Offtopic (I/2009)

Muu yhteisön välinen keskustelu.
MAVmaggot
Advanced Member
Posts: 468
Joined: Fri Aug 31, 2007 10:18 pm
Location: bitspace

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by MAVmaggot »

Viltzu wrote:Temu92: Tuo käsi näyttää jotenkin oudolta, hieman kuin "aaltoilisi". En sitten tiedä onko sen tarkoitus tehdä niin?
Johtuu siitä että se näyttää olevan alunperin 120x120px kokonen mutta foorumisofta skaalaa sen 100x100 pikseliin.
Viltzu
Guru
Posts: 1132
Joined: Sun Aug 26, 2007 5:45 pm
Location: Alavieska
Contact:

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by Viltzu »

MAVmaggot wrote:
Viltzu wrote:Temu92: Tuo käsi näyttää jotenkin oudolta, hieman kuin "aaltoilisi". En sitten tiedä onko sen tarkoitus tehdä niin?
Johtuu siitä että se näyttää olevan alunperin 120x120px kokonen mutta foorumisofta skaalaa sen 100x100 pikseliin.
Joops siitähän se näyttää johtuvan. Alkuperäisessä kuvassa ei aaltoile. ;#
temu92
Web Developer
Web Developer
Posts: 1226
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:56 pm
Location: Gamindustri
Contact:

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by temu92 »

Joo ja valokuvahan toi on alunperinkin :F Muokattu vaan niin että näyttää epäaidolta :P Alkuperänen kuva.
User avatar
Ruuttu
Devoted Member
Posts: 688
Joined: Thu Aug 30, 2007 5:11 pm
Location: Finland, Sipoo

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by Ruuttu »

Tein nokia teeman ja haluan tietysti jakaa sen koko helkkarin maailmalle. Tietääkö joku sopivaa sivustoa?

Image * Image

Tietysti suuntaisin osoitteeseen nokia.com, ellei siellä maksaisi 50€ pelkästään se että rekisteröidyt "julkaisijaksi". Hieman turhan virallista bullshittiä tässä tapauksessa. :)


* Miksi foorumi estää minua tunkemasta kahta välilyöntiä näiden kuvien väliin? Joskus välilyönneistä on hyötyä, eikä yli-innokkaan spämmisuodattimen pitäisi niitä kieltää.
Ja BTW, olen varma että haluat vastata tähän kysymykseen
temu92
Web Developer
Web Developer
Posts: 1226
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:56 pm
Location: Gamindustri
Contact:

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by temu92 »

Ruuttu wrote:Miksi foorumi estää minua tunkemasta kahta välilyöntiä näiden kuvien väliin? Joskus välilyönneistä on hyötyä, eikä yli-innokkaan spämmisuodattimen pitäisi niitä kieltää.
Ei se foorumi ole syynä siihen. Selain poistaa useammat ylimääräiset peräkkäiset välilyönnit jolloin ainoastaan yksi näkyy :P
Noviisi
Newcomer
Posts: 11
Joined: Thu Sep 10, 2009 11:51 pm

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by Noviisi »

Tämä vastaus lienee yhtä tyhjän kanssa, mutta mielenkiinnosta googlettelin tuota ongelmaasi ja löysin tuon Nokian AD-54 -adapterin. Voihan olla, että olet itsekin tuohon törmännyt. Joissain ulkomaiden verkkokaupoissa tuon mainittiin olevan yhteensopiva tuon sinun puhelimesi kanssa, mutta Nokian omalla yhteensopivuuslistalla ei tainnut tuota sinun luuria näkyä, joten miten lienee? Sitäkään en saanut selville, onko noita adaptereita helposti saatavilla ilman noita HS-45 kuulokkeita, vai myydäänkö ne aina settinä.

Kuitenkin, jos Nokian omissa kuulokkeissa tuollaiset säädöt on, niin ihmettelisin, jos tuota ongelmaasi ei saa millään vastaavanlaisella puhelimen ja kuulokkeiden väliin tuikattavalla säätimellä ratkaistua.
Olwi
Devoted Member
Posts: 557
Joined: Sun Dec 30, 2007 4:15 pm
Location: Muhos

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by Olwi »

Mikä nukkumaanmenoaika,täs just asentelen hl2dm:ää :lol: Enhän mä oo ollu viel ees 12h hereil. Hyvin menee nämä lomat
Huuda mun ip:tä!
temu92
Web Developer
Web Developer
Posts: 1226
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:56 pm
Location: Gamindustri
Contact:

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by temu92 »

Itte just joku 12h ny täynnä. Taino kai joku 1 h sitte. Assenplyillä viimeks tuli vedettyä 39h putkeen hereillä :P Maate, jos yrittäs nousta vaihteen vuoks aikasemmin ->
MAVmaggot
Advanced Member
Posts: 468
Joined: Fri Aug 31, 2007 10:18 pm
Location: bitspace

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by MAVmaggot »

Itse assyilla vedin kans jotain tommosta, yhden ainoan kerran nukuin, keskimmäisenä yönä. Sillon tosin tuli 13h nukuttua. =)

Muttajoo, on tääläpäin vähän samanlaista lomanviettoa. Sillä erotuksella etten nuku pitkään, jostain syystä tullut nukuttua vain 5-6 tunnin yöunia. Joku päivä sitten valvoin 23 tuntia 5 tunnin yöunen jälkeen, onnistuin viimesillä metreillä jopa koodaamaan vielä. =D
anttimoi
Newcomer
Posts: 25
Joined: Mon Aug 11, 2008 7:33 pm

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by anttimoi »

Viimeset kolme päivää unirytmi on ollu sellanen että 5-6 aikaan nukkumaan ja 15-16 herätys. Viime yönä en sitten saanu nukuttua ja tänään pitäis lähtee Saksaan uuttavuotta viettään. :)
Coolbasic roguelike-projekti menossa 8)
Progress bar @@@@@10%@@@@@
Pahasti jäätymässä...
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by Awaclus »

anttimoi wrote:Saksaan uuttavuotta viettään. :)
Hmmh?
Feuer
Devoted Member
Posts: 520
Joined: Tue Jun 16, 2009 11:13 am
Contact:

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by Feuer »

Näitä alkaa olla jo liian lähellä :shock:
EDIT:

Jos ei muuta positiivista, niin onneksi nyt on joululoma... Leppävaara (tai siis sello ja asema) on novan mukaan melko tehokkaasti eristettynä, eli kouluunpääsy olisi vaikeutunut selvästi.

Asus P8P67 LE/Intel Core i5 2500K/ GTX560/ 8GT RAM/750GT HDDt + 120GT SSD + 13" Macbook Pro
Blogi - Peräpohjola - MERPG
Sami345
Advanced Member
Posts: 349
Joined: Fri Aug 31, 2007 4:52 pm
Contact:

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by Sami345 »

Minulla olisi vierailuluvat seuraaviin peleihin:
1 x CS:S
2 x Killing Floor
Laittakaa vaikka yksityisviestillä pelin nimi + Steam-tilinne, jos kiinnostaa.
Projektit: Fiperus - Jäädytetty pidemmäksi aikaa.
Voitot: Viikkokisa XIII, Pikapelikisa 3, Pikapelikisa 13
http://www.sami345.tk/
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by Awaclus »

Feuer wrote:
EDIT:

Jos ei muuta positiivista, niin onneksi nyt on joululoma... Leppävaara (tai siis sello ja asema) on novan mukaan melko tehokkaasti eristettynä, eli kouluunpääsy olisi vaikeutunut selvästi.

Sinullekin kerääntynyt paljon poissaoloja sitten, jos kouluun meno alkaakin kiinnostaa?
Viltzu
Guru
Posts: 1132
Joined: Sun Aug 26, 2007 5:45 pm
Location: Alavieska
Contact:

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by Viltzu »

Damn you pilvet!
Eipä sitä täälläpäin ainakaan Kuun osittaista pimennystä näkynyt :/ Syynä olivat pilvet, jotka peittivät koko kuun. Kaukoputki(+kamera) oli valmiina mutta eipä sitä kuuta ole näkynyt. Mutta raketteja on sen sijaan näkynyt, valosaastetta, damn.
EDIT:

3x "näkynyt". Asdf?

EDIT:

HYVÄÄ UUTTA VUOTTA!

Koodiapina
Forum Veteran
Posts: 2396
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:20 pm

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by Koodiapina »

Moi kaikki!

Liityin facebookiin, Lisätkää kaveriksi! Profiilikuvaa ei ole, koska eräs Ristomatti Karppanen (ristis) on jo yhden kuvani lisännyt jollekin pilkkaussivustolleen.
Olwi
Devoted Member
Posts: 557
Joined: Sun Dec 30, 2007 4:15 pm
Location: Muhos

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by Olwi »

Chaosworm wrote:
Feuer wrote:
EDIT:

Jos ei muuta positiivista, niin onneksi nyt on joululoma... Leppävaara (tai siis sello ja asema) on novan mukaan melko tehokkaasti eristettynä, eli kouluunpääsy olisi vaikeutunut selvästi.

Sinullekin kerääntynyt paljon poissaoloja sitten, jos kouluun meno alkaakin kiinnostaa?
Mä voisin mennä nyt kouluun jos saisin loppuloman jatkaa sit parin viikon pääst loppuun-.- Ei mitää tekemist, nukkuu,istuu koneel ja syö. Poissaolojaki on sen verran ettei pääse kursseja läpi jos tulee ykski viel
Huuda mun ip:tä!
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by Awaclus »

Olwi wrote:
Chaosworm wrote:
Feuer wrote:
EDIT:

Jos ei muuta positiivista, niin onneksi nyt on joululoma... Leppävaara (tai siis sello ja asema) on novan mukaan melko tehokkaasti eristettynä, eli kouluunpääsy olisi vaikeutunut selvästi.

Sinullekin kerääntynyt paljon poissaoloja sitten, jos kouluun meno alkaakin kiinnostaa?
Mä voisin mennä nyt kouluun jos saisin loppuloman jatkaa sit parin viikon pääst loppuun-.- Ei mitää tekemist, nukkuu,istuu koneel ja syö. Poissaolojaki on sen verran ettei pääse kursseja läpi jos tulee ykski viel
No miksipäs ei? Mene vaikka hiihtämään, tai sitten aloita joku uusi projekti niin on siinä koneella istumisessakin sitten enemmän järkeä.
temu92
Web Developer
Web Developer
Posts: 1226
Joined: Mon Aug 27, 2007 9:56 pm
Location: Gamindustri
Contact:

Re: Offtopic

Post by temu92 »

Scarlet: http://www.mikseri.net/playsong.php?id=407248

Imo ehkä tähän mennessä paras tekemistäni kipaleista :E Ja kaikki mitä koskaan oon tehny löytyy tuolta :P

Edit: nyt kipaleet löytyy last.fm:stäkin; http://www.last.fm/music/Sonaza/Scarlet jos ny ketään ylipäätään kiinnostaa :Q
Olwi
Devoted Member
Posts: 557
Joined: Sun Dec 30, 2007 4:15 pm
Location: Muhos

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by Olwi »

Chaosworm wrote: No miksipäs ei? Mene vaikka hiihtämään, tai sitten aloita joku uusi projekti niin on siinä koneella istumisessakin sitten enemmän järkeä.
Eihän mulla suksia ole ollut neljään vuoteen enää. Ulkona vois lautailla, mut n. -30 astetta ja polvi hajalla. Ja kaikki projektit tyssää siihen ku pitäs alkaa tekemään jotai eikä vaan suunnitella. Noh,ens viikon alussa haetaan(toivottavasti haetaan,vasta neljäs kerta ku isä lupas lähtä-.-) kevari ni sillä kikkaillessa menee sit nätisti loppuloma ja -talvi.


Edit: Temu, liian hidas mun mielestä, ensimmäisen minuutin ootin et se biisi "alkaa" mut jatkuki samanlaisena. Vois tuota joskus kuunnella mut normaalist jotai vauhdikkaampaa. Tarkemmin en osaa arvostella, kysy noilta guruilta.
Huuda mun ip:tä!
Locked