Videopelit

Muu yhteisön välinen keskustelu.
User avatar
-Z-
Devoted Member
Posts: 682
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:33 pm
Location: In ur danmaku, grazin ur bullets

Re: Videopelit

Post by -Z- »

MikkoK wrote:Ostin nyt eilen aamulla sitten Minecraftin kun sitä tuli hakattua niin paljon jaetulla tunnuksella. On muuten hyvä peli. :P
Ihan paras, itse ostin ajat sitten. Hupaa kun Notch lisäilee aina kaikkea pientä, mielenkiinto säilyy. Multiplayer survival tulee olemaan mahtavaa.
"Fallout 3 (#10) marked a shift in the industry, a move that saw the western RPG begin to surpass its Japanese counterparts." -IGN top 100 RPGs of all time
phons
Guru
Posts: 1056
Joined: Wed May 14, 2008 10:11 am

Re: Videopelit

Post by phons »

Sly_Jack0 wrote:Latasin kanssa tänään tuon Alien Swarmin ja pelasin Offline Practicen läpi. Hyvältä peliltä vaikuttaa, aika samantapainen kuin Shadowgrounds, josta pidin todella paljon. Ainoa miinus tulee pelin satunnaisista jäätyilyistä, jotka johtuvat varmaan koneestani, täytyy tutkia. Toivottavasti saadaan peliä joskus pystyyn.
Latasin tän, ja täytyy sanoa että on aivan upean näköistä ollakseen ilmainen! Pelasin Practisen normalilla ja hardilla läpi, insanea ei saanut vetää, emt miksi.. Oisko täällä joku joka pelaa ja voisi laittaa peliä pystyyn, olis tosi mukava pelata CB poruka kanssa.. :)
Nyt muuten näppis ei toimi kunnolla.. Voi vit sen takii se nettipeliki "lagas" niin paljon, täst on patterit loppu, meni hetki kirjottaa tääki..
Image
Taatero
Advanced Member
Posts: 384
Joined: Tue May 27, 2008 6:06 pm

Re: Videopelit

Post by Taatero »

-Z- wrote:
MikkoK wrote:Ostin nyt eilen aamulla sitten Minecraftin kun sitä tuli hakattua niin paljon jaetulla tunnuksella. On muuten hyvä peli. :P
Ihan paras, itse ostin ajat sitten. Hupaa kun Notch lisäilee aina kaikkea pientä, mielenkiinto säilyy. Multiplayer survival tulee olemaan mahtavaa.
Itsekkin haluaisin, pitäisi nyt löytää jostain joku maksutapa. Creativea pelailen osoitteess "[NL] Minecraft Server", kanttaa piipahtaa. Mukava servu ja hyvät porukat. Kaikkea olen tehnyt laivoista kupoleihin.

EDIT: Ja on se notch kyllä aika ihme otus; päivitystä pukkaa lähes monta kertaa viikossa. Jos joku nyt sattui kiinnostumaan, tutustukaa ihmeessä peliin. Se on niitä indie-helmiä.
[color=#40BF00][u]koodaaja[/u][/color] wrote:Täyden turvan takaamiseksi avain olisi myös kuljetettava offlinenä suoraan tulevien viestien lähettäjältä niiden vastaanottajalle laitakaupungin hämärissä yöneljältä ja varmistettava, ettei kumpaakaan osapuolta seurata. Popliinitakkia suositellaan.
User avatar
Knoy
Active Member
Posts: 187
Joined: Fri Feb 12, 2010 10:50 pm

Re: Videopelit

Post by Knoy »

Tuossa muutama päivä sitten latasin League of Legendsin ja pelaillut sitä nyt muutamia pelejä. Jos joku täällä foorumilla pelaa niin olisi kiva heittää vähän teamia pystyyn ja voittaa muutama ottelu. Olen vasta pelissä itse 8 levelinen, joten rankki matcheja ei vielä pelata.
temu92
Web Developer
Web Developer
Posts: 1226
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:56 pm
Location: Gamindustri
Contact:

Re: Videopelit

Post by temu92 »

Itse pelasin sen betaa about 5 min kunnes sain tarpeeks ylimielisistä muista pelaajista heti huutamassa kun ei olekaan expertti heti alussa. DotA:kaan pelannu koskaan, tiedä edes mikä idea on saati sitten pelin kontrollit.
Taatero
Advanced Member
Posts: 384
Joined: Tue May 27, 2008 6:06 pm

Re: Videopelit

Post by Taatero »

Ah, nyt sitten löysin luotettavan "diilerin" minecraftin hankkimiseen, mutta pitäisi vielä selvittää pystynkö tekemään tilisiirtoja Visa Electronininininllani. Nettitunnuksia ei tietenkään ole, joten pitänee käydä huomenna automaatilla. On kyllä vaikeaa tämä elämä.
[color=#40BF00][u]koodaaja[/u][/color] wrote:Täyden turvan takaamiseksi avain olisi myös kuljetettava offlinenä suoraan tulevien viestien lähettäjältä niiden vastaanottajalle laitakaupungin hämärissä yöneljältä ja varmistettava, ettei kumpaakaan osapuolta seurata. Popliinitakkia suositellaan.
temu92
Web Developer
Web Developer
Posts: 1226
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:56 pm
Location: Gamindustri
Contact:

Re: Videopelit

Post by temu92 »

Me wants Starcraft 2 NAO! Oliskin vaa varaa semmoseen, maksaa 59,95€ ja mulla on jopa 1€ o/
User avatar
Bambi
Member
Posts: 87
Joined: Sat Nov 24, 2007 12:51 pm

Re: Videopelit

Post by Bambi »

Ahhh uunituore Starcraft 2 asentumassa. 8-)
Taatero
Advanced Member
Posts: 384
Joined: Tue May 27, 2008 6:06 pm

Re: Videopelit

Post by Taatero »

Bambi wrote:Ahhh uunituore Starcraft 2 asentumassa. 8-)
Mikäs näyttis löytyy? ATI:lla ei toimi antialiasointi, koska Blizzardin jupit jättivät sen toteuttamatta.
[color=#40BF00][u]koodaaja[/u][/color] wrote:Täyden turvan takaamiseksi avain olisi myös kuljetettava offlinenä suoraan tulevien viestien lähettäjältä niiden vastaanottajalle laitakaupungin hämärissä yöneljältä ja varmistettava, ettei kumpaakaan osapuolta seurata. Popliinitakkia suositellaan.
User avatar
Knoy
Active Member
Posts: 187
Joined: Fri Feb 12, 2010 10:50 pm

Re: Videopelit

Post by Knoy »

Tähtikräfti gagonen... Sen hankin kun saan rahat siihen. Kaveri oli beta, mutta en koskaan päässyt kokeilemaan peliä itse.
User avatar
Bambi
Member
Posts: 87
Joined: Sat Nov 24, 2007 12:51 pm

Re: Videopelit

Post by Bambi »

Taatero wrote:
Bambi wrote:Ahhh uunituore Starcraft 2 asentumassa. 8-)
Mikäs näyttis löytyy? ATI:lla ei toimi antialiasointi, koska Blizzardin jupit jättivät sen toteuttamatta.
Radeon HD4850. Näyttää kuitenkin tarpeeksi hyvältä mun makuun, sen verran mahtava peli muutenki. : )
User avatar
esa94
Guru
Posts: 1855
Joined: Tue Sep 04, 2007 5:35 pm

Re: Videopelit

Post by esa94 »

Taatero wrote:ATI:lla ei toimi antialiasointi, koska Blizzardin jupit jättivät sen toteuttamatta.
Jolla on merkitystä paljonko? En ole ikinä nähnyt tarvetta antialiasointiin räiskintäpeleissä ja nykyajan resoluutioilla ei kyllä oikeastaan huomaa jos siellä nyt muutama karkea viiva on.
User avatar
CCE
Artist
Artist
Posts: 650
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:53 pm

Re: Videopelit

Post by CCE »

esa94 wrote:
Taatero wrote:ATI:lla ei toimi antialiasointi, koska Blizzardin jupit jättivät sen toteuttamatta.
Jolla on merkitystä paljonko? En ole ikinä nähnyt tarvetta antialiasointiin räiskintäpeleissä ja nykyajan resoluutioilla ei kyllä oikeastaan huomaa jos siellä nyt muutama karkea viiva on.
Joo kyllä korkea resoluutio korvaa antialias kikkailut. Niin ja itse en ehkä laskisi Starcraft II:sta räiskintäpeliksi :p
User avatar
esa94
Guru
Posts: 1855
Joined: Tue Sep 04, 2007 5:35 pm

Re: Videopelit

Post by esa94 »

CCE wrote:
esa94 wrote:
Taatero wrote:ATI:lla ei toimi antialiasointi, koska Blizzardin jupit jättivät sen toteuttamatta.
Jolla on merkitystä paljonko? En ole ikinä nähnyt tarvetta antialiasointiin räiskintäpeleissä ja nykyajan resoluutioilla ei kyllä oikeastaan huomaa jos siellä nyt muutama karkea viiva on.
Joo kyllä korkea resoluutio korvaa antialias kikkailut. Niin ja itse en ehkä laskisi Starcraft II:sta räiskintäpeliksi :p
Aa, no anteeksi kovasti. Jotenkin vain ei tullut ajateltua mistä tässä puhutaan.

Mutta pointtini on sitäkin valiidimpi, kun kerran mitään ei oikeastaan edes nähdä niin läheltä että mitään artifakteja olisi nähtävissä.
User avatar
CCE
Artist
Artist
Posts: 650
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:53 pm

Re: Videopelit

Post by CCE »

esa94 wrote: -- Mutta pointtini on sitäkin valiidimpi, kun kerran mitään ei oikeastaan edes nähdä niin läheltä että mitään artifakteja olisi nähtävissä.
Reunanpehmennyshän pehmentää polygonien reunoja, ja mitä kauemmas geometriasta liikutaan sitä pienemmäksi se muuttuu ruudulla, ja sitä tarpeellisemmaksi antialiasointi tulee. Ja sitäpaitisi läheltä katsottaessahan ruudulla näkyisi vähemmän polygonien rajoja(ja suuremmalla tarkkuudella), joten enemmän sitä reunanpehmennystä luulisi tarvitsevan paljon yksityiskohtia sisältävissä kohtauksissa.
Koodiapina
Forum Veteran
Posts: 2396
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:20 pm

Re: Videopelit

Post by Koodiapina »

On aika vaihtaa keskustelu kunnon peleihin.

Image
User avatar
esa94
Guru
Posts: 1855
Joined: Tue Sep 04, 2007 5:35 pm

Re: Videopelit

Post by esa94 »

Grandi wrote:On aika vaihtaa keskustelu kunnon peleihin.

Image
Listaapas sisällyskin? n__n
Koodiapina
Forum Veteran
Posts: 2396
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:20 pm

Re: Videopelit

Post by Koodiapina »

esa94 wrote:Listaapas sisällyskin? n__n
En tarkoittanut niillä kunnon peleillä välttämättä juuri tuon levyn sisältöä, vaan nostalgisia pelejä yleensäkin. Mutta listataan nyt kuitenkin:

Pelit:
Hercules
Kurushi
Lifeforce Tenka
Oddworld: Abe's Oddysee
Overboard!
Porsche Racer
Rage Racer
Rapid Racer

Tekniikkademot:
T-Rex
Mantaray

Olin 4-vuotias, ja tämä demolevy oli ensimmäinen kosketukseni pelien maailmaan.
User avatar
valscion
Moderator
Moderator
Posts: 1599
Joined: Thu Dec 06, 2007 7:46 pm
Location: Espoo
Contact:

Re: Videopelit

Post by valscion »

Paras peli.
Image

Uus CTR on kuulemma ihan kökkö. Pitääkö paikkaansa?
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com
legend
Advanced Member
Posts: 371
Joined: Wed Nov 18, 2009 8:06 pm

Re: Videopelit

Post by legend »

VesQ wrote:Paras peli.
Image

Uus CTR on kuulemma ihan kökkö. Pitääkö paikkaansa?
Totta!
Uus? Ei sellaista mun tietääkseni ole? Lähinä olisi Modnation Racers! Se on hyvä peli, mutta aluksi hyvin kökkö!
Post Reply