Videopelit

Muu yhteisön välinen keskustelu.
Taatero
Advanced Member
Posts: 384
Joined: Tue May 27, 2008 6:06 pm

Re: Videopelit

Post by Taatero »

Tässä nyt ihan hulluna yritän kahmia jostain BF Heroesin Beta Keytä itselleni. Eli päivä menee Heroesin foorumeita päivitellessä. Jokainen tilaisuus on käytettävä :0
[color=#40BF00][u]koodaaja[/u][/color] wrote:Täyden turvan takaamiseksi avain olisi myös kuljetettava offlinenä suoraan tulevien viestien lähettäjältä niiden vastaanottajalle laitakaupungin hämärissä yöneljältä ja varmistettava, ettei kumpaakaan osapuolta seurata. Popliinitakkia suositellaan.
Olwi
Devoted Member
Posts: 557
Joined: Sun Dec 30, 2007 4:15 pm
Location: Muhos

Re: Videopelit

Post by Olwi »

Image

Ihan kivat statsit:D

Nyt on lvl 10 ja 7,5k expaa päälle.
Huuda mun ip:tä!
User avatar
kaneli2000
Guru
Posts: 1059
Joined: Mon Mar 17, 2008 2:40 pm
Location: Lempäälä

Re: Videopelit

Post by kaneli2000 »

Annampa teille pienoisen vinkihkön: älkää ostako uusia pelejä. Tai siis, jos ette ole ihan sairaanloisia faneja. Itse olen ostanut tasan yhden pelin lähellä ilmestymispäivää, ja kaikki muut ovat vähintään 3 v. ollet kun ne olen hommannut. Erikoistapauksena Half-Life 2 ja sen episodit, fani olen ja episode kolmosen ostan varmaankin Steamista ennakkoon kunhan tilaisuus tulee.

Onko kukaan muuten ikinä pelannut kaikkia Half-Lifejä läpi? Meinaan, myös Blue Shiftin ja Opposing Forcen? Pelaatko yleensä pelisi läpi? Usein jää minulle jäihin, mutta mikäs siinä, aina voi nauttia lisää ja lisää, kun ei vaan tule loppua ;).
I see the rainbow rising
koodaaja
Moderator
Moderator
Posts: 1583
Joined: Mon Aug 27, 2007 11:24 pm
Location: Otaniemi - Mikkeli -pendelöinti

Re: Videopelit

Post by koodaaja »

Pelit pelataan läpi niin tiiviiseen tahtiin kuin menee. Itse mätin esimerkiksi max payne 2:n lauantaina, kun en ollut vielä aiemmin tullut sitä pelanneeksi. (Ei muuten ollut ykkösosan veroinen asenteessa, pelillisesti sujuvampi tosin) Tämän jälkeen on vielä todella hauskaa katsoa pelistä speedrun. Olettaen, että pelistä on moinen tehty.

Half-lifejä en ole pelannut kuin ykkösen ja kakkosen, oikein kivoja pelejä. Episodit ajattelin pelata siinä vaiheessa kun saa kaikki kolme kerralla, ettei lopu ihan heti alkuunsa. Ja nyt kun mainitsit noista lisäosista, niin nekin voisi joskus hakata läpi, en tosin ainakaan toistaiseksi omista kumpaakaan. Aiempaan liittyen ensimmäinen HL meni alle vuorokaudessa ja toinen kolmessa ;D Eipä sillä, olen varsin huono peleissä, etenkin räiskintäpeleissä.
MikkoK
Devoted Member
Posts: 813
Joined: Thu Jun 05, 2008 2:13 pm
Location: City 17

Re: Videopelit

Post by MikkoK »

Half Life 2 jäi sinne vähän Ravenholmin jälkeen kun asennettiin tähän Windows XP. Olisin kyllä läpi mennyt mutta en jaksa ladata sitä enään uudestaan. :D

E: Olettekos kuulleet että uusi Red Faction on kehitteillä? Red Faction Guerrilla nimeltään. Itse pidin kahdesta aiemmasta Red Factionista erittäin paljon. :P Olihan Red Faction 1 ensimmäinen räiskintä jota pelasin. Muistan vieläkin kuinka säikähdin kerran ja saimme serkun kanssa kunnon naurut, mutta en jaksa kertoa sitä nyt. Eli siis tässä video tästä Guerrillasta

Code: Select all

#aha. @ IRCNet
<Grandi> Voit laittaa jo valmiiks hailaittiin "Amis-Mikko", koska alan kutsua sua sillä nimellä.
otto90x
Advanced Member
Posts: 349
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:00 pm
Location: Lapinjärvi, Finland
Contact:

Re: Videopelit

Post by otto90x »

Itse olen semmoinen keräilijä että hetken mielijohteesta saatan pelin hankkia, mutta sitten en jaksa kuin pari tuntia pelata. Se kun tuntuu steamin ja visa electronin kanssa olevan niin helppoa. Pitäisi kai ensin aivot ostaa. :S

Half-life 2 ja episodit tuli pelattua ensikertaa läpi orange boxin vuosi sitten hankittuani. Ihan mielenkiintoinen kokemus, vaikka osa paikoista oli jo tuttuja kun oli kavereiden luona nähnyt tai testannut.

Tuota Red Factionin demoa tuli hieman kokeiltua pari päivää sitten. Kovasti tuntuu paikat hajoavan, melkein jo liiankin helposti. Tosin maailman avoimuus ja laajuus kyllä kiinnostaisi, saa vaan nähdä miten geneerinen se on. Kesäkuullehan tuota on povailtu julkaistavan.
Otto Martikainen a.k.a. MetalRain, otto90x, kAATOSade.
Runoblogi, vuodatusta ja sekoiluja.
MikkoK
Devoted Member
Posts: 813
Joined: Thu Jun 05, 2008 2:13 pm
Location: City 17

Re: Videopelit

Post by MikkoK »

otto90x wrote: Tuota Red Factionin demoa tuli hieman kokeiltua pari päivää sitten. Kovasti tuntuu paikat hajoavan, melkein jo liiankin helposti. Tosin maailman avoimuus ja laajuus kyllä kiinnostaisi, saa vaan nähdä miten geneerinen se on. Kesäkuullehan tuota on povailtu julkaistavan.
Täytyy varmaankin sitten kesäkuulla se ostaa kun läppäri ei kuitenkaan pyöritä sitä. :D Ja paikkojen hajoaminen on hyvä juttu mielestäni, jos ne hajoavat realistisesti siis ei kuten PS2:en Mercenaries 2:essa.

Code: Select all

#aha. @ IRCNet
<Grandi> Voit laittaa jo valmiiks hailaittiin "Amis-Mikko", koska alan kutsua sua sillä nimellä.
Olwi
Devoted Member
Posts: 557
Joined: Sun Dec 30, 2007 4:15 pm
Location: Muhos

Re: Videopelit

Post by Olwi »

BFHeroessin pelaajien ennätyksiä roundilla? Itel 4224xp 9 tapolla ja 2 kuolemalla,Victory Villagessa(commando ofc),17 tappoa ja 1 kuolema Buccaneer Bayssa,expaa ei tullu paljoakaa ku olin vuorel kokoaja enkä lippuja vallannu :D
Ja sit saman jätkän oon roundilla tappanu 12 kertaa,Seaside Skirmishissä,tylsää xp-hunttimista ku jätkä lähteny jonneki ja jättäny ukkosa spawnaamaan sinne,kokoajan samaan paikkaan ja sitä päähän :lol:
Huuda mun ip:tä!
DatsuniG
Advanced Member
Posts: 367
Joined: Fri Aug 15, 2008 9:57 pm

Re: Videopelit

Post by DatsuniG »

kaneli2000 wrote:Onko kukaan muuten ikinä pelannut kaikkia Half-Lifejä läpi? Meinaan, myös Blue Shiftin ja Opposing Forcen? Pelaatko yleensä pelisi läpi? Usein jää minulle jäihin, mutta mikäs siinä, aina voi nauttia lisää ja lisää, kun ei vaan tule loppua ;).
Taisinpas jonkin aikaa sitten pelata nämä kaikki läpi noin viikon sisään. Oli melko mielenkiintoinen kokemus. : p

http://www.youtube.com/watch?v=Y1XewjG4X28
Hengität nyt manuaalisesti.
koodaaja
Moderator
Moderator
Posts: 1583
Joined: Mon Aug 27, 2007 11:24 pm
Location: Otaniemi - Mikkeli -pendelöinti

Re: Videopelit

Post by koodaaja »

Hieno runi datsunilta tuohon asti. Ei nyt ihan SDA:n vastaavan tasoa, mutta ei se kaukanakaan ole, kunhan saat koko setin pelailtua.

Itsekin on tullut tehtyä speedrunin tapaista tässä viime aikoina, eli Hitman: Blood Moneystä olen juossut kaksi kenttää suht vikkelään, A New Life ja Curtains Down, olkaa hyvät. Molemmat siis Professional ja Silent Assassin, se ainoa oikea kategoria.
DatsuniG
Advanced Member
Posts: 367
Joined: Fri Aug 15, 2008 9:57 pm

Re: Videopelit

Post by DatsuniG »

No onhan minultakin muutama CS: CZ Deleted scenes speedrun, joilla pääsisi SDA:han. En kuitenkaan jaksanut mennä kaikkia kenttiä läpi, joten se tyssäsi siihen.

http://www.youtube.com/watch?v=63R52FkO5F0
http://www.youtube.com/watch?v=RVh0vAXa ... re=channel
Hengität nyt manuaalisesti.
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Videopelit

Post by Awaclus »

Minulla ei ole speedruneja videoituna, mutta kamerasta taitaa löytyä pari mehukasta otosta Sonic the Hedgehod kakkosen ensimmäisestä kentästä.

Edittaan sitten, kun löydän kameran.

No en tietenkään löytänyt mitään kameraa, joten piti kuvata uusiksi - tällä kertaa video.

edit: Ja tässä se video on. Harmi, että oli kirkas päivä.
User avatar
kaneli2000
Guru
Posts: 1059
Joined: Mon Mar 17, 2008 2:40 pm
Location: Lempäälä

Re: Videopelit

Post by kaneli2000 »

CZ deleted scenesissä tulee äkkiä ainakin minulla mieleen, että olenkos minä nyt se hyvä tyyppi kun lahtaan näitä terroristeja ilman syytä, ja pelattuani ensimmäisen tason vaihdoinkin ihan vaan Condition Zeroon. Siinä on sentään hyvä syy, kun tyypeillä on hostageja tai ne aikoo räjäyttää mun kivan pärstän Cnelosella.
I see the rainbow rising
Requiem for Anthrax
Active Member
Posts: 155
Joined: Wed Dec 03, 2008 8:17 pm
Location: Haukipudas

Re: Videopelit

Post by Requiem for Anthrax »

CoD,hl ja hl 2 ovat aika huonoja. itse pidän F.E.A.R.ista, penumbroista,CiV2, settlers kakkosesta, Death Rallystä, SE5, Railroad tycoon kakkosesta ja DK ykkösestä. Mitkään muut ei ole iskeny.
Turmankylä
huonoja pelejä, purkkaisia viritelmiä, tylsiä tarinoita.
User avatar
kaneli2000
Guru
Posts: 1059
Joined: Mon Mar 17, 2008 2:40 pm
Location: Lempäälä

Re: Videopelit

Post by kaneli2000 »

Requiem for Anthrax wrote:CoD,hl ja hl 2 ovat aika huonoja. itse pidän F.E.A.R.ista, penumbroista,CiV2, settlers kakkosesta, Death Rallystä, SE5, Railroad tycoon kakkosesta ja DK ykkösestä. Mitkään muut ei ole iskeny.
Half-Lifeihin pitää vaan päästä sisään ;).
I see the rainbow rising
MikkoK
Devoted Member
Posts: 813
Joined: Thu Jun 05, 2008 2:13 pm
Location: City 17

Re: Videopelit

Post by MikkoK »

Theme Park World nyt koneella... :P On muuten hyvä peli.

Code: Select all

#aha. @ IRCNet
<Grandi> Voit laittaa jo valmiiks hailaittiin "Amis-Mikko", koska alan kutsua sua sillä nimellä.
Taatero
Advanced Member
Posts: 384
Joined: Tue May 27, 2008 6:06 pm

Re: Videopelit

Post by Taatero »

Nyt on niin, että saat imaisen BattleField heroes beta keyn jos postaat nopeasti minulle sähköpostiosoitteesi. No kidding
[color=#40BF00][u]koodaaja[/u][/color] wrote:Täyden turvan takaamiseksi avain olisi myös kuljetettava offlinenä suoraan tulevien viestien lähettäjältä niiden vastaanottajalle laitakaupungin hämärissä yöneljältä ja varmistettava, ettei kumpaakaan osapuolta seurata. Popliinitakkia suositellaan.
phons
Guru
Posts: 1056
Joined: Wed May 14, 2008 10:11 am

Re: Videopelit

Post by phons »

Löysin yhen hyvä FPS peli: Urban Terror. http://www.urbanterror.net/news.php
Image
User avatar
kaneli2000
Guru
Posts: 1059
Joined: Mon Mar 17, 2008 2:40 pm
Location: Lempäälä

Re: Videopelit

Post by kaneli2000 »

OMFG Steamissa on Left 4 Dead free friday - koko päivän saa pelata ilmaseks! VALVe kyl tajuaa mistä kansa tykkää kun se järjestää näitä free weekendejä yms.
I see the rainbow rising
User avatar
kaneli2000
Guru
Posts: 1059
Joined: Mon Mar 17, 2008 2:40 pm
Location: Lempäälä

Re: Videopelit

Post by kaneli2000 »

Armahtakaa tuplapostaus ja nosto, mutta kun ei ole liikaa puheltu täällä.

Far Cry kakkosen ostin. Hyvin jännä peli: yksinpeli toimii, multiplayer toimii ja map editor on hyvin jännä. Jos olisi muillakin niin laitettaisiin servu pystyyn?
I see the rainbow rising
Post Reply