Häiritsi kyllä tuon xplussan väheneminen, muutin curvevaluen pehmeydeksi 100, ja tuntui paremmalta. Lisäksi siinä ei ollut framelimittiä, lisäsin sen.
Ihan hyvä, mutta vähän purkkaa. Jos sopii, voisin fiksailla tuon sellaiseksi, että muiden on helppo lisätä omia juttuja .
CoolBubble-Foorumiprojekti
Re: CoolBubble-Foorumiprojekti
Valmiit pelit: House of Horrors , Battle Zone , Über Ball , Itdoti , Space Chaos , Bloxxplosives ☺
Projekti jota teen ehkä joskus vielä: viewtopic.php?f=11&t=2636 <-- Tämä rivi päivitetty 14.1.2013
Projekti jota teen ehkä joskus vielä: viewtopic.php?f=11&t=2636 <-- Tämä rivi päivitetty 14.1.2013
Re: CoolBubble-Foorumiprojekti
voisin ottaa tuon c2:n
-
- Devoted Member
- Posts: 594
- Joined: Tue Sep 30, 2008 4:30 pm
- Location: Ruudun toisella puolella
Re: CoolBubble-Foorumiprojekti
sopii, ja olis hyvä, jos joku muu voisi koodata, koska tällä Ubuntulla on hankalampi koodata yhtään mitään ja juu, toki saa fiksataskinkken wrote:Häiritsi kyllä tuon xplussan väheneminen, muutin curvevaluen pehmeydeksi 100, ja tuntui paremmalta. Lisäksi siinä ei ollut framelimittiä, lisäsin sen.
Ihan hyvä, mutta vähän purkkaa. Jos sopii, voisin fiksailla tuon sellaiseksi, että muiden on helppo lisätä omia juttuja .
-
- Forum Veteran
- Posts: 2396
- Joined: Tue Aug 28, 2007 4:20 pm
Re: CoolBubble-Foorumiprojekti
viewtopic.php?p=33993#p33993Wingman wrote:tällä Ubuntulla on hankalampi koodata yhtään mitään
Re: CoolBubble-Foorumiprojekti
Varaan B4-ruudun. Katotaan, jos sitä jotain keksisi.
[/edit]
EDIT:
Muokkasin hiukan noiden junttarien liikerataa. Mielestäni tämä on paljon realistisempi
Code: Select all
Screen 640,480
D7_hit=LoadImage("hit.png")
D7_lvl=LoadImage("level.png")
D7_obj1=LoadImage("junttari.png")
maskimage D7_obj1, 255,0,255
'maskimage D7_hit, 255,0,255
obj1y#=3
obj2y#=-290
obj1m=1
obj2m=1
x#=40
y#=320
startx=x
starty=y
xplus#=0
yplus#=0
Repeat
If obj1m=1 Then Gosub nosta
If obj1m=0 Then Gosub tiputa
If obj2m=1 Then Gosub nosta2
If obj2m=0 Then Gosub tiputa2
DrawImage D7_hit,0,0
DrawImage D7_obj1,112,obj1y#
DrawImage D7_obj1,237,obj2y#
pix=Getpixel(x,y)
Text 0,0,""+pix
If pix<>-65281 Then
DrawImage D7_lvl,0,0
Print "kuolit"
Wait 1000
x=startx
y=starty
xplus#=0
yplus#=0
EndIf
DrawImage D7_lvl,0,0
DrawImage D7_obj1,112,obj1y#
DrawImage D7_obj1,237,obj2y#
Circle x-5,y-5,10,0
yplus-0.02
y-yplus
x-xplus
xplus=CurveValue(0,xplus,100.0)
If UpKey() Or KeyDown(17) Then yplus+0.2
If DownKey() Or KeyDown(31) Then yplus-0.2
If LeftKey() Or KeyDown(30) Then xplus+0.2
If RightKey() Or KeyDown(32) Then xplus-0.2
DrawScreen
Forever
nosta:
If obj1y#>-319 Then
obj1yplus#+0.02
obj1y#-obj1yplus#
Else
obj1m=0
obj1yplus#=0
EndIf
Return
tiputa:
If obj1y#<4 Then
obj1yplus#-1
obj1y#-obj1yplus#
Else
obj1m=1
obj1yplus#=0
EndIf
Return
nosta2:
If obj2y#>-319 then
obj2yplus#+0.02
obj2y#-obj2yplus#
Else
obj2m=0
obj2yplus#=0
EndIf
Return
tiputa2:
If obj2y#<4 Then
obj2yplus#-1
obj2y#-obj2yplus#
Else
obj2m=1
obj2yplus#=0
EndIf
Return
Projektit:
Jotain pientä (Ehkä vähän suurempaakin)
-Tuxi- (myös Tuxi4321)
Jotain pientä (Ehkä vähän suurempaakin)
-Tuxi- (myös Tuxi4321)
-
- Devoted Member
- Posts: 594
- Joined: Tue Sep 30, 2008 4:30 pm
- Location: Ruudun toisella puolella
Re: CoolBubble-Foorumiprojekti
juuh, mutta editorini ei suostu ajamaan uudempia komentoja (pickimagecolor), joten juuri tämä peli on hankalaa koodata.Grandi wrote:viewtopic.php?p=33993#p33993Wingman wrote:tällä Ubuntulla on hankalampi koodata yhtään mitään