PayPal donate

Muu yhteisön välinen keskustelu.
Post Reply
temu92
Web Developer
Web Developer
Posts: 1226
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:56 pm
Location: Gamindustri
Contact:

PayPal donate

Post by temu92 »

Vähän ihmetyttää tuo PayPalin donate systeemi. Se mitä olen saanut selville siitä on että ilmeisesti tarvitsee luottokortin ja siellä jonkin premium/business tunnuksen että niitä lahjoituksia voisi vastaanottaa. Meinaan nääs kun olen kehitellyt WoWia varten ns. allekirjoituskuvapalvelun (http://wowittaja.net/charsig/profiles.php) niin sinne olisi mukava saada donatebutton jonnekkin nurkkaan. Tämä systeemi kun on ollut varmaan suosituin tekemäni juttu koskaan, enkä ole edes mainostanut sitä missään :L Eli siis mitä tarvitaan että donate-nappulaisen saisi tuonne nurkkaan? Tai onko vaihtoehtoisia systeemejä? : P

PS. Mulla on täällä signaturessa juuri tuommonen tuon palvelun "sigikuva".
mikeful
Moderator
Moderator
Posts: 523
Joined: Mon Aug 27, 2007 8:36 pm
Location: Vaasa, Finalnd
Contact:

Re: PayPal donate

Post by mikeful »

Nopeasti kaivettuna näyttäisi siltä, että saat aika helposti tehtyä napin tuolta sivuilta ja PayPal nyppää oman osan välistä aina kun rahaa tulee sitä kautta.

Itse pääsin nappia rakentelemaan klikkaamalla Merchant Services -> PayPal Website Payments Standard -laatikosta -> Donations. Sivun selitysteksissä on linkki, jossa kerrotaan Pricing-kohdassa PayPalin ottamat osuudet erikokoisilla maksumäärillä.

Edit: Itsellä on siis Account type: Personal ja Status: Vertified, jonka saa kun laittaa hyväksytyn luottokortin sisään.
Pelejä: Pelasta puhe, Grinder
Muuta: Blogi, Twitter
temu92
Web Developer
Web Developer
Posts: 1226
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:56 pm
Location: Gamindustri
Contact:

Re: PayPal donate

Post by temu92 »

Ongelmana onkin sitten varmaan lähinnä se kun en vielä ole 18 (reilu puoli vuotta vielä) / ei ole luottokorttia. Visa Electron tuskin toimii tuossa? : P
mikeful
Moderator
Moderator
Posts: 523
Joined: Mon Aug 27, 2007 8:36 pm
Location: Vaasa, Finalnd
Contact:

Re: PayPal donate

Post by mikeful »

Riippuu pankista. Nordean electroni on joillain käynyt luottokortista. Rinnakkasikortti voi olla myös yksi vaihtoehto, jos vanhemmilta löytyy jo kortti.

Kannattaa varmaan odotella, että saa oman korti, niin asiat sujuu helpommin.
Pelejä: Pelasta puhe, Grinder
Muuta: Blogi, Twitter
Aavesoturi
Active Member
Posts: 163
Joined: Fri Aug 31, 2007 7:07 pm
Location: Helsinki
Contact:

Re: PayPal donate

Post by Aavesoturi »

Itselläni kyllä Electron kelpaa. Verkkopankissa vaan aktivoi verkkomaksuominaisuuden. (Pankkina Nordea).
Valtzu
Active Member
Posts: 115
Joined: Sun Aug 26, 2007 2:40 pm
Location: Sauvo
Contact:

Re: PayPal donate

Post by Valtzu »

Nordean Electron myös mulla, ainakin maksaminen PayPalin kautta onnistuu ongelmitta.
temu92
Web Developer
Web Developer
Posts: 1226
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:56 pm
Location: Gamindustri
Contact:

Re: PayPal donate

Post by temu92 »

Tjaah, itse kun aikaisemmin kokeilin Blitz3D:tä ostaa sen kautta mutta ei oikein toiminut (ja se myös nordean kortilla). Osuuspankin kortilla ton tod.näk. sitten kyllä tämän tekisin : P
User avatar
Dibalo
Advanced Member
Posts: 298
Joined: Mon Aug 27, 2007 8:12 pm
Location: Espoo, Finland
Contact:

Re: PayPal donate

Post by Dibalo »

Osuuspankin Visa Electronin voi käydä aktivoimassa OP:n verkkosivuilta niin, että "Verified by Visa" toimii siinä. Itselläni on tehty näinn ja hyvin on PayPal jauhanut. :mrgreen:
The darkest spells can be found from
http://tunkkaus.blogspot.fi
temu92
Web Developer
Web Developer
Posts: 1226
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:56 pm
Location: Gamindustri
Contact:

Re: PayPal donate

Post by temu92 »

No tuo systeemi onkin jo päällä ja pitäisi toimia. Täytyy tutkia tuota nyt sitten varmaan :P
temu92
Web Developer
Web Developer
Posts: 1226
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:56 pm
Location: Gamindustri
Contact:

Re: PayPal donate

Post by temu92 »

"To use Website Payments Standard, you need a Premier or Business account."

Toi hämää. Siis tarvitseeko vai ei? : P
mikeful
Moderator
Moderator
Posts: 523
Joined: Mon Aug 27, 2007 8:36 pm
Location: Vaasa, Finalnd
Contact:

Re: PayPal donate

Post by mikeful »

Käsittääkseni vaan krääsän ja kestotilausten myyminen vaatii noita. Itse onnistui tekemään Donate-napin ja sain sen näkymään testisivulla ihan normaalilla accountilla. En testannut sen toimintaa, mutta oletan sen toimivan.

Koita tehdä nappi ja katso miten käy. Jos se oikeasti vaatii jotain parempia tunnuksia, niin saat kyllä ilmoituksen.
Pelejä: Pelasta puhe, Grinder
Muuta: Blogi, Twitter
temu92
Web Developer
Web Developer
Posts: 1226
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:56 pm
Location: Gamindustri
Contact:

Re: PayPal donate

Post by temu92 »

Saa nähdä nyt miten toimii. Tuolla oikeassa ylänurkassa: http://wowittaja.net/charsig/profiles.php

Vielä pitää verifioida se kortti niin toimii paremmin :p
Post Reply