee vähän tekopyhän puolelle, kyllä alapääjuttuja kuulee muualtakin. Mä olisin ainakin halunnu pelata sitä :(
We see the lines in chalk
The warning signs in where we walk
In the shadows of the cities maze
To try and fight for better days
tuhoojabotti
Advanced Member
Posts: 485
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:53 pm
Location: Suomi, Finland
Contact:

Re: Offtopic (II/2010)

Post by tuhoojabotti »

Feuer wrote:Eikä löydy, tai sitten olen todella sokea. Käytössä on tosiaan versio 2009 (14.0.8117.416), olettaen että uudemmassa versiossa on kyseinen asetus olemassa. Mesen Suojaus - välilehdeltä on päällä asetus "Salli linkit keskusteluikkunassa ja yhteystietoluettelossa".
Jos etsit jotain parempaa kuin Microsoftin tsättituotteita niin itse ehdottaisin Trilliania. (Kannattaa ladata beta)
Imagedev.tuhoojabotti.com — “Programmer (noun): An organism that turns caffeine into code.”
mikeful
Moderator
Moderator
Posts: 523
Joined: Mon Aug 27, 2007 8:36 pm
Location: Vaasa, Finalnd
Contact:

Re: Offtopic (II/2010)

Post by mikeful »

Pidgin <3

Tosin nyt käytän Raptr:ia, kun saan pelistatsit, pelien sisällä toimivan viesti-ikkunan ja mm. Steam-chatin samaan ohjelmaan.
Pelejä: Pelasta puhe, Grinder
Muuta: Blogi, Twitter
User avatar
TheDuck
Devoted Member
Posts: 632
Joined: Sun Aug 26, 2007 3:51 pm
Location: C:\Program Files\Tuusula\

Re: Offtopic (II/2010)

Post by TheDuck »

Itse vaihdoin windows live messengerin aMSN:ään heti sen jälkeen kun julkaisivat sen jonkun päivityksen joka teki ohjelmasta vieläkin raskaamman... Hyvin on toiminut :P
^^
Feuer
Devoted Member
Posts: 520
Joined: Tue Jun 16, 2009 11:13 am
Contact:

Re: Offtopic (II/2010)

Post by Feuer »

tuhoojabotti wrote:
Feuer wrote:Eikä löydy, tai sitten olen todella sokea. Käytössä on tosiaan versio 2009 (14.0.8117.416), olettaen että uudemmassa versiossa on kyseinen asetus olemassa. Mesen Suojaus - välilehdeltä on päällä asetus "Salli linkit keskusteluikkunassa ja yhteystietoluettelossa".
Jos etsit jotain parempaa kuin Microsoftin tsättituotteita niin itse ehdottaisin Trilliania. (Kannattaa ladata beta)
Njääh, kun tuo -09 - versio mesestä on osoittautunut parhaaksi messengeriksi ikinä (jostain seiskapuolesta saakka käytellyt niitä), ei minua ainakaan vielä houkuta vaihtaa siitä pois. Kun hermostun linkkien toimimattomuuteen ja "Päivitä!" - kehoituksiin, kokeilen varmasti paria muuta msn-tilejä tukevaa pikaviestintä ennen mese11:ä. Betan perusteella tekijätiimi oli lähtenyt kopioimaan naamakirjaa eikä tekemään uutta versiota mesestä, joten se ei houkuta yhtään. Kaverini kokeili julkaisuversiota samasta ohjelmasta, eikä hänenkään kommenttinsa vakuuttaneet.
Asus P8P67 LE/Intel Core i5 2500K/ GTX560/ 8GT RAM/750GT HDDt + 120GT SSD + 13" Macbook Pro
Blogi - Peräpohjola - MERPG
Herra Siili
Advanced Member
Posts: 308
Joined: Tue Nov 25, 2008 8:06 pm
Contact:

Re: Offtopic (II/2010)

Post by Herra Siili »

Minulla meinaa olla trillianin kanssa ongelmia tiedostojen siirrossa. Siirto ei joko ala ollenkaan tai siinä kestää älyttömän kauan.
a.k.a. Gehock
MaGetzUb
Guru
Posts: 1715
Joined: Sun Sep 09, 2007 12:35 pm
Location: Alavus

Re: Offtopic (II/2010)

Post by MaGetzUb »

Huoh, saisipa taas vähän informaatiota CoolBasic Classicin eristyksestä, siitähän on jo ikuisuus kun viimmeinen blogi posti saapui. =/
Solar Eclipse
Meneillä olevat Projektit:
We're in a simulation, and God is trying to debug us.
Sly_Jack0
Devoted Member
Posts: 612
Joined: Mon Dec 10, 2007 8:25 am

Re: Offtopic (II/2010)

Post by Sly_Jack0 »

MaGetzUb wrote:Huoh, saisipa taas vähän informaatiota CoolBasic Classicin eristyksestä, siitähän on jo ikuisuus kun viimmeinen blogi posti saapui. =/
Itsekin olen odotellut. Tulisikohan joululahjaksi jtn maistiaisia CBC:stä?
tuhoojabotti
Advanced Member
Posts: 485
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:53 pm
Location: Suomi, Finland
Contact:

Re: Offtopic (II/2010)

Post by tuhoojabotti »

Herra Siili wrote:Minulla meinaa olla trillianin kanssa ongelmia tiedostojen siirrossa. Siirto ei joko ala ollenkaan tai siinä kestää älyttömän kauan.
Siihen on ratkaisu: Accept files from my contacts/other people: Never. En edes ymmärrä miksi joku käyttäisi msn'n tiedostonsiirtoa, kun se on niin hidasta. Nopeampaa postittaa cd tai muistitikku (No pun intended).
Imagedev.tuhoojabotti.com — “Programmer (noun): An organism that turns caffeine into code.”
Herra Siili
Advanced Member
Posts: 308
Joined: Tue Nov 25, 2008 8:06 pm
Contact:

Re: Offtopic (II/2010)

Post by Herra Siili »

Kyllä mesen tiedonsiirto toimii ihan kivasti jos molemmilla on Live Messenger käytössä.
a.k.a. Gehock
Feuer
Devoted Member
Posts: 520
Joined: Tue Jun 16, 2009 11:13 am
Contact:

Re: Offtopic (II/2010)

Post by Feuer »

tuhoojabotti wrote:En edes ymmärrä miksi joku käyttäisi msn'n tiedostonsiirtoa, kun se on niin hidasta. Nopeampaa postittaa cd tai muistitikku (No pun intended).
Ainakin livemesen kanssa trikki on siirtää tarpeeksi pieniä tiedostoja. Jotkin printscreen-napin tuotokset ja pienet, <10 megaiset projektit kulkevat mesen läpi oikein kätevästi. Yli satamegaisille taas on jo omat siirtotapansa.
Asus P8P67 LE/Intel Core i5 2500K/ GTX560/ 8GT RAM/750GT HDDt + 120GT SSD + 13" Macbook Pro
Blogi - Peräpohjola - MERPG
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Offtopic (II/2010)

Post by Awaclus »

Yosh, joululoma alkoi 11 minuuttia sitten! Välitodistuksen keskiarvo oli 7,93.

Vitti.
User avatar
buke44
Active Member
Posts: 169
Joined: Sat May 23, 2009 8:10 pm
Location: Tampere

Re: Offtopic (II/2010)

Post by buke44 »

Kuinka facebook appeihin saa sen tietojen käytön hyväksymisen niin, ettei se tule popuppina?
Last edited by buke44 on Tue Dec 21, 2010 3:40 pm, edited 1 time in total.
Henkru
Advanced Member
Posts: 359
Joined: Sun Aug 26, 2007 2:46 pm

Re: Offtopic (II/2010)

Post by Henkru »

Jos irkki shellissä pyörii ja haluaa msn:n pultata siihen kiini niin kannattaa myös tutustua Bitlbee:hen.
Locked