Offtopic (I/2009)

Muu yhteisön välinen keskustelu.
Locked
User avatar
kaneli2000
Guru
Posts: 1059
Joined: Mon Mar 17, 2008 2:40 pm
Location: Lempäälä

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja bann

Post by kaneli2000 »

Olwi wrote:Äitin hautajaisiin koht :?
Riittääköhän sanat tukemaan ihmisiä tuollaisissa tilanteessa, mutta osanotot saat minultakin.
phons wrote:
Chaosworm wrote:Otan osaa :(
Hehheh, just eilen keskusteltiin irkissä, että ei sitä oikeesti tarkota mitä sanoo, anteeksi jos loukkasin jotenkin. En ole muuten saanut vieläkään selvyyttä, että mihin hän kuoli, sen ymmärsin että johki sairauteen tai jtn, muta mihin tarkaanottaen... Ei tarvii vastata, jos olen liian utelias, tai tämä kysymys on liian "yksityinen"..
Jos tällaisessa tilanteessa sanoo muttei tarkoita niin on aika paha ihminen.
I see the rainbow rising
Thomazu
Active Member
Posts: 179
Joined: Tue Aug 28, 2007 7:28 am

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by Thomazu »

Ostin tässä kiintolevyn ja osioin sen kahteen osaan kun ajattelin Windowsin XP ja Vistan asentaa. No asennukset menivät lähes moitteettomasti mutta nyt on sellainen ongelma että kun tuon XP asensin Vistan jälkeen niin en voikaan enää käynnistyksessä valita käynnistänkö Vistan vai "Windowsin aikaisemman version" eli XP:n, nyt siis tulee ainoastaan valinta XP:lle kun on tuolla uudella ja vanhalla kiintolevyllä on XP niin käynnistyksessä täytyy valita kumpaako käyttää, eikä vistaa voi valita enään mistään.. Millä keinolla saada jonkin sortin ohjelma tms. millä voisi tuon valinnan tehdä aina kun kone käynnistyy? Kun boottaus järjestystäkään ei voi muuttaa kun samalla kovalla käyttikset ovat. Yksi keinohan olisi uudelleen asentaa vista..
Image
MaGetzUb
Guru
Posts: 1715
Joined: Sun Sep 09, 2007 12:35 pm
Location: Alavus

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by MaGetzUb »

Olwi wrote:Äitin hautajaisiin koht :?
Osan ottoni, hirviää kun tuallaista tapahtuu. Itsekin menetin viimme keväänä Tätini. :(
Solar Eclipse
Meneillä olevat Projektit:
We're in a simulation, and God is trying to debug us.
User avatar
valscion
Moderator
Moderator
Posts: 1599
Joined: Thu Dec 06, 2007 7:46 pm
Location: Espoo
Contact:

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by valscion »

Thomazu wrote:Ostin tässä kiintolevyn ja osioin sen kahteen osaan kun ajattelin Windowsin XP ja Vistan asentaa. No asennukset menivät lähes moitteettomasti mutta nyt on sellainen ongelma että kun tuon XP asensin Vistan jälkeen niin en voikaan enää käynnistyksessä valita käynnistänkö Vistan vai "Windowsin aikaisemman version" eli XP:n, nyt siis tulee ainoastaan valinta XP:lle kun on tuolla uudella ja vanhalla kiintolevyllä on XP niin käynnistyksessä täytyy valita kumpaako käyttää, eikä vistaa voi valita enään mistään.. Millä keinolla saada jonkin sortin ohjelma tms. millä voisi tuon valinnan tehdä aina kun kone käynnistyy? Kun boottaus järjestystäkään ei voi muuttaa kun samalla kovalla käyttikset ovat. Yksi keinohan olisi uudelleen asentaa vista..
http://neosmart.net/dl.php?id=1
http://apcmag.com/how_to_dual_boot_vist ... htm?page=4

Noilla varmaan pärjäät =)
cbEnchanted, uudelleenkirjoitettu runtime. Uusin versio: 0.4.1 — Nyt myös sorsat GitHubissa!
NetMatch - se kunnon nettimättö-deathmatch! Avoimella lähdekoodilla varustettu
vesalaakso.com
User avatar
-Z-
Devoted Member
Posts: 682
Joined: Tue Aug 28, 2007 3:33 pm
Location: In ur danmaku, grazin ur bullets

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by -Z- »

Osanottoni Olwille, maailmassa tuskin on kamalampaa kuin rakkaan läheisen menetys.
"Fallout 3 (#10) marked a shift in the industry, a move that saw the western RPG begin to surpass its Japanese counterparts." -IGN top 100 RPGs of all time
User avatar
Substance
Active Member
Posts: 234
Joined: Fri Mar 14, 2008 5:48 pm

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by Substance »

Olwi wrote:Äitin hautajaisiin koht :?
Vilpitön osanottoni ._.
Substance aka LittleGreen
Red Encounter - shoot'em uppia - lataus
User avatar
Jare
Devoted Member
Posts: 877
Joined: Mon Aug 27, 2007 10:18 pm
Location: Pori
Contact:

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by Jare »

Olwi wrote:Äitin hautajaisiin koht :?
Otan osaa. Voimia sinulle!
Thomazu
Active Member
Posts: 179
Joined: Tue Aug 28, 2007 7:28 am

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by Thomazu »

VesQ wrote:Noilla varmaan pärjäät =)
Juu, kiitos. Nyt toimii niin kuin pitääkin :)
MikkoK
Devoted Member
Posts: 813
Joined: Thu Jun 05, 2008 2:13 pm
Location: City 17

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja bann

Post by MikkoK »

Kaikki varmaankin koulussä täältä? Meillä oli liikuntapäivä tänään joten en jaksanut itse mennä kouluun. :D Tylsyyksissäni aloin lataamaan Taistelutoverit sarjaa. (On muuten hyvä sarja.)

Code: Select all

#aha. @ IRCNet
<Grandi> Voit laittaa jo valmiiks hailaittiin "Amis-Mikko", koska alan kutsua sua sillä nimellä.
Olwi
Devoted Member
Posts: 557
Joined: Sun Dec 30, 2007 4:15 pm
Location: Muhos

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by Olwi »

Olin mä kaks tuntii,myöhästyin enkuntunnilt 5 min ni en sit jaksanu mennä ollenkaa :lol:

Tilasin äsken kaasunaamarin,ja kohta varmaan PS3 Slim 120gt tilaukseen :D
Huuda mun ip:tä!
Sly_Jack0
Devoted Member
Posts: 612
Joined: Mon Dec 10, 2007 8:25 am

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by Sly_Jack0 »

Olwi wrote:...Tilasin äsken kaasunaamarin...
Itsekin tilasin pari viikkoa sitten kaasunaamarin. =D Tosin tilasin sen, koska halusin naamarin mukana tulevan laukun kameralaukuksi. Teltapatjaa sisälle pehmusteeksi ja hyvin toimii.. =P
Pettis
The Evil Admin
The Evil Admin
Posts: 1044
Joined: Sun Aug 26, 2007 5:08 pm
Location: Rovaniemi
Contact:

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja bann

Post by Pettis »

MikkoK wrote:Kaikki varmaankin koulussä täältä? Meillä oli liikuntapäivä tänään joten en jaksanut itse mennä kouluun. :D Tylsyyksissäni aloin lataamaan Taistelutoverit sarjaa. (On muuten hyvä sarja.)
Murrr.
CB Repository .com - Sinne ne kaikki koodit menneet on!
MunVerkko - Ilmaisia foorumeita ja blogeja
Olwi
Devoted Member
Posts: 557
Joined: Sun Dec 30, 2007 4:15 pm
Location: Muhos

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by Olwi »

Väittelin Henkrun kans yli tunnin kans yhest matikkaongelmast ja sit tajusin et kuin vitun tyhmä oon :lol: Ois se voinu sen aiemmin selittää niin et mäki tajuisin :D
Huuda mun ip:tä!
MikkoK
Devoted Member
Posts: 813
Joined: Thu Jun 05, 2008 2:13 pm
Location: City 17

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja bann

Post by MikkoK »

Pettis wrote:
MikkoK wrote:Kaikki varmaankin koulussä täältä? Meillä oli liikuntapäivä tänään joten en jaksanut itse mennä kouluun. :D Tylsyyksissäni aloin lataamaan Taistelutoverit sarjaa. (On muuten hyvä sarja.)
Murrr.
Anteeksi Pettis warepuheeni. :D

Code: Select all

#aha. @ IRCNet
<Grandi> Voit laittaa jo valmiiks hailaittiin "Amis-Mikko", koska alan kutsua sua sillä nimellä.
Thomazu
Active Member
Posts: 179
Joined: Tue Aug 28, 2007 7:28 am

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by Thomazu »

Löytyisiköhän mistään tämän tapaisia virtalähteitä suomesta? Ei oikein nappaa tilata tuollaista rapakon takaa.. Ei ehdotuksia mistään 1000W powereista jotka ovat myös ulkomitoiltaan liian suuria käyttötarkoitukseen. Elikkä jotain tuollaista virtalähdettä joka ei ole montaa senttiä suuntaansa, korkeuttakaan ei tarvitse olla paljoa, eikä tehoakaan ei tarvitse kuin 200-280W. Vai pitääköö tehdä itse? :D ei kai se vaikeata liene olla :P tosin kun saa kalliit osat rikki niin voi hetken miettiä mitä tuli tehtyä väärin.
Image
Noviisi
Newcomer
Posts: 11
Joined: Thu Sep 10, 2009 11:51 pm

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by Noviisi »

Thomazu wrote:Löytyisiköhän mistään tämän tapaisia virtalähteitä suomesta?
Oletko jo Coolputerin (www.coolputer.fi) valikoiman käynyt läpi? Jos sopivaa virtalähdettä ei heidän listoiltaan suoraan löydy, niin kannattaa ainakin tiedustella sähköpostilla. Itse en noista virtalähteistä valitettavasti osaa juurikaan sanoa, mutta Coolputerin asiakaspalvelu on aikaisempien kokemuksieni perusteella ollut ihan asiallisella mallilla. Saanko uteliaisuuttani kysellä, minkälainen projekti sinulla on kehitteillä?
Awaclus
Forum Veteran
Posts: 2939
Joined: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja bann

Post by Awaclus »

MikkoK wrote:
Pettis wrote:
MikkoK wrote:Kaikki varmaankin koulussä täältä? Meillä oli liikuntapäivä tänään joten en jaksanut itse mennä kouluun. :D Tylsyyksissäni aloin lataamaan Taistelutoverit sarjaa. (On muuten hyvä sarja.)
Murrr.
Anteeksi Pettis warepuheeni. :D
Olikohan siitä viestin poistosta sittenkään mitään hyötyä, nyt kun se näkyy lainattuna jo kolmessa viestissä? :?
MikkoK
Devoted Member
Posts: 813
Joined: Thu Jun 05, 2008 2:13 pm
Location: City 17

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja bann

Post by MikkoK »

Chaosworm wrote:
MikkoK wrote:
Pettis wrote:
Murrr.
Anteeksi Pettis warepuheeni. :D
Olikohan siitä viestin poistosta sittenkään mitään hyötyä, nyt kun se näkyy lainattuna jo kolmessa viestissä? :?
En minä sitä ainakaan poistanut. :D

Code: Select all

#aha. @ IRCNet
<Grandi> Voit laittaa jo valmiiks hailaittiin "Amis-Mikko", koska alan kutsua sua sillä nimellä.
Thomazu
Active Member
Posts: 179
Joined: Tue Aug 28, 2007 7:28 am

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by Thomazu »

Voisiko joku mode poistaa tämän viestin? Tuli näköjään vahingossa kahteen kertaan..
Last edited by Thomazu on Sun Sep 13, 2009 6:55 pm, edited 1 time in total.
Image
Thomazu
Active Member
Posts: 179
Joined: Tue Aug 28, 2007 7:28 am

Re: Offtopic, aiheen vierestä, niitä näitä ja banniruletti

Post by Thomazu »

Noviisi wrote:Oletko jo Coolputerin (www.coolputer.fi) valikoiman käynyt läpi? Jos sopivaa virtalähdettä ei heidän listoiltaan suoraan löydy, niin kannattaa ainakin tiedustella sähköpostilla. Itse en noista virtalähteistä valitettavasti osaa juurikaan sanoa, mutta Coolputerin asiakaspalvelu on aikaisempien kokemuksieni perusteella ollut ihan asiallisella mallilla. Saanko uteliaisuuttani kysellä, minkälainen projekti sinulla on kehitteillä?
Tuolta en olekkaan katsonut kun en tiennyt tuota. Katson löydänkö sopivaa käyttötarkoitukseen. Pientä modausta teen, kotelo on sen verran pieni että täytyy nyt ensin katsoa löytyykö sopivia osia ja pysyykö hinta vielä siedettävissä rajoissa, jos osia ei löydy tai hintaa tulee liikaa jätän homman sikseen. Paljastetaan nyt sitten, elikkä ajattelin tehdä tietokoneen PS2 koteloon, tiedän, se on tehty jo ja löysin jo muutamia artikkeleja siitä joten luulisin onnistuvani. Pelikonetta koteloon en aijo rakentaa :) lähinnä vain viihdekeskukseksi ajattelin tuon tehdä.
MikkoK wrote:En minä sitä ainakaan poistanut. :D
Meneekö jo hieman liikaakin offtopiciksi??
Image
Locked