Piste shopit.

Muu yhteisön välinen keskustelu.
Post Reply
Lobodomy
Member
Posts: 77
Joined: Tue Sep 09, 2008 6:11 pm
Location: Pälkäne

Piste shopit.

Post by Lobodomy »

Älkää liittykö pisteshoppeihin.
Last edited by Lobodomy on Wed Mar 18, 2009 4:18 pm, edited 3 times in total.
Viltzu
Guru
Posts: 1132
Joined: Sun Aug 26, 2007 5:45 pm
Location: Alavieska
Contact:

Re: Piste shopit.

Post by Viltzu »

Ihan mukavia nämä. Mutta mites se luotettavuus? Kai ne ihan luotettavia on, mutta aika jänniä nämä. :lol: Itse en näitä "harrasta", mutta vois sitä ehkä joskus.
otto90x
Advanced Member
Posts: 349
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:00 pm
Location: Lapinjärvi, Finland
Contact:

Pisteshopit

Post by otto90x »

En oikein tykkää, kovasti pyramidihuijausta jotkut jopa muistuttavat. Jolloin suosittelija saa osan suosittelemansa henkilön pisteistä.

Ja sitten taas Pointshopissa esimerkiksi minkään vähänkään hyödyllisemmän tarvikkeen saamiseksi tarvitsee tehdä niin paljon että siihen käytetyllä ajalla mieluummin tekisi oikeita töitä ja tienaisi kylmää käteistä, eikä mitään usb-kahvikupinlämmittimiä.

Ärsyttävät referral linkit ja spämmi lisääntyy ikävästi kun joku ystävä näitä ryhtyy käyttämään.
Otto Martikainen a.k.a. MetalRain, otto90x, kAATOSade.
Runoblogi, vuodatusta ja sekoiluja.
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Piste shopit.

Post by Awaclus »

En ole harrastanut (tosin Lobodomyn mieliksi rekkasin silloin siitä PointShop referraalilinkistä kumikanan foorumeilla) itse, tosin muutamaa P2C (paid to click) sivua on tullut kokeiltua. Joko ne ovat epäluotettavia (tosin olen itsekin ollut vähän epäluotettava tehdessäni omasta referraalistani 50 uutta käyttäjää, heh) tai älyttömän hitaita keinoja ansaita rahaa, joten ne olen päättänyt nyt jättää rauhaan.
MikkoK
Devoted Member
Posts: 813
Joined: Thu Jun 05, 2008 2:13 pm
Location: City 17

Re: Piste shopit.

Post by MikkoK »

Point Shopissa ei arvalla voita melkein koskaan!! Repesin muuten kun pikkusisko tilasi sieltä suklaapukin joka olikin n 2cmX2cm kooltaan. :D Ja se maksoi jotain 700 pistettä. :D

Code: Select all

#aha. @ IRCNet
<Grandi> Voit laittaa jo valmiiks hailaittiin "Amis-Mikko", koska alan kutsua sua sillä nimellä.
Lobodomy
Member
Posts: 77
Joined: Tue Sep 09, 2008 6:11 pm
Location: Pälkäne

Re: Piste shopit.

Post by Lobodomy »

MikkoK141 wrote:Point Shopissa ei arvalla voita melkein koskaan!! Repesin muuten kun pikkusisko tilasi sieltä suklaapukin joka olikin n 2cmX2cm kooltaan. :D Ja se maksoi jotain 700 pistettä. :D
Mahtava diili :D
Lobodomy
Member
Posts: 77
Joined: Tue Sep 09, 2008 6:11 pm
Location: Pälkäne

Re: Piste shopit.

Post by Lobodomy »

Älkää rekisteröitykö mihinkään pisteshopiin koska ne ovat paskoja isolla P:llä. Erityisesti pointshop.fi. Sain juuri kuulla että tunnukseni sieltä on poistettu "Väärien henkilötietojen vuoksi" voin vannoa että osoitteet ja muu oleellinen oli oikeaa mutta jos tiedoissani oli jotain väärää niin jokin mitä kenenkään pitäisi kertoa internetissä.
Pyydän anteeksi että olen levittänyt tätä harhaoppia.
Koodiapina
Forum Veteran
Posts: 2396
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:20 pm

Re: Piste shopit.

Post by Koodiapina »

Itseäni ärsyttää noissa se, kun ihmiset spämmäävät joka paikkaan niitä referrallilinkkejään vai mitä ne nyt ovatkaan. Sinullakin näyttäisi olevan sellainen allekirjoituksessasi juuri tuonne pointshoppiin jota haukuit...
User avatar
vilQuri
Active Member
Posts: 239
Joined: Wed Aug 29, 2007 6:25 pm
Location: Turku

Re: Piste shopit.

Post by vilQuri »

Ite sorruin XD(valitettavasti). Pointshop nimiseen pisteshoppiin. Olen sieltä tilannut muutaman karkkipussin, ihan mukavasti tulevat. Ei luotettavuudessa kyllä ole mitään valittamista. Ja mikäs se pointti on että älkää liittykö? Jos ei ole luotettavuudessakaan mitään ongelmaa, niin miksi ei kannattaisi liittyä? Ei sieltä kyllä mitään oikeasti saa, ellei rupea siellä 24/7 käymään. Ihan kokeiluna, kyllä se pieni karkki pussi sieltä ekan viikon sisässä lähtee, sitten nopeutuu kun ei tartte enää odotella mitään varmenteita tai vastaavaa. Ah, ja olet kai syntymäajan laittanut oikein? Jos se on väärin, niin potkivat nykyään pois. Kun ei käyttöehdot kuulemma salli. Tulhaan aina kaikki pisteet arpoihin, ei sieltä kyllä tule mitään, paras voitto on 100 pistettä.
Post Reply