Offtopic (I/2009)

Muu yhteisön välinen keskustelu.
Locked
User avatar
kaneli2000
Guru
Posts: 1059
Joined: Mon Mar 17, 2008 2:40 pm
Location: Lempäälä

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by kaneli2000 »

Ei oo näkyny moista soikiopäätä kyllä mun unissa o_o. Josko jätesäkki oli liian pimeä?
I see the rainbow rising
MaGetzUb
Guru
Posts: 1715
Joined: Sun Sep 09, 2007 12:35 pm
Location: Alavus

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja bann

Post by MaGetzUb »

W0000T CB kaatui taas tilanteessa:

Code: Select all

Print $0000029A
WaitKey
Nuo unet ovatkin melko jänniä asioita, ei oikein kukaan tiedä miten aivot toimii unessa. Nehän vaikka voivat kerätä energiaa ja samalla kerätä jännästi tietoisuutta ympäristöstä myös alitajunnasta. :)
EDIT:

Olin väsyksissä, kuten viestin alkuperäis ajasta näet.

Last edited by MaGetzUb on Fri Oct 16, 2009 5:56 pm, edited 1 time in total.
Solar Eclipse
Meneillä olevat Projektit:
We're in a simulation, and God is trying to debug us.
User avatar
kaneli2000
Guru
Posts: 1059
Joined: Mon Mar 17, 2008 2:40 pm
Location: Lempäälä

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja bann

Post by kaneli2000 »

MaGetzUb wrote:W0000T CB Crashed taas tilanteessa:

Code: Select all

Print $0000029A
WaitKey
Niinkö? Kyllä tuo minulla pystyssä pysyy.
Attachments
Korjaa jos olen väärässä.
Korjaa jos olen väärässä.
nimetön.PNG (12.24 KiB) Viewed 9790 times
I see the rainbow rising
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by Awaclus »

:cry: :cry:
Matikan kokeesta 7½ :(
MaGetzUb
Guru
Posts: 1715
Joined: Sun Sep 09, 2007 12:35 pm
Location: Alavus

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja bann

Post by MaGetzUb »

Chaosworm wrote::cry: :cry:
Matikan kokeesta 7½ :(
Ihan hyvinhän se meni.
Itte vedin ala-asteel 6:ia matikan kokeista. :) Viimme Matikan kokeesta vedin 7-.
Solar Eclipse
Meneillä olevat Projektit:
We're in a simulation, and God is trying to debug us.
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja bann

Post by Awaclus »

MaGetzUb wrote:
Chaosworm wrote::cry: :cry:
Matikan kokeesta 7½ :(
Ihan hyvinhän se meni.
Itte vedin ala-asteel 6:ia matikan kokeista. :) Viimme Matikan kokeesta vedin 7-.
Koe menee huonosti, jos numero ei ala ykkösellä.
Olwi
Devoted Member
Posts: 557
Joined: Sun Dec 30, 2007 4:15 pm
Location: Muhos

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja bann

Post by Olwi »

Aloittelin taas Travianin ku tuli tylsää, Suomen server2,kaakossa Teutoneilla ja nicki tämä sama. Jos joku kokenut travianinpelaaja haluaa tulla dualiks ni kelpaa,jos ei ni pitää kysellä kavereit :)
Chaosworm wrote: Koe menee huonosti, jos numero ei ala ykkösellä.
Amikses luultavasti sama :)
Huuda mun ip:tä!
Guest

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by Guest »

Löytyykö keneltäkään tuota Cool Deathmatch 3D:tä? Itse olen sitä yrittänyt etsiä netistä, mutta kun ei löydy millään.
Sumppi
Active Member
Posts: 163
Joined: Wed Dec 03, 2008 8:07 pm

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by Sumppi »

Vieras wrote:Löytyykö keneltäkään tuota Cool Deathmatch 3D:tä? Itse olen sitä yrittänyt etsiä netistä, mutta kun ei löydy millään.
Lataa tästä
Grandi wrote:Sumpille piste. Jos nimimerkin m-kirjain muutetaan r:ksi, p-kirjain v:ksi ja 3 viimeistä kirjainta "vor":iksi, saadaan "survivor", eli suomeksi selviytyjä. Melkoinen yhteensattuma!
MaGetzUb
Guru
Posts: 1715
Joined: Sun Sep 09, 2007 12:35 pm
Location: Alavus

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja bann

Post by MaGetzUb »

Huoh.. Piti asentaa Winukka(Xp) uudestaan, tietokoneen omalla Recoveryllä.. Noh sehän formatoikin koko koneen, vaik' ei pitänyt. Nyt ei vanhoja projektejani löydä enää mistään tietenkään, eikä muitakaan ohjelmia.. :(
Solar Eclipse
Meneillä olevat Projektit:
We're in a simulation, and God is trying to debug us.
MikkoK
Devoted Member
Posts: 813
Joined: Thu Jun 05, 2008 2:13 pm
Location: City 17

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by MikkoK »

Uusin käyttäjä rrrrrrrrrrrrrrrrr FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU- Juu bannit voisitte heti antaa.

Code: Select all

#aha. @ IRCNet
<Grandi> Voit laittaa jo valmiiks hailaittiin "Amis-Mikko", koska alan kutsua sua sillä nimellä.
Nassi_Setä
Advanced Member
Posts: 281
Joined: Sat Jun 28, 2008 5:19 pm
Location: Hämeessä miä

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by Nassi_Setä »

Entä jos kyseessä ei ole sama rrr... tai se on tehny parannuksen?
\../(-_-)\../ <---klick MyBrute Image
Jotain evilii on tekeillä....
User avatar
kaneli2000
Guru
Posts: 1059
Joined: Mon Mar 17, 2008 2:40 pm
Location: Lempäälä

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by kaneli2000 »

Modasin wanhaa kunnon Xboxia ja asensin XBMC:tä, niin enkös vaan säätänytkin koko systeemin alas. Nyt antaa erroria kun koittaa ajaa dashboardia :/. Onneksi pelit sentään toimivat, mutta taitaa olla hotswapin paikka seuraavaksi :<.
I see the rainbow rising
User avatar
-Z-
Devoted Member
Posts: 682
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:33 pm
Location: In ur danmaku, grazin ur bullets

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by -Z- »

Jätän tämän linkin vain tähän. Olen nyt ottanut vähän niinkuin tehtäväkseni läpsiä ihmisiä hereille.
"Fallout 3 (#10) marked a shift in the industry, a move that saw the western RPG begin to surpass its Japanese counterparts." -IGN top 100 RPGs of all time
User avatar
Jonez
Devoted Member
Posts: 575
Joined: Mon Aug 27, 2007 8:37 pm

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by Jonez »

Voi kuulostaa kyyniseltä, mutta: okei, heräsin nyt. And then? Islam on muutakin kuin itsemurhapommittajia, jotka ovat ainoa uutisten arvoinen tietolähde meille länsimaalaisille. Pahinta mitä voisin nyt tehdä olisi ylireagoiminen ja kaikkien Suomessakin asuvien islamilaisten rasistinen vainoaminen, kuten kadulla perään huuteleminen. Parasta... No, en ole ainakaan lähiaikoina saamassa Nobelin rauhanpalkintoa.

Maailma on väkivaltainen paikka, ja kyllä kristinuskokin on leikannut oman osuutensa kakusta. Onneksi kristinuskon pahin aika oli silloin, kun ei vielä ollut pommeja ja sarjatuliaseita.

Toivottavasti ei kuulostanut liian rajulta. En missään tapauksessa hyväksy näiden terroristijärjestöjen toimintaa, enkä monia asioita edes islaminuskosta (joka ei sinänsä edes liity asiaan), mutta yritän myös olla yleistämättä: en ole rasisti.
-Vuoden 2008 aloittelijan ystävä -palkinnon voittaja-
Image <- protestipelikilpailun voittaja.
Space War
User avatar
-Z-
Devoted Member
Posts: 682
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:33 pm
Location: In ur danmaku, grazin ur bullets

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by -Z- »

Jonez wrote: Maailma on väkivaltainen paikka, ja kyllä kristinuskokin on leikannut oman osuutensa kakusta. Onneksi kristinuskon pahin aika oli silloin, kun ei vielä ollut pommeja ja sarjatuliaseita.
Jos nyt puhut Inkvisitiosta, niin se oli pientä verrattuna siihen, mitä Muslimit tekevät. Kuten sivuillakin sanotaan, "More people are killed by Islamists each year than in all 350 years of the Spanish Inquisition combined." Jos taas puhut ristiretkistä, niin ne aloitettiin vasta kun Muslimiarmeijat olivat vallanneet puoli eurooppaa.

Ja vaikka jokainen muslimi ei olisikaan valmis räjäyttämään itseään ja neljääkymmentä viatonta siviiliä palasiksi, niin Islamin oppien mukaan niin pitää kuitenkin tehdä. Ja vaikka suomessa ei Islam ole päätään juuri nostanut niin esimerkiksi Ruotsissa ja Britanniassa meno on paikoitellen todella rankkaa. Väkivalta on tosiaan vain yksi puoli Islamista: Sen lisäksi alistetaan ja raiskataan naisia, kivitetään seksuaalivähemmistöjen edustajia kuoliaaksi ja naitetaan viisivuotiaita tyttöjä vanhoille miehille (Ajatollah X on sanonut että yksivuotiaskin on ihan okei). Koraanissa sanotaan suoraan, että Yhdeksänvuotiaan tytön kanssa saa harrastaa seksiä (Tai aiemmin, jos "tyttö on valmis siihen". Tulkinta luonnollisesti vaihtelee). Ja muslimithan harrastavat.

En tiedä sinusta, mutta minä en jumalauta halua tätä Suomeen.
"Fallout 3 (#10) marked a shift in the industry, a move that saw the western RPG begin to surpass its Japanese counterparts." -IGN top 100 RPGs of all time
Nassi_Setä
Advanced Member
Posts: 281
Joined: Sat Jun 28, 2008 5:19 pm
Location: Hämeessä miä

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by Nassi_Setä »

Nyt puhuu puolueeton ateisti: ei hän ketään saa pilkata tai arvostella uskonnon perusteella. Pommi jutut ja terrorismihän johtuvat yleisesti väärin
tulkinnasta puoliksi tahallaan ja ei kristitytkään enkeleitä ole olleet, joten vikaa on molemmissa.
\../(-_-)\../ <---klick MyBrute Image
Jotain evilii on tekeillä....
User avatar
esa94
Guru
Posts: 1855
Joined: Tue Sep 04, 2007 5:35 pm

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by esa94 »

-Z- wrote:Koraanissa sanotaan suoraan, että Yhdeksänvuotiaan tytön kanssa saa harrastaa seksiä (Tai aiemmin, jos "tyttö on valmis siihen". Tulkinta luonnollisesti vaihtelee). Ja muslimithan harrastavat.
Ja nyt seuraakin kysymys: Miksi kaikki pedofiilit eivät ole muslimeja?
User avatar
Jonez
Devoted Member
Posts: 575
Joined: Mon Aug 27, 2007 8:37 pm

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by Jonez »

Ja vaikka jokainen muslimi ei olisikaan valmis räjäyttämään itseään ja neljääkymmentä viatonta siviiliä palasiksi, niin Islamin oppien mukaan niin pitää kuitenkin tehdä.
Lukion uskonnon-kursseista on jo aikaa. Missäs näin sanotaan?

En kiellä etteikö muslimien kultturi ole joissain asioissa erittäin takapajuinen ja jopa sairas. Täysin päästä heitettynä n. 99% muslimeista on kuitenkin enemmän tai vähemmän normaaleja ihmisiä, joille islamilaisuus on vain uskonto (joka tosin hallitsee aika vahvasti heidän elämäänsä). Pyrin näkemään massoissakin vain yksilöitä.
-Vuoden 2008 aloittelijan ystävä -palkinnon voittaja-
Image <- protestipelikilpailun voittaja.
Space War
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by Awaclus »

Jonez wrote: Lukion uskonnon-kursseista on jo aikaa. Missäs näin sanotaan?
Ei missään, jos olen ihan oikein ymmärtänyt. Sen sijaan siellä kyllä sanotaan, että pääsee muslimien taivaaseen (jonka nimeä en muista), jos kuolee uskonnon puolesta (tai sinne päin) ja jotkut ymmärtävät sen niin, että sinne pääsee, jos räjäyttää itsensä ja kasan kristittyjä.

Muuten minulla ei ole mitään islamisteja vastaan (onhan uskomus käytännössä täysin sama, kun kristinuskossakin), mutta egyptiläiset ovat kyllä maailman tyhmintä kansaa - olematta mitenkään rasistinen, vaan realistinen.
Locked