Aivan tuolla tavalla en voi tehdä, koska joillakin korteilla on useampi kuin yksi kyky. Tykkään kyllä viimeisestä ehdotuksesta melko paljon, joten yritän huomenna kehitellä siitä variaation joka mahtuu korttiin.naputtelija wrote:Ehdottaisin tällaisia mahdollisuuksia kortteihin:Myös fonttia voisi muuttaa pienemmäksi ja asettaa maksun ja ominaisuuden väliin kappalejako ja luettelopiste, kuten esim. Duel Mastersissa. Tämä selkeyttäisi peliä ja vähentäisi sääntöriitoja, kun kortin ominaisuudet on helpompi lukea.Code: Select all
| | (Kortin kuva) | |________________| Käyttäessäsi kortin (kyvyn?) maksa x kultaa. Käyttäessäsi kortin (kyvyn?) tee toimenpide y. _____________________________________________________________________________ 4<Kortin yläkulmassa maksu? | | (Kortin kuva) | |________________| Tällä kortilla voit tehdä toimenpiteen x. _____________________________________________________________________________ | | (Kortin kuva) | |________________| Tällä kortilla voit tehdä asian x. Kortin kyvyn käyttö maksaa y kultaa.
The Darkness Enters
Re: The Darkness Enters
-
- Devoted Member
- Posts: 718
- Joined: Wed Nov 03, 2010 7:56 pm
- Location: Joku piste pohjoisessa.
Re: The Darkness Enters
Ehdottaisin nyt vielä sellaista juttua, että pelaisitte peliä monia kertoja peräkkäin, kokeilette eri strategioita ja pikku temppuja ja mietitte lopussa, onko pelin pelattavuuden tarkoitus toimia juuri niin kuin se toimii (esim. Minkä tahansa duel masters-ottelun voittaa lähes poikkeuksetta pakalla, jossa on 50% pikkutehoisia blokkereita ja 50% pikkutehoisia hyökkääjiä) Eli tämän kaltaisia exploitteja sietäisi karsia.
<Ize> Pitäs tehä allekirjotus..
<Ize> Vois keksiä jonkin nasahtavan sanonnan..
<Ize> Siitä tulis upea legenda ja kaikki vaihtaisivat allekirjoituksensa siihen.
<Ize> Ehkä ei kuitenkaa...
<Ize> Vois keksiä jonkin nasahtavan sanonnan..
<Ize> Siitä tulis upea legenda ja kaikki vaihtaisivat allekirjoituksensa siihen.
<Ize> Ehkä ei kuitenkaa...
Re: The Darkness Enters
Monia kertoja peräkkäin ei ole kukaan testaajista ollut ikinä valmis pelaamaan. ;__;naputtelija wrote:Ehdottaisin nyt vielä sellaista juttua, että pelaisitte peliä monia kertoja peräkkäin, kokeilette eri strategioita ja pikku temppuja ja mietitte lopussa, onko pelin pelattavuuden tarkoitus toimia juuri niin kuin se toimii (esim. Minkä tahansa duel masters-ottelun voittaa lähes poikkeuksetta pakalla, jossa on 50% pikkutehoisia blokkereita ja 50% pikkutehoisia hyökkääjiä) Eli tämän kaltaisia exploitteja sietäisi karsia.
Minä tosin aina olen kokeillut eri strategioita ja pikku temppuja testatessa, ja selvästi ylivoimaisiin strategioihin olen kehittänyt jonkinlaisen suoran counterin. Lisäksi minkä tahansa strategian pystyy counteroimaan epäsuorasti valitsemalla itse ne hahmot, mitä vastustaja strategiaansa ehdottomasti tarvitsee. Hirviöpisteet melko uutena mekaniikkana (vain noin puoli vuotta vanha) ovat tämänastisten kokemusteni mukaan tasapainottaneet peliä entisestään, mutta se on kyllä kieltämättä mekaniikka, jota pitäisi testata vielä lisää mahdollisen ylivoimaisuuden varalta. Pikku temppuja pelissä on kaksi ja toinen niistä on juuri ja juuri vaivan arvoinen, mikäli sattuu sellaiseen tilanteeseen pääsemään missä sen voi tehdä.