Sähän sait 5.26 etkä 5.23temu92 wrote:5.23 o/ I win!

Sähän sait 5.26 etkä 5.23temu92 wrote:5.23 o/ I win!
Jos sivusto käyttää lyhennettä Gf, niin käytän minäkin. Huomaa iso G, joka erottaa sen lyhenteestä gf, joka tarkoittaa girlfriend, kuten sanoitkoodaaja wrote:Oikea lyhenne on muuten GFLOPS, Gflops tai Gflop/s, gf tarkoittaapi yleisesti tyttöystävää (girlfriend).
ASD mitäköhä kaikesta tulee ku dementtia iskee näin nopeesti >_<VesQ wrote:Sähän sait 5.26 etkä 5.23temu92 wrote:5.23 o/ I win!tuolta näkyy listasta. Ite sain komeat 1.01 Gf, tiesinkin että seitsemän vuotta vanha pakettikoneeni on muinaismuisto
Niin sitä pitää, kunnon nörttiGrandi wrote:2. jakso suoritettu @ lukio.
Matematiikka 6
Vielä ei oo takas näkyny MAA7 koetta eikä todistusta. Huomenna tulloo kokeet =) omat todistusnumerot on ollu aikasemmista:temu92 wrote:Vielä ei oo takas näkyny MAA6 koetta eikä todistusta. Todistusnumerot on ollut aikasemmista:
MAA1 - 8
MAA2 - 8
MAA3 - 6
MAA4 - 9
MAA5 - 8
MAA11 - 9
Keksiarvo aboot 8 :p
Onkos tullut jo lahjoituksiatemu92 wrote:Alkaa jo vähitellen pelottaa tän mun Signaturaattorin suosio :p Kunhan porukkaa kokoajan joka päivä rekisteröityy sisään niin kaistan kulutus kasvaa myös. Nyt on vasta 8. pv joulukuuta ja kaistaa kulunut jo 7100 megaa. Ei se vielä ihan maksimissa ole joka on se 100 gigaa. Viime kuussa kaistaa kului noin 19 gigaa eli tähän mennessä vaikuttaa siltä, että kaistan kulutus on noin kaksinkertaistunut viime kuuhun verrattuna >_<
Tiedä sitten mitä teen kun katto tulee vastaan. Rahaa kun ei ole (ainakaan itsellä) mitään lisäkaistoja maksaa varsinkin kun Edullinenwebhotelli.com yhdistyi p*skafuturonin kanssa ja hinnat nousi noin 300%. Ja on jo käytössä nk. cache systeemit (http://www.coralcdn.org). Tällä hetkellä se cachettaa kuvan 12 tunniksi mutta jotenkin sen saa itse myös määrättyä. Eikös se niin mene, että jos sen nostaa 24 tuntiin niin kaistan kulutus puolittuu, ainakin teoriassa? : >
[color=#40BF00][u]koodaaja[/u][/color] wrote:Täyden turvan takaamiseksi avain olisi myös kuljetettava offlinenä suoraan tulevien viestien lähettäjältä niiden vastaanottajalle laitakaupungin hämärissä yöneljältä ja varmistettava, ettei kumpaakaan osapuolta seurata. Popliinitakkia suositellaan.
Äläs nyt, ei kokoajan voi ihan täysillä puurtaa. Minunkin 15 kurssin matikkarivistöstäni löytyy pari ysiä yhdentoista kympin seasta ;P (kahdesta soveltavasta tipahti luonnollisesti S) Olen kyllä samaa mieltä siitä, että lukiomatematiikka oli todella kiinnostavaa. MAA11-kurssin virkaa en oikein älynnyt, kun totuustaulut oppii koodailemalla ja puhtaiden lukujen pyörittely tuntuu jotenkin turhalta. Tosin se onkin tarjotuista kursseista ainoa, jotta en käynyt, joten mitäs turhaa valittamaan.koodaaja wrote:Mites sinne on ysiä eksynyt :u itselläni on nuo ja MAA11 käytynnä tähän mennessä, kivaa on ollut lukiomatikka mielestäni - paljon mielenkiintoisempaa kuin ylä- saati sitten ala-asteella. Nyt sitten innoissamme derivoimme koko tämän äskettäin alkaneen jakson : )
Joku lahjotti 6 senttiä rahaa. No Paypal ottaa oman osionsa ja netto tuloksi jäi 0 eur. Ettei sen enempää >_>Taatero wrote:Onkos tullut jo lahjoituksia
Oh noes. Mikset kokeilisi mainoksia? Jos sivuillasi riittää kävijöitä, Project Wonderful käynee tähän hyvin.temu92 wrote:Alkaa jo vähitellen pelottaa tän mun Signaturaattorin suosio :p Kunhan porukkaa kokoajan joka päivä rekisteröityy sisään niin kaistan kulutus kasvaa myös. Nyt on vasta 8. pv joulukuuta ja kaistaa kulunut jo 7100 megaa. Ei se vielä ihan maksimissa ole joka on se 100 gigaa. Viime kuussa kaistaa kului noin 19 gigaa eli tähän mennessä vaikuttaa siltä, että kaistan kulutus on noin kaksinkertaistunut viime kuuhun verrattuna >_<
Tiedä sitten mitä teen kun katto tulee vastaan. Rahaa kun ei ole (ainakaan itsellä) mitään lisäkaistoja maksaa varsinkin kun Edullinenwebhotelli.com yhdistyi p*skafuturonin kanssa ja hinnat nousi noin 300%. Ja on jo käytössä nk. cache systeemit (http://www.coralcdn.org). Tällä hetkellä se cachettaa kuvan 12 tunniksi mutta jotenkin sen saa itse myös määrättyä. Eikös se niin mene, että jos sen nostaa 24 tuntiin niin kaistan kulutus puolittuu, ainakin teoriassa? : >
Itselläni menee tämä jakso mielen kiintoiseksi: MAA11, MAA12 ja MAA13 kurssit änkeytyivät nimittäin samaan jaksoon. : D MAA12 on todellakin hyödyllisin noista kursseista.. (puuh) läksyjä on aivan liikaa.. Varsinkin kun koulusta päästyä vasta n. 3 tunnin jälkeen jaksaisi tehdä läksyjä. Avaan kirjan ja alan raapimaan päätä/höyry nousee, kun olen unohtanut miten nuo kolmesta eri kirjasta annetut läksyt tehdään..SPuntte wrote:Äläs nyt, ei kokoajan voi ihan täysillä puurtaa. Minunkin 15 kurssin matikkarivistöstäni löytyy pari ysiä yhdentoista kympin seasta ;P (kahdesta soveltavasta tipahti luonnollisesti S) Olen kyllä samaa mieltä siitä, että lukiomatematiikka oli todella kiinnostavaa. MAA11-kurssin virkaa en oikein älynnyt, kun totuustaulut oppii koodailemalla ja puhtaiden lukujen pyörittely tuntuu jotenkin turhalta. Tosin se onkin tarjotuista kursseista ainoa, jotta en käynyt, joten mitäs turhaa valittamaan.koodaaja wrote:Mites sinne on ysiä eksynyt :u itselläni on nuo ja MAA11 käytynnä tähän mennessä, kivaa on ollut lukiomatikka mielestäni - paljon mielenkiintoisempaa kuin ylä- saati sitten ala-asteella. Nyt sitten innoissamme derivoimme koko tämän äskettäin alkaneen jakson : )
Jos ajattelee matematiikkaa puhtaasti koodauksen näkökulmasta, voisin sanoa, että tärkeimpiä ovat kurssit MAA1-6 sekä syventävä MAA12. Viimeksi mainittu esittelee numeerisia menetelmiä ja opettaa välttämään niiden sudenkuoppia (käytännössä sitä, että liukuluvut menettävät tarkkuutensa). Myös siinä käsitellyt erilaiset approksimaatiot ovat hyödyllisiä, kun täytyy koodia täytyy optimoida tarkkuuden (tai realismin) ja resurssitehokkuuden sopivan suhteen löytämiseksi. Myös numeerista integrointia (derivoinnille käänteinen tapahtuma) käydään läpi jonkin verran.
Huuda mun ip:tä!