Offtopic (II/2010)

Muu yhteisön välinen keskustelu.
Locked
User avatar
Koodari
Active Member
Posts: 201
Joined: Wed Nov 18, 2009 9:01 pm
Contact:

Re: Offtopic (II/2010)

Post by Koodari »

legend wrote:Tietääkö kukaan symbian 5th alustalle videon muokkaus ohjelmaa tai kuvan muokkaus ohjelmaa?
Nokia ovi kaupasta (kuvanmuokkaus): Paint Pad
Nokia ovi kaupasta (kuvan piirto): Magic Brush (litellä et voi tallentaa, kokoversio maksaa 5e. Kannattaa ostaa! :))
Alussa oli asiakas, projekti ja Koodari...

Code: Select all

[23:36:33] <Minixmix> jos nyt viel yhen lastin heittäis
[23:36:48] <Minixmix> Sit loput vois hoitaa kännyllä :/
[00:14:49] <Minixmix> mutta nyt tyhjennykselle ->
[/size]
Taatero
Advanced Member
Posts: 384
Joined: Tue May 27, 2008 6:06 pm

Re: Offtopic (II/2010)

Post by Taatero »

Olen nyt sitten piakkoin ostamassa Samsungin Galaxy S:ää, ja parasta antiahan noissa andrioid-hilavitkuttimissa ovat erilaiset emulaattorit. Tokihan kosketysnäytöllä perus rpg:t hakkaa läpi, mutta reaaliaikaiset pelit alkavat varmaan mennnä jo vähän hankaliksi. Olisko siis esim. puhelimen miniUSB -väylään meneevää peliohjainta tai jotain muuta apuhärpäkettä tuohon pelityshommaan. Gamegripperistä olen kuullut, mutta kun ei ole tuota qwertyä...
[color=#40BF00][u]koodaaja[/u][/color] wrote:Täyden turvan takaamiseksi avain olisi myös kuljetettava offlinenä suoraan tulevien viestien lähettäjältä niiden vastaanottajalle laitakaupungin hämärissä yöneljältä ja varmistettava, ettei kumpaakaan osapuolta seurata. Popliinitakkia suositellaan.
MaGetzUb
Guru
Posts: 1715
Joined: Sun Sep 09, 2007 12:35 pm
Location: Alavus

Re: Offtopic (II/2010)

Post by MaGetzUb »

Olisin sinuna mieluummin hankkimassa HTC Desireä. ;) Mutta nämä keskusteluthan tosin voitaisiin jättää Viihde-elektroniikka-topikin pulelle
Solar Eclipse
Meneillä olevat Projektit:
We're in a simulation, and God is trying to debug us.
User avatar
Koodari
Active Member
Posts: 201
Joined: Wed Nov 18, 2009 9:01 pm
Contact:

Re: Offtopic (II/2010)

Post by Koodari »

Taatero wrote:Olen nyt sitten piakkoin ostamassa Samsungin Galaxy S:ää, ja parasta antiahan noissa andrioid-hilavitkuttimissa ovat erilaiset emulaattorit. Tokihan kosketysnäytöllä perus rpg:t hakkaa läpi, mutta reaaliaikaiset pelit alkavat varmaan mennnä jo vähän hankaliksi. Olisko siis esim. puhelimen miniUSB -väylään meneevää peliohjainta tai jotain muuta apuhärpäkettä tuohon pelityshommaan. Gamegripperistä olen kuullut, mutta kun ei ole tuota qwertyä...
Zeemote - Langaton peliohjain! (Itselläni on tuollainen :) Tosi hyväksi on osoittautunut!)
Eli tuo toimii bluetoothilla, maksaa 40e, ja jos haluaa, niin sen saa myös postiennakolla suomesta!
Alussa oli asiakas, projekti ja Koodari...

Code: Select all

[23:36:33] <Minixmix> jos nyt viel yhen lastin heittäis
[23:36:48] <Minixmix> Sit loput vois hoitaa kännyllä :/
[00:14:49] <Minixmix> mutta nyt tyhjennykselle ->
[/size]
Torr Samaho

Re: Offtopic (II/2010)

Post by Torr Samaho »

Hei.

Edellinen viestini jäi näköjään huomioimatta, joten laitanpa nyt toisen. Etsiskelen siis tuota CDM3D:tä (Cool Deathmatch 3D). En ole onnistunut löytämään latauslinkkiä mistään, joten olisi kiva jos joku sattuisi tietämään mistä sen voisi ladata. Saattaisi olla myös järkevää jos Zero voisi hostata sen takaisin osoitteeseen http://www.coolbasic.com/cdm3d/. On vaan niin pirun mukava peli omasta mielestäni.

Terveisin Torr.
DJ-Filbe
Devoted Member
Posts: 854
Joined: Sat Feb 20, 2010 2:18 pm

Re: Offtopic (II/2010)

Post by DJ-Filbe »

Etusivulle on sitten tainnut hypätä sitä entistä vanhaa tekstiä tuosta Classicin julkaisuajasta...
Zerppa taisi vahingossa uppia julkaisuajan muokkaamista edeltävän version pääsivusta tuonne uudestaan(?)
Etusivu wrote:- - Classic on tällä hetkellä kehityksessä ja se julkaistaan vuoden 2010 alkupuoliskolla.
MaGetzUb
Guru
Posts: 1715
Joined: Sun Sep 09, 2007 12:35 pm
Location: Alavus

Re: Offtopic (II/2010)

Post by MaGetzUb »

Ömm, tuota etusivun tekstiä ei ole päivitetty sitten viimmekevään.. (Paitsi tuo foorumipuoli päivittyy kokoajan)
Solar Eclipse
Meneillä olevat Projektit:
We're in a simulation, and God is trying to debug us.
Feuer
Devoted Member
Posts: 520
Joined: Tue Jun 16, 2009 11:13 am
Contact:

Re: Offtopic (II/2010)

Post by Feuer »

...jolloin tuo Classicin arvioitu julkaisuaika korjattiin.
Asus P8P67 LE/Intel Core i5 2500K/ GTX560/ 8GT RAM/750GT HDDt + 120GT SSD + 13" Macbook Pro
Blogi - Peräpohjola - MERPG
User avatar
Akuji
Member
Posts: 60
Joined: Fri Oct 08, 2010 5:59 pm
Location: Turku

Re: Offtopic (II/2010)

Post by Akuji »

Viime viikolla kyseinen testi oli, juoksin 2520. 8-)
En kyllä aivan tarkasti muista, mikä oli oman cooperin tulos joskus yläkouluaikana, mutta ei se huonoimmasta päästä ollut. :)
Mutta olossa ei kyllä ollut sitten todellakaan kehumista.
Nassi_Setä
Advanced Member
Posts: 281
Joined: Sat Jun 28, 2008 5:19 pm
Location: Hämeessä miä

Re: Offtopic (II/2010)

Post by Nassi_Setä »

Tänään minun piti mennä kylille pyörällä, matkaa on noin 10km, kunnes katsahdin ulos ja siellä olikin lunta :D
Ei taida pyörä-reissusta tulla mitään.

Ja hyvää loman ensimmäistä päivää teillekkin(?)
\../(-_-)\../ <---klick MyBrute Image
Jotain evilii on tekeillä....
Viltzu
Guru
Posts: 1132
Joined: Sun Aug 26, 2007 5:45 pm
Location: Alavieska
Contact:

Re: Offtopic (II/2010)

Post by Viltzu »

Nassi_Setä wrote:Tänään minun piti mennä kylille pyörällä, matkaa on noin 10km, kunnes katsahdin ulos ja siellä olikin lunta :D
Ei taida pyörä-reissusta tulla mitään.

Ja hyvää loman ensimmäistä päivää teillekkin(?)
Eipä se loma täällä ala kuin vasta viikon päästä, tosin seuraava viikko on tetti, joten se nyt menee aikalailla rennosti.
User avatar
valscion
Moderator
Moderator
Posts: 1599
Joined: Thu Dec 06, 2007 7:46 pm
Location: Espoo
Contact:

Re: Offtopic (II/2010)

Post by valscion »

Viltzu wrote:
Nassi_Setä wrote:Tänään minun piti mennä kylille pyörällä, matkaa on noin 10km, kunnes katsahdin ulos ja siellä olikin lunta :D
Ei taida pyörä-reissusta tulla mitään.

Ja hyvää loman ensimmäistä päivää teillekkin(?)
Eipä se loma täällä ala kuin vasta viikon päästä, tosin seuraava viikko on tetti, joten se nyt menee aikalailla rennosti.
Haha, mulla on ollut koko tämä viikko lomaa. Maanantaina tosin joutuu taas vääntäytymään lukion penkille.
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com
MrMonday
Advanced Member
Posts: 378
Joined: Fri Oct 10, 2008 2:35 pm

Re: Offtopic (II/2010)

Post by MrMonday »

VesQ wrote:
Viltzu wrote:
Nassi_Setä wrote:Tänään minun piti mennä kylille pyörällä, matkaa on noin 10km, kunnes katsahdin ulos ja siellä olikin lunta :D
Ei taida pyörä-reissusta tulla mitään.

Ja hyvää loman ensimmäistä päivää teillekkin(?)
Eipä se loma täällä ala kuin vasta viikon päästä, tosin seuraava viikko on tetti, joten se nyt menee aikalailla rennosti.
Haha, mulla on ollut koko tämä viikko lomaa. Maanantaina tosin joutuu taas vääntäytymään lukion penkille.
Haha, mulla on ollut lomaa koko viime ikuisuus. Okei, eipä se mitään herkkua enään ole, jos ei muuta ko persus homeessa kaikki päivät tekemäti mitään,
mutta maanantaina sitten työharjotteluun ja keväällä tahi syksyllä mahdollisesti kouluun, sais jotain rotia tähän elämään :)
User avatar
Ilkka
Active Member
Posts: 201
Joined: Mon Oct 08, 2007 8:01 am

Re: Offtopic (II/2010)

Post by Ilkka »

Tuli tuossa mieleen kun luin "Parhaat Ilmaispelit" topicia, että onko OpenTTD:seen mitään hyviä botteja, jotka oikeesti osaa pelata?
Lisäksi mulla on ollut semmonen ongelma, että kun alkaa pelaamaan ja botteja tulee mukaan, niin botit eivät rakenna mitään. Miten tämän voi korjata? Ennen samaiset botit( Admiral AI, Choo Choo, noCAB ) on toiminu aivan oikein.
Image
User avatar
Kille
Active Member
Posts: 249
Joined: Wed Aug 26, 2009 3:50 pm
Location: Juankoski

Re: Offtopic (II/2010)

Post by Kille »

MrMonday wrote:
VesQ wrote:
Viltzu wrote:(Nassi_Setä sanoi jotain)
Eipä se loma täällä ala kuin vasta viikon päästä, tosin seuraava viikko on tetti, joten se nyt menee aikalailla rennosti.
Haha, mulla on ollut koko tämä viikko lomaa. Maanantaina tosin joutuu taas vääntäytymään lukion penkille.
Haha, mulla on ollut lomaa koko viime ikuisuus. Okei, eipä se mitään herkkua enään ole, jos ei muuta ko persus homeessa kaikki päivät tekemäti mitään,
mutta maanantaina sitten työharjotteluun ja keväällä tahi syksyllä mahdollisesti kouluun, sais jotain rotia tähän elämään :)
mulla on ollu tämä viikko tettiä (pelialan amiskassa olin, 3d maxilla tein stereo3dtä) ja ensviikko lomaa.
Pettis
The Evil Admin
The Evil Admin
Posts: 1044
Joined: Sun Aug 26, 2007 5:08 pm
Location: Rovaniemi
Contact:

Re: Offtopic (II/2010)

Post by Pettis »

Lomaa ehkä jouluna tai kesällä seuraavan kerran.
CB Repository .com - Sinne ne kaikki koodit menneet on!
MunVerkko - Ilmaisia foorumeita ja blogeja
DJ-Filbe
Devoted Member
Posts: 854
Joined: Sat Feb 20, 2010 2:18 pm

Re: Offtopic (II/2010)

Post by DJ-Filbe »

Lomaa täälläpäin koko ensiviikko... paitsi kyllä kait sitä pitäis jaksaa noita YO- ja AMK -tehtäviä Moodleista käydä tekemässä :D
Latexi95
Guru
Posts: 1166
Joined: Sat Sep 20, 2008 5:10 pm
Location: Lempäälä

Re: Offtopic (II/2010)

Post by Latexi95 »

Täälläkin on lomaa ensiviikko. Sitten heti sen jälkeen viikko TET:iä.
User avatar
Sami The Great
Advanced Member
Posts: 485
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:15 pm
Contact:

Re: Offtopic (II/2010)

Post by Sami The Great »

Täälläkin alkoi töistä syysloma, joka kestää koko ensi viikon, ja seuraava loma onkin sitten jouluna ennen, kuin tulee lähto inttii.
http://www.rockodilegames.com
CoolBasickin käyttäjä vuodesta 2004.
User avatar
valscion
Moderator
Moderator
Posts: 1599
Joined: Thu Dec 06, 2007 7:46 pm
Location: Espoo
Contact:

Re: Offtopic (II/2010)

Post by valscion »

Onkos muuten ensi vuonna täältä lähdössä ketään sivariin? Itse olen ja ois kiva tietää tulleeko muitakin.
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com
Locked