Offtopic (I/2010)

Muu yhteisön välinen keskustelu.
Locked
ristis
Moderator
Moderator
Posts: 101
Joined: Sat Sep 08, 2007 4:32 pm
Location: Espoo
Contact:

Re: Offtopic (I/2010)

Post by ristis »

Ozcar wrote:
Viltzu wrote:
Requiem for Anthrax wrote:Tabermann on kuollut :(
En edes tiennyt kuka hän on. Ja ei kuulostanut kiinnostavalta jätkältä.
"En tuntenut, mutta varmaan paska jätkä."
Ei nyt kurkoteta kuitenkaan liian kauas vaikka asiaa enimmäkseen puhelitkin.



Tätä keskustelua sivuaa Tony Halmeen kuoleman ja Iltalehden kolumnistin Kaarina Hazardin kirjoituksen ympärillä käyty vääntö. Tapauksena melko tuore.
Kannattaa tutustua siihen ja jättää nyt tämä vääntö mieluiten tähän. Keskitytään iloisempiin asioihin eikä väännetä hautojen äärellä, että kuka on oikeassa mistäkin. :)



Meikäkin veikkaa Saksa - Hollanti - Espanjaa mutta toivoisin toki Hollannille nyt kultamitalia.
User avatar
esa94
Guru
Posts: 1855
Joined: Tue Sep 04, 2007 5:35 pm

Re: Offtopic (I/2010)

Post by esa94 »

Ozcar wrote:Ei minua sellaiseen, ei, mutta tyttöystävä oli töissä animekaraokea vetämässä.
Dääm, ois pitänyt käydä siellä :D
EDIT:

Harmittaa myös, etten ehtinyt kuuntelemaan Energian propagandaa. Siis sen Energian joka teki Star Wreckin ja nyt väsää Iron Skytä. :<

Ozcar
Advanced Member
Posts: 439
Joined: Mon Aug 27, 2007 8:43 pm
Location: Helsinki

Re: Offtopic (I/2010)

Post by Ozcar »

Noniin, nyt astuivat modet väliin. Lasketaan aseet ja myönnetään kaikki sotarikokset kärjistämisestä. Joskus vain kuohahtaa yli ja pitää opettaa tenaville tapoja, kun kuolinuutisesta pitää heti alkaa kirjoittamaan, ettei mies kiinnosta. No, jos nyt kaikki opittiin jotain niin jatketaan muista aiheista. Anteeksi kaikille mukaanvedetyille, älkääkä suinkaan luulko, että minä täällä vaahto suupielessä hakkasin näppäimistöä. Ei tässä mitään vakavaa ollut, kunhan pientä näpäytystä yleisistä tavoista.
esa94 wrote:
Ozcar wrote:Ei minua sellaiseen, ei, mutta tyttöystävä oli töissä animekaraokea vetämässä.
Dääm, ois pitänyt käydä siellä :D
Heh, siinä olisikin ollut jo jutun juurta. O.O <- hänen ilmeensä kun ilmestyt siihen eteen kasuaalisti puhumaan kaikesta kuten olisi ilmiselvää, että jokaisen pitäisi tuntea kumppaninsa foorumilaiset.

Itse asiassa tietenkin pitäisi. Hmm, tästä voisi ihan ottaa xkcd-"My Hobby"n: esittäydy foorumikavereiden läheisille. Vaivaannuttavia kohtaamisia horisontissa, Capt'n!
Ratkaisit juuri universaaliongelman! Hienoa, ota keksi.

Filosofia on ajattelun taidetta, mutta sen maalari elää juoden apurahojaan masennukseensa.
User avatar
esa94
Guru
Posts: 1855
Joined: Tue Sep 04, 2007 5:35 pm

Re: Offtopic (I/2010)

Post by esa94 »

Ozcar wrote:
esa94 wrote:
Ozcar wrote:Ei minua sellaiseen, ei, mutta tyttöystävä oli töissä animekaraokea vetämässä.
Dääm, ois pitänyt käydä siellä :D
Heh, siinä olisikin ollut jo jutun juurta. O.O <- hänen ilmeensä kun ilmestyt siihen eteen kasuaalisti puhumaan kaikesta kuten olisi ilmiselvää, että jokaisen pitäisi tuntea kumppaninsa foorumilaiset.
Meheh. Jos oisin saanu koneen tai jonku käytettäväks nii olisin tullu irkkiin ja foorumeille "OMG LOL OON TRACONIS" ja silloin olisin ehkä mennytkin sinne.

En kuitenkaan ole varsinaisesti karaoken ystävä :P
Koodiapina
Forum Veteran
Posts: 2396
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:20 pm

Re: Offtopic (I/2010)

Post by Koodiapina »

Ozcar wrote:Vaikka se ei nuoreen mieleen iskostuisikaan ettei mitä tahansa voi sanoa ja kapinahenki herää heti ensimmäisestä torusta, niin uskokaa tämän kerran. ... pitää opettaa tenaville tapoja
Nyt on kyllä pätemisen makua ja pikkuvanhuutta ilmassa. Jätkä on juuri päässyt täysi-ikäisyyden puolelle ja nyt paasaa jo elämänkokemuksesta?
User avatar
Jonez
Devoted Member
Posts: 575
Joined: Mon Aug 27, 2007 8:37 pm

Re: Offtopic (I/2010)

Post by Jonez »

Grandi wrote:Nyt on kyllä pätemisen makua ja pikkuvanhuutta ilmassa. Jätkä on juuri päässyt täysi-ikäisyyden puolelle ja nyt paasaa jo elämänkokemuksesta?
Ei sitä kypsyyttä numeroiden perusteella määritellä, vaan käyttäytymisen. Ja Ozcarilla on täysin päteviä argumentteja. Hän puuttui asioihin joihin esimerkiksi itse en pelkän turhautumisen takia jaksanut. Mutta olisikohan nyt aika rauhoittua, ennen kuin tästä tulee sota kahden tai useamman puolueen kesken?
-Vuoden 2008 aloittelijan ystävä -palkinnon voittaja-
Image <- protestipelikilpailun voittaja.
Space War
Koodiapina
Forum Veteran
Posts: 2396
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:20 pm

Re: Offtopic (I/2010)

Post by Koodiapina »

Et ymmärtänyt pointtiani. Keskustelun toisen osapuolen nimittäminen tenavaksi ei kerro mistään muusta kuin kirjoittajan ylimielisyydestä. Vaikka tuntisikin itsensä muita vanhemmaksi ja viisaammaksi, voisi pitää mölyt mahassaan, jotta ei loukkaa niitä eläviäkään olentoja.

Mutta joo, voi asian puimisen jättää minunkin puolestani tähän. Tosin jos joku sanoo tähän viestiin jotain, minun on pakko vastata.
MrMonday
Advanced Member
Posts: 378
Joined: Fri Oct 10, 2008 2:35 pm

Re: Offtopic (I/2010)

Post by MrMonday »

Grandi wrote:..jos joku sanoo tähän viestiin jotain, minun on pakko vastata.
Koska täytyy saada viimeinen sana? ja minä sitten tyhmänä vielä kyselen tyhmiä *avokämmenellä otsaan*
Mutta kaiken maailman turhanpäiväisen sanaharkan saisi jättää heti alkuunsa.. (tai siirtyä Suomi24:een :lol: )
Anyway, tätä menoa täällä on kohta kaikki alle viikko sitten rekisteröityneet "forum veteraneja" :P
User avatar
esa94
Guru
Posts: 1855
Joined: Tue Sep 04, 2007 5:35 pm

Re: Offtopic (I/2010)

Post by esa94 »

MrMonday wrote:
Grandi wrote:..jos joku sanoo tähän viestiin jotain, minun on pakko vastata.
Koska täytyy saada viimeinen sana?
Ei, vaan koska joku kuitenkin kysyy jotain ja odottaa siihen vastausta. Irrotit toteamuksen osittain kontekstistaan.
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Offtopic (I/2010)

Post by Awaclus »

MrMonday wrote:Koska täytyy saada viimeinen sana?
Ei. Havainnollistava esimerkki, miksi:

A: Juu.
B: Eipäs.
A: Juupas.
B: Eipäs.
A: Juupas.
B: Eipäs.
A: Koska tällaisesta juupas-eipäs -keskustelusta ei ole mitään hyötyä, jätän keskustelun sikseen.
B: Eipäs, joten minä voitin koska A näköjään ei enää esitä mitään vastaväitteitä.
User avatar
buke44
Active Member
Posts: 169
Joined: Sat May 23, 2009 8:10 pm
Location: Tampere

Re: Offtopic (I/2010)

Post by buke44 »

Chaosworm wrote:
MrMonday wrote:Koska täytyy saada viimeinen sana?
Ei. Havainnollistava esimerkki, miksi:

A: Juu.
B: Eipäs.
A: Juupas.
B: Eipäs.
A: Juupas.
B: Eipäs.
A: Koska tällaisesta juupas-eipäs -keskustelusta ei ole mitään hyötyä, jätän keskustelun sikseen.
B: Eipäs, joten minä voitin koska A näköjään ei enää esitä mitään vastaväitteitä.
Minä olen oikeassa, koska et ole olemassa. Et pysty todistamaan olemassaoloasi. Voitan aina, koska kukaan muu ei ole olemassa.
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Offtopic (I/2010)

Post by Awaclus »

buke44 wrote: Minä olen oikeassa, koska et ole olemassa. Et pysty todistamaan olemassaoloasi. Voitan aina, koska kukaan muu ei ole olemassa.
1) Se, että minä en ole olemassa, ei välttämättä tarkoita sitä, että sinä olet oikeassa.
2) Sitäpaitsi minähän olen olemassa. Todellisuus on vain aivojeni aiheuttamaa harhaa. Koska aivoni siis aiheuttavat tuon harhan, minulla on täysi syy uskoa, että aivoni ovat olemassa eli siis myös minä olen olemassa. Ja koska siis myös tavallaan aivoni ovat "luoneet" tuon "todellisuuden", todellisuudessa asiat ovat niin kuin aivoni uskovat, eli siis minä OLEN olemassa.
3) Minä uskon myös, ettei sinua ole olemassa ja että olen voittanut tämän väittelyn. Äskeisistä perusteluista johtuen, todellisuudessa siis et ole olemassa ja minä myös voitin tämän väittelyn.
4) Minä uskon myös, että kohta 2) pitää paikkansa, joten sekin myös pitää paikkansa, joten tämä teoria on aukoton.
Last edited by Awaclus on Sun Jul 11, 2010 9:35 pm, edited 2 times in total.
MaGetzUb
Guru
Posts: 1715
Joined: Sun Sep 09, 2007 12:35 pm
Location: Alavus

Re: Offtopic (I/2010)

Post by MaGetzUb »

Minulla on pyörinyt päässä, että mitenkä voisi toteuttaa tekstuuri mappauksen cb koodina? Joo sehän on hidasta, mutta mielenkiintoa silti minulta löytyy. Eikä nuista enkun kielisistä wikipedioista ota selvää.. -.-
Niin siis kuvan piirtäminen 3:n tai 4:n pisteen välillä.. :D
EDIT:

Hehe hirviää quote sotaa tuossa yläpuolella, koittakaa ny olla.

Solar Eclipse
Meneillä olevat Projektit:
We're in a simulation, and God is trying to debug us.
User avatar
esa94
Guru
Posts: 1855
Joined: Tue Sep 04, 2007 5:35 pm

Re: Offtopic (I/2010)

Post by esa94 »

buke44 wrote:Minä olen oikeassa, koska et ole olemassa. Et pysty todistamaan olemassaoloasi. Voitan aina, koska kukaan muu ei ole olemassa.
Todista että olet olemassa ilman mahdollisuutta että kukaan muu on.

Sitä paitsi, eikö meillä ollut jo väittelytopic? Menkää sinne kinastelemaan kun et kerran suostu uskomaan että pointtisi ei ole valiidi.
Taatero
Advanced Member
Posts: 384
Joined: Tue May 27, 2008 6:06 pm

Re: Offtopic (I/2010)

Post by Taatero »

Heh, trollasin MW:ssä nimimerkillä konsu_mias. Kommenttia tule akselilta "tiiätkö mikä on pimppi" aina siihen "minkä ikäinen oot". Joku tyyppi sai kickit floodaamisesta kun roflasi siellä :D Yllättävän viihdyttävää puuhaa
[color=#40BF00][u]koodaaja[/u][/color] wrote:Täyden turvan takaamiseksi avain olisi myös kuljetettava offlinenä suoraan tulevien viestien lähettäjältä niiden vastaanottajalle laitakaupungin hämärissä yöneljältä ja varmistettava, ettei kumpaakaan osapuolta seurata. Popliinitakkia suositellaan.
MaGetzUb
Guru
Posts: 1715
Joined: Sun Sep 09, 2007 12:35 pm
Location: Alavus

Re: Offtopic (I/2010)

Post by MaGetzUb »

Taatero wrote:Heh, trollasin MW:ssä nimimerkillä konsu_mias. Kommenttia tule akselilta "tiiätkö mikä on pimppi" aina siihen "minkä ikäinen oot". Joku tyyppi sai kickit floodaamisesta kun roflasi siellä :D Yllättävän viihdyttävää puuhaa
Ehkäpä hauskaa, mutta lapsellista.
Solar Eclipse
Meneillä olevat Projektit:
We're in a simulation, and God is trying to debug us.
Jani
Devoted Member
Posts: 741
Joined: Fri Oct 31, 2008 4:53 pm

Re: Offtopic (I/2010)

Post by Jani »

Sain koneeseeni asennettua Windows7 ja hyvä on. Pettikselle kiitokset verkkoavusta :) .
Dead men tell no tales. Also, Python rocks!
Codegolf: 99 bottles of beer (oneliner) - Water map partition
Feuer
Devoted Member
Posts: 520
Joined: Tue Jun 16, 2009 11:13 am
Contact:

Re: Offtopic (I/2010)

Post by Feuer »

Sain 14 EDO-muistikampaa (nelimegaisilta vaikuttavat, joku voisi vaihtaa pari 64 megaisiksi SDRAMmeiksi tai 256 megaisiksi DDRiksi!) ja pitihän noita koettaa tietokoneessa. Tuo pre98 - ajan emojen väyläarkkitehtuuri on fyysisesti erittäin hauska, PCIt ja ISAt ovat yhteydessä emolle yhden valtavan väylän kautta.
Asus P8P67 LE/Intel Core i5 2500K/ GTX560/ 8GT RAM/750GT HDDt + 120GT SSD + 13" Macbook Pro
Blogi - Peräpohjola - MERPG
DumBasZ
Newcomer
Posts: 20
Joined: Fri Aug 29, 2008 7:52 am

Re: Offtopic (I/2010)

Post by DumBasZ »

Parhaat ja suurimmat tasoloikat, jotka on tehty CoolBasicilla? Itsekin tekemässä sellaista ja haluaisin pientä mallia sekä katsoa pystynkö ylittämään niitä =P.
Locked