Foorumin henkilökunta toivottaa kaikille oikein hyvää Uutta Vuotta 2010!

Jospa sitä 2010 puhaltaisi uudet tuulet

Itellähän on vaan tähtisädetikkuja, joita käytän turvallisesti hitsauskypärä päässä ja 50 metrin suojaetäisyydellä, jotta en varmasti näkisi mitään.Pettis wrote:Ja kyllä, henkilökunnalla riittää (yhteenlaskettu) ikä ampua raketteja.
Eijei, siinä pitää olla se "whole" tai "entire" mukana. Jos meemeillään, niin se pitää tehdä kunnolla. En viilaa pilkkua koskaan. -Jupe.Zero wrote:I accidentally the house.
Harmi, uuden lain mukaan en saa ampua raketteja, koska olen vasta 12 vuotta !!
Juu, kuusi vuotta kun odotat niin sitten.legend wrote:Hyvää uutta vuotta!!EDIT:Harmi, uuden lain mukaan en saa ampua raketteja, koska olen vasta 12 vuotta !!
Voivvvv-Grandi wrote: En koskaan. -Jupe
Alaikäisenä hallussapitokin on rangaistavaa. Näin luki jossain uutisessa.Chaosworm wrote:Itseasiassa minusta (korjatkaapa jos olen väärässä) nuita räjähteitä saa kyllä ampua, mutta niitä ei saa luovuttaa alaikäisille. Minä satun itse omistamaan tähtisadetikkuja ja papatteja ja niitä saan siis käsittääkseni väärinkäyttää.
En osaa fwitä piirtää, enkä löytänyt tutoriaalia Googlesta niin enpä sitten tällä kertaa postaa mitään kuvaa.
No en hallussapidä enää. Enkä oikeastaan sanonutkaan, että alaikäinen niitä pitäisi hallussa. Sanoin vain, että räjähteitä saa ampua ja tässä lauseessa en viitannut millään muotoa alaikäisiin. Enkä sitäpaitsi hallussapidä niitä enää, ja tavallaan kyllä huomasin, miksi niitä ei alaikäisille saa luovuttaaPettis wrote:Alaikäisenä hallussapitokin on rangaistavaa. Näin luki jossain uutisessa.Chaosworm wrote:Itseasiassa minusta (korjatkaapa jos olen väärässä) nuita räjähteitä saa kyllä ampua, mutta niitä ei saa luovuttaa alaikäisille. Minä satun itse omistamaan tähtisadetikkuja ja papatteja ja niitä saan siis käsittääkseni väärinkäyttää.
En osaa fwitä piirtää, enkä löytänyt tutoriaalia Googlesta niin enpä sitten tällä kertaa postaa mitään kuvaa.
Täällä toinen tykkimies (allekirjoittanut) tyytyi custom-firewörksien sijaan ihan vain ampumaan raketteja putkesta ja heittämään muutaman papatin. Alkoholia kohtuudella ja hyvällä mielellä.Chaosworm wrote:EDIT: Tykkimiehen (veli), tekniikan insinöörin (siskon sulhanen) ja leffa-friikin (toisen siskon mies) custom-fireworkit eivät joko toimineet ollenkaan tai eivät toimineet toivotulla tavalla. Minun toimivat ainakin melkein. En tosin ollut (enkä ole vieläkään) nauttinut yhtään alkoholia (enkä ole myöskään juonut sitä nauttimatta siitä) toisin kuin nämä kolme.