CB-miitti 2010 - Yleinen keskustelu

Muu yhteisön välinen keskustelu.
User avatar
valscion
Moderator
Moderator
Posts: 1599
Joined: Thu Dec 06, 2007 7:46 pm
Location: Espoo
Contact:

Re: CoolBasic -miitti 2010

Post by valscion »

Minua kyllä kiinnostais melko suurestikin tulla mukaan, mutta kun asustelen Espoossa ja sain tuossa pari päivää sitten vasta ajokortin niin ei ihan heti tee mieli lähteä ajamaan Kuopioon. Ja julkisillakin pääsis, tiiän, muttei ole varaa tuohon matkaan... Ei olis pk-seudulta muita innokkaita, vois järjestää samaa matkaa?

EDIT: En ole kyllä vielä ihan satavarma siltikään... mutta olisi kiva edes tietää, oisko mahdollisuus olemassa :)

EDIT2: Oiijj samperi mikä hinta tuolle tulis. Kiitos mutta ei kiitos... olen vain köyhä opiskelija :|
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com
Jonhu
Active Member
Posts: 186
Joined: Mon Aug 04, 2008 5:45 pm

Re: CoolBasic -miitti 2010

Post by Jonhu »

Itsellä jää luultavasti väliin huonon ajankohdan takia. Täytän juuri 18 tuona aikana ja keskellä viimeistä koeviikkoa, niin ei mitenkään paras ajankohta.. Viikkoa myöhemmin kesällä voisi suunnilleen tullakkin, kun tulee kesällä ajeltua autolla ympäri Suomea muutenkin :D Minäkin asun Espoossa, mutta matka Kuopioon kyllä asettaa rajoitteita..
Tekeillä pikkupelejä ja ohjelmia :)
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: CoolBasic -miitti 2010

Post by Awaclus »

Jos joku kulkee Sulkavan tai Savonlinnan kautta ja haluaa minut kyytiinsä ottaa, voin tulla. Muutoin jäätte trolleitta.
Pettis
The Evil Admin
The Evil Admin
Posts: 1044
Joined: Sun Aug 26, 2007 5:08 pm
Location: Rovaniemi
Contact:

Re: CoolBasic -miitti 2010

Post by Pettis »

Kovasti on matka esteenä mukamas. Itellä tuota matkaa kertyy n. 500 kilometriä yhteen suuntaan ja en näe sitä mitenkään esteenä.

Viime vuoden miitti oli about samoihin aikoihin ja sinne n. 10 henkilöä saapui. Miitti oli kaikin puolin ihan mukava ja otin sen ihan parin päivän mökkilomailun kannalta, mitä se kyllä olikin :) Oli mielenkiintoista vaihtaa ajatuksia eri puolilta suomea tulevien alan ihmisten ja harrastajien kanssa. Puheenaiheet niissä juttuporukoissa vaihteli aikalailla laidasta laitaan porukan mielenkiinnon mukaan... siinä makkaran paiston ja pelailun lomassa.

En kyllä tiedä sitten, että mitä ennakkoluuloja teillä oikein on meitä "vanhempia" kohtaan. Miitin ikähaitari taisi olla jotain 17 - 24 vuotta viimeksi, eikä minulla henkilökohtaisesti ainakaan ole ongelmia tulla toimeen nuorempien ihmisten kanssa.

Viime vuoden miitissä kaikki muut olivat minulle nettituttuja. Toivottavasti tänä vuonna vähän enemmänkin tuttuja, että en kävele vajaan 10 hengen lauman ohitse tunnistamatta yhtäkään :)

Porukalla tommosen mökin vuokraaminen ja parin päivän rupattelu tulee loppupeleissä kohtuu halvaksi, ellei sitten ole autoton ja tule niin kaukaa kuin minä...
CB Repository .com - Sinne ne kaikki koodit menneet on!
MunVerkko - Ilmaisia foorumeita ja blogeja
koodaaja
Moderator
Moderator
Posts: 1583
Joined: Mon Aug 27, 2007 11:24 pm
Location: Otaniemi - Mikkeli -pendelöinti

Re: CoolBasic -miitti 2010

Post by koodaaja »

Laiskuus on ainoa oikea este ;> Itse voisin näillä näkymin tulla, ei ole mitään muita erikoisempia menoja tuohon aikaan.
temu92
Web Developer
Web Developer
Posts: 1226
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:56 pm
Location: Gamindustri
Contact:

Re: CoolBasic -miitti 2010

Post by temu92 »

Emmää vaan tiedä, ny vähitellen kun on seurannu tätä nii alkaa kiinnostaa, mutta en vielä tiedä onko silloin jotakin tähdellistä tapahtumassa koulumaailmassa (koeviikko mahdollisesti?)
User avatar
Dibalo
Advanced Member
Posts: 298
Joined: Mon Aug 27, 2007 8:12 pm
Location: Espoo, Finland
Contact:

Re: CoolBasic -miitti 2010

Post by Dibalo »

Chaosworm wrote:Jos joku kulkee Sulkavan tai Savonlinnan kautta ja haluaa minut kyytiinsä ottaa, voin tulla. Muutoin jäätte trolleitta.
Itse tulen Savonlinnan kautta, mikäli kesätyöt antavat periksi tuon viikonlopun. Pääset minun kyydissä siinä tapauksessa.
The darkest spells can be found from
http://tunkkaus.blogspot.fi
jaahas
Advanced Member
Posts: 307
Joined: Fri Feb 05, 2010 11:36 pm
Location: Tornio

Re: CoolBasic -miitti 2010

Post by jaahas »

kyllähän toi kiinnostais mt on aika monta syytä miks en tule 1.olen 12v 2.isä eikä äiti luultavasti anna satasta mulle 3. asun torniossa 4.en usko että ne alkaa mua kuskaan ja eikä ne mua junaan tai bussiin yksin päästä 5.ei kukkaan tällästä noboa sinne halua. no siinä oli osa niistä :?
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: CoolBasic -miitti 2010

Post by Awaclus »

Itseasiassa taidattekin jäädä trolleitta joka tapauksessa (nothing personal, Dibalo :D). Huomasin juuri, että 30. päivä on muuta menoa :cry: .
Pettis
The Evil Admin
The Evil Admin
Posts: 1044
Joined: Sun Aug 26, 2007 5:08 pm
Location: Rovaniemi
Contact:

Re: CoolBasic -miitti 2010

Post by Pettis »

temu92 wrote:Emmää vaan tiedä, ny vähitellen kun on seurannu tätä nii alkaa kiinnostaa, mutta en vielä tiedä onko silloin jotakin tähdellistä tapahtumassa koulumaailmassa (koeviikko mahdollisesti?)
Ei kokeita viikonloppuna ole :)

Lukee ennakkoon ja kertailee matkojen aikana jos ei itse aja tms.
CB Repository .com - Sinne ne kaikki koodit menneet on!
MunVerkko - Ilmaisia foorumeita ja blogeja
Jani
Devoted Member
Posts: 741
Joined: Fri Oct 31, 2008 4:53 pm

Re: CoolBasic -miitti 2010

Post by Jani »

Itseä kiinnostais tulla, mutta eipä siinä ole järkeä...
1. Olen 11v
2. Vanhemmat ei päästä.
3. Minulla on polyneuropatia.
4. En saa lähtä minnekään yksin.
Dead men tell no tales. Also, Python rocks!
Codegolf: 99 bottles of beer (oneliner) - Water map partition
User avatar
CCE
Artist
Artist
Posts: 650
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:53 pm

Re: CoolBasic -miitti 2010

Post by CCE »

Mikäli päivämäärä on tuo 29-30.5 olisin alustavasti tulossa, mikäli kyyti järjestyy.
User avatar
valscion
Moderator
Moderator
Posts: 1599
Joined: Thu Dec 06, 2007 7:46 pm
Location: Espoo
Contact:

Re: CoolBasic -miitti 2010

Post by valscion »

Hemmetiläinen... kai sitä vois halukkuuttaan nyt taas sitte sanoa uudellee :). Eiköhän tuohon rahaakin sitten tarpeen tullen saa. Kysytäänpä siis uudelleen, sattuuko kukaan asumaan pääkaupunkiseudulla tai tämän reitin varrella (esim. Lahdessa, mahd. jopa Hämeenlinnassa tai Porvoossa)? Yksin on aika rasittavaa ajaa 400km.
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com
User avatar
MetalRain
Active Member
Posts: 188
Joined: Sun Mar 21, 2010 11:17 am
Location: Espoo

Re: CoolBasic -miitti 2010

Post by MetalRain »

VesQ wrote:Kysytäänpä siis uudelleen, sattuuko kukaan asumaan pääkaupunkiseudulla tai tämän reitin varrella (esim. Lahdessa, mahd. jopa Hämeenlinnassa tai Porvoossa)? Yksin on aika rasittavaa ajaa 400km.
Yksi ajokortillinen, mutta autoton ilmoitautuu. Asuinpaikkani Porlammi osuu aika lähelle tuota reittiä.
User avatar
Kille
Active Member
Posts: 249
Joined: Wed Aug 26, 2009 3:50 pm
Location: Juankoski

Re: CoolBasic -miitti 2010

Post by Kille »

Olisiko siellä mahdollista vaan käydä jonain päivänä? Asun noin 30 km päässä tahkolta. Ja onko siinä ikärajaa, kaikki ilmoittautuneet vaikuttavat olevan itseäni vanhempia, ja kuuluvan johonkin dev teamiin tai muuhun vastaavaan. Pitempään en jäisi, olen vasta 15 ja vanhemmat ei vaikuta kovin innostuneilta. En ole ihan varma siitä ajankohdasta, että onko minulla mitään menoa.
Igr0
Active Member
Posts: 110
Joined: Thu Oct 02, 2008 8:04 pm
Location: Helsinki, Finland

Re: CoolBasic -miitti 2010

Post by Igr0 »

MetalRain wrote:
VesQ wrote:Kysytäänpä siis uudelleen, sattuuko kukaan asumaan pääkaupunkiseudulla tai tämän reitin varrella (esim. Lahdessa, mahd. jopa Hämeenlinnassa tai Porvoossa)? Yksin on aika rasittavaa ajaa 400km.
Yksi ajokortillinen, mutta autoton ilmoitautuu. Asuinpaikkani Porlammi osuu aika lähelle tuota reittiä.
Olis toinenki ilmottautuja. :) Tosin vielä pitää hommata kotiväeltä siunaus tolle reissulle, mutta sen luulisin olevan helppo homma. Niin ja Helsingissä asustelen.
Astigma
Moderator
Moderator
Posts: 195
Joined: Sun Aug 26, 2007 5:56 pm
Location: Kuopio, Finland
Contact:

Re: CoolBasic -miitti 2010

Post by Astigma »

Noniin, alkoihan sitä kiinnostuneita ilmetä. Hyvä hyvä. En nyt kuitenkaan halua tyrmätä innostustanne, mutta toistan nyt ensimmäisessä viestissä olevat faktat:

1) Reissu on oma kustanteinen.
2) Mökin vuokra jaetaan osallistuneiden kesken tasan. (Paitsi päiväseltään käväisevät ihmiset eivät maksa mitään, sillä he eivät siellä yövy)
3) Jokainen maksaa omat ruokansa.

Eli rahaa on varattava enemmän kuin mitä pelkkiin matkoihin menee. Mökin vuokran suuruus vaihtelee osallistujien määrän mukaan ja on luultavasti 20 - 30 euroa per henkilö. Tarkalleen en uskalla vielä sanoa.
User avatar
valscion
Moderator
Moderator
Posts: 1599
Joined: Thu Dec 06, 2007 7:46 pm
Location: Espoo
Contact:

Re: CoolBasic -miitti 2010

Post by valscion »

Igr0 wrote:
MetalRain wrote:
VesQ wrote:Kysytäänpä siis uudelleen, sattuuko kukaan asumaan pääkaupunkiseudulla tai tämän reitin varrella (esim. Lahdessa, mahd. jopa Hämeenlinnassa tai Porvoossa)? Yksin on aika rasittavaa ajaa 400km.
Yksi ajokortillinen, mutta autoton ilmoitautuu. Asuinpaikkani Porlammi osuu aika lähelle tuota reittiä.
Olis toinenki ilmottautuja. :) Tosin vielä pitää hommata kotiväeltä siunaus tolle reissulle, mutta sen luulisin olevan helppo homma. Niin ja Helsingissä asustelen.
Hienoa, että porukkaa ilmaantui! Eiköhän päästä Porlamminkin kautta ajelemaan, että täältä saat kyydin :). Matka-aika tosin pitenee lähes tunnilla silloin, mutta eipäs paljoa haittaa. Pistetään bensakulut sitten matkan mukaan yhteisiksi, niin en minä joudu ainoastaan maksumieheksi :). Ottakaa minuun vaikka sitten YV:llä yhteyttä, niin katsellaan tarkemmin matkasuunnitelmia ja yhteydenpitoa :).

Mutta juu, matkaan siis mahtuisi vielä ainakin yksi, että jos satut olemaan tuon reitin varrella niin sanoppa toki :). Takapenkille mahtuu kyllä vielä kolmaskin (eli siis kaksi paikkaa vapaana vielä yhteensä), mutta sitten saattaa mukavuus vähän kärsiä jo... mutta ei pahasti siltikään ;). Tällä hetkellä reitti näyttäisi suunnilleen tältä.

Ja MetalRain - hyvä kun sinulla on ajokortti, voidaan sitte vuorotella autolla. Saan täältä kotoa käyttöön meidän Renault Meganen, niin sillä on sitte helppo ajella :).
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com
koodaaja
Moderator
Moderator
Posts: 1583
Joined: Mon Aug 27, 2007 11:24 pm
Location: Otaniemi - Mikkeli -pendelöinti

Re: CoolBasic -miitti 2010

Post by koodaaja »

Jos reitti ei ole niin justiinsa niin Mikkelin kautta kierto on google mapsin mukaan jopa viisi minuuttia nopeampi, eikä minun tarvitsisi kulkea junalla :>
User avatar
Jare
Devoted Member
Posts: 877
Joined: Mon Aug 27, 2007 10:18 pm
Location: Pori
Contact:

Re: CoolBasic -miitti 2010

Post by Jare »

Itse olen tulossa autolla Helsingistä. SPuntte puhui jo alustavasti olevansa tulossa minun kyytiin (ilmoitatko jos tilanne muuttuu / on muuttunut). Yksi paikka olisi vapaana mieluusti Helsingistä lähtevälle.
Post Reply