Dwarf Fortress Bloodline-peli

Muu yhteisön välinen keskustelu.
User avatar
-Z-
Devoted Member
Posts: 682
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:33 pm
Location: In ur danmaku, grazin ur bullets

Dwarf Fortress Bloodline-peli

Post by -Z- » Sat Dec 05, 2009 6:45 pm

Olen tässä viimeaikoina taas pelaillut Dwarf Fortressia, tuota freewarepelien kiistatonta kuningasta. Pitemmittä löpinöittä haluaisin kutsua kaikki halukkaat pelaamaan bloodline-peliä: Kukin osallistuja pelaa linnoitusta vuoden verran eteenpäin, ja lähettää sitten savefilen seuraavalle hallitsijalle. Pelatessaan hallitsija ottaa screenshotteja ja kirjoittaa tapahtumista jotain pientä stooria kuvilla höystettynä foorumille, jotta tulevat ja menneet hallitsijat voivat seurata linnakkeen kehitystä.

Ilmoittautukaa mukaan tässä langassa. Toivottavasti taidat Dwarf Fortressin, ja jos et, niin aloita harjoitukset apinan raivolla tästä. Kerro postissasi myös yleinen DF-taitotasosi, milloin olisit valmis olemaan pelivuorossa, nimiehdotus linnakkeelle, ja että mitä juuri sinä aiot linnoitukseen rakentaa. Itse osaan pelin kiemurat kohtalaisesen hyvin kaikilla osa-alueilla, ja voisin mieluusti olla ensimmäisenä pelivuorossa. Nimiehdotukseni on "Coolfort" ja aion tehdä linnakkeeseen monikerroksisen tuulimyllypuiston. Tai ainakin aloittaa, joku muu saa sitten tehdä lisää kerroksia

Pelit voidaan aloittaa sitten kun on ainakin viisi halukasta kasassa, joten ruvetkaa ilmoittautumaan!
"Fallout 3 (#10) marked a shift in the industry, a move that saw the western RPG begin to surpass its Japanese counterparts." -IGN top 100 RPGs of all time

User avatar
Requiem for Anthrax
Active Member
Posts: 155
Joined: Wed Dec 03, 2008 9:17 pm
Location: Haukipudas

Re: Dwarf Fortress Bloodline-peli

Post by Requiem for Anthrax » Sat Dec 05, 2009 7:41 pm

no minä voisin ilmottautua. taidoiltani olen täydellinen tunari. Nimiehdotuksena on se että sanaa cool ei esiinny nimessä.
Turmankylä
huonoja pelejä, purkkaisia viritelmiä, tylsiä tarinoita.

User avatar
esa94
Guru
Posts: 1855
Joined: Tue Sep 04, 2007 5:35 pm

Re: Dwarf Fortress Bloodline-peli

Post by esa94 » Fri Jan 08, 2010 9:37 pm

Mitä tälle ketjulle tapahtui :<

Bump. Tahtoo pelata.

User avatar
Requiem for Anthrax
Active Member
Posts: 155
Joined: Wed Dec 03, 2008 9:17 pm
Location: Haukipudas

Re: Dwarf Fortress Bloodline-peli

Post by Requiem for Anthrax » Fri Jan 08, 2010 10:18 pm

Varmaan -Z-:n kiinostus loppui.
Sitten ei laiteta mitään omaa nimeä vaan annetaan pelin arpoa.
Turmankylä
huonoja pelejä, purkkaisia viritelmiä, tylsiä tarinoita.

User avatar
esa94
Guru
Posts: 1855
Joined: Tue Sep 04, 2007 5:35 pm

Re: Dwarf Fortress Bloodline-peli

Post by esa94 » Fri Jan 08, 2010 11:12 pm

Requiem for Anthrax wrote:Varmaan -Z-:n kiinostus loppui.
Sitten ei laiteta mitään omaa nimeä vaan annetaan pelin arpoa.
Eikös Boatmurdered ollu randomi nimi?

Mutjoo, legendaarisin oikein nimetty artifakti on Planepacked. Jopa niin eeppinen, että googlen ensimmäinen hakutulos sanoille 'epic artifact' on kyseisen artifaktin ketju bay12gamesin foorumilla.

User avatar
Requiem for Anthrax
Active Member
Posts: 155
Joined: Wed Dec 03, 2008 9:17 pm
Location: Haukipudas

Re: Dwarf Fortress Bloodline-peli

Post by Requiem for Anthrax » Fri Jan 08, 2010 11:21 pm

esa94 wrote:
Requiem for Anthrax wrote:Varmaan -Z-:n kiinostus loppui.
Sitten ei laiteta mitään omaa nimeä vaan annetaan pelin arpoa.
Eikös Boatmurdered ollu randomi nimi?

Mutjoo, legendaarisin oikein nimetty artifakti on Planepacked. Jopa niin eeppinen, että googlen ensimmäinen hakutulos sanoille 'epic artifact' on kyseisen artifaktin ketju bay12gamesin foorumilla.
oli se boatmurdered randomilla tullu.
mjutta joo. Eli nyh olis vissiin jo kolme sankaria pelaamassa.
( \O/ sadas viesti )
Turmankylä
huonoja pelejä, purkkaisia viritelmiä, tylsiä tarinoita.

User avatar
esa94
Guru
Posts: 1855
Joined: Tue Sep 04, 2007 5:35 pm

Re: Dwarf Fortress Bloodline-peli

Post by esa94 » Fri Jan 08, 2010 11:23 pm

Requiem for Anthrax wrote:
esa94 wrote:
Requiem for Anthrax wrote:Varmaan -Z-:n kiinostus loppui.
Sitten ei laiteta mitään omaa nimeä vaan annetaan pelin arpoa.
Eikös Boatmurdered ollu randomi nimi?

Mutjoo, legendaarisin oikein nimetty artifakti on Planepacked. Jopa niin eeppinen, että googlen ensimmäinen hakutulos sanoille 'epic artifact' on kyseisen artifaktin ketju bay12gamesin foorumilla.
oli se boatmurdered randomilla tullu.
mjutta joo. Eli nyh olis vissiin jo kolme sankaria pelaamassa.
( \O/ sadas viesti )
Kolme. Onko zeta siinä mukana?

User avatar
-Z-
Devoted Member
Posts: 682
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:33 pm
Location: In ur danmaku, grazin ur bullets

Re: Dwarf Fortress Bloodline-peli

Post by -Z- » Sat Jan 09, 2010 10:44 am

Eihän kiinnostus loppunut mihinkään, ilmoittautumisten vähyydestä päättelin että mielenkiintoa ei oikein riitä ja annoin langan vajota. Mutta parempi näin päin :)

Kolmekin pelaajaa tietysti riittää, mutta sitten on hyvin todennäköistä että yksi pelaaja joutuu pelaamaan useamman kerran. Voitaisiin pelata yksi linnake nyt, ja jos uutta porukkaa innostuu mukaan niin aloittaa heti edellisen jälkeen uusi.

Ja boatmurdered oli kaiketi tehty sillä monivalintasysteemillä, ei arvottu. Tehdään oman linnakkeen kohdilla vaikka siten että hakataan randominappia kunnes nimeksi tulee jotain iskevää/hauskaa/epäsovinnaista.
"Fallout 3 (#10) marked a shift in the industry, a move that saw the western RPG begin to surpass its Japanese counterparts." -IGN top 100 RPGs of all time

User avatar
esa94
Guru
Posts: 1855
Joined: Tue Sep 04, 2007 5:35 pm

Re: Dwarf Fortress Bloodline-peli

Post by esa94 » Sat Jan 09, 2010 5:59 pm

-Z- wrote:Eihän kiinnostus loppunut mihinkään, ilmoittautumisten vähyydestä päättelin että mielenkiintoa ei oikein riitä ja annoin langan vajota. Mutta parempi näin päin :)

Kolmekin pelaajaa tietysti riittää, mutta sitten on hyvin todennäköistä että yksi pelaaja joutuu pelaamaan useamman kerran. Voitaisiin pelata yksi linnake nyt, ja jos uutta porukkaa innostuu mukaan niin aloittaa heti edellisen jälkeen uusi.

Ja boatmurdered oli kaiketi tehty sillä monivalintasysteemillä, ei arvottu. Tehdään oman linnakkeen kohdilla vaikka siten että hakataan randominappia kunnes nimeksi tulee jotain iskevää/hauskaa/epäsovinnaista.
Noi nimet on kyllä välillä aika eeppisiä tosiaan... Wikistähän löytyy armeijan nimiesimerkkinä "The Key of Ignition", jossain worldgen-sivulla.

Mutta joo, voitaisiinhan me pelata joku pikkulinnake? Mielellään vuoren juureen IMO.
Osaatkos zeta käyttää worldgeniä hyvin?

User avatar
-Z-
Devoted Member
Posts: 682
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:33 pm
Location: In ur danmaku, grazin ur bullets

Re: Dwarf Fortress Bloodline-peli

Post by -Z- » Sat Jan 09, 2010 10:16 pm

esa94 wrote:
-Z- wrote:Eihän kiinnostus loppunut mihinkään, ilmoittautumisten vähyydestä päättelin että mielenkiintoa ei oikein riitä ja annoin langan vajota. Mutta parempi näin päin :)

Kolmekin pelaajaa tietysti riittää, mutta sitten on hyvin todennäköistä että yksi pelaaja joutuu pelaamaan useamman kerran. Voitaisiin pelata yksi linnake nyt, ja jos uutta porukkaa innostuu mukaan niin aloittaa heti edellisen jälkeen uusi.

Ja boatmurdered oli kaiketi tehty sillä monivalintasysteemillä, ei arvottu. Tehdään oman linnakkeen kohdilla vaikka siten että hakataan randominappia kunnes nimeksi tulee jotain iskevää/hauskaa/epäsovinnaista.
Noi nimet on kyllä välillä aika eeppisiä tosiaan... Wikistähän löytyy armeijan nimiesimerkkinä "The Key of Ignition", jossain worldgen-sivulla.

Mutta joo, voitaisiinhan me pelata joku pikkulinnake? Mielellään vuoren juureen IMO.
Osaatkos zeta käyttää worldgeniä hyvin?
Aina olen pistänyt koneen generoimaan täysin satunnaisen maailman, jos sitä meinaat. Jos itse osaat worldgenillä temppuja tehdä, niin voit puolestani vaikka aloittaa.
"Fallout 3 (#10) marked a shift in the industry, a move that saw the western RPG begin to surpass its Japanese counterparts." -IGN top 100 RPGs of all time

User avatar
esa94
Guru
Posts: 1855
Joined: Tue Sep 04, 2007 5:35 pm

Re: Dwarf Fortress Bloodline-peli

Post by esa94 » Sat Jan 09, 2010 11:33 pm

-Z- wrote:
esa94 wrote:
-Z- wrote:Eihän kiinnostus loppunut mihinkään, ilmoittautumisten vähyydestä päättelin että mielenkiintoa ei oikein riitä ja annoin langan vajota. Mutta parempi näin päin :)

Kolmekin pelaajaa tietysti riittää, mutta sitten on hyvin todennäköistä että yksi pelaaja joutuu pelaamaan useamman kerran. Voitaisiin pelata yksi linnake nyt, ja jos uutta porukkaa innostuu mukaan niin aloittaa heti edellisen jälkeen uusi.

Ja boatmurdered oli kaiketi tehty sillä monivalintasysteemillä, ei arvottu. Tehdään oman linnakkeen kohdilla vaikka siten että hakataan randominappia kunnes nimeksi tulee jotain iskevää/hauskaa/epäsovinnaista.
Noi nimet on kyllä välillä aika eeppisiä tosiaan... Wikistähän löytyy armeijan nimiesimerkkinä "The Key of Ignition", jossain worldgen-sivulla.

Mutta joo, voitaisiinhan me pelata joku pikkulinnake? Mielellään vuoren juureen IMO.
Osaatkos zeta käyttää worldgeniä hyvin?
Aina olen pistänyt koneen generoimaan täysin satunnaisen maailman, jos sitä meinaat. Jos itse osaat worldgenillä temppuja tehdä, niin voit puolestani vaikka aloittaa.
Niin, ajattelin vaan että jos siellä täytyisi säätää jotain asetuksia.. Lämpötilaa, keskimääräistä maastonkorkeutta jne. jne.
Mutta eipä mulla niille mitään kummempia tarpeita ole. Jos kukaan muu ei tule mukaan, niin pitäisiköhän se peli kohtapuoleen aloittaa? :3

User avatar
-Z-
Devoted Member
Posts: 682
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:33 pm
Location: In ur danmaku, grazin ur bullets

Re: Dwarf Fortress Bloodline-peli

Post by -Z- » Sun Jan 10, 2010 12:29 am

esa94 wrote:
Niin, ajattelin vaan että jos siellä täytyisi säätää jotain asetuksia.. Lämpötilaa, keskimääräistä maastonkorkeutta jne. jne.
Mutta eipä mulla niille mitään kummempia tarpeita ole. Jos kukaan muu ei tule mukaan, niin pitäisiköhän se peli kohtapuoleen aloittaa? :3
No, lyyään tulille. Onko toiveita vuorojärjestyksestä, vai pelataanko ilmoittautumisjärjestyksen mukaan?
"Fallout 3 (#10) marked a shift in the industry, a move that saw the western RPG begin to surpass its Japanese counterparts." -IGN top 100 RPGs of all time

User avatar
esa94
Guru
Posts: 1855
Joined: Tue Sep 04, 2007 5:35 pm

Re: Dwarf Fortress Bloodline-peli

Post by esa94 » Sun Jan 10, 2010 12:33 am

-Z- wrote:
esa94 wrote:
Niin, ajattelin vaan että jos siellä täytyisi säätää jotain asetuksia.. Lämpötilaa, keskimääräistä maastonkorkeutta jne. jne.
Mutta eipä mulla niille mitään kummempia tarpeita ole. Jos kukaan muu ei tule mukaan, niin pitäisiköhän se peli kohtapuoleen aloittaa? :3
No, lyyään tulille. Onko toiveita vuorojärjestyksestä, vai pelataanko ilmoittautumisjärjestyksen mukaan?
Ilmoittautumisjärjestys käy mulle.
EDIT:

-Z-, oo nyt jossain mistä saa yhteyden :<


User avatar
-Z-
Devoted Member
Posts: 682
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:33 pm
Location: In ur danmaku, grazin ur bullets

Re: Dwarf Fortress Bloodline-peli

Post by -Z- » Sun Jan 10, 2010 1:43 am

Meitä oli seitsemän kääpiötä, kaikki nuoria, innokkaita ja taitavia, luottamustehtävään valittuja. Perusmiehitys: kaksi kaivajaa, Thob ja Mafol, puutyöläinen Rigoth, muurari Aban, käsityöläinen Rimtar, maanviljelijä Nomal sekä kauppias, joka lisäksi osasi monia hyödyllisiä kädentaitoja - nimeltään Sodel. Matkassamme on Työkaluja, ruokaa, siemeniä, muutamia elukoita, sekä liki kaksisataa tynnöriä olutta, kaljaa ja rommia. Niitä ei sovi unohtaa...

Tehtävämme oli lähteä itään - ylittää laaja "Loistava Aro" ja perustaa linnake "hallitsijoiden sarvi"-nimisen vuoriston juureen. Tämän linnoituksen nimi oli oleva Rewardplank, "Palkintolankku". Tarkistettuamme varusteet kahdesti lähdimme matkaan. Oli kuukiven kahdeskymmeneskuudes, keskitalvi ja pimeää.

On graniitin ensimmäinen, varhaiskevät kun saavumme tulevan mahtilinnakkeemme paikalle. vuorenseinämä tervehtii meitä lännessä, sen rinteiltä pulppuava puro kiemurtelee maastossa kadoten itään. Metsittynyt suomaa peittää alueesta suurimman osan.
Image

Suomme itsellemme hetken levon, ja käymme töihin. Thob ja Mafol iskevät tarmokkaasti hakuillaan koloa vuorenseinään, Muurarimme Abanin opastuksella - hän kun sattuu olemaan taidokas arkkitehti. Rigothin käskytän hakkaamaan puita, ja nomalin keräämään marjoja, ruokaa kun ei voi koskaan olla liikaa. Sodel jää tekemään inventaariota jäljellä olevista tarvikkeistamme.

Päivästä tulee pitkä, ensimmäinen monista.

[[Jatkan huomenna, nyt nukkumaan]]
"Fallout 3 (#10) marked a shift in the industry, a move that saw the western RPG begin to surpass its Japanese counterparts." -IGN top 100 RPGs of all time

User avatar
-Z-
Devoted Member
Posts: 682
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:33 pm
Location: In ur danmaku, grazin ur bullets

Re: Dwarf Fortress Bloodline-peli

Post by -Z- » Sun Jan 10, 2010 4:35 pm

Verikiven ensimmäinen, alkukesä:

Kesän alussa sisäänkäynti ja parakit ovat valmiit:
Image
Patsaiden reunustamaa käytävää vartioi kaksi valpasta sotakoiraa. Varkaat varokoot! Sisäänkäynti on suunniteltu Jousiampujapainotteista puolustusta ajatellen, sillä Abanin mukaan ansat ovat "Haltijoiden hommaa". Mene ja tiedä. Työpajat ovat toistaiseksi sisäänkäynnin ulkopuolella, ja Rimtar onkin kunnostautunut tekemällä kunnon kasan käsitöitä myytäväksi.

Image

Kaksi laiskimusta vetää tirsoja parakeissa, oikealla kaivetaan maatilaa. Toivoisin että ennen talvea meillä olisi omat huoneet kaikille, suuri työpaja, muutama sotilas, varastoja sekä toimiva maatila kastelujärjestelmineen. Hommaa siis riittänee.
"Fallout 3 (#10) marked a shift in the industry, a move that saw the western RPG begin to surpass its Japanese counterparts." -IGN top 100 RPGs of all time

User avatar
-Z-
Devoted Member
Posts: 682
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:33 pm
Location: In ur danmaku, grazin ur bullets

Re: Dwarf Fortress Bloodline-peli

Post by -Z- » Sun Jan 10, 2010 6:27 pm

Kuukiven ensimmäinen, alkutalvi:

Kesä meni lähinnä kaivaessa, mutta syksyllä saatiin juttuja aikaan.
Kauppiaat Emenuristista kävivät kääntymässä. Vaihdomme kuusi koria käsitöitä ruokaan, juomaan, köysiin, säkkeihin ja mikä tärkeintä: Alasimeen! Nyt Voimme kaivaa linnoituksen yläpuolella olevan hematiittisuonen , jalostaa sen raudaksi ja tehdä aseita.

Myös reesusmakakilauma tuli kylään. Niiden tappaminen ei tuottanut vaikeuksia Thobille ja Mafolille. Jostain syystä maahanmuuttajia ei ole näkynyt. Niin niiden paskiaisten kanssa aina käy: Ensin ei tule yhtään, sitten ei tule yhtään, ja sitten tulee kolmekymmentä kerralla ja puolet on saippuantekijöitä. Tästä syystä en ole saanut vielä sotilaita vartiomiehiksi, ja goblinien uhka huolettaa.

Saimme myös maatilan pystyyn. Kastelujärjestelmä toimi erinomaisesti, mutta pumppujärjestelmä ei. Muutama fataali suunnitteluvirhe vähensi tehokkuutta dramaattisesti, joten määräsin väen purkamaan sen ja siirryin suunnittelemaan uutta.

Komea maatilamme:
Image
Huomaa vivut käytävällä. Alempi täyttää huoneen, ja ylempi käynnistää tyhjennyspumpun.

Tässä asuinhuoneet, vielä työn alla:
Image
Iso huone oikealla on tuleva käsityöläisten alue.

Talven aikana saan toivottavasti rakennettua muutaman varaston ja ruokasalin, ja sitten onkin aika luovuttaa hallinnolliset tehtävät seuraavalla johtajalle.
"Fallout 3 (#10) marked a shift in the industry, a move that saw the western RPG begin to surpass its Japanese counterparts." -IGN top 100 RPGs of all time

User avatar
-Z-
Devoted Member
Posts: 682
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:33 pm
Location: In ur danmaku, grazin ur bullets

Re: Dwarf Fortress Bloodline-peli

Post by -Z- » Sun Jan 10, 2010 7:43 pm

Laavalasin kahdeskymmeneskahdeksas, lopputalvi:

Ja niin on saapunut presidenttiyskauteni viimeinen päivä. Vuosi on sujunut pitkälti mukiinmenevästi:
-Sisäänkäynti on valmis ja aika hieno, vaikka itse sanonkin :p
-20x20 kasteltu viljelyalue, ja järjestelmä uudelleenkasteluun.
-Yksityishuoneet kolmelletoista ja parakkipunkat kahdelletoista kääpiölle
-Tori ja työpaja

Juttuja jäi myös kesken:
-Kahden varaston kaivaminen ja stockpilejen merkitseminen (Ja stockpilejen poisto ulkoa)
-Ruokasali ja sen kalustus
-Pumppujärjestelmää en ehtinyt rakentaa, seuraajani voisi sen tehdä ja linkata käytävän ylemmän vivun johonkin gear assemblyyn.

Muuta ohjeistusta:
-Hematiittisuonia on työpajahuoneessa, linnakkeen yläpuolella ja hiukan linnakkeesta pohjoiseen. Ne voisi kaivaa ylös, tehdä siitä rautaa ja raudasta aseita. Maahanmuuttajien tullessa voisi niistä muutaman pistää valmistamaan puisia/luisia varsijousia ja nuolia. Myös ampumarata olisi sitten hyvä tehdä.

Tässä vielä screenshotteja:

Sisäänkäynti:
Image

Parakit, tori ja farmi:

Image

Huoneet ja työpaja (Tuo oikeassa alanurkassa oleva punainen on sitä hematiittia):

Image

Keskeneräinen ruokasali ja varasto:

Image

Savefile, unzippaa data/save kansioon
LATAA TÄSTÄ

Se on sitten Requiem for Anthraxin vuoro, onnea matkaan vaan!
"Fallout 3 (#10) marked a shift in the industry, a move that saw the western RPG begin to surpass its Japanese counterparts." -IGN top 100 RPGs of all time

User avatar
Requiem for Anthrax
Active Member
Posts: 155
Joined: Wed Dec 03, 2008 9:17 pm
Location: Haukipudas

Re: Dwarf Fortress Bloodline-peli

Post by Requiem for Anthrax » Sun Jan 10, 2010 9:48 pm

7-11 graniittia. 209. Varhainen kevät:

Entisellä hallitsijan kaivuutyöt edistyivät eeeerittäin hitaasti, koska kaivajat
tykkäävät näköjään enemmän raahata kiviä paikasta a paikkaan b.
Pikasen ojennuksen jälkeen kaivajat eivät edes ikinä kuvittele tekevänsä
muuta kuin kaivamista.
Näköjään muutkin tykkäävät kuljetella tavaroita ympäriinsä.

14.
haltiat tulevat myymään omia rojuja, ja mitä kääpiöt, nuo mahtavat olennot
tekee ? ne nukkuvat. ja kun he heräävät, he jatkavat "vien tämän omenan
varastoon" rutiiniansa.
awwww. Kissat ja koirat sai poikasia.

13 laattaa. keski kevät. (kukahan nämä kuukaudennimet on keksinyt ?)

Huoneesta löytyi entisen hallitsijan muistio. näyttääpi olevan joku TO-DO- list.
Pasifistina armeija saa odottaa, Ruokasali kohta valmis, Varastotilat valmiit
ja eikä me mitään pumppuja tarvita
Haltiat saivat hieman kivisiä tavaroita (nauttikaa 30 kruunusta), köyteen ja
viinaan. taisi mukaan tulla jo jotain ruokaa....

23.
ja nyt kostautuu meille se että varastoja ei ole siiretty tarpeeksi nopeasti
maan alle. joku on varastanut kirveen ja kaksi hakkua.
Varas paljastui hiideksi ja vaikka kuinka ajoimme sitä takaa koirien ja yhden
kissanpennun kanssa takaa, Se perkele pääsi karkuun.

26.
Tänään saapui lisää populaa tänne jumalan selän taakse. Monta
maalaisjunttia, lapsia ja idioottia.
ja samalla saimme kiinni toisen varkaan, jonka hakkasimme palasiksi.
Uusien tulokkaiden työnjako on hieman hankalaa...

hoomenna jatkuu. kevät ei ole edes ohi
Turmankylä
huonoja pelejä, purkkaisia viritelmiä, tylsiä tarinoita.

User avatar
esa94
Guru
Posts: 1855
Joined: Tue Sep 04, 2007 5:35 pm

Re: Dwarf Fortress Bloodline-peli

Post by esa94 » Sun Jan 10, 2010 10:59 pm

Requiem for Anthrax wrote:jumala
Armok

Slate on muuten liuskekivi, ei suinkaan laatta. :)

User avatar
Requiem for Anthrax
Active Member
Posts: 155
Joined: Wed Dec 03, 2008 9:17 pm
Location: Haukipudas

Re: Dwarf Fortress Bloodline-peli

Post by Requiem for Anthrax » Mon Jan 11, 2010 6:54 pm

Loppu kevät:

Hommat seisoo, porukka vetää rokulia. Uusia huoneita suunitellaan kasvaneelle linnoitukselle. Samalla aloitetaan ampumaradan rakentaminen.

Verikivi. Alku kesä.
Rakentaminen menee mukavasti Death metallin tahtiin, Oppisivat vielä soittamaan.
Potaskan tekijä, Kosoth Lekablel, meni oudoksi ja kaappasi käsityöläisen pajan ja vaatii halkoja ja jotain nahkoja. Antaa jätkän vaatia. en anna >:D
Rimtar Arelvucar osaa tehdä sitten hienoja tekeleitä. luonut tämän kuukauden aikana monta mestariteosta.

Varkaita taas. tälläkertaa yksinäinen robin hoodi jäi metsänreunaan katsomaan piikkisikoja ja vuorilta ilmestyi pienijoukko hiisiä tappamaan kääpiöitä. EIVÄT TULE ONNISTUMAAN (RAGE ON !)
Dodiin. Hiidet kuoleet ja omia kuoli..... vain neljä. Yli puolet urheista kääpiöstä, jotka oli laitettu puolustamaan linnaa, oli mennyt nukkumaan, syömään,juomaan ja juhlimaan. Ei näitä poikia huolet paina.
Heti teurastuksen jälkeen ihmisten karavaani saapui.
Kääpiöt osoittavat kunnioitustansa kuolleille varastamalla niiden vaatteet ja jättämällä ruumiit maahan. Samalla toinen sotakoira loistaa poissa olollaan.
Aseita, Ruokaa, Viinaa ja pusseja ostettu.
Turmankylä
huonoja pelejä, purkkaisia viritelmiä, tylsiä tarinoita.

Post Reply