Offtopic (I/2009)

Muu yhteisön välinen keskustelu.
Locked
MikkoK
Devoted Member
Posts: 813
Joined: Thu Jun 05, 2008 2:13 pm
Location: City 17

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja bann

Post by MikkoK »

Forbidden

You don't have permission to access /6/6/43/80/81064380IzmCYW_fs.jpg on this server.

Linkkisi sanoo noin.

Code: Select all

#aha. @ IRCNet
<Grandi> Voit laittaa jo valmiiks hailaittiin "Amis-Mikko", koska alan kutsua sua sillä nimellä.
Viltzu
Guru
Posts: 1132
Joined: Sun Aug 26, 2007 5:45 pm
Location: Alavieska
Contact:

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja bann

Post by Viltzu »

MikkoK141 wrote:Forbidden

You don't have permission to access /6/6/43/80/81064380IzmCYW_fs.jpg on this server.

Linkkisi sanoo noin.
Koita päivittää sivu uudelleen.
EDIT:

Päivitysnappi ei auta, mutta firefoxissa paina hiirellä osoiteriviä että teksti maalautuu ja sitten return :P

rami123
Advanced Member
Posts: 354
Joined: Mon Jun 23, 2008 8:20 pm
Location: Kittilä

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by rami123 »

Jänniä on lord of the ringsit :) elokuvat katottuna ja ny hommasin eile vai sitä enne Lotron(lord of the rings onlinen)+lisäosan ja sitä pelannu iha onnessaan :D
Hene
Active Member
Posts: 122
Joined: Wed Apr 22, 2009 8:13 pm

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by Hene »

Tuli aamulla Microsoftilta joku ihana automaattinen päivitys, jonka ansiosta vanha kaverini KoobFace häädettiin tietokoneestani :) Ei enää ärsyttäviä pop-uppeja eikä Normanín ärsyttäviä "Kohde siirretty karanteeniin" -ilmoituksia.

BTW, Microsoftilla on oikein hieno raporttikin viruksesta, jonka vakavuusaste oli näyttääkseen vakava, eli kaikkein korkein :P
"Baby," I said. "I'm a genius but nobody knows it but me."
Olwi
Devoted Member
Posts: 557
Joined: Sun Dec 30, 2007 4:15 pm
Location: Muhos

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by Olwi »

Vois oikeastaan hakee Silmärilli-onin kirjastosta huvikseen,vois sit pätee :lol:
Huuda mun ip:tä!
User avatar
-Z-
Devoted Member
Posts: 682
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:33 pm
Location: In ur danmaku, grazin ur bullets

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by -Z- »

"Taru Sormusten Herrasta on lastenkirja!"

kun nyt kerran on kirjallisuudesta puhe olevinaan, niin voisinpa mainita että itselleni uppoaa ehkä kauhusellainen parhaiten. H.P. Lovecraft ja Stephen King sieltä paremmasta päästä.
"Fallout 3 (#10) marked a shift in the industry, a move that saw the western RPG begin to surpass its Japanese counterparts." -IGN top 100 RPGs of all time
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by Awaclus »

-Z- wrote:"Taru Sormusten Herrasta on lastenkirja!"
Virke pitää paikkansa, major mente. Itse luin sen 9-vuotiaana ensimmäistä kertaa, pidin siitä aivan älyttömästi ja 9-vuotias on mielestäni lapsi.

EDIT: poistin irrelevantin sivuhuomautuksen.
User avatar
CCE
Artist
Artist
Posts: 650
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:53 pm

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by CCE »

LOTR:in lukeneet konkarit, kuinka kestätte järjissänne koko prosessin ajan? Eikö sitäpaitsi kirjan loppupuolella ala jo alkuosan tapahtumat hieman hämärtymään? Itse olen yrittäny kyseistä tiiliskiveä lukea tuloksetta. Mutta Pratchetit uppoavat kyllä hyvin :>
User avatar
Substance
Active Member
Posts: 234
Joined: Fri Mar 14, 2008 5:48 pm

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by Substance »

CCE wrote:LOTR:in lukeneet konkarit, kuinka kestätte järjissänne koko prosessin ajan? Eikö sitäpaitsi kirjan loppupuolella ala jo alkuosan tapahtumat hieman hämärtymään? Itse olen yrittäny kyseistä tiiliskiveä lukea tuloksetta. Mutta Pratchetit uppoavat kyllä hyvin :>
Luin kolmena kirjana, mutta katsoin elokuvat kyllä ensin, mikä varmaan auttoi tiivistelmänä. Ja Pratchetin kirjat on lukemisen arvoisia :) , itse olen kyllä vain kaksi lukenut...
Substance aka LittleGreen
Red Encounter - shoot'em uppia - lataus
Warlock
Member
Posts: 79
Joined: Thu Jul 31, 2008 11:08 pm

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by Warlock »

Lukenu LOTR-trilogian kolmesti, nähny leffat neljästi. Muistan aika lailla ne tapahtumat ja vähä enemmänki. Niin ja Hobitin ja Silmarillionin kahdesti.
Image
Koodiapina
Forum Veteran
Posts: 2396
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:20 pm

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by Koodiapina »

Hobbitti - Sinne ja takaisin:in olen lukenut. Ihan siedettävä, mutta meni paikka paikoin vähän liian fiktioksi. En osannut kuvitella tapahtumapaikoista kiinnostavia ja henkilöt tuntuivat liian utopistisilta. Taru sormusten herraa olen kahdesti yrittänyt lukea, mutta kyllästyn jo siihen alun jaaritukseen. Itseasiassa en jaksa katsoa edes niitä elokuvia loppuun asti. Lapsena nuo tarinat menninkäisistä ja haltijoista purivat, mutta nykyisin ei vaan jaksa vähempää kiinnostaa.

No hyvä kuitenkin, että herra Tolkien kirjoitti niitä sepustuksiaan, jotta moniin roguelikeihin on saatu täytettä ;)
mikeful
Moderator
Moderator
Posts: 523
Joined: Mon Aug 27, 2007 8:36 pm
Location: Vaasa, Finalnd
Contact:

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by mikeful »

Itse luin Sormusten Herran ollessani 8. luokalla. Kesti varmaan puoli vuotta taukojen kanssa, mutta sain siitä 3 kirjaa johonkin lukupäiväkirjaan. :D
Pelejä: Pelasta puhe, Grinder
Muuta: Blogi, Twitter
Pettis
The Evil Admin
The Evil Admin
Posts: 1044
Joined: Sun Aug 26, 2007 5:08 pm
Location: Rovaniemi
Contact:

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by Pettis »

mikeful wrote:Itse luin Sormusten Herran ollessani 8. luokalla. Kesti varmaan puoli vuotta taukojen kanssa, mutta sain siitä 3 kirjaa johonkin lukupäiväkirjaan. :D
Itsellä meni vuosi lukea koko tarina. Tosin taukoja oli välillä - pitkiäkin. Pitkä satu :)
CB Repository .com - Sinne ne kaikki koodit menneet on!
MunVerkko - Ilmaisia foorumeita ja blogeja
User avatar
kaneli2000
Guru
Posts: 1059
Joined: Mon Mar 17, 2008 2:40 pm
Location: Lempäälä

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by kaneli2000 »

Harry Potterit olen kaikki lukenut, mutta sormusten lordeja en. Jotenkin liian pitkäveteistä tekstiä.
I see the rainbow rising
User avatar
vilQuri
Active Member
Posts: 239
Joined: Wed Aug 29, 2007 6:25 pm
Location: Turku

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by vilQuri »

Kaikki Harry Potterit ja sorumus Lordieista sen ykkösen
User avatar
kaneli2000
Guru
Posts: 1059
Joined: Mon Mar 17, 2008 2:40 pm
Location: Lempäälä

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by kaneli2000 »

Uusimman potterin kävin muuten katsomassa elokuvissa. Ei mikään suurenmoinen elämys, vähä kliseinen. Jos tähtiä antaisin niin antaisin kolme.
I see the rainbow rising
DatsuniG
Advanced Member
Posts: 367
Joined: Fri Aug 15, 2008 9:57 pm

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by DatsuniG »

Elokuvista puheen ollen, ketkä kaikki ovat nähneet Brünon? IMO parempi kuin Borat tai Ali G.
Hengität nyt manuaalisesti.
MaGetzUb
Guru
Posts: 1715
Joined: Sun Sep 09, 2007 12:35 pm
Location: Alavus

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by MaGetzUb »

Huh täällä tien päällä ollaan menossa Porvooseen päi. Viel sen 4 tuntia pitää kyhjöttää autossa tyhjän panttina.. Saisipa edes koodata, mutta kun olen tässä kännykän kanssa autossa ilman tiatokonetta niin pelkkää toiveajattelua. :/
Solar Eclipse
Meneillä olevat Projektit:
We're in a simulation, and God is trying to debug us.
TheFish
Developer
Developer
Posts: 477
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:28 pm
Location: Joensuu

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by TheFish »

programmer of DSG wrote:Huh täällä tien päällä ollaan menossa Porvooseen päi. Viel sen 4 tuntia pitää kyhjöttää autossa tyhjän panttina.. Saisipa edes koodata, mutta kun olen tässä kännykän kanssa autossa ilman tiatokonetta niin pelkkää toiveajattelua. :/
Saahan esimerkiksi s60-alustalle python tulkin ja ns. ide:n (= tekstieditori, jossa on sisäänrakennettu mahdollisuus ohjelman ajamiselle). Oletettavasti muillekkin älypuhelinkäyttiksille löytyy jotain ohjelmointityökaluja.
tulkki
ide
Toimivat ainakin omalla nokia e71 hyvin. Ei kännykällä tietysti mitään vakavampaa jaksa koodata, mutta esim eulerin pulmia voi ratkoa.
CoolBasic henkilökuntaa
Kehittäjä
MaGetzUb
Guru
Posts: 1715
Joined: Sun Sep 09, 2007 12:35 pm
Location: Alavus

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by MaGetzUb »

TheFish wrote:
programmer of DSG wrote:Huh täällä tien päällä ollaan menossa Porvooseen päi. Viel sen 4 tuntia pitää kyhjöttää autossa tyhjän panttina.. Saisipa edes koodata, mutta kun olen tässä kännykän kanssa autossa ilman tiatokonetta niin pelkkää toiveajattelua. :/
Saahan esimerkiksi s60-alustalle python tulkin ja ns. ide:n (= tekstieditori, jossa on sisäänrakennettu mahdollisuus ohjelman ajamiselle). Oletettavasti muillekkin älypuhelinkäyttiksille löytyy jotain ohjelmointityökaluja.
tulkki
ide
Toimivat ainakin omalla nokia e71 hyvin. Ei kännykällä tietysti mitään vakavampaa jaksa koodata, mutta esim eulerin pulmia voi ratkoa.
Juu minulla on Nokia s60 sarjan puhelin (N95 8GB) mutta en nyt viitsi ruveta kikkailemaan.. Justiin ohitettiin Lempäälän Ideapark.. :)
Solar Eclipse
Meneillä olevat Projektit:
We're in a simulation, and God is trying to debug us.
Locked