Minecraft

Muu yhteisön välinen keskustelu.
Viltzu
Guru
Posts: 1132
Joined: Sun Aug 26, 2007 5:45 pm
Location: Alavieska
Contact:

Re: Minecraft

Post by Viltzu »

phons wrote:
Latexi95 wrote:Minäkin laitoin hakemukseni matkaan...
Minä ja phons taidettiin pilata miron mahdollisuudet päästä servulle. lol
Joo, aika paha veto mennä sanoo et on 14 eikä bannattu kertaakaa.. ja Laakeriki sano siitä :P
Eipä sillä, Miro ei edes itse kirjoittanut hakemusta. Minä kirjoitin enkä ollu kyllä varma Miron iästä. :P Mutta laitoinpaha sit 14 et pääsee. Itseäni ei kyllä kiinnosta pääseekö Miro servulle vai ei. Joutuu vain kestämään sitten sen valitusta.

Itsehän pääsin kans tuolle servulle. Paljon tuskin tulen pelailemaan mutta kattoo ny..
Latexi95
Guru
Posts: 1166
Joined: Sat Sep 20, 2008 5:10 pm
Location: Lempäälä

Re: Minecraft

Post by Latexi95 »

Kaikki cb:n tyypit hyväksyttiin. Huomenna tuun 16:00 servulle linnan rakennustöihin. :D
phons
Guru
Posts: 1056
Joined: Wed May 14, 2008 10:11 am

Re: Minecraft

Post by phons »

Joo nähtävästi miro ei päässyt listalle : DD, anyway itse taidan päästä vasta joskus 15:00 maissa sinne, ja jos nyt oikein muistan niin 5 henkilöä oli minimi klaanissa..? Eli mitä meitä nyt on ainakin Viltzu, Laakeri, minä, Latexi95, ja varmaan lisää tulee, niin kyllä uskoisin että saadaan jonkinlainen klaani kasaan. True, "listastani" varmasti puuttuu joku\joitain, mutta nämä nyt ekana näin tuolla topikissa..

Edit: eikueiku.. olikos noissa klaaneissa mitään pelaajarajaa? Tämmönen ainakin oli: "-You cannot oneman raid a clan, atleast 5 players is required. Whats fun in having one guy destroying people bases while they're AFK?"
Eli et saa hyökätä yksin muitten klaanien baseihin vaan täytyy olla 5 pelaaja tekemässä sitä, jos nyt oikein käänsin..
Image
Latexi95
Guru
Posts: 1166
Joined: Sat Sep 20, 2008 5:10 pm
Location: Lempäälä

Re: Minecraft

Post by Latexi95 »

Täytyy sopia joku yhteydenpito keino. Minecraftin chattiä kun ei oikein kannata käyttää..
Koodiapina
Forum Veteran
Posts: 2396
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:20 pm

Re: Minecraft

Post by Koodiapina »

Yhteydenpitokeino?

#minecraft-fi @ IRCnet

Tervetuloa.
User avatar
buke44
Active Member
Posts: 169
Joined: Sat May 23, 2009 8:10 pm
Location: Tampere

Re: Minecraft

Post by buke44 »

Latexi95 wrote:Täytyy sopia joku yhteydenpito keino. Minecraftin chattiä kun ei oikein kannata käyttää..
Minä ja Sami345 perustettiin CoolClanille kanava IRCnetissä, #CoolClan. Myös teamspeakilla vois pitää yhteyttä, kun minecraftin ja irkin välillä ei ole kovin kiva vaihdella koko ajan.
phons
Guru
Posts: 1056
Joined: Wed May 14, 2008 10:11 am

Re: Minecraft

Post by phons »

Jos ihmisiltä mikkejä löytyy, kuten minulta 8-), niin olisivat ihan kiva, koska ite en jaksa koko ajan rämplätä tyyliin Skypen ja Minecraftin välillä, kuten jos sanottiinki.. :P En ole tuota TeamSpeak:ia tjs. koskaan kokeillut, mutta voin mä semmostakin kattoa jos vaikka ois parempi ku Skype.
Image
Latexi95
Guru
Posts: 1166
Joined: Sat Sep 20, 2008 5:10 pm
Location: Lempäälä

Re: Minecraft

Post by Latexi95 »

Voihan v****...
Kaksi tälläistä kylttiä ilmestyi linnamme portille...
Choose who
you mess with
more carefully
in future

This is only
the
Beginning
Laavaa portaikko täynnä, kaikki arkut tuhottu (ja tyhjennetty aikaisemmin?).
Nyt vähän v***taa...
phons
Guru
Posts: 1056
Joined: Wed May 14, 2008 10:11 am

Re: Minecraft

Post by phons »

Itseasias, pistettiin Laakeri kans sinne laavaa koska joku random tyyppi tuli sinne, emt kuka.. Sitten meiän suunnitelma kusi, ku tultii toista reittii ulos mut oliki yö.. Kuoltii laakerin kaa ja menetettii kamat, en noist kylteistä tiiä, sano että sil ei oo klaani(kusettaja, ehkä), ja et joku sen serkku tjs. alkaa pelaa sen kaa.. emt.

Edit: Ja noista arkuista ei kans tiietä ne oli ehjät ennen ku lähin, eli joskus 11:00 jälkee.. Mut must tuntuu et se ehti pöllii niist aikasemmi.. annettii sen chillaa siel nääs hetki. Tosin sillähä oli timantti armorit(..?..), vähä hämyltä kuulosta jos yksin hankkinu.

Edit: Laakeri meni paljastaa sille, ja sanoin sille kyllä pari kertaa että lähtis pois, ja ettei tulis sinne.
Last edited by phons on Tue Jan 11, 2011 4:48 pm, edited 1 time in total.
Image
Latexi95
Guru
Posts: 1166
Joined: Sat Sep 20, 2008 5:10 pm
Location: Lempäälä

Re: Minecraft

Post by Latexi95 »

Kyselin vähän asiasta ja ilmeisesti siellä liikuskelee joku tyyppi jolla on timantti varusteiden näköinen skini... Laitoitteko te laavaa seinien sisään?
EDIT:

Te olitte kertoneet sille toiselle latexille linnan sijainnin... :evil: Ja sitten puukotitte sitä selkään?(Näin se kerto...)

EDIT:

Voi v**** Laakeri... Laitoit koordinaatit julkisena viestinä. Se houkutti jonkun tuhoomaan linnaa kun kerran koordinaatitkin kerrotaan....

naputtelija
Devoted Member
Posts: 718
Joined: Wed Nov 03, 2010 7:56 pm
Location: Joku piste pohjoisessa.

Re: Minecraft

Post by naputtelija »

Pelaavatko coolbasicin porukat maksullista betaa vai maksutonta classicia? Vaiko molempia?
<Ize> Pitäs tehä allekirjotus..
<Ize> Vois keksiä jonkin nasahtavan sanonnan..
<Ize> Siitä tulis upea legenda ja kaikki vaihtaisivat allekirjoituksensa siihen.
<Ize> Ehkä ei kuitenkaa...
User avatar
Frozen
Advanced Member
Posts: 282
Joined: Fri Jan 01, 2010 4:46 pm
Location: Suomi

Re: Minecraft

Post by Frozen »

naputtelija wrote:Pelaavatko coolbasicin porukat maksullista betaa vai maksutonta classicia? Vaiko molempia?
minä ainakin classicia ja ilmaista alphaa (ilmaisviikonlopun versio) ... kyllä se täytyy vielä joskus ostaa :D
Image
Työn alla:
Jotakin epäjulkaistua
User avatar
valscion
Moderator
Moderator
Posts: 1599
Joined: Thu Dec 06, 2007 7:46 pm
Location: Espoo
Contact:

Re: Minecraft

Post by valscion »

naputtelija wrote:Pelaavatko coolbasicin porukat maksullista betaa vai maksutonta classicia? Vaiko molempia?
Maksullista betaa alphasta lähtien.
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com
naputtelija
Devoted Member
Posts: 718
Joined: Wed Nov 03, 2010 7:56 pm
Location: Joku piste pohjoisessa.

Re: Minecraft

Post by naputtelija »

Pelaan minecraft classicia n. 15 sec ja sitten se jähmettyy täysin. Kone samalla hidastuu mielettömästi. Mistä johtuu?
<Ize> Pitäs tehä allekirjotus..
<Ize> Vois keksiä jonkin nasahtavan sanonnan..
<Ize> Siitä tulis upea legenda ja kaikki vaihtaisivat allekirjoituksensa siihen.
<Ize> Ehkä ei kuitenkaa...
User avatar
Frozen
Advanced Member
Posts: 282
Joined: Fri Jan 01, 2010 4:46 pm
Location: Suomi

Re: Minecraft

Post by Frozen »

naputtelija wrote:Pelaan minecraft classicia n. 15 sec ja sitten se jähmettyy täysin. Kone samalla hidastuu mielettömästi. Mistä johtuu?
Minkälaisella/Minkä tehoisella koneella pelaat?
Image
Työn alla:
Jotakin epäjulkaistua
naputtelija
Devoted Member
Posts: 718
Joined: Wed Nov 03, 2010 7:56 pm
Location: Joku piste pohjoisessa.

Re: Minecraft

Post by naputtelija »

Tehoa kyllä löytyy, ainakin 2 kertaa enemmän kuin toisella koneella jolla se pyöri ihan ongelmitta. Tämä on vuodelta 2006 ja se jolla toimi 2002. Ongelma oli varmaankin tuliketussani, kun latasin clienttiohjelman niin samaa ongelmaa ei esiintynyt. Eli nyt käytännössä korjattu. Haluaisin kuulla, vaikuttaako selain asiaan?
<Ize> Pitäs tehä allekirjotus..
<Ize> Vois keksiä jonkin nasahtavan sanonnan..
<Ize> Siitä tulis upea legenda ja kaikki vaihtaisivat allekirjoituksensa siihen.
<Ize> Ehkä ei kuitenkaa...
naputtelija
Devoted Member
Posts: 718
Joined: Wed Nov 03, 2010 7:56 pm
Location: Joku piste pohjoisessa.

Re: Minecraft

Post by naputtelija »

Yritin perustaa classic-servun cb-porukalle, mutta tuli ongelma: kun menen osoitteeseen, se näyttää löytävän servun mutta se ei saa siihen yhteyttä. Missä vika? Kokeilkaa itse.
<Ize> Pitäs tehä allekirjotus..
<Ize> Vois keksiä jonkin nasahtavan sanonnan..
<Ize> Siitä tulis upea legenda ja kaikki vaihtaisivat allekirjoituksensa siihen.
<Ize> Ehkä ei kuitenkaa...
User avatar
Frozen
Advanced Member
Posts: 282
Joined: Fri Jan 01, 2010 4:46 pm
Location: Suomi

Re: Minecraft

Post by Frozen »

naputtelija wrote:Yritin perustaa classic-servun cb-porukalle, mutta tuli ongelma: kun menen osoitteeseen, se näyttää löytävän servun mutta se ei saa siihen yhteyttä. Missä vika? Kokeilkaa itse.
Kokeilin. Ei toiminut.
Minecraft wrote:Failed to connect
You failed to connect to the server. It's probably down!
Image
Työn alla:
Jotakin epäjulkaistua
Latexi95
Guru
Posts: 1166
Joined: Sat Sep 20, 2008 5:10 pm
Location: Lempäälä

Re: Minecraft

Post by Latexi95 »

naputtelija wrote:Yritin perustaa classic-servun cb-porukalle, mutta tuli ongelma: kun menen osoitteeseen, se näyttää löytävän servun mutta se ei saa siihen yhteyttä. Missä vika? Kokeilkaa itse.
Todennäköisesti et ole avannut porttia modeemin palomuuriin...
EDIT:

CoolClanin jäsenille:

Meidän pitää laittaa muurit viimeistään huomenna. Kaivos löydetään liian helposti. Pakko tehdä muurit ja muut suojaukset. Piileskely on tuskin enää tarpeellista tai hyödyllistä. Sovitaan asiasta tarkemmin ircissä...
[/edit]
phons
Guru
Posts: 1056
Joined: Wed May 14, 2008 10:11 am

Re: Minecraft

Post by phons »

Nyt jos joku ei ole lukenut Notch:n blogia niin linkkaan tämän eeppisen videon tännekkin. Tommonen vois olla hyvä puolustus systeemi meilläki CoolClanin basessa :DD Ja joo, mulla oli jo eilen mielessä noi muurit, mutta en kauheesti pelannu.
Image
Post Reply