Offtopic (I/2010)

Muu yhteisön välinen keskustelu.
Locked
Requiem for Anthrax
Active Member
Posts: 155
Joined: Wed Dec 03, 2008 8:17 pm
Location: Haukipudas

Re: Offtopic (I/2010)

Post by Requiem for Anthrax »

nyt on pakko kysyä: Miten ihmeessä vistan muka voi sekoittaa ?
Turmankylä
huonoja pelejä, purkkaisia viritelmiä, tylsiä tarinoita.
Viltzu
Guru
Posts: 1132
Joined: Sun Aug 26, 2007 5:45 pm
Location: Alavieska
Contact:

Re: Offtopic (I/2010)

Post by Viltzu »

LFS:tä on tullut pelailtua G25 ratilla jo kauan. Kokoversiota ei vieläkään ole, ja tuskin tulee olemaan ennen s3 versiota pelistä.
EDIT:

Requiem for Anthrax wrote:nyt on pakko kysyä: Miten ihmeessä vistan muka voi sekoittaa ?
Miten Vista voi pysyä kasassa o.o[/edit]
Last edited by Viltzu on Thu Jul 01, 2010 11:58 pm, edited 1 time in total.
Sumppi
Active Member
Posts: 163
Joined: Wed Dec 03, 2008 8:07 pm

Re: Offtopic (I/2010)

Post by Sumppi »

Latexi95 wrote:Tuli vaan tossa mieleen, että liikkuuko foorumeilla muitakin Live for Speed kuskeja. Viime aikona on tullut peliä ajettua enemmänkin kun ostin Logitech G25 ratin. :D
Totta kai liikkuu. Joskushan taidettiin radalla tavatakin. Olen pelannut aktiivisesti kohta puolitoista vuotta, joten kyllä auto pysyy melko hyvin hallinnassa, vaikka ei ole noin hienoa rattia kuin sinulla. Itse ajelen jollakin vanhalla Mircosofrin sidewinder-ratilla. Nykyään tulee vähemmän pyörittyä julkisilla servuilla, kun ajelen enimmäkseen oikeita sarjoja. Nytkin olen koko illan viettänyt harjoittelemassa ensi tiistain Baby UFR Leaguen kisaa varten. Ja tunnushan oli Joku123
Grandi wrote:Sumpille piste. Jos nimimerkin m-kirjain muutetaan r:ksi, p-kirjain v:ksi ja 3 viimeistä kirjainta "vor":iksi, saadaan "survivor", eli suomeksi selviytyjä. Melkoinen yhteensattuma!
Latexi95
Guru
Posts: 1166
Joined: Sat Sep 20, 2008 5:10 pm
Location: Lempäälä

Re: Offtopic (I/2010)

Post by Latexi95 »

Sumppi wrote:
Latexi95 wrote:Tuli vaan tossa mieleen, että liikkuuko foorumeilla muitakin Live for Speed kuskeja. Viime aikona on tullut peliä ajettua enemmänkin kun ostin Logitech G25 ratin. :D
Totta kai liikkuu. Joskushan taidettiin radalla tavatakin. Olen pelannut aktiivisesti kohta puolitoista vuotta, joten kyllä auto pysyy melko hyvin hallinnassa, vaikka ei ole noin hienoa rattia kuin sinulla. Itse ajelen jollakin vanhalla Mircosofrin sidewinder-ratilla. Nykyään tulee vähemmän pyörittyä julkisilla servuilla, kun ajelen enimmäkseen oikeita sarjoja. Nytkin olen koko illan viettänyt harjoittelemassa ensi tiistain Baby UFR Leaguen kisaa varten. Ja tunnushan oli Joku123
Ai sinäkö se olitkin joka kysyit kerran liikunko cb:n foorumeilla. :lol:
Microsoft Sidewinder:han on huippu ratti. Minäkin lopetin sen käyttämisen
vasta kaksi päivää sitten, alkoi 10 vuoden jälkeen näkyä hieman käyttön jälkiä.
(Ohjauksessa muutama sentti väljää, kaasupoljin toimii vain 50-100% välillä, jne.)
Viltzu wrote:LFS:tä on tullut pelailtua G25 ratilla jo kauan. Kokoversiota ei vieläkään ole, ja tuskin tulee olemaan ennen s3 versiota pelistä.
Itse hankin s2 lisenssin alkuvuodesta.
Requiem for Anthrax wrote:
EDIT:

Requiem for Anthrax wrote:nyt on pakko kysyä: Miten ihmeessä vistan muka voi sekoittaa ?
Miten Vista voi pysyä kasassa o.o[/edit]
Ei se pysykkään...
Requiem for Anthrax
Active Member
Posts: 155
Joined: Wed Dec 03, 2008 8:17 pm
Location: Haukipudas

Re: Offtopic (I/2010)

Post by Requiem for Anthrax »

Latexi95 wrote: Ei se pysykkään...
mitenniin ei pysy kasassa, itsellä ollut jo kaksi vuotta eikä mitään ongelmaa.
Turmankylä
huonoja pelejä, purkkaisia viritelmiä, tylsiä tarinoita.
User avatar
esa94
Guru
Posts: 1855
Joined: Tue Sep 04, 2007 5:35 pm

Re: Offtopic (I/2010)

Post by esa94 »

Tuli tämmöinen idea, että pitäisiköhän alkaa viettää Osmo-päivää vaikkapa 5.4. (Joka on ikävä kyllä mennyt jo) joka oli päivä, jolloin CB-foorumille saapui tieto, että Osmo on trolli. :D
temu92
Web Developer
Web Developer
Posts: 1226
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:56 pm
Location: Gamindustri
Contact:

Re: Offtopic (I/2010)

Post by temu92 »

esa94 wrote:Osmo
Bad memories. DO NOT WANT!
Requiem for Anthrax
Active Member
Posts: 155
Joined: Wed Dec 03, 2008 8:17 pm
Location: Haukipudas

Re: Offtopic (I/2010)

Post by Requiem for Anthrax »

Osmohan oli hupaisia ja mukava kaveri. Ne pelit olivat niin huonoja että ne oli hyviä. joten itselleni on jäänyt todella hyvä kuva tyypistä.
Turmankylä
huonoja pelejä, purkkaisia viritelmiä, tylsiä tarinoita.
Koodiapina
Forum Veteran
Posts: 2396
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:20 pm

Re: Offtopic (I/2010)

Post by Koodiapina »

Osmo oli kova kaveri ja hallitsi trollaamisen salat. Ei kuka tahansa keksi laittaa pelin sankarispriteä ampumaan kuteja jaloistaan.
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Offtopic (I/2010)

Post by Awaclus »

esa94 wrote:Tuli tämmöinen idea, että pitäisiköhän alkaa viettää Osmo-päivää vaikkapa 5.4. (Joka on ikävä kyllä mennyt jo) joka oli päivä, jolloin CB-foorumille saapui tieto, että Osmo on trolli. :D
Hyvä idea, kannatan!
Latexi95
Guru
Posts: 1166
Joined: Sat Sep 20, 2008 5:10 pm
Location: Lempäälä

Re: Offtopic (I/2010)

Post by Latexi95 »

Requiem for Anthrax wrote:
Latexi95 wrote: Ei se pysykkään...
mitenniin ei pysy kasassa, itsellä ollut jo kaksi vuotta eikä mitään ongelmaa.
Ihmeiden aika ei olekkaan ohi.. :o
KilledWhale
Tech Developer
Tech Developer
Posts: 545
Joined: Sun Aug 26, 2007 2:43 pm
Location: Liminka

Re: Offtopic (I/2010)

Post by KilledWhale »

Requiem for Anthrax wrote:
Latexi95 wrote: Ei se pysykkään...
mitenniin ei pysy kasassa, itsellä ollut jo kaksi vuotta eikä mitään ongelmaa.
Ei se kyllä tosiaan pysy.
Itselläni tuli "miniläppärin" mukana windows visva home premium ja se hajosi ensimmäisen kerran kun sammutin koneen kesken käynnistyksen. Noh, acerin palautusosiolta vedin sen takaisin ja latailin ubuntun asennustikkua varten mediaa. Sammuttaessa se p*****e päätti alkaa päivityksiä asentamaan kysymättä minulta mitään, joten sammutin koneen painamalla virtanappia 5sec ja visva hajosi siihenkin. Ubuntun sain kuitenkin asennettua, joten vistan kohtalo oli sinäänsä se ja sama, kunnes sitten huomasin tarvitsevani biosin päivitystä, jotka v***n acer jakaa tietenkin windowsin graafisena kökkäreenä, joten freedos yms. eivät olleet vaihtoehtoja. Eikun siis vistan nollaukseen backup-osion kautta vielä kertaalleen ja biosille uutta firmwarea rullaamaan.

Molemmilla kerroilla seotessaan visva tarjosi käynnistyessä BSODia, joka liittyi jotenkin näyttikseen, mutta jota ei kiertänyt edes vikasietotila, jonka vuoksi en jaksanut alkaa setvimään ongelmaa vaan vedin suosiolla "puhtaan" asennukset backup-osiolta.

Eli joo. Tämä vain vahvisti omaa käsitystäni siitä, kuinka täyttä p***aa windowsit ovatkaan.
Paljon mukavampi käyttää käyttiksiä, jotka oikeasti toimivat (lue. linuxit)
Windows on oikeasti parempi ajaa virtualboxissa suljetussa hiekkalaatikossa ja sielläkin vain silloin kun sitä tosiaan tarvitsee.
CoolBasic henkilökuntaa
Kehittäjä

cbFUN Kello
cbSDL
Whale.dy.fi

<@cce> miltäs tuntuu olla suomen paras
Feuer
Devoted Member
Posts: 520
Joined: Tue Jun 16, 2009 11:13 am
Contact:

Re: Offtopic (I/2010)

Post by Feuer »

Eikai Vista kasassa pysykään missään miniläppärillä elossa. Niitä varten on sitten olemassa 7:t ja äxpeet.
Asus P8P67 LE/Intel Core i5 2500K/ GTX560/ 8GT RAM/750GT HDDt + 120GT SSD + 13" Macbook Pro
Blogi - Peräpohjola - MERPG
KilledWhale
Tech Developer
Tech Developer
Posts: 545
Joined: Sun Aug 26, 2007 2:43 pm
Location: Liminka

Re: Offtopic (I/2010)

Post by KilledWhale »

Feuer wrote:Eikai Vista kasassa pysykään missään miniläppärillä elossa. Niitä varten on sitten olemassa 7:t ja äxpeet.
Kyllä sen pitäis pyöriä kun koneessa on 1.2GHz dual core prossu + 3gigaa ramia...
No eipä tuo tunnu toimivan wanhempien pöytäkoneellakaan :D
CoolBasic henkilökuntaa
Kehittäjä

cbFUN Kello
cbSDL
Whale.dy.fi

<@cce> miltäs tuntuu olla suomen paras
Requiem for Anthrax
Active Member
Posts: 155
Joined: Wed Dec 03, 2008 8:17 pm
Location: Haukipudas

Re: Offtopic (I/2010)

Post by Requiem for Anthrax »

no ei ihme että vista hajoaa kun menet sulkemaan sen käynnistyksessä tai päivityksen aikana. Itse olen nähny kotona vain yhden kerran bsodin ja sekin oli kaverin koneessa. on vista pöytäkoneessa ja läppärissä, molemmissa toimii hyvin. Joten tämä "windowsin perseestä olo" taitaa johtua ihan käyttäjästä itsestään.
Turmankylä
huonoja pelejä, purkkaisia viritelmiä, tylsiä tarinoita.
Latexi95
Guru
Posts: 1166
Joined: Sat Sep 20, 2008 5:10 pm
Location: Lempäälä

Re: Offtopic (I/2010)

Post by Latexi95 »

Vista kyllä on romu, eikä sitä voi kiistää. "Bluescreen" tulee päivittäin, *aatanan hidas vaikka koneessa olisikin tehoja, kysyy järjestelmän valvojan oikeuksia kokojan, sammutuksessa kaatuu itsekseen, jne... Virtakytkin sammutus on pakollinen operaatio päivittäin...
KilledWhale
Tech Developer
Tech Developer
Posts: 545
Joined: Sun Aug 26, 2007 2:43 pm
Location: Liminka

Re: Offtopic (I/2010)

Post by KilledWhale »

Requiem for Anthrax wrote:no ei ihme että vista hajoaa kun menet sulkemaan sen käynnistyksessä tai päivityksen aikana. Itse olen nähny kotona vain yhden kerran bsodin ja sekin oli kaverin koneessa. on vista pöytäkoneessa ja läppärissä, molemmissa toimii hyvin. Joten tämä "windowsin perseestä olo" taitaa johtua ihan käyttäjästä itsestään.
No kyllä minulla vain Ubuntu, Gentoo ja Arch kestävät hyvin sammutuksen kesken käynnistyksen tai päivityksen, eli windows on perseestä.
Ja joo, olen kyllä vannoutunut linux-käyttäjä <3
CoolBasic henkilökuntaa
Kehittäjä

cbFUN Kello
cbSDL
Whale.dy.fi

<@cce> miltäs tuntuu olla suomen paras
Koodiapina
Forum Veteran
Posts: 2396
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:20 pm

Re: Offtopic (I/2010)

Post by Koodiapina »

KilledWhale wrote:No kyllä minulla vain Ubuntu, Gentoo ja Arch kestävät hyvin sammutuksen kesken käynnistyksen tai päivityksen, eli windows on perseestä.
Kyllä minä olen saanut Ubuntuni rikki sammuttamalla kesken (jumittuneen) päivityksen. Puolet ohjelmista oli tämän jälkeen käyttökelvottomia.

Versio oli 7.11, enkä ole törmännyt vastaaviin ongelmiin myöhemmissä julkaisuissa. Mutta jos otetaan Windows-vihaajien mentaliteetti käyttöön (Vistassa oli vikoja -> kaikki Windowsit ovat surkeita), niin voimme sanoa myös: Ubuntu 7.11:ssa oli vikoja -> kaikki Ubuntut ovat surkeita/kaikki Linux-distrot ovat surkeita.

Itsehän käytän molempia, Windowsia ja Ubuntua, koska ne soveltuvat erinomaisesti omiin käyttötarkoituksiinsa joihin niitä tarvitsen.
User avatar
esa94
Guru
Posts: 1855
Joined: Tue Sep 04, 2007 5:35 pm

Re: Offtopic (I/2010)

Post by esa94 »

Grandi wrote:
KilledWhale wrote:No kyllä minulla vain Ubuntu, Gentoo ja Arch kestävät hyvin sammutuksen kesken käynnistyksen tai päivityksen, eli windows on perseestä.
Kyllä minä olen saanut Ubuntuni rikki sammuttamalla kesken (jumittuneen) päivityksen. Puolet ohjelmista oli tämän jälkeen käyttökelvottomia.
Minä voitan, sammutin kerran koneen kesken kernelipäivityksen ja koko kakka piti asentaa uudelleen :D
TheFish
Developer
Developer
Posts: 477
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:28 pm
Location: Joensuu

Re: Offtopic (I/2010)

Post by TheFish »

esa94 wrote:
Grandi wrote:
KilledWhale wrote:No kyllä minulla vain Ubuntu, Gentoo ja Arch kestävät hyvin sammutuksen kesken käynnistyksen tai päivityksen, eli windows on perseestä.
Kyllä minä olen saanut Ubuntuni rikki sammuttamalla kesken (jumittuneen) päivityksen. Puolet ohjelmista oli tämän jälkeen käyttökelvottomia.
Minä voitan, sammutin kerran koneen kesken kernelipäivityksen ja koko kakka piti asentaa uudelleen :D
Eihän ubuntu edes poista vanhaa kerneliä päivityksessä (vai poistaako?). Eli tuonhan olisi pitänyt korjaantua ottamalla vain vanha kerneli käyttöön ja asentamalla päivitetyn sen jälkeen uudestaan.
CoolBasic henkilökuntaa
Kehittäjä
Locked