CB-miitti 2010 - Kyydit

Muu yhteisön välinen keskustelu.
Locked
Pettis
The Evil Admin
The Evil Admin
Posts: 1044
Joined: Sun Aug 26, 2007 5:08 pm
Location: Rovaniemi
Contact:

CB-miitti 2010 - Kyydit

Post by Pettis »

Tässä viestiketjussa voitte sopia kimppakyydit ja ilmoittaa vapaista kyytipaikoista. Muu keskustelu yleiseen miittiketjuun.
CB Repository .com - Sinne ne kaikki koodit menneet on!
MunVerkko - Ilmaisia foorumeita ja blogeja
User avatar
valscion
Moderator
Moderator
Posts: 1599
Joined: Thu Dec 06, 2007 7:46 pm
Location: Espoo
Contact:

Re: CB-miitti 2010 - Kyydit

Post by valscion »

VesQ wrote:Jos muuten vielä on kyytiä tarvitsevia pk-seudulta tai tämän reitin varrelta, niin autossa on vielä Porlammiin asti kaksi paikkaa vapaana Jonhun peruttua autopaikkavarauksensa viikonlopun huonon ajankohdan takia.

Autokin on vaihtunut - nyt ajammekin vuoden 2003 hopeanvärisellä BMW:llä, jossa on dieselmoottori. Bensakulut siis ovat pienet..!
Näin kirjoittelin jo tuolla yleisessä topikissa joten ajattelin pistää tähänkin.

Reitti kulkee siis näin: Matinkylä, Espoo -> Pihlajamäki, Helsinki -> Porlammi -> Mikkeli -> Perille Kuopioon ja yksi paikka on vielä vapaana! Kolme mahtuu takapenkille ja olisi mukava, jos se täyttyisi tuolla Mikkelin kohdalla niinkuin oli alunperin tarkoitus.
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com
JATothrim
Tech Developer
Tech Developer
Posts: 606
Joined: Tue Aug 28, 2007 6:46 pm
Location: Kuopio

Re: CB-miitti 2010 - Kyydit

Post by JATothrim »

OK, siis Kärsämäen kautta kulkevat huomio! Pettiksen Astigman kanssa on ollut puhetta, jos hän vippaisi minulle kyydin. Varmistelen kuitenkin asiaa: onko muita hyviä tyyppejä kulkemassa tämän kylän pahaisen läpi? :)
EDIT:

Astigma: hubz. :oops: mun muisti: fail.

Last edited by JATothrim on Wed Apr 28, 2010 10:12 pm, edited 2 times in total.
-On selkeästi impulsiivinen koodaaja joka...
ohjelmoi C++:lla rekursiivisesti instantioidun templaten, jonka jokainen instantiaatio instantioi sekundäärisen singleton-template-luokan, jonka jokainen instanssi käynistää säikeen tulostakseen 'jea'.
Astigma
Moderator
Moderator
Posts: 195
Joined: Sun Aug 26, 2007 5:56 pm
Location: Kuopio, Finland
Contact:

Re: CB-miitti 2010 - Kyydit

Post by Astigma »

JATothrim wrote:OK, siis Kärsämäen kautta kulkevat huomio! Pettiksen kanssa on ollut puhetta, jos hän vippaisi minulle kyydin. Varmistelen kuitenkin asiaa: onko muita hyviä tyyppejä kulkemassa tämän kylän pahaisen läpi? :)
Niin siis Pettis tuskin on vippaamassa kyytiä. Minä ehkä. Ajan ehkä reitin Kuopio-Ranua-Oulu-Kuopio. Kärsämäki ei hirveän kauaksi siltä reitiltä jää.
User avatar
Dibalo
Advanced Member
Posts: 298
Joined: Mon Aug 27, 2007 8:12 pm
Location: Espoo, Finland
Contact:

Re: CB-miitti 2010 - Kyydit

Post by Dibalo »

Mikäli joku haluaa kyydin tämän reitin varrelta, niin ilmoittautukoon!
The darkest spells can be found from
http://tunkkaus.blogspot.fi
ezbe
Tech Developer
Tech Developer
Posts: 93
Joined: Fri May 08, 2009 6:53 pm

Re: CB-miitti 2010 - Kyydit

Post by ezbe »

Jos joku ajaa Jyväskylän kautta, voisin pomppia kyytiin. Jollei, niin sitten junalla, eipä tuokaan "varusmiehelle" niin kalliiksi tule... ;)
Astigma
Moderator
Moderator
Posts: 195
Joined: Sun Aug 26, 2007 5:56 pm
Location: Kuopio, Finland
Contact:

Re: CB-miitti 2010 - Kyydit

Post by Astigma »

Voisitte alkaa kertomaan pikku hiljaa millä kyydillä olette tulossa ja mihin aikaan. Lisäksi eri lähtöaikavaihtoehdot olisi kiva tietää, niin osataan suunnitella, että miten teidät saadaan ajoissa takaisin juna- ja bussiasemille.

Itse otan siis Pettiksen, Ilmurin ja JATothrimin kyytiin ja olen Kuopiossa kello 16.00-17.00.
Pettis
The Evil Admin
The Evil Admin
Posts: 1044
Joined: Sun Aug 26, 2007 5:08 pm
Location: Rovaniemi
Contact:

Re: CB-miitti 2010 - Kyydit

Post by Pettis »

EDIT: Lähtö paluumatkalle sunnuntaina junalla Siilinjärveltä Ouluun kello 16:06. Samaan junaa lähtee myös Ilmuri.
CB Repository .com - Sinne ne kaikki koodit menneet on!
MunVerkko - Ilmaisia foorumeita ja blogeja
ristis
Moderator
Moderator
Posts: 101
Joined: Sat Sep 08, 2007 4:32 pm
Location: Espoo
Contact:

Re: CB-miitti 2010 - Kyydit

Post by ristis »

Aattelin, että saapuisin junulla perjantaina. Kuopiossa olisin 15:42 + myöhästyminen. Ehdin siinä sitten ainakin hyvin tarkastamaan perimeetterit ennen suurempaa hälinää.
Sunnuntaina voin joustavasti muun tilanteen mukaan poistua 16:05, 17:20 tai 19:51 junilla, mikäli en ole paennut paikalta jo aikaisemmin.
Tietty, jos joku vapaan paikan omaava auto suuntaa Espoo-Helsinkiin niin käy sekin, vaikka tuskin kukaan on puheväleissä enää sunnuntaina.
SPuntte
Tech Developer
Tech Developer
Posts: 650
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:51 pm
Location: Helsinki, Finland
Contact:

Re: CB-miitti 2010 - Kyydit

Post by SPuntte »

Jaren kyydillä olen sopinut tulevani, porukassa myös Atomimalli ja CCE. Jarelta olisi kiva kuulla, mihin aikaan ollaan perjantaina lähdössä. Paluu ilmeisesti Sunnuntai-iltapäiällä/illalla samaa reittiä samalla porukalla?
CoolBasic henkilökuntaa
Tech-kehittäjä
CoolBasic Classic, Cool VES

CoolPhysicsEngine | MissileSystem | Jana-ympyrä -törmäys | cbSimpleTexture | CoolCPLX
Pettis
The Evil Admin
The Evil Admin
Posts: 1044
Joined: Sun Aug 26, 2007 5:08 pm
Location: Rovaniemi
Contact:

Re: CB-miitti 2010 - Kyydit

Post by Pettis »

SPuntte wrote:Jaren kyydillä olen sopinut tulevani, porukassa myös Atomimalli ja CCE. Jarelta olisi kiva kuulla, mihin aikaan ollaan perjantaina lähdössä. Paluu ilmeisesti Sunnuntai-iltapäiällä/illalla samaa reittiä samalla porukalla?
CCE ei kuulemma ole tulossa.
CB Repository .com - Sinne ne kaikki koodit menneet on!
MunVerkko - Ilmaisia foorumeita ja blogeja
User avatar
Jare
Devoted Member
Posts: 877
Joined: Mon Aug 27, 2007 10:18 pm
Location: Pori
Contact:

Re: CB-miitti 2010 - Kyydit

Post by Jare »

Pettis wrote:
SPuntte wrote:Jaren kyydillä olen sopinut tulevani, porukassa myös Atomimalli ja CCE. Jarelta olisi kiva kuulla, mihin aikaan ollaan perjantaina lähdössä. Paluu ilmeisesti Sunnuntai-iltapäiällä/illalla samaa reittiä samalla porukalla?
CCE ei kuulemma ole tulossa.
Joo, CCE ilmoitti jättävänsä väliin.

Lähtöaika perjantaina Helsingistä minun puolestani klo 12:00 tai myöhemmin, ihan miten muille sopii. Sunnuntain lähtöaikataululla ei itselleni ole merkitystä.
User avatar
Dibalo
Advanced Member
Posts: 298
Joined: Mon Aug 27, 2007 8:12 pm
Location: Espoo, Finland
Contact:

Re: CB-miitti 2010 - Kyydit

Post by Dibalo »

Itse olen joskus illalla yhdeksän kieppeillä Kuopion rautatieasemalla, josta otan mikefulin ja Tazhin kyytiin ilmeisesti noin puoli kymmenen maissa. Eli jos joku on tulossa hieman myöhempään ajankohtaan, niin kahdelle henkilölle on vielä tilaa.
The darkest spells can be found from
http://tunkkaus.blogspot.fi
User avatar
Zero
Lead Developer
Lead Developer
Posts: 727
Joined: Sun Aug 26, 2007 2:30 pm
Location: Helsinki, Finland
Contact:

Re: CB-miitti 2010 - Kyydit

Post by Zero »

Mökin ovet on tilattu avattavaksi perjantaina klo 16. Ennen sitä ei kannata paikalle välttämättä mennä (paitsi ottamaan aurinkoa jollekin lämpimälle kivelle).

Sekä minä että caje tarvitaan autokyyti mökille jossain vaiheessa. Jos tilaa ei ole autoissa, niin pitänee tehdä useampi hakureissu.

Katsotaan varmaankin parin seuraavan päivän aikana puhelinnumero mihin voi soittaa jos sattuu eksymään :)
CoolBasic henkilökuntaa
Johtava Suunnittelija
CoolBasic V3, CoolBasic Classic

http://www.coolbasic.com/blog
TheFish
Developer
Developer
Posts: 477
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:28 pm
Location: Joensuu

Re: CB-miitti 2010 - Kyydit

Post by TheFish »

Zero wrote:Sekä minä että caje tarvitaan autokyyti mökille jossain vaiheessa. Jos tilaa ei ole autoissa, niin pitänee tehdä useampi hakureissu.
Minulla on vielä vähän auki, että tulenko henkilöautolla vai bussilla. Jos tulen henkilöautolla, voin ottaa teidät kuopiosta kyytiin. Jos taas tulen bussilla, tarvitsen itsekkin kyydin kuopiosta mökille ja takaisin kuopioon sunnuntaina. Asia selvinnee viimeistään torstaina...
EDIT:

Elikkä henkilöautolla olen tulossa, joten voin ottaa Kuopiosta väkeä kyytiin mikäli tarvitaan. Tulen varmaan jo ihan hyvissä ajoin mökille.

CoolBasic henkilökuntaa
Kehittäjä
User avatar
valscion
Moderator
Moderator
Posts: 1599
Joined: Thu Dec 06, 2007 7:46 pm
Location: Espoo
Contact:

Re: CB-miitti 2010 - Kyydit

Post by valscion »

Minun kyydilläni on tarkoitus tulla Igr0, MetalRain ja ristis. Aikataulu on vielä auki, Igr0n ja MetalRain:n sekä minun aikatauluni ovat täysin auki, että mikä tahansa aika lähtöön käy. Matkaan kuluisi se reilu kuusi tuntia. Jos joku tarvitsee kyytiä Kuopiosta kello neljän aikoihin tai siitä eteenpäin niin kertokoon täällä.

koodaaja ei ole vielä kertonut minulle aikataulustaan. Tämän päivän aikana pitäisi se saada tietoon, että nyt pikapikaa minulle YV:tä tulemaan! Kyytiin tulevat voisivat vielä laittaa minulle YV:nä myös omat puhelinnumeronsa, niin saa tien päältäkin otettua yhteyden ja kerrottua ajat, milloin oltais hakemassa. MetalRain:n numero minulla jo onkin. Kertokaa minulle myös tarkat osoitteet, mistä haluatte itsenne noudettavan. Jos mahdollista, niin hakisin mieluusti joltain bussipysäkiltä tai vastaavalta reitin varrella olevasta paikasta, ettei tarttisi ihan asuntojen keskelle lähteä sompailemaan. Mutta jos niikseen tulee, niin kyllä se melkein kotioveltakin hakeminen onnistuu jos tarttee.

Takaisintulomatkalla taisi ristikseltä puuttua Espooseen kyyti, niin multa ainakin sellasta sais.


Bensakulut menee sitten tämän auton matkustajien kesken tasan, paitsi koodaajan tarvitsee maksaa vähemmän koska tulee vasta Mikkelin kohdalla kyytiin. Tämän auton keskikulutus on suunnilleen 6l/100km ja se käy dieselillä. Bensaa siis kuluu sellanen 28 litraa yhteen suuntaan, eli 32€ menee suunnillee rahaa, ja se sitte jaetaan tasan. Tämä kulutus ja hinta on tosin vain Kuopioon asti. Sieltä mökille on asia erikseen.
EDIT:

Ainiin, koodaaja ilmoittikin ettei ole tulossa. Höh. No, olisko muuten näin tässä viime hetkellä mahdollista saada autoa kuitenkin täyteen? KAKSI PAIKKAA olisi vapaana! Jos joku autokyyti on vajaa niin sais paljon kätevämmin kun vois lähtee yhellä autolla vähemmän. EDIT2: Ja niin, olihan minulla ne numerot jo... :?

EDIT:

Ristis hyppää kyytiin jo tulomatkallakin, että nyt on neljä autossa jo. Tällä kokoonpanolla mennään: VesQ, ristis, Igr0, MetalRain

Last edited by valscion on Thu May 27, 2010 6:28 pm, edited 4 times in total.
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com
Igr0
Active Member
Posts: 110
Joined: Thu Oct 02, 2008 8:04 pm
Location: Helsinki, Finland

Re: CB-miitti 2010 - Kyydit

Post by Igr0 »

Mulla on kai jo sun numeros VesQ. Eli voidaan varmaankin olettaa että sulla on myös mun numero. :)

Edit: pistän sen varmuuden vuoks kuitenki YV:llä.
Locked